Moro. Muistaako kukaan minkä kappaleen Kartsa vetäsi muutama vuosi sitten sotainvalidien kampanjan mainoksessa? Se kertoili hienosti näistä sotiemme sankareista. Oli oikein hieno piisi, tuli ihan tippa silmään.
Kappale hukassa?
10
6446
Vastaukset
- olikin
Danny, joka lauloi: "Tämä taivas, tämä maa"
- Kari fani
Se kappale on ENKELEITÄ SEITSEMÄN.Kari on itse kertonut.
Tuli vastaan raatteen tiellä.....- Jape
Onko se ihan levytettyä matskua vai mistähän sen saisi? Mikä levy jne.
- Kari fani
Jape kirjoitti:
Onko se ihan levytettyä matskua vai mistähän sen saisi? Mikä levy jne.
ON levytetty ja löytyy esim.SINITAIKAA KARI TAPIO
jossa on mm. extrapalo, niin yksin oon, sinitaikaa, rajamaa, lantti jukebokxiin, ei toivetta sen kummmempaa, kahden kimppa jne.....
- Jimmy
Moi!
Toinen aiheeseen liittyvä Karin biisi on nimeltään Taistelija, kuvaa siinä sodan kauhuja.
Löytyy ainakin Meren Kuisketta-albumilta, mielestäni vielä parempi biisi kuin Enkeleitä seitsemän.- Jape
Näillä tiedoilla uskon pääseväni alkuun. Kiitos kaikille vastanneille.
- Jape
Jape kirjoitti:
Näillä tiedoilla uskon pääseväni alkuun. Kiitos kaikille vastanneille.
Oli tuo Taistelija.
"Toiset arvet näkyy päälle toiset ei. Silloin miehet oli viljaa jota halla vei..."
Tänks foo the ränks - sodomatar
Jape kirjoitti:
Oli tuo Taistelija.
"Toiset arvet näkyy päälle toiset ei. Silloin miehet oli viljaa jota halla vei..."
Tänks foo the ränksMinä pidän ehkä hieman enemmän tästä Taistelija-laulusta. Siinä on todella aidot ja koskettavat sanat. Joskus toivoisin esim. itsenäisyyspäivänä kuulevani tämän radiosta - aina soitetaan vain "olen suomlainen"-laulua. Saisipa Kari esittää sen joskus konsertissaankin. Ja kuten jo sanottu: kaunis laulu, tuo Taistelija!
- 123mshd
sodomatar kirjoitti:
Minä pidän ehkä hieman enemmän tästä Taistelija-laulusta. Siinä on todella aidot ja koskettavat sanat. Joskus toivoisin esim. itsenäisyyspäivänä kuulevani tämän radiosta - aina soitetaan vain "olen suomlainen"-laulua. Saisipa Kari esittää sen joskus konsertissaankin. Ja kuten jo sanottu: kaunis laulu, tuo Taistelija!
Mikä laulu kari laulaan tv2 doumentissa.Missä se sanoo kappaleen otto harjoitukset.
Siinä laulussa laletaa.Luen kirjeen uudelleen se saa mut uskomaan kai viimeinkin. - ihailijatar...
123mshd kirjoitti:
Mikä laulu kari laulaan tv2 doumentissa.Missä se sanoo kappaleen otto harjoitukset.
Siinä laulussa laletaa.Luen kirjeen uudelleen se saa mut uskomaan kai viimeinkin.Luulen että tarkoitat : Jukka Virtasen sanoittama Kun lähden Ouluun. Sitä ei taida löytyä muuten kuin Sinivalkoinen ääni kokoelmasta. Siellä se on bonusraitana. Hän on esittänyt sitä keikoillaan aika paljon. Se on hieno laulu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019