Kappale hukassa?

Jape

Moro. Muistaako kukaan minkä kappaleen Kartsa vetäsi muutama vuosi sitten sotainvalidien kampanjan mainoksessa? Se kertoili hienosti näistä sotiemme sankareista. Oli oikein hieno piisi, tuli ihan tippa silmään.

10

6392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olikin

      Danny, joka lauloi: "Tämä taivas, tämä maa"

    • Kari fani

      Se kappale on ENKELEITÄ SEITSEMÄN.Kari on itse kertonut.
      Tuli vastaan raatteen tiellä.....

      • Jape

        Onko se ihan levytettyä matskua vai mistähän sen saisi? Mikä levy jne.


      • Kari fani
        Jape kirjoitti:

        Onko se ihan levytettyä matskua vai mistähän sen saisi? Mikä levy jne.

        ON levytetty ja löytyy esim.SINITAIKAA KARI TAPIO
        jossa on mm. extrapalo, niin yksin oon, sinitaikaa, rajamaa, lantti jukebokxiin, ei toivetta sen kummmempaa, kahden kimppa jne.....


    • Jimmy

      Moi!

      Toinen aiheeseen liittyvä Karin biisi on nimeltään Taistelija, kuvaa siinä sodan kauhuja.

      Löytyy ainakin Meren Kuisketta-albumilta, mielestäni vielä parempi biisi kuin Enkeleitä seitsemän.

      • Jape

        Näillä tiedoilla uskon pääseväni alkuun. Kiitos kaikille vastanneille.


      • Jape
        Jape kirjoitti:

        Näillä tiedoilla uskon pääseväni alkuun. Kiitos kaikille vastanneille.

        Oli tuo Taistelija.

        "Toiset arvet näkyy päälle toiset ei. Silloin miehet oli viljaa jota halla vei..."

        Tänks foo the ränks


      • sodomatar
        Jape kirjoitti:

        Oli tuo Taistelija.

        "Toiset arvet näkyy päälle toiset ei. Silloin miehet oli viljaa jota halla vei..."

        Tänks foo the ränks

        Minä pidän ehkä hieman enemmän tästä Taistelija-laulusta. Siinä on todella aidot ja koskettavat sanat. Joskus toivoisin esim. itsenäisyyspäivänä kuulevani tämän radiosta - aina soitetaan vain "olen suomlainen"-laulua. Saisipa Kari esittää sen joskus konsertissaankin. Ja kuten jo sanottu: kaunis laulu, tuo Taistelija!


      • 123mshd
        sodomatar kirjoitti:

        Minä pidän ehkä hieman enemmän tästä Taistelija-laulusta. Siinä on todella aidot ja koskettavat sanat. Joskus toivoisin esim. itsenäisyyspäivänä kuulevani tämän radiosta - aina soitetaan vain "olen suomlainen"-laulua. Saisipa Kari esittää sen joskus konsertissaankin. Ja kuten jo sanottu: kaunis laulu, tuo Taistelija!

        Mikä laulu kari laulaan tv2 doumentissa.Missä se sanoo kappaleen otto harjoitukset.
        Siinä laulussa laletaa.Luen kirjeen uudelleen se saa mut uskomaan kai viimeinkin.


      • ihailijatar...
        123mshd kirjoitti:

        Mikä laulu kari laulaan tv2 doumentissa.Missä se sanoo kappaleen otto harjoitukset.
        Siinä laulussa laletaa.Luen kirjeen uudelleen se saa mut uskomaan kai viimeinkin.

        Luulen että tarkoitat : Jukka Virtasen sanoittama Kun lähden Ouluun. Sitä ei taida löytyä muuten kuin Sinivalkoinen ääni kokoelmasta. Siellä se on bonusraitana. Hän on esittänyt sitä keikoillaan aika paljon. Se on hieno laulu.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe