Eroottiset alusvaatteet-

-siis onko tosi että naiset ostavat ne pelkästään miellyttäkseen miesväkeä?

Jos mää oisin nainen niin kyllä kai mää ny ostaisin ne myös itteäni varten?

Niin ja sitten näihin miesten vermeisiin,niin onko nää pokserit ny nii seksikkäät sittenkään?

Miten tää munki persus muka näyttää näissä paremmalta?

Mää en tiedä/käsitä/ymmärrä ?

Sikakoonlääkäri

34

4697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mesimarja-melli

Minusta on ihana olla kauniissa alusasussa miehen edessä, ei haittaa vaikka olisi kuinka epämiellyttävän tuntuiset päällä, pääasia että mies kuolaa ja sehän on ihanaa katseltavaa, siksi ne on ostettu myös itseään varten.
      Kyllä, löysät poxerit on paljon seksikkäämmät kun kireät alushousut. Se kun ei näe kaikkea heti, jättää jotain arvelujen varaan, myöskin mielikuvituksen.
      Perse nyt vaan näyttää paremmalta poxereissa kun stringeissä.
      Milloin mies on käsittänyt naista? Paitsi minun salarakas Jyrki.

• Kadonnut sixpäk

Suurin osa naisten ns. eroottisista alusvaatteista ovat suorastaan naurettavia. Minua ne eivät ainakaan innosta/kiinnosta lainkaan. Hyvälaatuiset siistit alusasut, jopa jotkut urheilualualusasut ovat mielestäni paljon seksikkäämmät. Minulle ainakin tulee suurimmasta osasta seksialusasuja joku seksibaari mieleen.

Tietysti jos mies pitää maksullisista ja nainen haluaa näyttää sellaiselta niin siitä vaan. Tämä nyt oli vain mistä minä pidän.

Mutta miten on miehet! Olenko poikkeus vai onko meitä muitakin?

• Mesimarja-melli
        Kadonnut sixpäk kirjoitti:

Suurin osa naisten ns. eroottisista alusvaatteista ovat suorastaan naurettavia. Minua ne eivät ainakaan innosta/kiinnosta lainkaan. Hyvälaatuiset siistit alusasut, jopa jotkut urheilualualusasut ovat mielestäni paljon seksikkäämmät. Minulle ainakin tulee suurimmasta osasta seksialusasuja joku seksibaari mieleen.

Tietysti jos mies pitää maksullisista ja nainen haluaa näyttää sellaiselta niin siitä vaan. Tämä nyt oli vain mistä minä pidän.

Mutta miten on miehet! Olenko poikkeus vai onko meitä muitakin?

En voi olla vastaamatta, erootisuus ei ole sama asia kun seksikkyys, siksi lienee jo keksitty niille omat sanansa.

Eroottinen alusasu ei ole seksikaupasta ostettu ns.seksiasu mitä kuvailet, eikä seksiasuista ole kukaan mielipidettä kysellytkään.

Mielestäni eroottinen ja niin myös erotiikka on enemmän lämpöistä, tunteenomaista, rakastavaa, kaunista ym. ei pelkkää seksyä/seksiä. Joten mielestäni eroottinen alusasu voi olla jopa sporttinen ja yksinkertaisen kaunis tai vaikka kuinka ruma, pointti on; miten sitä kantaa. Tajuatko? Nainen on kaunis/eroottinen->seksikäs vaikka jätesäkki päällä, kaikki lähtee sisältä, omasta itsevarmuudesta, itsekunnioituksesta ja sisäisestä valosta ja elinvoimasta.

Mulla on nyt valitettavasti kiire, joten sepä siitä.

• kika

Kai tänne on nyt jonkun naisenkin vastattava, koska sen tietää mitä ukkolauma kehittää aiheesta.

Naisten kauniitkin alusasut ovat nykyään niin hyvistä materiaaleista tehty etteivät ne todellakaan ole epämielyttäviä päällä niin kuin tuossa joku aiemmassa viestissä antoi hiukan ymmärtää. Toki olon saa tukalaksi, jos ostaa monta numeroa pienemmät keinokuituiset halpamallit ja uskoo näyttävänsä makkarankuoret päällään ihanalta, mutta sellainen nainen varmasti valitsee yhtä masentavat vaatteet alusasujen päällekin.

Joten minä en valitse alusasuja ollakseni jonkin näköinen miehen edessä, vaan ajattelen ihka ekaksi itseäni ja miltä alusvaate tuntuu.On ihanaa käydä hyvässä alusvaatekaupassa, pohtia malleja ja kokeilla sopivia ja hypistellä pitsejä, miettiä värejä ja hakea oikeanlaisia alusvaatteita arkeen ja juhlaan.

