Raimo Tienhaara

Pekkala

89

69391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lööppejä ne vaan

      Vittu viimeksi kun tenuhaaran tapasin kuset sille housuun lurahti ja taisi vähän läskikin tummua.

      Että sellanen Suomen vaarallisin rikollinen.

      • Pekkala

        Mielestäsikö kyseinen tyyppi ei ole niin kova kuin Orre tai Hupli?


      • TeeKoo
        Pekkala kirjoitti:

        Mielestäsikö kyseinen tyyppi ei ole niin kova kuin Orre tai Hupli?

        asuu suomen vaarallisin rikollinen.
        Psykopaatti tappaja,useita tuomioita väkivalta rikoksista eikä kaikista ole jäänyt edes kiinni.
        mutta mikä se on sitten vaarallisin..?
        Se joka tappaa vai se joka pystyy tapattaan.
        Mielestäni asiaa voi spekuloida loputtomiin.
        Mutta itse kuitenkin nostaisin em. henkilön top listan kärkeen jos pitäisi noita listata.


      • hähhh
        TeeKoo kirjoitti:

        asuu suomen vaarallisin rikollinen.
        Psykopaatti tappaja,useita tuomioita väkivalta rikoksista eikä kaikista ole jäänyt edes kiinni.
        mutta mikä se on sitten vaarallisin..?
        Se joka tappaa vai se joka pystyy tapattaan.
        Mielestäni asiaa voi spekuloida loputtomiin.
        Mutta itse kuitenkin nostaisin em. henkilön top listan kärkeen jos pitäisi noita listata.

        onko joku huumepiireissä?
        miten en ole koskaan kuullutkaan tälläisestä vaarallisesta henkilöstä


      • TeeKoo
        hähhh kirjoitti:

        onko joku huumepiireissä?
        miten en ole koskaan kuullutkaan tälläisestä vaarallisesta henkilöstä

        yks entinen cannonbalssin jäsen.
        Eros siitä sakista ja ne uhkas "elimidoida" sen mutta kukaan ei siihen ruvennut.
        Tää kaveri on ollu muutaan kerran alibi-lehdessä tempauksistaan.


      • rauski
        TeeKoo kirjoitti:

        asuu suomen vaarallisin rikollinen.
        Psykopaatti tappaja,useita tuomioita väkivalta rikoksista eikä kaikista ole jäänyt edes kiinni.
        mutta mikä se on sitten vaarallisin..?
        Se joka tappaa vai se joka pystyy tapattaan.
        Mielestäni asiaa voi spekuloida loputtomiin.
        Mutta itse kuitenkin nostaisin em. henkilön top listan kärkeen jos pitäisi noita listata.

        Kova,tyhmä,väkivaltainen ja istuu jossain vaiheessa linnassa.


      • ...

        Tuskimpa olet äijää koskaa oikeesti tavannu ja jos olet ni uhosta päätellen meni homma toisinpäin, sinä kusit housuu ja sait pataas.


      • Pekkala
        ... kirjoitti:

        Tuskimpa olet äijää koskaa oikeesti tavannu ja jos olet ni uhosta päätellen meni homma toisinpäin, sinä kusit housuu ja sait pataas.

        Luulisin, ettei hän kyseistä herraa ole tavannut.

        Mitä itse olen alibeista kyseisestä herrasta lukenut olen saanut vaikutelman, että hän on erittäin paha ihminen, jota jopa poliisit ja vanginvartiat pelkäävät.
        Uhkaisi puhkaista jonkun poliisin silmänkin vapauduttuaan, aika hurja uhkaus. Kuinkakohan pitkä linnatuomio tulee, jos puhkaisee poliisin silmän?


      • ano

        vai... läski tummunut.. haluaisin ihan vaan ex-pitkäaikais vankina tietää tän... 13v7kk paukutin putkeen ja ramilla oli kränää .. kunten monella muullakin.Ite ei tarvinnut kun räkii kattoon ...t:putsarina yli 10.n

        rixu,sörkka,rixu,kakola kiekkaa ,pakojen estämiseksi jakuvaa siirtoani,,kuka.siviilis ollut..vähän vast.


      • ano
        hähhh kirjoitti:

        onko joku huumepiireissä?
        miten en ole koskaan kuullutkaan tälläisestä vaarallisesta henkilöstä

        hmm... alkaa jo valkenee, mutta ORA (mara) asu vastapäätäni,4:lla on ok.siinä oot oikeessa. en muista kehen vertasit...hmmm....periaatteessa EI VOI SANOA ETTÄ ,TOI ON Suomen pahin/vaarallisin. Kun tilanne tekee Jesse .J on jätkä paikallaan. ei syö sanaa eikä jätä fendii pulaan. Sellaista kunnoitetaan... YSTÄVÄNÄ, itse olen kaikkien frendi jos ei satu erehtymään haastamaan jurris ruutaa,,

        jätän lopun päättelyn varaan..moni tuntee kirjoitus tyylist ,joten o/ tutuille. ek-ta istuville ja pyttyyn. päivä kerrallaan.


      • ano
        Pekkala kirjoitti:

        Luulisin, ettei hän kyseistä herraa ole tavannut.

        Mitä itse olen alibeista kyseisestä herrasta lukenut olen saanut vaikutelman, että hän on erittäin paha ihminen, jota jopa poliisit ja vanginvartiat pelkäävät.
        Uhkaisi puhkaista jonkun poliisin silmänkin vapauduttuaan, aika hurja uhkaus. Kuinkakohan pitkä linnatuomio tulee, jos puhkaisee poliisin silmän?

        ek- on normi muutenkin Jos listii virkavaltaa. jokaisesta vielä, eli niin voi saada vain 3 ek :ta esm. en kehota kumminkaan. ja tuohon väärin vastaaminen voi johtaa syytteeseen. kuten Rami sai laittomasta uhkauksesta. :)
        ei pidä huudella ;D


      • .....
        ... kirjoitti:

        Tuskimpa olet äijää koskaa oikeesti tavannu ja jos olet ni uhosta päätellen meni homma toisinpäin, sinä kusit housuu ja sait pataas.

        aika hyvä lohkaisu...veit jalat ei kun sanat suusta ;D


      • abo
        TeeKoo kirjoitti:

        yks entinen cannonbalssin jäsen.
        Eros siitä sakista ja ne uhkas "elimidoida" sen mutta kukaan ei siihen ruvennut.
        Tää kaveri on ollu muutaan kerran alibi-lehdessä tempauksistaan.

        kopsaa vaikka texti ,älä häpäise Cannonball MC:tä enempää. t:ex.cannari gallery on lähinnä,, ei jengit.. uuhh,...lopettakaa kun ette ole edes viivalla... :(


      • liituraita älykkö
        ano kirjoitti:

        vai... läski tummunut.. haluaisin ihan vaan ex-pitkäaikais vankina tietää tän... 13v7kk paukutin putkeen ja ramilla oli kränää .. kunten monella muullakin.Ite ei tarvinnut kun räkii kattoon ...t:putsarina yli 10.n

        rixu,sörkka,rixu,kakola kiekkaa ,pakojen estämiseksi jakuvaa siirtoani,,kuka.siviilis ollut..vähän vast.

        istuu linnassa,minä en kun olen fiksu jepet ei voi todistaa minua minkään rikoksen tekijäksi.


      • huuu

        Tyypillinen näppiksen takaa uhoava nettipullukka kirjoittelee. :D


      • Anonyymi
        ano kirjoitti:

        hmm... alkaa jo valkenee, mutta ORA (mara) asu vastapäätäni,4:lla on ok.siinä oot oikeessa. en muista kehen vertasit...hmmm....periaatteessa EI VOI SANOA ETTÄ ,TOI ON Suomen pahin/vaarallisin. Kun tilanne tekee Jesse .J on jätkä paikallaan. ei syö sanaa eikä jätä fendii pulaan. Sellaista kunnoitetaan... YSTÄVÄNÄ, itse olen kaikkien frendi jos ei satu erehtymään haastamaan jurris ruutaa,,

        jätän lopun päättelyn varaan..moni tuntee kirjoitus tyylist ,joten o/ tutuille. ek-ta istuville ja pyttyyn. päivä kerrallaan.

        elääkö martti orajärvi .pellosta lähtöisin .tietääkö kukaan .


      • Anonyymi

        💀💀


    • Pekkala

      Elitistiseen elämäntapaan tottunut sikarikas 14 vuotta vankilassa istunut tyyppi vapautuu, niin siitä taitaa tulla hiton moiset pirskeet. Kuitenkin, koska kyseessä on vaarallinen rikollinen ja vieläpä kenties Suomen vaarallisin, jätän nuo pirskeet varmuuden vuoksi väliin.

      • sulla

        on käyttöö niissä juhlissa,sää oot tääl samanlainen surkimus joka vaa tuntee mukamas jätkät!!!hahaa


      • Pekkala
        sulla kirjoitti:

        on käyttöö niissä juhlissa,sää oot tääl samanlainen surkimus joka vaa tuntee mukamas jätkät!!!hahaa

        Pelkään sitä, että jos minulle olisikin käyttöä vaikkapa juhlien sairaiden pilojen kohteena. Koska hurjat pirskeet tulevat, niin oletan, että pirskeissä tehtäisiin myös hurjia "jekkuja". Rikollisten juhlissa pilan kohteelle tehtävät "jekut" voivat olla erittäin rankkoja, uhrit saattavat jopa tappaa itsensä.


      • voihvoih
        Pekkala kirjoitti:

        Pelkään sitä, että jos minulle olisikin käyttöä vaikkapa juhlien sairaiden pilojen kohteena. Koska hurjat pirskeet tulevat, niin oletan, että pirskeissä tehtäisiin myös hurjia "jekkuja". Rikollisten juhlissa pilan kohteelle tehtävät "jekut" voivat olla erittäin rankkoja, uhrit saattavat jopa tappaa itsensä.

        Miksi juuri sinut valittaisiin pilan kohteeksi?

        Häh, tuskin ite mikään rikollinen olet. Vaan vähän höperönä rikoksiin kun omassa elämässäsi ei tapahdu mitään.


      • Pekkala
        voihvoih kirjoitti:

        Miksi juuri sinut valittaisiin pilan kohteeksi?

        Häh, tuskin ite mikään rikollinen olet. Vaan vähän höperönä rikoksiin kun omassa elämässäsi ei tapahdu mitään.

        Ajattelin vaan varmuuden vuoksi välttää kaikkia mahdollisia pirskeitä kyseisenä iltana.


      • diggaaja?
        Pekkala kirjoitti:

        Ajattelin vaan varmuuden vuoksi välttää kaikkia mahdollisia pirskeitä kyseisenä iltana.

        minä vaan pidän sun tyylistä


      • fantasioitasi
        Pekkala kirjoitti:

        Ajattelin vaan varmuuden vuoksi välttää kaikkia mahdollisia pirskeitä kyseisenä iltana.

        mitä sinulle voisi tehdä.


      • nostradamus

        rock n roll


      • nostradamus
        Pekkala kirjoitti:

        Pelkään sitä, että jos minulle olisikin käyttöä vaikkapa juhlien sairaiden pilojen kohteena. Koska hurjat pirskeet tulevat, niin oletan, että pirskeissä tehtäisiin myös hurjia "jekkuja". Rikollisten juhlissa pilan kohteelle tehtävät "jekut" voivat olla erittäin rankkoja, uhrit saattavat jopa tappaa itsensä.

        sano jykälle terkut from d


      • ano

        joo,Koskinen tuli ulos jne pari muuta tulee. mutta voin helpoittaa.. reka on Tree kronar lipun alla ,timppa muutti Eest ko Soom aga Sivel ei hyvä :)

        poikansa lähetteli ,iskälle terkkui. Sopi mootorpöörnahki takki,ano:lta.


      • ano
        voihvoih kirjoitti:

        Miksi juuri sinut valittaisiin pilan kohteeksi?

        Häh, tuskin ite mikään rikollinen olet. Vaan vähän höperönä rikoksiin kun omassa elämässäsi ei tapahdu mitään.

        ontuu tarinasi monessa kohtaa..sanoppa mikä väriset hiukset maralla on(orajärvi)vaaleat vai tummat. ja ramista.. onko rami lyht ja laiha vai se lihava rami.. 2:sen ip:s. ja kuka oli putsari kongi mis *kuisas housuu* kun ei ees MATKASELLI JUTU OO NOIN... *******sia . t: vähän kokenut...aonyymi ano :)


    • jou

      Sä tunnut ihan huilu miehiltä. Sun kannattaa kysellä Raimolta huilu soitto tunteja. Se on soitellu sitä pitemmän aikaa siel linnassa.

      • ndamus

        kelaa


    • se on tuo

      Pekkalan akan poika löytäny itelleen uuden palvonnan kohteen.

      Hurjempi ja kovempi se on varmasti ainakin pikku-Hupliin verrattuna.

      Pekkalalla tuntuu näitten kirjotusten perusteella olevan noitten sanosko kovien jätkien suhteen sama homma kun joillakin seksissä että vaihtelua haetaan jatkuvasti jotta tyydytys olis kohillaan.

      Hommaisit jotain muuta tekemistä kun et sinä kuitenkaan tästä palstasta mitään kostu vaikka täällä käsiteltäs maailman kovimpia jätkiä omalla palstallaan.

      • waari jo

        jep... Aloin miettii 13v lusin ja en kuule koko asiasta halaistua sanaa, olisko ollu vaikkuu korvis, ei sie on terveyden huolto, oisko ollu nälkä-niin et näki halluja?hallut mahdollisii,Kun on roinaa Sörkas enemän kun Koko savossa! :D no jooo,se oli tosi! täällä poppoo tappaa itseään ja 10v pennut ostaa pirii EI VITTU! hienoo suoni ja lainsäädäntö!
        Mahtavaa työtä...siitä vois tehä Topin- koska Tuo on kyläm TOTUUS OLEN ITSE EX-heroinisti ,Nyt ylläpitohoidossa,,ja kuulen kun 10-12v jässit,ostetaax PIRII VAI DMX-ää HERÄTKÄÄ VAPAUTTAKAA THC,Lääkinnänisesti Ongelman käyttäjille! olen itse polttanut 27v ja en lopeta vaikka PÄÄLLÄ SEISOSIN.SE ON VAKAUMUKSENI.Sikisi järjestän Hamppumarsseja ja miitingejä.Ne ketkä astunut KAAPISTAAN ULOS ja MENNYT hakee hys-tys-kys-oys jne,..niistä Huumepolinkautta saa lääkkeen ja Laki muuttuu kohta
        T:paljon lukenut


      • Anonyymi
        waari jo kirjoitti:

        jep... Aloin miettii 13v lusin ja en kuule koko asiasta halaistua sanaa, olisko ollu vaikkuu korvis, ei sie on terveyden huolto, oisko ollu nälkä-niin et näki halluja?hallut mahdollisii,Kun on roinaa Sörkas enemän kun Koko savossa! :D no jooo,se oli tosi! täällä poppoo tappaa itseään ja 10v pennut ostaa pirii EI VITTU! hienoo suoni ja lainsäädäntö!
        Mahtavaa työtä...siitä vois tehä Topin- koska Tuo on kyläm TOTUUS OLEN ITSE EX-heroinisti ,Nyt ylläpitohoidossa,,ja kuulen kun 10-12v jässit,ostetaax PIRII VAI DMX-ää HERÄTKÄÄ VAPAUTTAKAA THC,Lääkinnänisesti Ongelman käyttäjille! olen itse polttanut 27v ja en lopeta vaikka PÄÄLLÄ SEISOSIN.SE ON VAKAUMUKSENI.Sikisi järjestän Hamppumarsseja ja miitingejä.Ne ketkä astunut KAAPISTAAN ULOS ja MENNYT hakee hys-tys-kys-oys jne,..niistä Huumepolinkautta saa lääkkeen ja Laki muuttuu kohta
        T:paljon lukenut

        niin silloin kun amffen myynti alkoi tanpereella suurimmalla osalla pilvikauppiaista 90 niin täytin itse syksyllä 16 ja mulle myytiin kamaa jo 15v silloin oli ehdoton säöntö ettei alle 18v saanut myydä mutta tämö toinen sai siksi luvan että sille saa myydä koska äitinsä oli narkki… minä siksi koska olin jo hakenut kamaa ite ruotsista ja tein paljob keikkaa ja olin kannukseni ansainnut.. mutta nyt olen siis ainoa joka myi kamaa ja haki sitä ite kekä avoinesti levitti sitä ja edelleen on luotto kunnossa vaikka kaupunki on mennyt perseelleen koska kyrvät eivät anna minun ottaa hallintaani tonttia vaan kaikki venaa että alkaa muslimien valtaus putsilla amffella se kun on ainoa millä saa nopeiten nippua.. en tajua supoa enkä kro tä kun ei hyväksi mun hallittua kauppaa jotta täällä ei ala sama touhu kun göteborgissa.. ennemmin taitavat antaa mun kärsiä ja vanheta yksin erossa tyttöristäni ka nähdä tai kuulla kuinka ovat alistettuja.. silloin täällä kyttiä ammutaan ja sen monet ansaitsevatkin ja toki saavat elleivät laita minua käsittään että koska en hyväksy jatkamista enkä lapsille myymistä tai kellekkään joka ei ole jo luotettava niin nythän on jo ties kuinka moni lapsi oppinut myymään adhd lääkkeensä ja saamaan kamalan hinnan ku amffe on niin sontaa mutta ompa valmiita kauppiaita rättipäille paljon ku vielä aseistavat ne jne niin hyvin menee .. venäjäönkö luottavat että tulevat tappamaan nämä täältä vai itsekö luulevat hoitavansa asian niin että sitten aamuskellaan ja tehdään rikoksia jolla kaikki rahotetaan vaikka tiedän paljon helpomman tien ku ite en oo varastanut 20v enkö jaksanut ees myydä liiemmin kun ei oo sellaista mitä mun ikäpolvi viittis vetää


    • missä tapaa

      tienhaaran,sitte siviilissä, pitäs kysyä hieman neuvoja, viimeiselle matkalle kohti tähtitieteitä.

      • tapaa

        Veikkaisin että helvetissä tapaatte varmimmin. LÖKÄPÖKSYT!


      • nostradamus

        acid-eric forewer


      • petetty

        teehoon rakas asustaa tuusulassa ja varuskunnassa


    • ekvaimo

      vapautua rauhassa,kun ei liity teidän elämään mitenkään,jos et ole vasikka tai joku muu kaikkien halveksima(pedofiili,raiskari,akanhakkaaja tai mummonpotkija)...vai oletko joku noista?Teehoo on tuomionsa istunut ja sillä selvä.Ja jos teillä on halu tietää kaverista TODELLA jotain,niin kysykää asiaa häneltä ja jättäkää Alibin kaltaiset jutut omaan arvoonsa ja ihmiset rauhaan.Tuollanen tirkistely on vain osoitus omasta köyhästä elämästä,tylsää.

      • Pekkala

        Orren seurassa liikuneita naisia? Sikäli mikäli nainen olet.


      • ekvaimo
        Pekkala kirjoitti:

        Orren seurassa liikuneita naisia? Sikäli mikäli nainen olet.

        pohdintaa ja selvittelyä!Voit taas kk viettää himas kun fyrkat on loppu ja joutuu passaa himassa,ennen kuin pääsee taas vetää 3 viikon keskiolut kännit ja kertoo kuinka vetäsis turpaa yhtä sun toista rikollista joka sen paikallis räkälän ovesta sisään astuis,kun tietää 110%,ettei ne siitä sisään pölmähdä.

        Mutta kun nyt rupeet sitä selvittää,niin varo ettet tule liian lähelle,ettei näpit pala....


      • ndamus

        just niin


      • Pekkala
        ekvaimo kirjoitti:

        pohdintaa ja selvittelyä!Voit taas kk viettää himas kun fyrkat on loppu ja joutuu passaa himassa,ennen kuin pääsee taas vetää 3 viikon keskiolut kännit ja kertoo kuinka vetäsis turpaa yhtä sun toista rikollista joka sen paikallis räkälän ovesta sisään astuis,kun tietää 110%,ettei ne siitä sisään pölmähdä.

        Mutta kun nyt rupeet sitä selvittää,niin varo ettet tule liian lähelle,ettei näpit pala....

        En tunnista itseäni tästä kuvauksesta muuten, mutta alibia kyllä lueskelen.
        En ole tapellut elämässäni muuta kuin yhden kerran, enkä riitaa haastanut kertaakaan, saati ketään baarissa uhannut hakata. Ehkä luulet minua joksikin toiseksi, koska en ikimaailmassa voisi edes kuvitella lyöväni ketään, muuta kuin korkeintaan itsepuolustus tilanteessa.
        Räkälät ovat huonoja paikkoja, koska niissä käy lähinnä keski-ikäisiä inhottavia naisia, joita on vaikea sietää jo selvänäkin. Humalassa he ovat kertakaikkisen sietämättömiä kusiaivoja.


      • säälittävää porukka

        nämä linnakundit yms. oman kovuutensa esittäjät. Ei taida näilläkään reppenoilla muuta olla elämässä kun katsoa kuka on kovin, kuka on vasikka/pedofiili/raiskaaja, joka pitää tappaa.

        Kyllä täytyy sanoa, että ihminen on todella säälittävällä tasolla jos muuten ei kykene elämässään mihinkään muuhun kuin osoittamaan kuka on kovin ja jonkin vitun hierarkian ylimpänä jossain vitun linnassa, HAH HAH!!!!

        Jos teillä olisi yhtäkään aivosolua päässänne ollut ikinä, niin katuisitte omia tekojanne ja sitä paskaa mitä muille olette aiheuttaneet. Mutta EI!! "Pedofiilit ja raiskaajat pitää tappaa", ikäänkuin te olisitte ketään syyttämään yhtään mistään, vitun pellet!

        Hankkikaa elämä, saatanan vammaiset!


    • Rewards for justice

      korvausta vastaan (siis todellista€€€)mikäli
      joku tietää em. henkilön uuden nimen ja
      olinpaikan

      • häh??

        häh?


      • Etsijä

        Meinaaks tosissas löytää? Maksaks itse vai kenties joku muu? Paljonko nipussa?


      • Etsijä
        Etsijä kirjoitti:

        Meinaaks tosissas löytää? Maksaks itse vai kenties joku muu? Paljonko nipussa?

        Koskas on päässyt ulos? En ole tapausta seurannut.


      • ndamus
        Etsijä kirjoitti:

        Koskas on päässyt ulos? En ole tapausta seurannut.

        jos ei mistään mitään,niin what a fuck


      • ndamus
        Etsijä kirjoitti:

        Koskas on päässyt ulos? En ole tapausta seurannut.

        johan on


      • ndamus
        ndamus kirjoitti:

        johan on

        mökit nurin...perkele


    • LAITAPUOLEN KULKIJA

      raimo tienhaara sympaattinen ja älykäs ei vaarallinen ihminen tai vaarallinen puolustaessaan itseään niin kuin meistä jokainen media suurentelee asioita totta kait menee lehdet paremmin myyntiin .katos vanha sanan lasku sanoo ensin tutkitaan sitten hutkitaan se pitäis tämän päivän ihmiset opetella kohta raimolla vapaus koitaa onnea raimolle

      • Pekkala

        kyseessä ole mies, joka uhkasi puhkaista poliisin silmän? Eikö sama mies laatinut 25 poliisin tappolistan? Olkoonkin, että nuo poliisit ovat varmasti läpimätiä lahjusten ottajia ja alamaailman kätyrejä, mutta silti 25 tappoa olisi Suomen olosuhteissa äärettömän kova juttu.


      • sivustaseuraaja
        Pekkala kirjoitti:

        kyseessä ole mies, joka uhkasi puhkaista poliisin silmän? Eikö sama mies laatinut 25 poliisin tappolistan? Olkoonkin, että nuo poliisit ovat varmasti läpimätiä lahjusten ottajia ja alamaailman kätyrejä, mutta silti 25 tappoa olisi Suomen olosuhteissa äärettömän kova juttu.

        Ketä kaikkia huumerikosyksikön poliiseja listalla oli?


      • jyrppe
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Ketä kaikkia huumerikosyksikön poliiseja listalla oli?

        en sano,kun huumepoliisi suomessa tekee hyväätyötä.ihmettelen niitä syytöksiä,mitä heitä kohtaan on
        esitetty,ammattikateuttako.


      • 4657589
        Pekkala kirjoitti:

        kyseessä ole mies, joka uhkasi puhkaista poliisin silmän? Eikö sama mies laatinut 25 poliisin tappolistan? Olkoonkin, että nuo poliisit ovat varmasti läpimätiä lahjusten ottajia ja alamaailman kätyrejä, mutta silti 25 tappoa olisi Suomen olosuhteissa äärettömän kova juttu.

        Raukka käytti osoitteiden saamiseen viattomia naisia. Vaikka sehän just kuulostaa tosi vaaralliselta, että ei säästä ketään.


      • Hohhoijaa.
        Pekkala kirjoitti:

        kyseessä ole mies, joka uhkasi puhkaista poliisin silmän? Eikö sama mies laatinut 25 poliisin tappolistan? Olkoonkin, että nuo poliisit ovat varmasti läpimätiä lahjusten ottajia ja alamaailman kätyrejä, mutta silti 25 tappoa olisi Suomen olosuhteissa äärettömän kova juttu.

        "Eikö sama mies laatinut 25 poliisin tappolistan? Olkoonkin, että nuo poliisit ovat varmasti läpimätiä lahjusten ottajia ja alamaailman kätyrejä, mutta silti 25 tappoa olisi Suomen olosuhteissa äärettömän kova juttu."

        Tiedoksi sinulle köyhäelämäinen sosiaalipornoilija Pekkala, että jos jonkun tyypin nimi on tappolistalla niin se on suunnitelmallista = murha eikä tappo.


      • Hohhoijaa. kirjoitti:

        "Eikö sama mies laatinut 25 poliisin tappolistan? Olkoonkin, että nuo poliisit ovat varmasti läpimätiä lahjusten ottajia ja alamaailman kätyrejä, mutta silti 25 tappoa olisi Suomen olosuhteissa äärettömän kova juttu."

        Tiedoksi sinulle köyhäelämäinen sosiaalipornoilija Pekkala, että jos jonkun tyypin nimi on tappolistalla niin se on suunnitelmallista = murha eikä tappo.

        Oletko huomannut että originaali Pekkala on poistunut palstalta muutama vuosi sitten?

        Häntä on ikävä. Originaali Pekkala kuului tälle palstalle paremmin kuin moni muu.


      • Ruuna 56

        1970 Luvulla Rami otti ritolat kervon puuseppien kentsulta juostenja otti pampun auton parkista!Helvetin fiksu ja välkky jäbä jo,silloin! Paskaa paljon kirjoitetaan. Ette tunne häntä?!Muutama snaijas.Hiffasin breiveistä!Urpot joita hän käytti hyväkseen petti! Fitti flaksi Raimolla on ollut. Hyvä tyyppi mutta,eivaarallinen!Jesse!Ei pahaa sanaa.ei jätä kuseen. Sivusta seurannut mutta,herrat tuntien!!


      • RUUNA56
        Ruuna 56 kirjoitti:

        1970 Luvulla Rami otti ritolat kervon puuseppien kentsulta juostenja otti pampun auton parkista!Helvetin fiksu ja välkky jäbä jo,silloin! Paskaa paljon kirjoitetaan. Ette tunne häntä?!Muutama snaijas.Hiffasin breiveistä!Urpot joita hän käytti hyväkseen petti! Fitti flaksi Raimolla on ollut. Hyvä tyyppi mutta,eivaarallinen!Jesse!Ei pahaa sanaa.ei jätä kuseen. Sivusta seurannut mutta,herrat tuntien!!

        Silloin 70 LUVULLA PELATTIIN PESISTÄ SIINÅ KENTÄLLÄ KUN,RAIMO RITOLAT OTTI!UNOHDIN MAINITA. SESIITÄ.JOKU BONJAA BREIVINI JA OLI SKULAAMASSA PESISTÄ.PITI SAADA BOLTSI PITKÄLLE JA RAMI HAKEMAAN !


