Miten saada vanhemmat suostumaan..

nauq^

Siihen että pääsis edes joskus kylille muittenkaa. Itse pääsen vaan discoihin, huoh.
Pelkäävät että vedän ympärikännit ja poltan 100 askia päivässä.
Tai ainaki melkeen.
Mutta en itse ole sitä tyyppiä että "vedetään kännit!". Vaan ennemminkin ehkä sillontällöin siideriä voi juoda.. ^^'

Mutta ne on niin vaikea saada suostumaan tähän ajatukseen. korkeintaan kymmeneen saan olla.
Kasiluokalla olen.

23

6692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö89

      Moe:D
      entäs jos sä lupaisit että, jos oot "kiltisti" nii olisit vaikka aluks klo.23? ja sitä mukaa keräisit sitä luottamusta? ja kerrot porukoille paljon kaikkii sun omii asioita, ja mitä koulus teit.. nii kyl ne oppii luottamaa...?

    • Milkakuu

      Puhuisit äitisi ja isäsi kanssa.
      Kertoisit miltä sinusta tuntuu ja he voisivat kertoa miltä heistä tuntuu.

      Minulla on yksi kaveri, kellä oli samanlainen "ongelma" kotona. Me toitotimme hänelle, että puhu vanhemmillesi! Hän sai tulla juuri viikonloppuisin korkeintaan kymmeneltä tai yhdeltätoista kotiin.

      Mutta pari hetkeä sitten tajusin, että 14-vuotias on lapsi, mitä vanhempien täytyy suojella! Silloin ymmärsin, miksi kaveristani pidettiin niin hyvää huolta.

      Joten nyt, yritä puhua, että saisit vaikka olla iltayhteentoista, mutta älä myöhästy! Silloin älä juo siideriä äläkä polta tupakkaa. Vain tällain voit saada vanhempasi suostumaan.

    • aikuinen

      Sinä olet 14, joten et saisi juoda yhtään.

      Itselläni oli tuonikäisenä kotiintuloaika kymmeneltä, ja hitto mikä terroristi olin. Siinä parissa tunnissa ehtii kyllä vetää vaikka minkälaiset kännit, ja murrosikäiset ovat maailman parhaita valehtelijoita.
      Kun saan lapsia, hankin alkometrin. Puhallutan heidät kotiintullessa, jos näkyy jotain, saavat viikon arestia per 0,1 promillea.
      Tuo voisikin olla hyvä idea. Osta itse alkometri ja ilmoittaudu puhallutettavaksi kotiin tullessa. Et voi juoda, mutta voin kertoa ettet mitään häviäkään. Itse häpeän edelleen teini-iän kohelluksiani.

      • Turion

        Tuosta alkometrijutusta olen kuule sitä mieltä, että sellainen loitontaa sinun suhdettasi lapsiisi jollain 500:lla kilometrillä sitten aikanaan, kun he muuttavat pois kotoa.


      • Thorn!

        Ihmisen elimistössä on aina alkoholia sellainen 0.2 promillea.


      • ...

        kyllä ne muksusi jonkin keinon aina keksii kännit vetää jos vaan haluavat. että kannattaisi vähän miettiä.

        mie oon 15-vuotias ja vanhempani hakevat mulle juomat kun pyydän. eipähän tarvi salassa juoda, ja hommata tuntemattomilta amiksilta juomia.

        lisäksi, kylläpä luotat kovasti lapsiisi (sitten kun niitä on), kun alkometrin kanssa heti ollaan ovella vastassa. Itse luultavasti tulisin hulluksi jos vanhempani olisivat tuollaisia kyylääjiä.


      • teinixi

        mitä enenmmän vanhemmat kieltävät lapsiaan juomasta yms. sitä enemmän lapsia alkaa kiinnostamaan se..mun äiti ostaa mulle siiderit jos oon menos juomaan,eikä oo mikään nipo näissä jutuissa..juon tosi harvoin koska siinä ei ole mitään ns."jännää"


      • ***
        ... kirjoitti:

        kyllä ne muksusi jonkin keinon aina keksii kännit vetää jos vaan haluavat. että kannattaisi vähän miettiä.

        mie oon 15-vuotias ja vanhempani hakevat mulle juomat kun pyydän. eipähän tarvi salassa juoda, ja hommata tuntemattomilta amiksilta juomia.

        lisäksi, kylläpä luotat kovasti lapsiisi (sitten kun niitä on), kun alkometrin kanssa heti ollaan ovella vastassa. Itse luultavasti tulisin hulluksi jos vanhempani olisivat tuollaisia kyylääjiä.

        Kylläpä sinulla on rakastavat ja huolehtivat vanhemmat! Ja vastuuntuntoiset! Ei käy kateeksi, ei todellakaan. Miksei ne välitä susta yhtään tuon enempää??


      • Anonyymi
        Thorn! kirjoitti:

        Ihmisen elimistössä on aina alkoholia sellainen 0.2 promillea.

