epäluulo

pahasta

Mitä mieltä olette asiasta, tämä painaa nyt yötä päivää mielessä. Tein gallerisivun salaa puolisoltani, ja nyt hän sai sen selville. (En kertonut, koska tiesin jo alustavasti, että epäluuloja tulee.) Nyt hän yrittää vaikka miten urkkia kirjoituksiani, ja kuvittelee, että tarkoitukseni on ollut chattailu toisten vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa, ja pettäminen, vaikka tarkoitus oli vain vaihtaa ajatuksia muiden ihmisten kanssa, ehkä leikinlasku, joskus tietysti leikillään voi olla kaksimielistäkin, mutta ei vakavissaan.

17

1088

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttumaaria...

mieheni kuvittelee, että minulla on suhde netissä, koska kirjoittelen palstoille. aivan käsittämätöntä. olen selittänyt, että tämä on vain harrastus minulle, enkä ole seuranhakumatkalla liikenteessä. tämä on minun tapani, tykkään kirjoitella ja jutella ihmisten kanssa. ei ole merkitystä, onko muut kirjoittajat samaa tai eri sukupuolta. pääasia on keskustelu.

• niin...

Juuri niin, ajatusten vaihto ihmisten kanssa ja harrastus. Ja tuo per...leen salkkarit saa puolisoon vaan lisävauhtia :(

• Coq Hardi
        niin... kirjoitti:

Juuri niin, ajatusten vaihto ihmisten kanssa ja harrastus. Ja tuo per...leen salkkarit saa puolisoon vaan lisävauhtia :(

Se on sitä suomalaista luulosairautta, mikä on yllättävän yleistä, kuten kateuskin.

• rosali2

ei luota Sinuun ?

• sanoa

En osaa sanoa. Pettänyt puolisoani en ole, en netissä enkä muutenkaan! Ehkä kuitenkin olisi pitänyt olla täysin rehellinen, ja kertoa heti asiasta, vaikka siitä varmasti olisi tullutkin epäluuloja.. pelkkä chat-sana on toisille yhtäkuin pettäminen, mihin keskustelu yhdistetään, vaikka kirjoittelenkin itse vaan keskustelupalstoilla.

• animattiN

Puolisosi sitten katsoa ja lukea kun kirjoitat, ja näytä aikaisemmat kirjoituksesikin, jos kerran sinulla ei ole salattavaa.
      Onneksi oma ukkoni ei ole tuollainen, olen tosin ollut rehellinen hänelle alusta lähtien, kun aloitin tänne kirjoittamisen. Pyysin häntä mukaan lukemaan ja ottamaan kantaa, no enään hän ei edes tule. Mutta kaikesta huolimatta tsemppiä sinulle :)

• tehdäkin

Itse asiassa aamulla sanoinkin niin, että katsotaanpa illalla sitten ne minun viestini.....

• animattiN
        tehdäkin kirjoitti:

Itse asiassa aamulla sanoinkin niin, että katsotaanpa illalla sitten ne minun viestini.....

Katsotaan sitten jos hänen epäluulonsa poistuis :))

• oli aluksi sama ongelma,mutta eipä enää paljoa urputa...tein selväksi mitä teen koneella ja sanoin vielä senkin,että tästä kirjottelusta en luovu,koska tämä on minulle sellaista "henkistä irtiottoa" arjen asioihin..

• juuri

sitähän se juuri on, irtiottoa tähän arkeen ja työssäoloon... miten unohtuukaan viikon ehkä ikävätkin työasiat, kun pääsee ajattelemaan aivan muita asioita :)

• juuri kirjoitti:

sitähän se juuri on, irtiottoa tähän arkeen ja työssäoloon... miten unohtuukaan viikon ehkä ikävätkin työasiat, kun pääsee ajattelemaan aivan muita asioita :)

Oikeeta hermolepoa...on aivan ku toisessa maailmassa....:)

• mielestäni se on ihan luonnollista. Kannatan mii-sun ja animattiN'n ajatusta asian avoimesta kertomisesta ja esittelystä.

Jos salailu herättää epäilystä, avoimuus poistaa sen ja lisää luottamusta muutenkin.

