Tuntuu siltä, että on taas hiivatulehdus päällä. Itselläni se oireilee lähinnä vuotona ja kipeinä haavaumina. Ongelmana on kuukautiset, jotka juuri alkoivat. Canesten voide on minulla hyvin toiminut hiivan hoitona, mutta ohjeessa lukee että ei suositellä käytettäväksi kuukautisten aikana.
Osaako joku sanoa, mistä tämä suositus johtuu ja mitä saatta tapahtua jos en suositusta noudata? Ilmeisesti mikään reseptitön hiivakuuri ei sovi käytettäväksi kuukautisten aikana... :(
Osaako joku sanoa, mistä tämä suositus johtuu ja mitä saatta tapahtua jos en suositusta noudata? Ilmeisesti mikään reseptitön hiivakuuri ei sovi käytettäväksi kuukautisten aikana... :(
Vastaukset 1
Vanhimmat
Voiteista ja puikoista ei ole hoidollisesti mitään hyötyä menkkojen aikana. Ei niistä mitään vaaraa ole. Rahat menevät vain hukkaan, kun joutuu ostamaan uudet lääkkeet. Hiivalääkitys kannattaa aloittaa heti, kun menkat loppuvat.