Roni

Erjamarja

Mitä mieltä olette nimestä Roni?Meillä on jo poika nimeltä Roope ja Ronia mietimme pikkuveljen nimeksi.Tuntuu vain että monilla keskustelupalstoilla Roni-nimeä lähes kauhistellaan...Mitä täällä ollaan siitä mieltä?Toiset nimet on jo selvillä,ne tulevat suvusta.Pojasta tulisi siis Roni Matti Daniel.

19

3773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Itse en tykkää Roni nimestä, mutta toiset nimet ovat OK. Miten olis ekaks nimeks esim. Rasmus, Reko, Rene tai Reima?

    • killi

      Enpä tykkää minäkään Roni nimestä, mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..

      • Marke

        mites ois Rene?


      • Xir
        Marke kirjoitti:

        mites ois Rene?

        Roni on kerrassaan ihana nimi!! Tunnen kaksi Ronia ja molemmat tosi söpöjä ja kivoja poikia.. Jos nimi jotenkin vaikuttaa tulevaisuuteen niin Ronin laitan minäkin pojan nimeksi! Jos sellanen siunaantuu.. :):)


      • Anonyymi
        Xir kirjoitti:

        Roni on kerrassaan ihana nimi!! Tunnen kaksi Ronia ja molemmat tosi söpöjä ja kivoja poikia.. Jos nimi jotenkin vaikuttaa tulevaisuuteen niin Ronin laitan minäkin pojan nimeksi! Jos sellanen siunaantuu.. :):)

        KIITOS KULTA


    • Meri

      Meidän koiran nimi on Roni.

      • n.jimi

        Olen tuntenut kaksikin Ronia. Molemmat olivat samaa rotua, kultaisia noutajia.


    • sara

      Laittakaa pojalle ihmeessä Roni nimeksi jos itse siitä pidätte, toisten mielipiteitten ei pitäsi kuitenkaan antaa liikaa vaikuttaa nimivalintaan. Siis jos teistä hyvä nimi, niin miksei!
      Lyhyt, ytimekäs ja napakka nimi.

      • kukallinen

        Roni on hieno nimi ja jos saisin pojan joskus, hänestä voisi hyvinkin tulla Roni :)


      • Anonyymi
        kukallinen kirjoitti:

        Roni on hieno nimi ja jos saisin pojan joskus, hänestä voisi hyvinkin tulla Roni :)

        KIITTI KULTSI SOITTELE 044 022 5798


    • Erjamarja

      että saan tällaisia kommentteja...Eli Roni on siis yksi kamalimmista nimistä maan päällä...ja kaikenlisäksi koiran nimi...No,olisi hauska tietää kuinka paljon suomenmaassa on viime vuosina kastettu Roni-nimisiä pikkupoikia!
      Taidamme luopua siis tästä nimestä ja miettiä jotain ihan muuta...

      • <<<<

        Itselläni on myös Roni poika, eikä mua haittaa yhtään jos jollain on saman niminen koira. Roni on minusta nätti nimi sekä koiralle että ihmiselle, ja onhan noita muitakin elikoitten nimiä ihmisillä....


      • Neiti.

        Älkää ihmeessä luopuko Roni-nimestä.. Onhan paljon muitakin yhteisiä nimiä koirille ja ihmisille.. Minä tunnen veljekset, joiden nimet ovat Roope ja Roni, mahtavia tyyppejä, eikä Ronia varmaan ole koskaan koiraksi haukuttu.


      • Neiti.
        Neiti. kirjoitti:

        Älkää ihmeessä luopuko Roni-nimestä.. Onhan paljon muitakin yhteisiä nimiä koirille ja ihmisille.. Minä tunnen veljekset, joiden nimet ovat Roope ja Roni, mahtavia tyyppejä, eikä Ronia varmaan ole koskaan koiraksi haukuttu.

        Väestörekisterikeskuksen sivuilta www.vaestorekisterikeskus.fi löytyy nimipalvelu ja sieltä etunimihaku, josta löytyy kuinka paljon minkäkin nimisiä ihmisiä suomessa on.
        Kaikenkaikkiaan Roneja on kastettu vuosina 1940-2006 3150 kappaletta, on jopa kaksi naispuolista Ronia. Vuosina 1980-99 1603 poikaa, 2000-05 1368 ja vuonna 2006 jo 21 poikaa.


    • se on...

      naapurissa asuu Roni-Matti

      • asuinalue

        rähjäistä seutua


    • takkutukka88

      Roni nimessä ei ole mitään vikaa :) Aivan ihana nimi poika lapselle... Itse tunnen yhden Roni nimisen pojan lapsuudesta...

    • Erjamarja

      Kiitos kaikille vastaajille!kiva että Roni-nimi sai positiivistakin kannatusta!Ja nyt kun olemme asiaa miehen kanssa vielä tarkemmin miettineet niin päätimme että pojasta todellakin tulee Roni.On se kuitenkin niin kiva nimi enkä usko että lasta nimen takia haukutaan.Nimi sopii pojalle kuitenkin niin täydellisesti että vaikea on enää muuta nimeä edes ajatella...

    • Anonyymi

      Terve, täällä 01 syntyny Roni, ja hauska fakta munKIN isoveljen nimi on Roope. Mun pikkuveli on puolestaan Riki.
      Aika creepyä lukea tästä kyllä mutta ei varmaan mikään yksittäistapaus :DD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe