Voisiko joku auttaa.
Avast ollut käytössä vuoden, nyt rekisteröinti vanhentunut. Olen lähettänyt rekisteröinnin uudestaan, sähköpostiin ei ole uutta "avainta" saapunut 24 tuntiin. Olen kokeillut myös kahta eri osoitetta, jos vaikka operaattorin roskapostisuodatus olisi siivonnut, ei auta
Kiitos paljon jo etukäteen avusta
AVAST uusi rekisteröinti
10
5754
Vastaukset 10
- Pekka.
Olisiko siellä serverillä niin paljon ruuhkaa?Tässä vielä rekisteröintilinkki:
http://www.avast.com/i_kat_207.php?lang=FIN - minä
Olen käyttänyt kyseistä linkkiä, odotellaan
- "avaimella" tekee ?
Kuukausi sitten otin avastin, lähettivät sähköpostiin sen tunnuksen, mutten sitä tarvinnut, avast suojaa ja tarkistaa konetta, missä vaiheessa sitä avainta tarvitsen ?
- minä
Ainakin mulla Avastin viruspäivitykset toimivat vuoden, jonka jälkeen Avast alkoi herjaamaan, että rekisteröinti on vanhentunut joten sen vuoksi olen yrittänyt saada sitä uutta " avainta"
- Sepesusi
minä kirjoitti:
Ainakin mulla Avastin viruspäivitykset toimivat vuoden, jonka jälkeen Avast alkoi herjaamaan, että rekisteröinti on vanhentunut joten sen vuoksi olen yrittänyt saada sitä uutta " avainta"
Kokeile kirjoittaa se sun vanha avain siihen ruutuun missä lukee rekisteröintiavain.
- minä
Sepesusi kirjoitti:
Kokeile kirjoittaa se sun vanha avain siihen ruutuun missä lukee rekisteröintiavain.
Hyvä vinkki kokeilen sitä iltasella. Kiitos
- hakee uuden ohjelman ja
minä kirjoitti:
Hyvä vinkki kokeilen sitä iltasella. Kiitos
sitten poistaa vanhan ja asentaa uuden ja hakee rekisteri avaimen
- minä
hakee uuden ohjelman ja kirjoitti:
sitten poistaa vanhan ja asentaa uuden ja hakee rekisteri avaimen
Sepesuden ohje ei toiminut. Kokeilin vielä kerran rekisteröintiä, uusi "avain" tuli 15 minuutissa.
Nyt toimii seuraavat 14 kk.
Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille.
- missä vika?
mikä vikana? avast sanoo että rekisteiöinti on vanhentunut (3päivää vanha)ei antanut vika ilmoituksia,mutta sanoo että nykyinen tila on rekisteriöity,mutta on vanha ,ei avaudu rekisteri paikkaa,tilasin jo avauimenkin mutta ei ole paikkaa minne sen asentaisi?
- tukala tilanne...
Mikä versio Avastista on kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212014- 128895
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138701- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94597- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 12537
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11533Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko66527Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298526- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36492Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36470- 106447
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51437- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412