Tuskin monikaan jaksaisi kauaa kumppaniensa juttuja täällä lueskella, kun ajatukset taitavat olla muutenkin tuttuja. Luulen, että useimmat meistä käyvät täällä juuri sellaisia keskusteluja, joihin ei ehkä niin usein ole tilaisuutta muualla. Luultavasti kaikki läheiseni tietävät millä nimimerkillä tänne kirjoittelen. En osaisi kuvitella, että kukaan heistä jaksaisi olla kiinnostunut tekstieni lukemisesta.

Jos haluaisi olla oikein ovela, voisi tietysti avata toisen ja vaikka kolmannenkin salaisen nimimerkin niitä seikkailuja varten, jos sellaisiin tuntisi kutsumusta. ;)

PS: Voin aloittajan pyynnöstä poistaa viestini, jos ryhdytte yhdessä tutustumaan keskusteluihisi ja pelkäät miehesi huomaavan tämänkin. ;))

• syystä mua jotenki kaivelee tuo,että miehelle pitäisi esitellä omia kirjoituksiaan...kyllä pitäisi miehen uskoa tuollainen näyttämättäkin..onneksi minun ei tarvinnut, enkä kyllä olisi näyttänytkään..ei ole salaamista mutta tää on mun oma henk.kohtanen juttuni....:)

• poistaa

Ei tarvitse poistaa, minusta tuntuu, että näytän illalla tämänkin hänelle. Tässä on tullut niin paljon hyviä kommentteja teiltä, että tämä varmaan selventää miehenkin ajatusmaailmaa, mistä tässä kaikessa oikeasti on kysymys. Kiitoksia kommenteistanne!! :)

• kyllä on
        mii-su kirjoitti:

syystä mua jotenki kaivelee tuo,että miehelle pitäisi esitellä omia kirjoituksiaan...kyllä pitäisi miehen uskoa tuollainen näyttämättäkin..onneksi minun ei tarvinnut, enkä kyllä olisi näyttänytkään..ei ole salaamista mutta tää on mun oma henk.kohtanen juttuni....:)

No tässä tilanteessa ehkä on paras kuitenkin näyttää, eipähän jää mikään epäselväksi. Toinen puolisko minusta kuitenkin on kanssasi samaa mieltä, kun tää todella on henkilökohtainen juttu. :)

• animattiN

Meille miten asia etenee, ja minulta ainakin terkkuja puolisollesi, näin tavallisena kirjoitajana. :))

• Välinpitämättömyys

Milloin luottamus muuttuu välinpitämättömyydeksi?

Mustasukkaisuus nettiseurustelulle tuntuu kyllä hupaisalta. Miten tässä nyt ketään pettäisi?!

Olemme vaimon kanssa täyspäiväisesti yhdessä mutta kyllä kummallakin omat reviirinsä on.
      Silloin kun minä olen koneella ei vaimo tule kynnystä pitemmälle.
      Ei siitä ole keskusteltu vaan asia on muotoutunut luonnostaan.

Tiettyä mielenkiintoa toki tunnemme toistemme asioihin.
      Esimerkiksi töissä ollessani jouduin kerran ostamaan jumppapaidan kotiin unohtuneen tilalle.
      Maksan kaiken luottokortilla. Vaimo mapittaa.
      Hirmuinen tivaaminen: Milles naiselle sitä on paitoja ostettu? Yhteenvedossa näkyy "naisten pikeepaita"!
      Rauhoittui kyllä kun näytin XL-ostokseni. Oli halvin.

Vaimolla on omat yksityisalueensa joita kunnioitan!

Satunnaisista yksin tehdyistä reisuista keskustelemme. Emme tilitysmielessä vaan silkasta mielenkiinnosta.

Tietenkin olen kiinnostunut tuloksista kun vaimo on käynyt luottokortin rinnakkaiskappaleen kanssa yksin tai tyttäremme kanssa ostoksilla esimerkiksi Berliinissä tai Helsingissä.
      Minua ei saa mukaan millään!

Jos pettää pitää niin tämähän on tosi harmiton muoto!

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      168
      1323
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1100
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      932
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      58
      704
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      573
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      487
    Aihe