• mirham

Eipä ole tullut alusasuja valkatessa mieleen että pelkästään miesten silmäniloksi tälläytyisin...vaan pitäisköhän ,,,

• dialogeja

Osta vaan itsellesi kivoja vaatteita. Niistä tulee hyvä mieli. Itselle ja toiselle.

• Nenna

ne ostan ja ihan omaa itseäni varten. Jos on päällä seksikkäät alusvaatteet, on kokonaan seksikäs olo, vaikkei kukaan niitä hepeneitä vaatteiden alta näe.

Miestäni ei kovinkaan kiinnosta eroottiset vaatteet, enkä minäkään vaadi häneltä eroottista pukeutumista. Poishan ne aina otetaan. Ei se hälvennä haluja, vaikka näen hänet lapsenkakanvärisissä yäks-kalsareissa (niissä pitkissä).

• boxerit on?

Jos ne suuret ja liuhuvalahkeiset shortsityyppiset, niin ei taatusti oo hyvännäköiset vaan kammottavat!

Jos omaat laihat sääret, niin näytät niissä järkyttävältä, arvaan....

Tiukahkot, vartalon myötäiset boxerit, joissa miehen varustus istuu napakasti, ovat upeat vaikka olisit vähän vatsakkaampikin. Usein ne sellaiset myös tukevat sitä miehen pömpöttävää vatsaa ja estää takamusta hyllymästä.

Ja tätä ette ehkä jotkut usko mutta tunnustanpa kuitenkin:

Yritän aina ostaa nättejä alusasuja, ylä- ja alaosa toisiinsa sopivia. Näin siksi, että olen niin turhamainen että jos sattuisin joutumaan johonkin onnettomuuteen tai saisin vaikka pyörtymiskohtauksen jossain täpötaydessä ostoskeskuksessa hapenpuutteen takia, niin auttajani eli ambulanssimiehet, näkevät minulla jotain sievää.
      Jos vaikka kuolen, niin saattavat ehkä sanoa että onpas siinä kaunis ruumis, ei mitään halpoja vaatteitakaan, varmaan jostain hienostoalueelta....

• Februari

Toi sun periaate noille alusasuille oli kuin mun suusta... ;o)

Tollai mäkin kaikille sanon ja et ei kantsi lähteä villahousut jalassa liikenteeseen talvellakaan... ;D

• Penelope Peabody

Viime vuosituhannen hupaisin keksintö on stringit. Ja kyllä, naiset pukeutuvat jalkoväliä hinkkaavaan naruun vain miestä miellyttääkseen, ellei sitten toista naista. En ole kuullut yhdenkään yksinäisen naisen käyttävän sellaisia kotonansa sen takia että ne ovat mukavat yllä - alla.

• Jellona46

Tunnustus: käytän usein stringejä! Enkä tosiaan tee sitä miellyttääkseni miestä, vaan siksi, etten tykkää vaatteiden alta näkyvistä alushousurajoista. Stringit on ihan mukavat, kunhan ostaa oikean kokoiset - naiset helposti yrittävät tunkea itsensä liian pieniin vaatteisiin...

• Animus

...aika seksyjä kyllä ;) ja sukkanauhatsydeemit.

Mutta stringejä en ymmärrä sitten millään. Kuinka naiset voi alistua käyttämään jotain niin epämukavaa esitelläkseen omaa persettään?? Voisko joku selittää! Kaupat pullollaan erilaisia nauhatsydeemejä ja naiset luulee että näitä pitää käyttää...nou ymmärtää...

• tuffe

Toisaalta se "naru" tuntuu epämukavalta, toisaalta hameen tai housujen kangas hivelee mukavasti :)))

• Animus
        tuffe kirjoitti:

Toisaalta se "naru" tuntuu epämukavalta, toisaalta hameen tai housujen kangas hivelee mukavasti :)))

Parempi fiilis tulee silkkipyjamanhousuista ilman mitään pikkareita :DDD

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

kun valkkaa sellaset joissa on sopivan kapee naru ja ostaa muutenkin sopivan kokoiset, ei se naru tunnu ollenkaan. Ei siis liian pinkeitä :)))

Eikä niissä kandee lenkkipolulle läheä ;P

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

kun valkkaa sellaset joissa on sopivan kapee naru ja ostaa muutenkin sopivan kokoiset, ei se naru tunnu ollenkaan. Ei siis liian pinkeitä :)))

Eikä niissä kandee lenkkipolulle läheä ;P

näköjään hänkin kuuluu joukkoon :)

