Seuraatko verkkotaidetta?
Jos olet kiinnostunut verkkotaiteesta ja seuraat sitä, pyydän Sinua kirjoittamaan omista kokemuksistasi verkkotaiteen seuraamisessa. Vapaamuotoinen kirjoituksesi on minulle tärkeä, koska teen aiheesta pro gradu tutkimusta Jyväskylän yliopistossa. Toivon, että liität vapaamuotoiseen kirjoitukseesi pohdintoja seuraavista kysymyksistä:
Kuinka kauan olet seurannut verkkotaidetta?
Mikä oli ensimmäinen verkkotaideteos, jonka olet nähnyt?
Mitä verkkotaideprojekteja tai -sivuja seuraat nyt?
Seuraatko verkkotaidetta globaaleilla areenoilla vai oletko kiinnostunut erityisesti suomalaisesta verkkotaiteesta? Onko asialla merkitystä Sinulle?
Mistä yleensä saat tietoa verkkotaiteesta ja verkkotaideprojekteista?
Miksi olet kiinnostunut nimenomaan verkkotaiteesta ja seuraat sitä?
Onko verkkotaiteesta mielestäsi riittävästi tarjontaa?
Mitkä koet verkkotaiteen keskeisiksi tai itseäsi kiinnostaviksi erityisominaisuuksiksi (jos vertaat esimerkiksi taiteen esittämiseen museoympäristöissä) ?
Millaiseksi koet verkkotaiteen aseman taiteen kentällä?
Miten verkkotaidetta voidaan mielestäsi määritellä? Mitä verkkotaide on?
Voitko ystävällisesti kertoa kirjoituksessa myös sukupuolesi, ikäsi, koulutuksesi ja ammattisi tutkimuksellisiin tarkoituksiin.
Lähetä kirjoituksesi viimeistään 21.4.2006 osoitteeseen saollika@cc.jyu.fi.
Vastauksestasi kiittäen
Soile Ollikainen
Tutkimus verkkotaiteen vastaanotosta
Soile
1
433
Vastaukset
- Soile
Hei,
kirjoituspyynnössä ilmoitettua vastaussaikaa on pidennetty, joten otan siis edelleen mielelläni vastaan kirjoituksia koskien verkkotaiteen vastaanottamista.
yst. terv.
Soile Ollikainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204994
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861782Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741605Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21451Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121