Kappale hukassa?

Jape

Moro. Muistaako kukaan minkä kappaleen Kartsa vetäsi muutama vuosi sitten sotainvalidien kampanjan mainoksessa? Se kertoili hienosti näistä sotiemme sankareista. Oli oikein hieno piisi, tuli ihan tippa silmään.

10

6641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olikin

      Danny, joka lauloi: "Tämä taivas, tämä maa"

    • Kari fani

      Se kappale on ENKELEITÄ SEITSEMÄN.Kari on itse kertonut.
      Tuli vastaan raatteen tiellä.....

      • Jape

        Onko se ihan levytettyä matskua vai mistähän sen saisi? Mikä levy jne.


      • Kari fani
        Jape kirjoitti:

        Onko se ihan levytettyä matskua vai mistähän sen saisi? Mikä levy jne.

        ON levytetty ja löytyy esim.SINITAIKAA KARI TAPIO
        jossa on mm. extrapalo, niin yksin oon, sinitaikaa, rajamaa, lantti jukebokxiin, ei toivetta sen kummmempaa, kahden kimppa jne.....


    • Jimmy

      Moi!

      Toinen aiheeseen liittyvä Karin biisi on nimeltään Taistelija, kuvaa siinä sodan kauhuja.

      Löytyy ainakin Meren Kuisketta-albumilta, mielestäni vielä parempi biisi kuin Enkeleitä seitsemän.

      • Jape

        Näillä tiedoilla uskon pääseväni alkuun. Kiitos kaikille vastanneille.


      • Jape
        Jape kirjoitti:

        Näillä tiedoilla uskon pääseväni alkuun. Kiitos kaikille vastanneille.

        Oli tuo Taistelija.

        "Toiset arvet näkyy päälle toiset ei. Silloin miehet oli viljaa jota halla vei..."

        Tänks foo the ränks


      • sodomatar
        Jape kirjoitti:

        Oli tuo Taistelija.

        "Toiset arvet näkyy päälle toiset ei. Silloin miehet oli viljaa jota halla vei..."

        Tänks foo the ränks

        Minä pidän ehkä hieman enemmän tästä Taistelija-laulusta. Siinä on todella aidot ja koskettavat sanat. Joskus toivoisin esim. itsenäisyyspäivänä kuulevani tämän radiosta - aina soitetaan vain "olen suomlainen"-laulua. Saisipa Kari esittää sen joskus konsertissaankin. Ja kuten jo sanottu: kaunis laulu, tuo Taistelija!


      • 123mshd
        sodomatar kirjoitti:

        Minä pidän ehkä hieman enemmän tästä Taistelija-laulusta. Siinä on todella aidot ja koskettavat sanat. Joskus toivoisin esim. itsenäisyyspäivänä kuulevani tämän radiosta - aina soitetaan vain "olen suomlainen"-laulua. Saisipa Kari esittää sen joskus konsertissaankin. Ja kuten jo sanottu: kaunis laulu, tuo Taistelija!

        Mikä laulu kari laulaan tv2 doumentissa.Missä se sanoo kappaleen otto harjoitukset.
        Siinä laulussa laletaa.Luen kirjeen uudelleen se saa mut uskomaan kai viimeinkin.


      • ihailijatar...
        123mshd kirjoitti:

        Mikä laulu kari laulaan tv2 doumentissa.Missä se sanoo kappaleen otto harjoitukset.
        Siinä laulussa laletaa.Luen kirjeen uudelleen se saa mut uskomaan kai viimeinkin.

        Luulen että tarkoitat : Jukka Virtasen sanoittama Kun lähden Ouluun. Sitä ei taida löytyä muuten kuin Sinivalkoinen ääni kokoelmasta. Siellä se on bonusraitana. Hän on esittänyt sitä keikoillaan aika paljon. Se on hieno laulu.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe