Naisartisteja?

olis hakusessa...

Luetelkaa naisartisteja, jotka ovat niittäneet maailmanmainetta, ihastuttavat äänellään tai ovat muuten vaan loistavia?

9

3379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Emmylou Harris, enkeliääninen kaunotar
      Tori Amos, sielukas ja vahva
      Joan Baez, sukupolvensa ikoni, rauhanaktivisti sekä
      Madonna, älykäs ja provosoiva.

Yhteistä kaikille edellämainituille on, että tekevät musiikkia tinkimättömällä ammattitaidolla, ovat kukin omalla tavallaan anteeksipyytelemättömän naisellisia ja ovat onnistuneet luomaan itsensä aina uudelleen ja ovat edelleen hyvässä kuosissa ja tervepäisiä. Tai miten sen nyt kukakin määrittelee... :) Yleensäkin mua kiinnostaa naiset, jotka tekee musiikkia sekä täydestä sydämestä ja intohimosta että jonkin vakaumuksen puolesta. Jos itsetarkoitus on narsistinen diivailu, ura harvemmin kestää muutamaa vuotta kauempaa. Ei kestä polla eikä kunto tissivakopyrkyreillä.

• top3

Mariah Carey
      Whitney Houston
      Celine Dion

Kolme todellista laulajaa, jokaisella aivan mieletön ääni ja laulutaito, sekä upeaa musiikkia. Varsinkin Careyllä ja Houstonilla, Dionilla myös, mutta hänellä on monia einiinomaperäisiä kappaleita. Mutta varsinkin Careyta ja Houstonia suosittelen! Jokaisella vuosia kestänyt ura takanaan, miljoonia levyjä ja hittejä.

• Whitfan

Phyllis Hyman
        Diana Ross
        Dionne Warwick
        Lisa Fischer
        Anita Baker

• pari kpl

Mun pari suosikkia:

Björk Guðmundsdóttir
      Mielenkiintoisin ja persoonallisin ääni. Rouva on myös maailmanlaajuisesti aikalailla noteerattu upean äänenkäyttönsä ja omalaatuisten biisiensä ansiosta. Avantgardismia parhaimmillaan.

Kate Bush
      Tämä taiteen eri lajeista, kuten kirjallisuudesta ja elokuvista, inspiraatioita ammentava artisti ei varmastikaan paljon perusteluja kaipaa. Musiikinteossa Bush on tunnettu perfektionismistaan, olkoon se sitten huono tai hyvä asia, mutta yksi asia on selviö: lauluääni on kerrassaan upea!

• Ehdottomasti Ella Fitzgerald, aivan upeita lauluja. Harmi etten koskaan itse nähnyt häntä livenä...

• rotoboy

moni mun suosikki onkin mainittu jo, mutta kasvatan luetteloa vielä seuraavilla:

carole king
      minnie riperton

• soundeja

Vielä ainakin eräs naisartisti ansaitsee tulla mainituksi: Erykah Badu!

Hänen musiikissaan on elementtejä soulista, hiphopista ja rhytm & bluesista, jotka tekevät hänen musiikistaan yhtäältä easy-listeningiä ja toisaalta tunnelmallista kynttilävalaistuschilliä. Kuitenkin se ratkaisevin, ääni, on kerrassaan upeaa kuunneltavaa.

• on paras!

Mun suosikki on Joan baez. vahva, herkkä ääni, joka menee luihin ja ytimiin.

Ruth etting, amerikan laululintunen 20-30-luvuilta. "Sing me a song and i am happy" on hieno! googleta, kuvat makeita!

hmm..onhan näitä monia,mut nyt ei tule mielee..

• edell.kirjoittja

Diana Ross ja the Supremes on huippuja myös!

Beyoncee on kans kiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      40
      2454
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      60
      1805
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      52
      1669
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      91
      1503
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1344
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      62
      935
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      121
      875
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      165
      848
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      835
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      805
    Aihe