Niepr 650

lämpenee

Olisiko jollakin neuvoa 73 mallisen Nieprin toisen syliterin liiallisen kuumenemisen estämiseksi. Puristuspaineet ovat molemmissa sylintereissä lähes samat, seokset miltei samat- viileämpi käy laihemmalla, erään mittarin mukaan 0,7/1,2. Ilmarivat puhdistettu. Meni sormi suuhun!

10

2798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jewgenjy

"Сегодня я подпишу указ о дополнительных мерах поддержки вновь создающегося субъекта Федерации, речь идет о социальной инфраструктуре, детских садах, школах, поликлиниках, развитии вопросов энергетики, прежде всего, электроэнергетики и некоторых других текущих вопросов, где федерация может и должна вас поддержать", - сказал глава государства.

• YKPAIHA

“Today I will sign edict about the corollary measures of the support of the newly created subject of federation, the discussion deals with the social infrastructure, kindergartens, schools, polyclinics, development of questions of power engineering, first of all, of electro-energetics and some other current questions, where the federation can and must you support”, said Head of The State.

Hölmö kopio venäjänkielistä tekstiä vaikka dnepr on ukrainalainen tuote.

• Jewgenjy
        YKPAIHA kirjoitti:

“Today I will sign edict about the corollary measures of the support of the newly created subject of federation, the discussion deals with the social infrastructure, kindergartens, schools, polyclinics, development of questions of power engineering, first of all, of electro-energetics and some other current questions, where the federation can and must you support”, said Head of The State.

Hölmö kopio venäjänkielistä tekstiä vaikka dnepr on ukrainalainen tuote.

Mulla menee aiiina Ukraina ja Venäjä sekasin.

Että harmittaa....

• Turo - Inkeri

Teippaa jääpaloja sen kuumana käyvän sylinterin ympärille.

• oikeesti

hyvä neuvo. kyllä se Turo-Inkeri tietää.

• Mulla ei oo mittään käsitystä nepristä. Miten on tuo sytykepuoli hoidossa.Koitapa pistää lämpösemmän pytyn sytytystä karvan myöhäsemmälle,jos se ei onstu niin pienennä kärkiväliä hiukka,edellyttäen tietty ettei siinä oo kärjetöntä sytkyä.

• ...sytystä

Eipä onnistu toisen pytyn säätäminen erikseen, sytty kun on hoidettu perinteisellä virranjakajalla. Yhdet kärjet siis hoitavat koko homman, samalla tavalla kuin autoissa

Itse epäilisin kaasareita. Dneprin alkuperäiset kaasarit ovat melkoisen ruovia työtä, eikä säädöissä pysymisestä ole mitään takeita. Vaikka kaasarit olisivatkin synkassa tyhjäkäynnillä, niin ne eivät sitä kierroksilla välttämättä ole. Muutenkin vaikuttaisi kummalliselta, että rikkaammalla käyvä sylinteri kuumenisi enemmän.

• Pave

Tokihan tuo tekniikka on hieman karkeasti tehty, mutta kannattaisi ehkä hieman tutustua tuohon tekniikkaan hieman syvemmin. Eli onko mahdollisesti männät saman kokoiset lakikorkeudeltaan, sylinterin kannet samaa paria eli palotilat samankokoiset jne... Täysin mahdollista, että on jossakin vaiheessa elämänsä kaarta joku vaihtabut osia ja ne ei olekaan esimerkiksi samalta (vuosikymmeneltä) vuodelta, vaan esimerkiksi noissa on heittoja. yksi vaihto ehto olisi kohdistaa imuputket sylintereihin ja kaasareihin kun ne tehtaan jäljiltä on hieman raakasti tehty samoin kohdistaa pakoaukko pakoputkeen. Sinällään näillä hommilla saa myös lisää tehoja kuten myös moottorin käymään siistimmin ja tasaisemmin, mutta myös vaikuttaa tuohon kuvailemaasi oireeseen, mikäli on isoja eroja...... tässä näin aluksi jotakin...

• kiitttääää

Asiallisista viesteistä kaunis kiitos. Lisää vihjeitä odotellaan. Veitikoille pelkkä kiitos.

• Professor Kiev

Iskuri-insinöörit oikaisivat lievästi kopioidesssaan BMW:n bokseria työläisten ja talonpoikien armeijalle maanpuolustuskäyttöön.(tiedäthän: votkapullo oli jo etiketin alareunassa ja maitokolhoosin asuntolalla alkamassa voitonpäivän juhlat... )

Öljypumpun painelinjasta on johdettu voiteluyhde vain toiselle sylkylle sen toisen jäädessä pelkän roiskevoitelun varaan. Ongelma ja sen ratkaisukeinot on kuvattu tarkemmin Ural Roikan sivuilla (joita suosittelen muutenkin itäpyörien huolto-ohjeeksi ja iltojen iloksi)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe