Miten voisin käsitellä osittain katoksen, osittain taivasalla olevan betoniterassin. Ajattelin tehdä homman itse, siksi laatoitus on poissuljettu vaihtoehto.
Olen nähnyt ulkona olevissa betonirappusissa pinnoitteen, joka on jotain vähän kumimaista materiaalia, mutta mahtaako sitä voida tehdä itse. Entäs maalaus, vai onko sopivaa maalia olemassakaan ?
Remonttireiskat auttakaa.
Betoniterassin pinnoitus / maalaus
2
3499
Vastaukset
- remppali
näkemäsi pinnoite voisi olla epoksia.sen tekeminen vois onnistua tee se itse mieheltäkin,tiedä häntä..riippuu miehestä.kysele liikkeistä hintoja kannattaako tuhlata rahoja jos ei itseltä onnistukaan.
- ÄSSÄ
epoksi pinnoitteita ei voi alkaa laittamaan jos niitä ei ole tehnyt vuosia ja aineita ei oikeen myydä tavalliselle kuluttajalle..
suosittelen 2 komponentti betoni maalia sen voi sävyttää lähes mihin väriin vaan.
tietysti laatta olisi paras vaihtoehto
jos tarvitset ammattilaisen apua tai haluat laatta pinnan niin kyseleppä lisää sähköpostilla
kiinteistö[email protected]
ilmainen arviointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509