        Näin saat vanhemmat suostumaan sano sille että mulla on nuha ja kun korona liikkeellä niin et saa mennä kouluun tee teko nuhaa😂🤔🤫🤭2. Sun pitää jankkaa sitä ja näyttää niistä asiosta mitä ne vois tehä sun mielelle tai muuten? Esim. Olin vähä vihainen niin sain scruff luv s si äidiltä🤩ja asun juuassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin saat vanhemmat suostumaan sano sille että mulla on nuha ja kun korona liikkeellä niin et saa mennä kouluun tee teko nuhaa😂🤔🤫🤭2. Sun pitää jankkaa sitä ja näyttää niistä asiosta mitä ne vois tehä sun mielelle tai muuten? Esim. Olin vähä vihainen niin sain scruff luv s si äidiltä🤩ja asun juuassa

        Sori, mut sä oot 16 vuotta myöhäs! Tää koko juttu oli vuonna 2006...Ja sä lähetät sen vuonna 2020 🤨. Ja sen lisäks vuonna 2006 ei ollut koronaa. Musta tuntuu että tää kasiluokkalainen tyyppi on jo aikuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mut sä oot 16 vuotta myöhäs! Tää koko juttu oli vuonna 2006...Ja sä lähetät sen vuonna 2020 🤨. Ja sen lisäks vuonna 2006 ei ollut koronaa. Musta tuntuu että tää kasiluokkalainen tyyppi on jo aikuinen.

        Miten mä sään mun vanhemmat suostumaan siihen että ostan uuden pyörän ku ne sanoo että vanha on hyvä ja se on ihan paska rätti painava ja ei ees pysty tehä temppuaj esm keulia tai tämmöstä


      • Anonyymi

        haista kakka vitsin 10000000000000000000000000000000 vuotias


    • ;;;;;;

      kasilla koulupäivinä kymmeneen ja viikonloppusin puolille öin paitsi joskus jos oli jotain erikoista ja vanhemmat anto luvan olla myöhempään. Sillon tuntu tyhmältä mut nyt ymmärrän kyllä että saatto olla ihan hyväkin juttu. Ei ne vanhemmat aina ole huolissaan siitä että sä teet jotain pahaa vaan myös siitä että sulle tapahtuu jotain. Ne on kuitenkin susta vastuussa.

    • Anonyymi

      Itse olen 8-luokalla ja kotiintuloaika on 7 (siis 7 kotiin) joten mielestäni kotiintuloaikas on aika myöhään että joo..... Kannattaa pysyä siinä koska pitäs joskus nukkuakkin :)

    • Anonyymi

      Onko ehdotuksia saada vanhemmat suostumaan viemään sut illalla

    • Anonyymi

      Äitini ei vain luota minuun. Yritin ostaa iPhone 11 kuoria glitteristä ja ne maksoi 10€ Eli eli paha hinta. Joo eipä antanut ostaa koska mun puhelin makso 700€ niin ei luottanut että en särje sitä. Se sano että jos mulle otetaan senmoset kuoret niin mun puhelin. On vain koko ajan minun pöydällä eikä ikinä repussa eikä taskussa mukana. Mun äiti on kamala joo sillä ei Ei olis varmaan varaa korjata mun puhelinta mutta kun olisin huolellisempi. Mun kavereillakin on semmosia kuoria jotaka suojaa vaan takaosan. Mun serkku kysyikin että miksi mulla on tuommoset kuoret Sanoin vaan että ” äiti ei luota muhun”. Ja se on NOLOOO IHAN SIKA NOLOOO varsinkin kun oon nyt 12 vuotta niin se on Tarjaa joo tää puhelin on ollu mulla vasta Kaksi viikkoa. Kunmpa äiti joskus vielä luottaisi minuun 😭😭😭😭😭🥺😭😢🥺😭😢🥺😭😭🥺🥺😭😭😢🥺🥺😭😭😭😢😢😭

      • Anonyymi

        Odotat vielä n. 6 vuotta, ja voit näyttää mutsilles aikuisena keskaria.
        En tosin vanno että tuntuisi kivalta. Varmaan se on suojeleva leijonaemo.


      • Anonyymi

        Maksa itse puhelimesi niin sitten saat päättää mitä teet sillä.


    • Anonyymi

      Minä olen halunnut koko ikäni pikkusiskon tai pikkuveljen mutta minun äiti ei oikein taida ymmärtää sitä joten olisiko teillä vinkkejä miten minun vanhemmat hankkisivat /miettisivät sitä

      • Anonyymi

        Älä haaveile sitä! PIKKUSISARUKSET ON AIVAN HIRVEITÄ...


    • Anonyymi

      haluaisin yhden pelin joka on pegi18 ja itse olen 12
      ja ne eivät oikeen suostu miten saisin ne suostumaan

      • Anonyymi

        Vittu sinä olet liian nuori


    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe