Heippa.
Miltä kuulostaisi hankkia porukassa jokin kunnon ilotulitus häälahjaksi ihmisille joilla on jo kaikennäköistä kippoa ja kuppia ?
ILOTULITUS häälahjana ?
4
1423
Vastaukset
- -omppu-
Erittäin loistokas idea mikäli siihen on varaa. Ammattilaisten duunaamat ilotulitussetit maksavat todella paljon. Tuhannesta eurosta ylöspäin...
- Minä
Niin olen ensikesän morsian.... ja itse en kyllä edes välitä ilotulituksesta. Olen ehkä outo?
Niin ja kuten edellä oli, ammattilaisten tekemät iliotulitukset ovat todella kalliita. Muistaakseni alle tuhannen euoron on edes turha keskustella ja mitä hienonpi sitä kalliimpi... - ampuja
Missä päin Suomea häät olisivat ?
Tänä vuonna olen ampunut 3 hääilotulitusta.
Hinnat alkaen 500€ Tulituksen koko riippuu
paljolti myös juhlapaikasta. - Turusen pyssy
Sitä vaimoni ainakin toivoi hääyönä. En tiedä että oliko tyytyväinen vai ei, käänsin kylkeä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693