Elikkä en tiedä onko tämä oikea palsta.Mutta tämmöistä olisin tiedustellut olisikohan kenellekkään tulossa karkeakarvaisen jack russelin pentuja ja mieluusti väritykseltään tricolor.Toki olen tutkinnut rotujärjöstön pentupalstat ynnä muut.Taitaa olla karkeakarvainen vähemmän suosittu voin tietysti olla väärässäkin,toivottavasti saan asiaan lisävalaistusta.
Pentuja
7
1688
Vastaukset
- Owner :)
http://www.jackrussellinterrieri.fi/ ja sieltä pentuvälitys. Siellä taitaisi olla useampikin karkeakarvainen tarjolla. Karkeakarvainen ja sileäkarvainen saavat useimmiten karkeakarvaisen pennun, sillä karkea karva on dominoiva suhteessa sileään.
En tiedä kumpi on suositumpi, sileäkarvaisia on kuitenkin vähemmän ja siksi moni varmaan haluaa sileän.- Ostaja ehdokas
Kiitos vastauksesi paransi yleissivistystäni ja luultavasti helpotti pentu metsästystä.Vilpittömästi kiitos.
- Janita
Hei!
Oikaiskaa minua jos olen väärässä, mutta tietääkseni ei ole olemassa yhdistelmää karkeakarvainen tricolor?! Tai ainakin se on todella harvinainen. Eli taitaa pääasiassa karkeakarvaiset olla valkeita ruskein merkein.
ps. katso myös keltaisen pörssin ilmoitukset, mutta kysele tarkkaan kaikki tiedot myyjiltä ja vaadi rekisteröityä pentua.- Owner :)
Kyllä karkeaakin tricolouria on olemassa, eikä minun tietääkseni ole ollenkaan harvinen.
Ottakaa huomioon että karkea on sileän välillä on vielä karhea-karvainen!
Keltaisesta pörssistä VOI löytää, mutta itse en ehkä uskaltaisi. Kaikki luotettavat kasvattajat ym. löytyy russeleiden nettisivuilta. Et voi välttämättä saada varmuutta pörssistä ostetusta koirasta, sen perimästä, sairauksista ym. Rekisteröimättömistä pennuista voidaan pörssissä pyytää samaa hintaa kuin rekisteröidyistä. Mikään ei siis takaa että koira on JRT!
:)
- räsymatto
Itsekkin tässä metsästän Jack russellin pentua, ja olen saanut huomata että todella vaikea saada pentua... tuntuvat olevan niin varattuja, vaikka pennut eivät ole edes syntyneet.... voi joutua odottamaan vuoden-kaksikin että saa haluaman pennun, jos varsinkin haluaa rekisteröidyn ja hyväsukusen
jospa itsekkin jostain löytäisin.... itsekkin haen karkeakarvaista- Russeli
Odottamiseen kannattaa varautua. Suosittelen surffailua kasvattajien kotisivuilla, kun löydät mieleisesi koiran, ota rohkeasti yhteyttä kasvattajaan ja tiedustele pentuesuunnitelmista. Tämä on ehdottomasti se paras lähestymistapa.
- russellisti
Kyllä tuolla kriteerillä voi olla vaikeaa mutta ota huomioon se että vaikka pentu olisi kuinka huippuvanhemmista niin siltikään ei ole varmaa tuleeko pennusta sellainen.Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja loppujen lopuksi voi aivan hyvin terveistä ei niin huipuista tulla huippuyksiloitä.Kolmenkymmenen vuoden rintaäänellä.Kasvatan Jackrusselleja ja tiedän jotain asiasta. Toivotan sinulle onnea etsinnässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856