Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

olivia!

tiia.tikruhullu

moi,voisitko kysyä ellalta miten tikrut voivat? :) odotus on kova!

10

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olivia

      ooon huijjari niinQQQ½½½½½½½½½½½

      • tiia..

        toi oli joku muu kun olivia,olivia ei oo huijari! oikee olivia,vastaa nyt!


    • Olivia

      Tuollainen tyhmä nimimerkin väärinkäyttö.

      En tiedä miten tikrunpoikaset voi, eikö ole omistaja ilmoitellut? No omat tikrunpoikaseni (ne viime poikueesta) kasvavat ainakin huimaa vauhtia ja väri on muuttunut oranssinkellertäväksi. On muuten melkoinen ruokahalu.. Akaattikotilot kiinnostuneita vanhemmasta tikrustani.

      • tiia.

        jooh,ei oo kivaa ku toisen nimimerkillä kirjoitetaan asiattomuuksia:/ jooh,ella ei oo ilmotellu mitään...voitko viestittää sille? oon lähettäny monta kertaa sähköpostii,mut ne ei ehkä oo menny perille,mun sähköposti vähän reistailee.muuten olivia,paljonko maksaisi 2 hollenpoikasta? mietin,ku mähän ostan kesällä ellalta ne tikrulit,ja niille on se 200L terraario,niin mitä tekisinkään 30 litran terralla? no ostan sinnekkin lisää kotiloita,tietenkin!


      • Olivia
        tiia. kirjoitti:

        jooh,ei oo kivaa ku toisen nimimerkillä kirjoitetaan asiattomuuksia:/ jooh,ella ei oo ilmotellu mitään...voitko viestittää sille? oon lähettäny monta kertaa sähköpostii,mut ne ei ehkä oo menny perille,mun sähköposti vähän reistailee.muuten olivia,paljonko maksaisi 2 hollenpoikasta? mietin,ku mähän ostan kesällä ellalta ne tikrulit,ja niille on se 200L terraario,niin mitä tekisinkään 30 litran terralla? no ostan sinnekkin lisää kotiloita,tietenkin!

        Mulla on hollenpoikasia nyt, mut en tiedä myynkö niitä vielä.. En kai mä euroa enempää kehtaa pyytää hintaa niistä.

        Mä voin soittaa Ellalle, kunhan se tulee koulusta neljän aikaan.


      • kotilo-fani
        Olivia kirjoitti:

        Mulla on hollenpoikasia nyt, mut en tiedä myynkö niitä vielä.. En kai mä euroa enempää kehtaa pyytää hintaa niistä.

        Mä voin soittaa Ellalle, kunhan se tulee koulusta neljän aikaan.

        Minulla olsi kiinnostusta holleihin. Nitääkin on tullut etsittyä 1½ vuotta ja en ole mistään löytänyt. :(


      • tiia.
        kotilo-fani kirjoitti:

        Minulla olsi kiinnostusta holleihin. Nitääkin on tullut etsittyä 1½ vuotta ja en ole mistään löytänyt. :(

        soititko olivialle?

        hollet ois kivoja,mutta saisin rahat niihin koottua vasta kesäkuussa,koska nyt menee joka sentti säästöön tikruja varten:))


      • holleliini
        Olivia kirjoitti:

        Mulla on hollenpoikasia nyt, mut en tiedä myynkö niitä vielä.. En kai mä euroa enempää kehtaa pyytää hintaa niistä.

        Mä voin soittaa Ellalle, kunhan se tulee koulusta neljän aikaan.

        Minäkin olisin kiinnostunut noista holleista, kun ei mistään näytä saavan..


      • ---
        Olivia kirjoitti:

        Mulla on hollenpoikasia nyt, mut en tiedä myynkö niitä vielä.. En kai mä euroa enempää kehtaa pyytää hintaa niistä.

        Mä voin soittaa Ellalle, kunhan se tulee koulusta neljän aikaan.

        Mites niitten kanssa nyt sitten on?


      • kotilo-kaktusfani
        --- kirjoitti:

        Mites niitten kanssa nyt sitten on?

        Huijari Tuo Olivia on. Aikas turhaa minun on tänne kirjoittaa mutta huijari kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe