Lähteäkö ilman

hotellia Pariisiin

Uskaltaisikohan lähteä Pariisiin ilman hotellivarausta. Olen lähdössä 14 v tyttäreni kanssa Pariisiin kymmeneksi päiväksi heinäkuussa ja ystäväni sanoi, että Hotellihuoneen saisi halvimmalla suoraan paikan päältä tai varaamalla lentokentältä. Onko kokemuksia?

Kiitos etukäteen asiallisista viesteistä.

8

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • claire

      Teikkaan, että netistä löytää halvimmat, usein saa alea listahinnasta. Lentokenttävaraamossa vetävät palkkion välistä. Voi tietysti päräyttää kaupunkiin ja ruveta kiertämään ovelta ovelle, mieti haluatko käyttää aikaasi tällaiseen?

      • aloittaja

        Totta, kyllä taidan netistä etsiä. Tuntuu tosi hankalalle päättää mihin halpaan hotelliin "uskaltautuu" mennä, kun niitä on niin jumalattoman paljon netissä.


      • lähellä riemukaarta ja sacr...
        aloittaja kirjoitti:

        Totta, kyllä taidan netistä etsiä. Tuntuu tosi hankalalle päättää mihin halpaan hotelliin "uskaltautuu" mennä, kun niitä on niin jumalattoman paljon netissä.

        Suosittelen tätä:
        Hotelli oli http://www.hotel-cabourg-paris.federal-hotel.com/page_e n_1.html
        Pienet mutta siistit huoneet. Jos vaan haluaa levätä ja nukkua hotellissa valitkaa tämä. Ja korvatulpat mukaan jos nukkuu huonosti:liikenteestä vähän melua.Tosi ystävällinen palvelu.


      • aloittaja
        lähellä riemukaarta ja sacr... kirjoitti:

        Suosittelen tätä:
        Hotelli oli http://www.hotel-cabourg-paris.federal-hotel.com/page_e n_1.html
        Pienet mutta siistit huoneet. Jos vaan haluaa levätä ja nukkua hotellissa valitkaa tämä. Ja korvatulpat mukaan jos nukkuu huonosti:liikenteestä vähän melua.Tosi ystävällinen palvelu.

        Kiitos vinkistä, laitan suosikkeihin ja vielä mietin.


    • mina

      Ennen mekin vain menimme sinne. Nykyään ei enää viitsi kulkea hotellilta toiselle kyselemässä, vaikka on autolla liikkeellä. Siinä hukkaa mielettömästi aikaa.Me sentään jäädään vain korkeintaan yöksi, kun kotimatkakaan ei ole turhan pitkä.

      Jos aiot jäädä niin pitkäksi aikaa, on paras varata etukäteen.muuten joutuisit jättämâän laukut säilöön kun kiertelisit, vai ytaksillako kulkisit.

      • aloittaja

        Kiitos vastauksista ! Olen tullut kyllä ehdottomasti päätökseen, että varaan hotellin etukäteen. Tarjonta vaan on niin valtavaa, ettei oikein tiedä mistä varaisi. Ainakin alle 100 € yö ja alue pitäsi olla vielä rauhallinen. Olisiko rauhallisesta alueesta vinkkiä ?


      • ja nettivaraus on helppoa
        aloittaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksista ! Olen tullut kyllä ehdottomasti päätökseen, että varaan hotellin etukäteen. Tarjonta vaan on niin valtavaa, ettei oikein tiedä mistä varaisi. Ainakin alle 100 € yö ja alue pitäsi olla vielä rauhallinen. Olisiko rauhallisesta alueesta vinkkiä ?

        Ja ihan varmaan löytyy alle 100 €/yö hotelleja, jopa alle 50 €/yö jos ei ihan keskustasta haikaile. Ja hinta näyttää useimminetn olevan sama riippumatta siitä, onko 1 vai 2 henkilöä huoneessa koska se on joka tapauksessa samanlainen huone parisängyllä varustettuna.

        Ks. vaikka alla olevasta linkistä kohta Pariisi, löytyy 156 hotellia ja kartasta voi klikata haluamaansa kaupunginosaa. Ainakin osassa hotelleja näyttää olevan halvemmat hinnat 13.7.-27.8 välisenä aikana, jolloin normaalista arkiyön hinnasta saa 20 € pois. Itse olen ollut itäisessä Pariisissa (11. kaupunginosa, lähellä Bastillea) eikä siitä ainakaan ole pahaa sanottavaa. Metroasema oli lähellä ja hotelli oli OK. Respasta sai pyytämällä hotelliketjun "mainoskartan" Pariisista, johon oli merkattu tärkeimmät nähtävyydet ja ostospaikat jne. Ja toisella puolella oli metron, RERin ja bussin linjakartat.

        Muista kuitenkin tulostaa se sähköpostitse saamasi varausvahvistus ja ottaa se matkalle mukaan. Siis siltä varalta että hotelli olisi ylibuukattu tms. Ystävälleni kävi kerran niin, että hotelliin saapuessa respa ilmoitti ettei hotellissa ole vapaita huoneita vaikka olivat huoneen hyvissä ajoin etukäteen varanneet. Ystävä totesi ettei ole hänen ongelmansa ja alkoi vaatimaan "directeuria" paikalle. Niinpä sitten järjestyi samaan hintaan ylimmän kerroksen luxus-sviitti toisesta saman ketjun hotellista.

        http://www.accorhotels.com/gb/reservation/recherche_destination.shtml


    • täältä

      http://www.tripadvisor.com/Hotels-g187147-Paris_Ile_de_France-Hotels.html

      Search-kohtaan vaan sen hotellin nimi josta etsii käyttäjien kuvauksia.
      toi tripadviasor on täysin matkailijoiden eli kuluttajien tuottamaa dataa.
      olen jo monet monituiset kerrat katsonut täältä kertomuksia hotelleista, jotka tuntuu itsestä mielenkiintoiselta.
      Saa hyvää kuluttajatietoa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2298
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1535
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1316
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1245
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1162
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      89
      1079
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      948
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      909
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      892
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe