Roni

Erjamarja

Mitä mieltä olette nimestä Roni?Meillä on jo poika nimeltä Roope ja Ronia mietimme pikkuveljen nimeksi.Tuntuu vain että monilla keskustelupalstoilla Roni-nimeä lähes kauhistellaan...Mitä täällä ollaan siitä mieltä?Toiset nimet on jo selvillä,ne tulevat suvusta.Pojasta tulisi siis Roni Matti Daniel.

19

4344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

Itse en tykkää Roni nimestä, mutta toiset nimet ovat OK. Miten olis ekaks nimeks esim. Rasmus, Reko, Rene tai Reima?

• killi

Enpä tykkää minäkään Roni nimestä, mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..

• Marke

mites ois Rene?

• Xir
        Marke kirjoitti:

mites ois Rene?

Roni on kerrassaan ihana nimi!! Tunnen kaksi Ronia ja molemmat tosi söpöjä ja kivoja poikia.. Jos nimi jotenkin vaikuttaa tulevaisuuteen niin Ronin laitan minäkin pojan nimeksi! Jos sellanen siunaantuu.. :):)

• Anonyymi
        Xir kirjoitti:

Roni on kerrassaan ihana nimi!! Tunnen kaksi Ronia ja molemmat tosi söpöjä ja kivoja poikia.. Jos nimi jotenkin vaikuttaa tulevaisuuteen niin Ronin laitan minäkin pojan nimeksi! Jos sellanen siunaantuu.. :):)

KIITOS KULTA

• Meri

Meidän koiran nimi on Roni.

• n.jimi

Olen tuntenut kaksikin Ronia. Molemmat olivat samaa rotua, kultaisia noutajia.

• sara

Laittakaa pojalle ihmeessä Roni nimeksi jos itse siitä pidätte, toisten mielipiteitten ei pitäsi kuitenkaan antaa liikaa vaikuttaa nimivalintaan. Siis jos teistä hyvä nimi, niin miksei!
      Lyhyt, ytimekäs ja napakka nimi.

• kukallinen

Roni on hieno nimi ja jos saisin pojan joskus, hänestä voisi hyvinkin tulla Roni :)

• Anonyymi
        kukallinen kirjoitti:

Roni on hieno nimi ja jos saisin pojan joskus, hänestä voisi hyvinkin tulla Roni :)

KIITTI KULTSI SOITTELE 044 022 5798

• Erjamarja

että saan tällaisia kommentteja...Eli Roni on siis yksi kamalimmista nimistä maan päällä...ja kaikenlisäksi koiran nimi...No,olisi hauska tietää kuinka paljon suomenmaassa on viime vuosina kastettu Roni-nimisiä pikkupoikia!
      Taidamme luopua siis tästä nimestä ja miettiä jotain ihan muuta...

• <<<<

Itselläni on myös Roni poika, eikä mua haittaa yhtään jos jollain on saman niminen koira. Roni on minusta nätti nimi sekä koiralle että ihmiselle, ja onhan noita muitakin elikoitten nimiä ihmisillä....

• Neiti.

Älkää ihmeessä luopuko Roni-nimestä.. Onhan paljon muitakin yhteisiä nimiä koirille ja ihmisille.. Minä tunnen veljekset, joiden nimet ovat Roope ja Roni, mahtavia tyyppejä, eikä Ronia varmaan ole koskaan koiraksi haukuttu.

• Neiti.
        Neiti. kirjoitti:

Älkää ihmeessä luopuko Roni-nimestä.. Onhan paljon muitakin yhteisiä nimiä koirille ja ihmisille.. Minä tunnen veljekset, joiden nimet ovat Roope ja Roni, mahtavia tyyppejä, eikä Ronia varmaan ole koskaan koiraksi haukuttu.

Väestörekisterikeskuksen sivuilta www.vaestorekisterikeskus.fi löytyy nimipalvelu ja sieltä etunimihaku, josta löytyy kuinka paljon minkäkin nimisiä ihmisiä suomessa on.
        Kaikenkaikkiaan Roneja on kastettu vuosina 1940-2006 3150 kappaletta, on jopa kaksi naispuolista Ronia. Vuosina 1980-99 1603 poikaa, 2000-05 1368 ja vuonna 2006 jo 21 poikaa.

• se on...

naapurissa asuu Roni-Matti

• asuinalue

rähjäistä seutua

• takkutukka88

Roni nimessä ei ole mitään vikaa :) Aivan ihana nimi poika lapselle... Itse tunnen yhden Roni nimisen pojan lapsuudesta...

• Erjamarja

Kiitos kaikille vastaajille!kiva että Roni-nimi sai positiivistakin kannatusta!Ja nyt kun olemme asiaa miehen kanssa vielä tarkemmin miettineet niin päätimme että pojasta todellakin tulee Roni.On se kuitenkin niin kiva nimi enkä usko että lasta nimen takia haukutaan.Nimi sopii pojalle kuitenkin niin täydellisesti että vaikea on enää muuta nimeä edes ajatella...

• Anonyymi

Terve, täällä 01 syntyny Roni, ja hauska fakta munKIN isoveljen nimi on Roope. Mun pikkuveli on puolestaan Riki.
      Aika creepyä lukea tästä kyllä mutta ei varmaan mikään yksittäistapaus :DD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2681
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      134
      2442
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2083
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2071
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1804
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      152
      1327
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1172
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1130
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1115
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1049
    Aihe