Mitä olette mieltä kristitystä joka..?

Fun CL

Mitä olette mieltä kristittynä esiintyvästä ihmisestä, joka jatkuvasti valehtelee, esiintyy eri henkilöinä, uhkailee toisia monin tavoin ja puolustaa rikollista johtajaa, jonka kädet ovat tahratut syyttömien ihmisten kiduttamiseen ja tappamiseen?

14

1057

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulkijanainen

      Sanoisin, että aika ulkokultaiselta vaikuttaa, jos ei suorastaan harkitulta uskonnollisuuden käyttämiseltä omien etujen ja politiikan ajamisessa ja puolustamisessa. Tottakai kristittykin erehtyy eikä ole täydellinen, mutta jos on kuvauksesi mukainen, ei kyse enää ole erehdyksistä, vaan hairahtuneesta mielen tilasta. Ei kyllä aito hyvään pyrkivä kristitty voi olla tuollainen...vaikka en minä tuomitsekaan, mutta sanon vaan mielipiteeni.

    • ei esiinny kristittynä mitenkään korostetusti.

      • Fun CL

        Mitä mieltä olet avauksessa esittämästäni kysymyksestä? Ei ole tarpeen nimetä ketään ihmistä erikseen, vaan tarkoitus on keskustella laajemmin. Ei kai henkilöllä ole merkitystä sen arvioinnissa, miten hänen käytöstään arvioidaan. Joten luepa uudestaan kysymykseni ja vastaa siihen yleisesti. Mitä mieltä olet kristitystä joka...jne.


      • Pohtija-Hitman
        Fun CL kirjoitti:

        Mitä mieltä olet avauksessa esittämästäni kysymyksestä? Ei ole tarpeen nimetä ketään ihmistä erikseen, vaan tarkoitus on keskustella laajemmin. Ei kai henkilöllä ole merkitystä sen arvioinnissa, miten hänen käytöstään arvioidaan. Joten luepa uudestaan kysymykseni ja vastaa siihen yleisesti. Mitä mieltä olet kristitystä joka...jne.

        Halonenkaan ei muuten esiinny kristittynä korostetusti.


    • Nuori paimen

      Onhan tuollainen käytös vakavaa kenelle tahansa, ei ainoastaan kristitylle. Meidän seurakunnassa tuollaisesta ojennetaan ensin, jos meno jatkuu, erotetaan seurakunnasta.

    • Ensimmäisenä pitäisi erottaa se seurakunnan johtaja, jonka kädet ovat tahratut syyttömien ihmisten kiduttamiseen ja tappamiseen!

      Ei kai Suomen seurakunnissa voi olla tuollaisia johtajia?

      • Fun CL

        Avauksessani ei ollut puhe seurakunnan johtajasta, eihän siinä tosin mainittukaan mitään sellaista. Voisitko vastata avaukseni kysymykseen.


      • Pohtija-Hitman
        Fun CL kirjoitti:

        Avauksessani ei ollut puhe seurakunnan johtajasta, eihän siinä tosin mainittukaan mitään sellaista. Voisitko vastata avaukseni kysymykseen.

        Olen enempi huolissani semmoisista, jotka sanovat toisia hölmöiksi. Tämä ihan yleisellä tasolla tietenkin.


      • Fun CL
        Pohtija-Hitman kirjoitti:

        Olen enempi huolissani semmoisista, jotka sanovat toisia hölmöiksi. Tämä ihan yleisellä tasolla tietenkin.

        No siinä tapauksessa kyllä kannattaisi korjata asenteita, jos sinun arvomaailmassasi hölmöksi sanominen on pahempaa kuin murhaaminen???


      • Pohtija-Hitman
        Fun CL kirjoitti:

        No siinä tapauksessa kyllä kannattaisi korjata asenteita, jos sinun arvomaailmassasi hölmöksi sanominen on pahempaa kuin murhaaminen???

        Missä niin väitin?


      • Fun CL
        Pohtija-Hitman kirjoitti:

        Missä niin väitin?

        Vastasit: "Olen enempi huolissani sellaisista...". Tuon kirjoitit, vastineena sille, kun pyysin turhan jaarittelun sijasta vastausta alkuperäiseen kysymykseeni. Opettele kirjoittamaan tai mene ilmaisutaidon kurssille.


      • Pohtija-Hitman
        Fun CL kirjoitti:

        Vastasit: "Olen enempi huolissani sellaisista...". Tuon kirjoitit, vastineena sille, kun pyysin turhan jaarittelun sijasta vastausta alkuperäiseen kysymykseeni. Opettele kirjoittamaan tai mene ilmaisutaidon kurssille.

        lukemaan tai mene ymmärrystaidon kurssille. Aloitit keskustelun kysymällä muiden palstalaisten mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä, etkä niinkään murhaamisesta. Halusin estää sinua sortumasta vääryyden tielle huomauttamalla omasta käytöksestäsi heti alkuunsa, mutta alatkin pakoilla vastuuta.


      • Fun CL
        Pohtija-Hitman kirjoitti:

        lukemaan tai mene ymmärrystaidon kurssille. Aloitit keskustelun kysymällä muiden palstalaisten mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä, etkä niinkään murhaamisesta. Halusin estää sinua sortumasta vääryyden tielle huomauttamalla omasta käytöksestäsi heti alkuunsa, mutta alatkin pakoilla vastuuta.

        Sinun täytyy nyt mennä takaisin apukouluun, koska et näköjään kirjoitustaidottomuuden lisäksi osaa lukeakaan.

        "Aloitit keskustelun kysymällä muiden palstalaisten mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä, etkä niinkään murhaamisesta."

        Missäs kohtaa avauksessani minä kysyin kenenkään mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä? Käypäs lukemassa se avaukseni muutamaan kertaan uudelleen, jotta edes ymmärtäisit, mitä siellä sanotaan.


      • Pohtija-Hitman
        Fun CL kirjoitti:

        Sinun täytyy nyt mennä takaisin apukouluun, koska et näköjään kirjoitustaidottomuuden lisäksi osaa lukeakaan.

        "Aloitit keskustelun kysymällä muiden palstalaisten mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä, etkä niinkään murhaamisesta."

        Missäs kohtaa avauksessani minä kysyin kenenkään mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä? Käypäs lukemassa se avaukseni muutamaan kertaan uudelleen, jotta edes ymmärtäisit, mitä siellä sanotaan.

        Mikä tuo on:

        "Mitä olette mieltä"

        Mene ihmeessä sinne ymmärryskouluun.


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe