Mitä olette mieltä kristittynä esiintyvästä ihmisestä, joka jatkuvasti valehtelee, esiintyy eri henkilöinä, uhkailee toisia monin tavoin ja puolustaa rikollista johtajaa, jonka kädet ovat tahratut syyttömien ihmisten kiduttamiseen ja tappamiseen?
Mitä olette mieltä kristitystä joka..?
14
1057
Vastaukset
- Kulkijanainen
Sanoisin, että aika ulkokultaiselta vaikuttaa, jos ei suorastaan harkitulta uskonnollisuuden käyttämiseltä omien etujen ja politiikan ajamisessa ja puolustamisessa. Tottakai kristittykin erehtyy eikä ole täydellinen, mutta jos on kuvauksesi mukainen, ei kyse enää ole erehdyksistä, vaan hairahtuneesta mielen tilasta. Ei kyllä aito hyvään pyrkivä kristitty voi olla tuollainen...vaikka en minä tuomitsekaan, mutta sanon vaan mielipiteeni.
ei esiinny kristittynä mitenkään korostetusti.
- Fun CL
Mitä mieltä olet avauksessa esittämästäni kysymyksestä? Ei ole tarpeen nimetä ketään ihmistä erikseen, vaan tarkoitus on keskustella laajemmin. Ei kai henkilöllä ole merkitystä sen arvioinnissa, miten hänen käytöstään arvioidaan. Joten luepa uudestaan kysymykseni ja vastaa siihen yleisesti. Mitä mieltä olet kristitystä joka...jne.
- Pohtija-Hitman
Fun CL kirjoitti:
Mitä mieltä olet avauksessa esittämästäni kysymyksestä? Ei ole tarpeen nimetä ketään ihmistä erikseen, vaan tarkoitus on keskustella laajemmin. Ei kai henkilöllä ole merkitystä sen arvioinnissa, miten hänen käytöstään arvioidaan. Joten luepa uudestaan kysymykseni ja vastaa siihen yleisesti. Mitä mieltä olet kristitystä joka...jne.
Halonenkaan ei muuten esiinny kristittynä korostetusti.
- Nuori paimen
Onhan tuollainen käytös vakavaa kenelle tahansa, ei ainoastaan kristitylle. Meidän seurakunnassa tuollaisesta ojennetaan ensin, jos meno jatkuu, erotetaan seurakunnasta.
Ensimmäisenä pitäisi erottaa se seurakunnan johtaja, jonka kädet ovat tahratut syyttömien ihmisten kiduttamiseen ja tappamiseen!
Ei kai Suomen seurakunnissa voi olla tuollaisia johtajia?- Fun CL
Avauksessani ei ollut puhe seurakunnan johtajasta, eihän siinä tosin mainittukaan mitään sellaista. Voisitko vastata avaukseni kysymykseen.
- Pohtija-Hitman
Fun CL kirjoitti:
Avauksessani ei ollut puhe seurakunnan johtajasta, eihän siinä tosin mainittukaan mitään sellaista. Voisitko vastata avaukseni kysymykseen.
Olen enempi huolissani semmoisista, jotka sanovat toisia hölmöiksi. Tämä ihan yleisellä tasolla tietenkin.
- Fun CL
Pohtija-Hitman kirjoitti:
Olen enempi huolissani semmoisista, jotka sanovat toisia hölmöiksi. Tämä ihan yleisellä tasolla tietenkin.
No siinä tapauksessa kyllä kannattaisi korjata asenteita, jos sinun arvomaailmassasi hölmöksi sanominen on pahempaa kuin murhaaminen???
- Pohtija-Hitman
Fun CL kirjoitti:
No siinä tapauksessa kyllä kannattaisi korjata asenteita, jos sinun arvomaailmassasi hölmöksi sanominen on pahempaa kuin murhaaminen???
Missä niin väitin?
- Fun CL
Pohtija-Hitman kirjoitti:
Missä niin väitin?
Vastasit: "Olen enempi huolissani sellaisista...". Tuon kirjoitit, vastineena sille, kun pyysin turhan jaarittelun sijasta vastausta alkuperäiseen kysymykseeni. Opettele kirjoittamaan tai mene ilmaisutaidon kurssille.
- Pohtija-Hitman
Fun CL kirjoitti:
Vastasit: "Olen enempi huolissani sellaisista...". Tuon kirjoitit, vastineena sille, kun pyysin turhan jaarittelun sijasta vastausta alkuperäiseen kysymykseeni. Opettele kirjoittamaan tai mene ilmaisutaidon kurssille.
lukemaan tai mene ymmärrystaidon kurssille. Aloitit keskustelun kysymällä muiden palstalaisten mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä, etkä niinkään murhaamisesta. Halusin estää sinua sortumasta vääryyden tielle huomauttamalla omasta käytöksestäsi heti alkuunsa, mutta alatkin pakoilla vastuuta.
- Fun CL
Pohtija-Hitman kirjoitti:
lukemaan tai mene ymmärrystaidon kurssille. Aloitit keskustelun kysymällä muiden palstalaisten mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä, etkä niinkään murhaamisesta. Halusin estää sinua sortumasta vääryyden tielle huomauttamalla omasta käytöksestäsi heti alkuunsa, mutta alatkin pakoilla vastuuta.
Sinun täytyy nyt mennä takaisin apukouluun, koska et näköjään kirjoitustaidottomuuden lisäksi osaa lukeakaan.
"Aloitit keskustelun kysymällä muiden palstalaisten mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä, etkä niinkään murhaamisesta."
Missäs kohtaa avauksessani minä kysyin kenenkään mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä? Käypäs lukemassa se avaukseni muutamaan kertaan uudelleen, jotta edes ymmärtäisit, mitä siellä sanotaan. - Pohtija-Hitman
Fun CL kirjoitti:
Sinun täytyy nyt mennä takaisin apukouluun, koska et näköjään kirjoitustaidottomuuden lisäksi osaa lukeakaan.
"Aloitit keskustelun kysymällä muiden palstalaisten mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä, etkä niinkään murhaamisesta."
Missäs kohtaa avauksessani minä kysyin kenenkään mielipidettä jonkun palstalaisen mielipiteistä? Käypäs lukemassa se avaukseni muutamaan kertaan uudelleen, jotta edes ymmärtäisit, mitä siellä sanotaan.Mikä tuo on:
"Mitä olette mieltä"
Mene ihmeessä sinne ymmärryskouluun.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419