Hiace vm.06 tunig

Arska

Eli olisko kyseiseen autoon mitään tuning palikkaa saatavilla`jos on niin mistä?

12

7072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten ne

      liittyy yhteen??? Olenko vaan vanhanaikainen kun en ymmärrä. Ox tää joku provo? Yhtä hyvin vois tuunata traktoria ja mennä sillä tekemään traktoritöitä. Hiacekin on kai työkalu eikä näettelyesine.

      • gti?

        Oisko ollu gti lehdessä esitelty joku hiace, jossa alusiipi korin katolla kruunasi kokonaisuuden. Ihan kiertävän sirkuksen näköinen.

        Mielestäni hiacea vois tuunata vaikka duuniin paremmin käyväksi eli 270 aukeavat takaovet, korotettu maavara (jos paljon huonokuntoisilla teillä ajoa), jne... mutta vittu spoikkaa katolle ja muuta himmeliä.


      • ...
        gti? kirjoitti:

        Oisko ollu gti lehdessä esitelty joku hiace, jossa alusiipi korin katolla kruunasi kokonaisuuden. Ihan kiertävän sirkuksen näköinen.

        Mielestäni hiacea vois tuunata vaikka duuniin paremmin käyväksi eli 270 aukeavat takaovet, korotettu maavara (jos paljon huonokuntoisilla teillä ajoa), jne... mutta vittu spoikkaa katolle ja muuta himmeliä.

        Mun mielestä Hiacestakin saa hyvännäköisen!!!Kyllä niitä normin näköisiä väkerryksiä on nähty!Edelläkävijöitä täytyy olla jotka näyttävät muille esimerkkiä et voi sitä rakentaa muustakin kuin normi autoista!
        Onnea Hiacen rakenteluun!!!


      • amispena
        gti? kirjoitti:

        Oisko ollu gti lehdessä esitelty joku hiace, jossa alusiipi korin katolla kruunasi kokonaisuuden. Ihan kiertävän sirkuksen näköinen.

        Mielestäni hiacea vois tuunata vaikka duuniin paremmin käyväksi eli 270 aukeavat takaovet, korotettu maavara (jos paljon huonokuntoisilla teillä ajoa), jne... mutta vittu spoikkaa katolle ja muuta himmeliä.

        http://www.peltilehma.com/galleria/thumbnails.php?album=37&page=21


    • esimerkiksi

      paras tapa tuunata hiace.
      Aja se paska paalaamoon.
      Buahahahahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kuinka

      paljon kittiä, pop-niittii, kanaverkkoo, lasikuituu, lisää kittii ja kanaverkkoo ai niin uretaania perkeleesti joka paikkaan ja kittiä päälle.

    • vilu

      kannattaa kysyä www.helmatpaukkuu.comin pojilt etsivät kuulemma autoja et sais homman pyörii niin tekee tosi halval...

    • lisävalorauta, vanteet, astinlaudat,(tai ennemminkin putket) äärivalot puskureihin ja katolle, ja maalaus, ni sillä pääsee ulkokuoressa jo pitkälle.

    • kake

      työnnä järveen koko paska ja hanki itelles elämä.

    • evelknievel

      Tunig ei sitten tarkota siipiä ja lisävaloja ja helmasarjoja.Suomessa ollaan eksytty aiheesta.Tuning = "säätäminen" tarkoittaa ajoneuvon ominaisuuksien parantamista,ts.moottorin teho/vääntö parannus,ajo-ominaisuuksien parantelua,ja niin edelleen.

      • se tarkoita

        noita kaikkia?
        Ekaa laitetaan alusta kuntoon sitten kori ja sitten motti...


      • prrkl
        se tarkoita kirjoitti:

        noita kaikkia?
        Ekaa laitetaan alusta kuntoon sitten kori ja sitten motti...

        osta englanti-suomi sanakirja,tuning on kaukana loppuunajetun alitehoisen 1.3 corollan levikesarjasta ja dvd-soittimesta
        Se,mikä vähentää ratakierroksella aikaa on tuningia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe