Hei, löytyykö Lahden alueelta työntekijöiden kokoemuksia noista siivousfirmoista. sol, l&t,trinomi jne. Miten teitä on kohdeltu, miten palkat... ja kaikkea tällästä. itse tässä tuumailen alan vaihtoa, kun näyttää olevan ongelmia jos jonkinlaisia.........
Vastaukset 10
- SiivoustöissäN
Itse olen muuttamassa Lahden alueelle asumaan ja mietin myös, mitenkäs paikalliset siivousfirmat ottavat töihin ja minkälainen kohtelu heillä on. Tuo Trinomi olikin ihan uusi firma minulle. Osaisko kukaan kertoa, minkälaista palkkaa heillä maksetaan, ym kaikkia muitakin mielenkiintoista tietoa kyseisestä firmasta. :)
- melkein mennyt
älä vaan mene sinne töhin itse olin menossa ja melkein tein sopimuksen mutta kauhee natsi toimitusjohtajana on nimittäin perheyritys...
- pamilainen
melkein mennyt kirjoitti:
älä vaan mene sinne töhin itse olin menossa ja melkein tein sopimuksen mutta kauhee natsi toimitusjohtajana on nimittäin perheyritys...
mikä on paska paikka? Se Trinomiko? Onko muista kokemusta?
- mävaan76
Ymmärtämättömät ja osaamattomat esimiehet jotka palkkaavat kenet vaan hyväuskoset orjaksi (n.7 e/h..). Valitukset tulee tosihelposti,tyhjästäkin,kun jotain ei vaan naama miellytä tjsp.. :(
Kiertäkää kaukaa!! - luottari
mävaan76 kirjoitti:
Ymmärtämättömät ja osaamattomat esimiehet jotka palkkaavat kenet vaan hyväuskoset orjaksi (n.7 e/h..). Valitukset tulee tosihelposti,tyhjästäkin,kun jotain ei vaan naama miellytä tjsp.. :(
Kiertäkää kaukaa!!Oletko nyt itseesi tyytyväinen, kun annat Siivouspalvelu Trinomista väärää tietoa. Trinomilla pyritään siihen, että työntekijällä on töitä 7,5h/vrk. Viikonloput ovat vapaat, lukuun ottamatta uimahallin siivoojia. Palkka on työehtosopimuksen mukainen. Trinomilla on myöskin luottamusmies johon olisit voinut ottaa yhteyttä jos tunsit, että sinua kohdellaan asiattomasti. Valitettavasti olen tullut siihen tulokseen, että turhista valittaa ne henkilöt jotka ovat ns. tulleet "pystymetsästä". Ovat siivonneet kotonaan ja luulevat olevansa ammattitaitoisia.
- sanko
Onko tietoa, mitkä firmat siivoilee Lahden alueella hotelleja ja onkohan töitä tarjolla...
- iss:ltä
Niillä on ainakin yksi hotelli. Vois hyvinkin olla ainakin tuurausta.Kokoaikasta tuskin nyt on.
- se RTK
siivoaa siellä Lahdessa ja millainen se on työantajana ?
- vähän
surkeita. ainakin palkan suhteen. Työtä on paljon ja raskasta muuten ei ole paljon tietoa. mutta kysy heti mitä maksatte jos tulen. Jos ensin alottaa työt, niin varmasti saat vain minimin.Jos olet ahkera, ammattilainen, osaava varmaan töitä löytyy jostain.
- Anonyymi00010UUSI
Löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475