Lisää vinkkejä lenkkipolulle: ei kannata lähteä sateessa t-paidassa ilman tuhteja urheilurintsikoita :/ Vaikeaa juosta kädet kyynärpäätä myöten ristissä :////

Nimim.: "kokemusta on"

• tuffe
        Animus kirjoitti:

Parempi fiilis tulee silkkipyjamanhousuista ilman mitään pikkareita :DDD

et voi mennä töihin pyjamassa :)))

• AnimusKopio
        tuffe kirjoitti:

et voi mennä töihin pyjamassa :)))

Pitäisikö töissä käyttää stringejä? Miksi?
        Näin talviunessa se tuntuu...hmmm...yliseksuaaliselta :DDD

Mulla on työpaikka nuoria poikia pullollaan, katsotaan sitten kukkamekkoaikana ;)

• tuffe
        AnimusKopio kirjoitti:

Pitäisikö töissä käyttää stringejä? Miksi?
        Näin talviunessa se tuntuu...hmmm...yliseksuaaliselta :DDD

Mulla on työpaikka nuoria poikia pullollaan, katsotaan sitten kukkamekkoaikana ;)

vai yliseksuaalista :)))) Juuri silloin kun muuten on synkkä olo, pieni (no onhan ne stringit pienet) piristys ei haittaa :))

Mitäköhän teidän työsuojelu pitää siitä ohkasten vaatteiden aikan pitää stringejä ;))) Poikien päät kuhmuja täynnä... Parempi käyttää nyt kun voi pitää toppahousut jalassa :)))

Animus, siellä paistaa aurinko, kevät tullooo.... :)

• Jellona46
        tuffe kirjoitti:

Lisää vinkkejä lenkkipolulle: ei kannata lähteä sateessa t-paidassa ilman tuhteja urheilurintsikoita :/ Vaikeaa juosta kädet kyynärpäätä myöten ristissä :////

stringejä (vain yksi välttämättömyys) mainitakseni. Heheh, miten se menikään: ennen piti raottaa alushousuja, että näki pepun, nykyään pitää raottaa peppua että näkee alushousut...:)
        Lenkille tietty muunlaiset alusvaatteet. Voi kun lumi sulais ja pääsiskin lenkille...mullekin on Tuffe käynyt noin - ikäväntuntuista kun rinnat hölskyy ja kädet ja hartiat puutuu kannattelusta :)

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

nyt ku katoin, että Jeltsu on samoilla linjoilla.
        Ja samaa mieltä oon hänen kanssa siitä, että jotkut ohuemmat housut näyttää paremmalta, ku ei paksut alkkareiden kuminauhat näy :) Tai esim. kesällä jotkut ohuet vaaleet pellavahousut tai jotain (tjn - kai toi tarkoittaa sitä??) ja kesäkoltut... jättävät sitten arvailun varaan onkos siellä alla pöksyjä vai ei.... ;P

Mutta, ku noin juoksee saa hyvän kiertoliikkeen ylävartalolle ;)

• tuffe
        Jellona46 kirjoitti:

stringejä (vain yksi välttämättömyys) mainitakseni. Heheh, miten se menikään: ennen piti raottaa alushousuja, että näki pepun, nykyään pitää raottaa peppua että näkee alushousut...:)
        Lenkille tietty muunlaiset alusvaatteet. Voi kun lumi sulais ja pääsiskin lenkille...mullekin on Tuffe käynyt noin - ikäväntuntuista kun rinnat hölskyy ja kädet ja hartiat puutuu kannattelusta :)

Hauskasti se raottelu :))))

Mulla ei ole ilo kauheesti kannatella :/ mutta hävetti se märkä-t-paita-look kun joku tuli vastaan :(( Yritin aina raapia olkapäätä tai katsoa kelloa tai...

Täällä on jo melko kuivat polut, kyllä se kevät kohta sinnekin saapuu :))

• Februari
        MysNa kirjoitti:

nyt ku katoin, että Jeltsu on samoilla linjoilla.
        Ja samaa mieltä oon hänen kanssa siitä, että jotkut ohuemmat housut näyttää paremmalta, ku ei paksut alkkareiden kuminauhat näy :) Tai esim. kesällä jotkut ohuet vaaleet pellavahousut tai jotain (tjn - kai toi tarkoittaa sitä??) ja kesäkoltut... jättävät sitten arvailun varaan onkos siellä alla pöksyjä vai ei.... ;P

Mutta, ku noin juoksee saa hyvän kiertoliikkeen ylävartalolle ;)

kun on isot pakarat, kuten mulla..
        Humpsahtaa kuulkaas maxi-Sloggitkin stringeinä vakoon..ei pal naurata... ;DDDDDDD

• MysNa
        Februari kirjoitti:

kun on isot pakarat, kuten mulla..
        Humpsahtaa kuulkaas maxi-Sloggitkin stringeinä vakoon..ei pal naurata... ;DDDDDDD

hmm?? Taidat kuitenkin, ainakin ihan vähän, liioitella :DDD

t. kaihisilmä mystique :)))

• Februari
        MysNa kirjoitti:

hmm?? Taidat kuitenkin, ainakin ihan vähän, liioitella :DDD

t. kaihisilmä mystique :)))

sen verran isot pakarat on, että ei pitäis olla vaikeuksia ns. selvänäkijänkään nähdä niitä.
        *pyllistää'

Tosin ns. peppumiehet kuolaa....... :o))))))

• Penelope Peabody

Olen aina ajatellut, että olet järkinainen ja taas mielikuvani vahvistui.

Stringit solmuun ja lemmikille puruleluksi, mielummin kuin naiselle kalsareiksi. Hot_pantsit onkin taas toinen juttu, tai tai-pöksyt. Niissä beba lepää ja näyttää hyvältä.

• Monesti oon miettinyt (kumma kyllä) tätäkin aihetta eli kun tekin tytöt kerrotte että tuntuu mukavalta pukeutua "seksikkäihin alusvaatteisiin" ...-tai että siis miltä se tuntuu,,,,-mitä te ajattelette esim: kaupassa kun aiotte yleensä mennä ostamaan päällenne/allenne jotain seksikästä?

Onko se joku henkilö?

Jos ajattelen itseäni ja omaa miehistä pukeutumista,niin käsittääkseni ajatus omasta seksikkyydestä on tullut esille oikeastaan vasta viime vuosina,,,tarkoitan siis sitä että naiset ovat alkaneet keskustelemaan julkiääneen miesten pepuista,,,sun muista.

Niin...katoskohan mun "stringien punainen" -lanka?

sikakoo

• Februari

näyttää ehdottomasti..mies...;o)

• Jellona46

En minä ainakaan ajattele miehiä ostaessani alusvaatteita - olenkohan epänormaali ?:) On vaan mukavaa katsella itseään asusteissa ja vaatteissa, jotka istuu ja näyttää hyvältä. Pientä narsismia?
        Hehe, Febris heitti taas niin febrismäisen kommentin...:)Olet hassu:)

• Februari
        Jellona46 kirjoitti:

En minä ainakaan ajattele miehiä ostaessani alusvaatteita - olenkohan epänormaali ?:) On vaan mukavaa katsella itseään asusteissa ja vaatteissa, jotka istuu ja näyttää hyvältä. Pientä narsismia?

Voi kiitos, niinhän mä taidan olla....:o)

Siitä puhe, mistä puute...???

Febris vailla mies-seuraa viikonloppuna.....
        Ilmoittautua voi sähköpostiini kuvan ja KAIKKIEN tietojen kera... ;DDDDD

Nyt tassut näppiksille...

• Sikakoonlääkäri-
        Jellona46 kirjoitti:

Kiitosh vaan loistavasta selväpäisestä vastauksesta!

Tällä suolamuikulla mää pärjään jo viikon!

"miss sää tarviit hyviä alushousuja nii tässon sulle sellaaset"

Tuntuu karkaavan tää keskustelu mutta haitanneeko tuo mittään..:=)(

sikakoo

• kukka-maaria

noilla pitseillä ja sexikkäillä alus vaatteilla voi korostaa omaa, jo muutenkin upeaa vartaloa ,ja piinata toista henki hieveriin saakka,pitäähän meillä naisillakin olla omat aseet,joita voi käyttää tarpeen tullen. vain olenko kentises jollain lailla pikkasen hako teillä ,enpä usko

• Auroora

Minä ainakin olen aina pitänyt naisten seksialusvaatteista itsekin. Niihin on kiva pukeutua ja ne tuntuvat mielestäni hyvältä. Stringejä tosin en siedä, mutta pienet tangat ajaa asian paremmin.

Jos sitten vielä on joku sellainen mies, joka niistä pitää, niin aina vain olisi parempi. Itselläni ei kyllä niin hyvää tuuria ole tosin käynyt. Meitä on niin moneksi.

Kyllä miehellä siistit boxerit tai tangat näyttävät aina mukavilta. Mutta kalsongit käy hyvin, varsinkin jos tekee raskasta työtä eikä jouda turhia kursailemaan. :-)

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe