Uskaltaisikohan lähteä Pariisiin ilman hotellivarausta. Olen lähdössä 14 v tyttäreni kanssa Pariisiin kymmeneksi päiväksi heinäkuussa ja ystäväni sanoi, että Hotellihuoneen saisi halvimmalla suoraan paikan päältä tai varaamalla lentokentältä. Onko kokemuksia?
Kiitos etukäteen asiallisista viesteistä.
Lähteäkö ilman
8
735
Vastaukset
- claire
Teikkaan, että netistä löytää halvimmat, usein saa alea listahinnasta. Lentokenttävaraamossa vetävät palkkion välistä. Voi tietysti päräyttää kaupunkiin ja ruveta kiertämään ovelta ovelle, mieti haluatko käyttää aikaasi tällaiseen?
- aloittaja
Totta, kyllä taidan netistä etsiä. Tuntuu tosi hankalalle päättää mihin halpaan hotelliin "uskaltautuu" mennä, kun niitä on niin jumalattoman paljon netissä.
- lähellä riemukaarta ja sacr...
aloittaja kirjoitti:
Totta, kyllä taidan netistä etsiä. Tuntuu tosi hankalalle päättää mihin halpaan hotelliin "uskaltautuu" mennä, kun niitä on niin jumalattoman paljon netissä.
Suosittelen tätä:
Hotelli oli http://www.hotel-cabourg-paris.federal-hotel.com/page_e n_1.html
Pienet mutta siistit huoneet. Jos vaan haluaa levätä ja nukkua hotellissa valitkaa tämä. Ja korvatulpat mukaan jos nukkuu huonosti:liikenteestä vähän melua.Tosi ystävällinen palvelu. - aloittaja
lähellä riemukaarta ja sacr... kirjoitti:
Suosittelen tätä:
Hotelli oli http://www.hotel-cabourg-paris.federal-hotel.com/page_e n_1.html
Pienet mutta siistit huoneet. Jos vaan haluaa levätä ja nukkua hotellissa valitkaa tämä. Ja korvatulpat mukaan jos nukkuu huonosti:liikenteestä vähän melua.Tosi ystävällinen palvelu.Kiitos vinkistä, laitan suosikkeihin ja vielä mietin.
- mina
Ennen mekin vain menimme sinne. Nykyään ei enää viitsi kulkea hotellilta toiselle kyselemässä, vaikka on autolla liikkeellä. Siinä hukkaa mielettömästi aikaa.Me sentään jäädään vain korkeintaan yöksi, kun kotimatkakaan ei ole turhan pitkä.
Jos aiot jäädä niin pitkäksi aikaa, on paras varata etukäteen.muuten joutuisit jättämâän laukut säilöön kun kiertelisit, vai ytaksillako kulkisit.- aloittaja
Kiitos vastauksista ! Olen tullut kyllä ehdottomasti päätökseen, että varaan hotellin etukäteen. Tarjonta vaan on niin valtavaa, ettei oikein tiedä mistä varaisi. Ainakin alle 100 € yö ja alue pitäsi olla vielä rauhallinen. Olisiko rauhallisesta alueesta vinkkiä ?
- ja nettivaraus on helppoa
aloittaja kirjoitti:
Kiitos vastauksista ! Olen tullut kyllä ehdottomasti päätökseen, että varaan hotellin etukäteen. Tarjonta vaan on niin valtavaa, ettei oikein tiedä mistä varaisi. Ainakin alle 100 € yö ja alue pitäsi olla vielä rauhallinen. Olisiko rauhallisesta alueesta vinkkiä ?
Ja ihan varmaan löytyy alle 100 €/yö hotelleja, jopa alle 50 €/yö jos ei ihan keskustasta haikaile. Ja hinta näyttää useimminetn olevan sama riippumatta siitä, onko 1 vai 2 henkilöä huoneessa koska se on joka tapauksessa samanlainen huone parisängyllä varustettuna.
Ks. vaikka alla olevasta linkistä kohta Pariisi, löytyy 156 hotellia ja kartasta voi klikata haluamaansa kaupunginosaa. Ainakin osassa hotelleja näyttää olevan halvemmat hinnat 13.7.-27.8 välisenä aikana, jolloin normaalista arkiyön hinnasta saa 20 € pois. Itse olen ollut itäisessä Pariisissa (11. kaupunginosa, lähellä Bastillea) eikä siitä ainakaan ole pahaa sanottavaa. Metroasema oli lähellä ja hotelli oli OK. Respasta sai pyytämällä hotelliketjun "mainoskartan" Pariisista, johon oli merkattu tärkeimmät nähtävyydet ja ostospaikat jne. Ja toisella puolella oli metron, RERin ja bussin linjakartat.
Muista kuitenkin tulostaa se sähköpostitse saamasi varausvahvistus ja ottaa se matkalle mukaan. Siis siltä varalta että hotelli olisi ylibuukattu tms. Ystävälleni kävi kerran niin, että hotelliin saapuessa respa ilmoitti ettei hotellissa ole vapaita huoneita vaikka olivat huoneen hyvissä ajoin etukäteen varanneet. Ystävä totesi ettei ole hänen ongelmansa ja alkoi vaatimaan "directeuria" paikalle. Niinpä sitten järjestyi samaan hintaan ylimmän kerroksen luxus-sviitti toisesta saman ketjun hotellista.
http://www.accorhotels.com/gb/reservation/recherche_destination.shtml
- täältä
http://www.tripadvisor.com/Hotels-g187147-Paris_Ile_de_France-Hotels.html
Search-kohtaan vaan sen hotellin nimi josta etsii käyttäjien kuvauksia.
toi tripadviasor on täysin matkailijoiden eli kuluttajien tuottamaa dataa.
olen jo monet monituiset kerrat katsonut täältä kertomuksia hotelleista, jotka tuntuu itsestä mielenkiintoiselta.
Saa hyvää kuluttajatietoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882