    • foxyrabbit

      ...on Suomen vaarallisin, rehdein ja oikeudenmukaisin mies. Terkkuja sankarille itselleen ja 'Pojalle' ex-Ketunkorpelaiselta...

      • tiitu

        juu näin täs puol vuot sitten unen jossa oli tämän niminen henkilö eli tienhaara raimo joka auttoi unessa mut pahasta pulasta.jäi hyvä ja kunnioitettava kuva,varmaa tosielämässäkin..


    • Ihan oikeesti

      90% kirjoittajista ei edes osaa suomenkieltä.

      Lauseet aloitetaan isolla kirjaimella, välimerkkien käyttö helpottaa lukemista.

      On myös hyvä käyttää erillisiä kappaleita erottamaan asia toisesta, paljon miellyttävämpi lukea. Juuri kuten nyt tässä on tehty.

      Valtaosa ei tunne yhdyssanoja. Osa kirjoittaa kaiken putkeen ilman välimerkkejä tai erillisiä lauseita. Osa käyttää sellaista "kieltä" ettei sitä pysty ymmärtämään OLLENKAAN vaikka kieli onkin tunnistettavasti suomea.

      Ymmärrän, että koulussa ei aina jaksanut keskittyä, mutta edes aivan alkeellisimmat jutut pitäisi jokaiselta hoitua.

      • blaablaah

        Onhan se tosiaan omituista, että täällä fanitetaan jotain juoppoja, työkyvyttömiä linnahörhöjä!

        Tienhaarat ja muut sosiaalipummit, narkkarit pitäisi viedä saunan taakse lopetettaviksi.

        Voisi vähän vähentyä noiden työttömien sosiaalipummien katkera ihailu rupurikollisia kohtaan.


      • toopeko oot,

        mitäsitten ?


    • suoratpuheet

      tienhaara raimo niin niin ompa kova rikollinen.kokoajan touhuilee mitä liekkin.piiloutuu muijansa selän taakse.pitää ottaa muija jolla yrityksiä ja rahaa, niin herra voi touhuta omiaan.käyttää muijaa vain hyväksi ja rakastaa toista oikeasti.siinä teille kova rikollinen.takas telien taakse niin rauhoittuu toisten elämä.

      • the problem

        Pekkala on tässä jälleen kerran oivaltanut asian ytimen. Oleellista ei tietenkään ole, mitä Tienhaara on tehnyt, vaan minkälainen Tienhaara on Orreen ja Hupliin verrattuna!


    • wayne

      Orre ja hupli???????
      ei löytynyt wikipediasta.

      • Greco family

        tenava, kasva aikuiseksi.


      • Nätti_Jussi
        Greco family kirjoitti:

        tenava, kasva aikuiseksi.

        Palaa sinä vatun linnanruuna takaisin lapseks, mee imeen idoleitas.


    • Simolan Pasi

      Kuka tässä maailmassa enään väkivallalla luokitellaan vaarallisimmaksi? Suomen vaarallisimmat ihmiset istuu eduskunnassa.

      • Joskus tuntuu siltä että hyväveli verkoston tapaa tukea vääryyden harjoittamista puolustuskyvyttömiä kansalaisia kohtaan ei edes arvostella.

        Voittojen tavoittelu rahassa ja vähän muutakin pysynee useimmiten salassa.


      • yks vaaan
        premiata kirjoitti:

        Joskus tuntuu siltä että hyväveli verkoston tapaa tukea vääryyden harjoittamista puolustuskyvyttömiä kansalaisia kohtaan ei edes arvostella.

        Voittojen tavoittelu rahassa ja vähän muutakin pysynee useimmiten salassa.

        Huvittavaa lukea näitä kommentteja Ramista,kuinkahan moni kirjoittaja edes tavannu ko henkilöä? Iltapäivä lehdet aina paisuttelevat asioita "lue" lisää myyntiä.


    • Jepulius

      Näin on, Rambe on hieno mies, ehkäpä miehistä parhain.
      Nyt on aikaa laatia kostolistaa toimittajille, joiden takia joutui syyttömänä poseen.
      Seuraavaksi kostolista Suomi24 kirjoittajista.

      No ehkä media on paisutellut sen älykkyytä liikaa.

      • Jotain rajaa

        Aikuisiästään istunut puolet vankilassa, tosi älykäs, suorastaan rikollisnero!


    • Huoh..............

      "Onko kyseinen herra todella Suomen vaarallisin rikollinen?"

      Vastaan aloittajalle, vaikka viesti onkin vuodelta 2006.

      On lapsellista kirjoittelua tuollaiselta tavis-Alibi-lukijalta kysellä tuollaista pas-kaa että kuka on "vaarallisin" rikollinen. Mitenkähän sinä aloittaja laittaisit esim. kaikki ek-vangit vertailuun että kuka on vaarallisin ja kuka vähiten vaarallinen? Niinpä, no mikset sitten tee sitä vaan kyselet täällä tyhmiä? Ja kun sinulla ei ole mitään tekemistä rikollispiirien kanssa niin mitä sinulle ylipäätään kuuluu kenenkään tekemiset? Jatka vaan sitä seilaamista K-marketin ja työkkärin väliä ja elokuvien katselua.

      Hanki hyvä ihminen elämä itsellesi ja lakkaa kyselemästä noin tyhmiä.

    • 17

      Tuohan oli aloittajalta kysymys, että onko todellakin...jossa viitattiin iltalehteen.

      Ja iltalehtihän on tuon laittanut ja toissapäivänä viimeksi mainoisti tuota lapsille huumeita myyvää sympaattista herrasmiestä vaarallisimmaksi rikolliseksi.

      Aloittajalle vastaajalla kuitenkin on sen verran hieno eläm'ä, että on aikaa miettiä missä mut ovat töissä ja ovatko töissä laisinkaan.

    • mopar5

      Iltalehden artikkeli perustui -90 luvulla tehtyihin haastatteluihin, Kähkösen tv haastatteluun ja Paajolahden tarinointiin ( mies varasti haastatelleelta kuvausryhmältä päätteksi kameran), että tällaiset veijarit "lähipiiriläisinä". Buahahaa... Pasilasta tulee lehteen käsky kirjoittaa tuota roskaa.
      Pöytäkirjojen mukaan päätekijä olisi omien kertomuksiensa mukaan ollut Hänninen.

    • tyhjä arpa

      Tienhaara on valinnut aikanaan uran missä ei pärjää. Linnavuodet kertonee tyhmillekkin kaiken.
      Ehkä olisi kannattanut suuntautua siihen lakaisukoneen kuljetajan pätevyyden hankkimiseen.
      Älykäskö? Onks nalkkiin jatkuvasti jäävä huumekauppias älykäs? Varmaankin narkkien mielestä on.
      Onko ilman vuorovaikutuskykyjä oleva uhoaja älykäs? Hormooniheikkien mielestä varmaan on.
      Onko Tienhaara vaarallinen? Itsekeseen ollessaan täydellinen pelkuri, ja ihan oikeasti.
      Pystyy kyllä toisia manipuloimaan tekemään pahaa itsensä puolesta.
      Ilman kaveripiiriään tämä ei olisi edes mainitsemisen arvoinen.

      • Tosi tyhjä arpa on.

        Osuit asian ytimeen. Olen tuntenut kyseisen hörhön jo 1980 ensimmäisen kerran kun se lusi kilinkalikeikkoja, puheita ja uhoa on ollut kongeilla. Mutta tyypistä itsestään ei ole tappelijaksi. Periaatteessa lusii pelko perseessä ja tosiaan valjastaa tappelijat omasta puolestaan.
        Kyllähän TH treenasi nuorempana ja kuntoili. Mutta tappelulahjojaan en ole nähnyt koskaan. Jo hänellä alkaa ikäkin painaa. Lie melko jäykkä ja köökkä ukko.


      • Tosi tyhjä arpa on. kirjoitti:

        Osuit asian ytimeen. Olen tuntenut kyseisen hörhön jo 1980 ensimmäisen kerran kun se lusi kilinkalikeikkoja, puheita ja uhoa on ollut kongeilla. Mutta tyypistä itsestään ei ole tappelijaksi. Periaatteessa lusii pelko perseessä ja tosiaan valjastaa tappelijat omasta puolestaan.
        Kyllähän TH treenasi nuorempana ja kuntoili. Mutta tappelulahjojaan en ole nähnyt koskaan. Jo hänellä alkaa ikäkin painaa. Lie melko jäykkä ja köökkä ukko.

        Taidan koittaa jaksaa raahautua Helsingin yliopiston teologisen pääsykokeisiin ensivuonna. Hyvä lukeminen voisi tehdää hyvää Tienhaarallekin.


      • coconut growe
        premiata kirjoitti:

        Taidan koittaa jaksaa raahautua Helsingin yliopiston teologisen pääsykokeisiin ensivuonna. Hyvä lukeminen voisi tehdää hyvää Tienhaarallekin.

        Taitaa TeeHoo selailla jo etelän lomakohde esitteitä. Puolet lusittavasta jo lusittu. n. 3 vuotta niin Rami kävelee vankilan portista vapauteen. Rentona ja ruskettuneena.


    • cdcvdcdcd

      Jep. Eihän tuo rikollisnero ole lusinut kuin aikuisiästään lähes kokoajan. Taas vapauteen ja heti siviilissä. Sitten taas paukkuu kymmen vuotta kun rikollisnero jää kiinni jostain keharitasoisesta rikoksestaan.

      • Spaddu

        Sinähän sen VASIKKANA parhaiten tiedät.. ;)


      • Periaatteet kuolleet
        Spaddu kirjoitti:

        Sinähän sen VASIKKANA parhaiten tiedät.. ;)

        On enemmän kuin hyvä että vasikoitakin on. Eipähän pääse tienhaarat ja aarniot mellastamaan kuin aikansa pahoja myrkkyjään myyden. Telkien takana heidän kohtalonsa on ja se on ihan oikein.


    • Anonyymi

      kyllä sen sanon että onneksi on hyviä poliiseja eikä aarnioita.. eniten arvostan niitä huumepoliiseja ketkä ovat vastaan koko kieltolain käyttöä paitsi silloin jos sillä varjellaan kantasuomalaisia ja heidän lapsiaan todelliselta uhalta joka on nyt todettavissa göteborgissa.. tätä tilannetta suomeen ovat ainakin suurin osa poliiseista ollut todennäköisesti tietämättään tai vain ahneuttaan lakaisemassa.. ja koska minulle ei ole tullut viralliselta taholta edes epävirallista pyyntöä ottaa ainoa ja suurin valheellisin perustein vaaralliseksi huumausaineeksi määritelty kaupankäynti haltuuni syystä että olen erittäin hyväsydämminen ja oikeamielinen jota ei mikään summa saa sokeutumaan ja huoraamaan omia periaatteitani vastaan.. lisäksi olen erittäin anteeksi antavainen ja vaikutusvaltainen sekä totuuden ymmärtävä sekä lähes koko elämänsä tahtonut päihtyä mutta todella harvoin saanut itsensä tilaan missä hermo lepää.. ja yli 30v huumemaailmassa niiden jotka minut tuntevat niin sanani mittainen sekä parhaani tekevä mies.. viimeiset yli 20v olen elänyt rikoksettomasti silti jatkuvasti vankilassa ilman että kukaan voi esittää että tekojeni seurauksena joku olisi altistunut syyllistymään sellaiseen joka on yleisen todellisen oikeustajun vastainen teko.. taikka että todella jonkun tekoni seurauksena olisi kukaan joutunut kärsimään paitsi oma äitini sekä edes mennyt isäni.. toki lapsieni puolesta olen valmis todella kuolemaan ja koska minulta on viety mahdollisuus olla heidän elämässään läsnä minkään todellisen ja yleisesti ymmärrettävän syyn vuoksi taikka oman päihteiden tai muun aineen käyttöä lapsen seurassa jatkamisen vuoksi.. eikä siis mikään edes heidän neuvojensa noudattaminen jotka muka tukevat perheitä joilla on päihteistä muodostunut ongelma lapsen hyvinvoinnille.. heidän isyyttä tukevat ohjeensa ovat olleet vain yksi metadon hoito jonka kunnolla hoitaminen ei edistänyt isyyttäni mutta erottivat ja tekivät minusta asunnottoman ilman mitään tiedossa olevaa todellista syytä.. sitten ei myöskään auttanut se etten mennyt hoitoon vaan päätin olla kokonaan käyttämättä jonka onnistumisen osoitinkin silti lastensuojelu sai kelan lopettamaan asumistuen maksamisen ja näin ollen olin asunnoton ja raittiina vailla perhettäni sillä lapsen äiti oli uhkaltu olemaan ja pysymään minusta erossa lapsen huostaanoton uhalla.. kertaakaan ei yhteiskunnan taholta ole tuettu muuta kuin aina vain ilkeämmät ja täysin ylättäen tehdyt toimet millä satuttaa mahdollisimman paljon ja erottaa isä lapsestaan on ollut enemmän kuin suunniteltua koska asiat eivät ole menneet minkään ihmisoikeus pykälän tai suomen lapsen oikeuksia tukevan lainsäädännön mukaan.. eikä syy ole tuesta kieltäytyminen vaan sen kieltäminen vaikka en ole ikinä kuulunut rikollisjärjestöön sekä minulla on ollut ns normaaleita ihmissuhteita ja olen silloin jatkanut yvteyden pitoa vain heihin jotka ovat lapsen edun mukaisia.. voinette ajatella että en kerro kaikkea niinkuin on..mutta tarviiko edes tätä tehdä muuten kuin ajan kuluksi yksinäisyyttäni

      • Anonyymi

        Niin ja Marketta myös sukua.


    • Anonyymi

      Yleltä ilmestynyt podcast Tienhaarasta: "Rikollisen profiili, osa 1." Löytyy Areenasta.
      Vähän heppoinen juttu, paljon virheitä. Mielenkiintoinen osa oli aikanaan kuulustelleen huumepoliisin muistelot Tienhaaran käytöksestä - myös yllättävän arka suhtautuminen poliisikunnan sisällä.
      Toki hyökkääminen (poliisi)hallinnon henkilöihin ja kohteisiin oli sotien jälkeen meillä vierasta - ja tietääkseni rikolliseten osalta tuossa mittakaavassa aivan uutta.
      Noista kaikista ei kai ole lopullista totuutta julkisuudessa, missä määrin TH oli kaikissa mukana.
      Se Aarnion kranaattijuttu oli varmasti totta, mutta juttu oli vuotanut Aarniolle ja homma tehtiin hänen kanssaan yhteistyössä; kehitti siitä sitten hienon sankaritarinan muka sytytyslangan katkaisuineen.

      Tienhaarahan ei joutunut 90-luvulla ensimmäistä kertaa vankilaan (toimittajan lause), vaan jo joskus 70-80-lukujen vaihteessa. Vankilasta karkaaminenkin oli Oulun lääniltä muistaakseni joskus 80-luvun alkupuolella. Onnistui kyllä 80-luvulla sopimaan isoja huumetuomioita niin että joku toinen otti niitä nimiinsä, Tienhaara oli muka vain juoksupoika - kun jäi rysän päältä kiinni. Selvisi silloin pikkutuomioilla. No ainahan näillä ahneilla narsisteilla jossain vaiheessa käry käy.

      Kehuttu älykkyytensä näkyyehkä siinä että malttaa olla tekejmättä rikoksia sen aikaa että kertalaisuus vaihtuu - jää kiinni isoista jutuista taas "ensikertalaisena". Ritva Santavuorihan, rouva syyttäjä, tuosta piti aikanaan kovasti ääntä että älytön systeemi näiden kovan luokan rikollisten kohdalla. Hänen kesämökkinsä polttamisestahan TH sai aikanaan myös tuomion.
      Tienhaaran katkeruustaustaakin oli heppoisasti käsitelty, mutta ei noista taida olla julkisesti kirjoitettukaan, ainakaan itse en ole nähnyt.

    • Anonyymi

      Olen lukenut Suomen rikoshistorian ja kovaa rikollista siellä ei ole. Isiensä hakkaamia narsisteja jotka hakkaa korkeintaan pienempiään. Porukalla. Ei tarvita kuin yksi hullu joka oikeasti painelee liipaisinta ja Suomen alamaailma juoksee paskat housussa maan alle. Thats it. Puliukkoja ja larppaajia...

    • Anonyymi

      Teehoo kuten muutkin vastaavat ovat umpityhmiä tolloja. Teehoo ei ole mitään muuta tehnyt kuin istunut ja istuu edeleen pienessä kopissa kaltereiden ja muurien suojassa. Aivan idariporukaa. Leikkii mafiosoa, mutta niin vaan poju laitettaan joka kerta kun vähänkin on vapalla takaisin koppiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe