Naisartisteja?

olis hakusessa...

Luetelkaa naisartisteja, jotka ovat niittäneet maailmanmainetta, ihastuttavat äänellään tai ovat muuten vaan loistavia?

9

3325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Emmylou Harris, enkeliääninen kaunotar
      Tori Amos, sielukas ja vahva
      Joan Baez, sukupolvensa ikoni, rauhanaktivisti sekä
      Madonna, älykäs ja provosoiva.

      Yhteistä kaikille edellämainituille on, että tekevät musiikkia tinkimättömällä ammattitaidolla, ovat kukin omalla tavallaan anteeksipyytelemättömän naisellisia ja ovat onnistuneet luomaan itsensä aina uudelleen ja ovat edelleen hyvässä kuosissa ja tervepäisiä. Tai miten sen nyt kukakin määrittelee... :) Yleensäkin mua kiinnostaa naiset, jotka tekee musiikkia sekä täydestä sydämestä ja intohimosta että jonkin vakaumuksen puolesta. Jos itsetarkoitus on narsistinen diivailu, ura harvemmin kestää muutamaa vuotta kauempaa. Ei kestä polla eikä kunto tissivakopyrkyreillä.

    • top3

      Mariah Carey
      Whitney Houston
      Celine Dion

      Kolme todellista laulajaa, jokaisella aivan mieletön ääni ja laulutaito, sekä upeaa musiikkia. Varsinkin Careyllä ja Houstonilla, Dionilla myös, mutta hänellä on monia einiinomaperäisiä kappaleita. Mutta varsinkin Careyta ja Houstonia suosittelen! Jokaisella vuosia kestänyt ura takanaan, miljoonia levyjä ja hittejä.

      • Whitfan

        Phyllis Hyman
        Diana Ross
        Dionne Warwick
        Lisa Fischer
        Anita Baker


    • pari kpl

      Mun pari suosikkia:

      Björk Guðmundsdóttir
      Mielenkiintoisin ja persoonallisin ääni. Rouva on myös maailmanlaajuisesti aikalailla noteerattu upean äänenkäyttönsä ja omalaatuisten biisiensä ansiosta. Avantgardismia parhaimmillaan.

      Kate Bush
      Tämä taiteen eri lajeista, kuten kirjallisuudesta ja elokuvista, inspiraatioita ammentava artisti ei varmastikaan paljon perusteluja kaipaa. Musiikinteossa Bush on tunnettu perfektionismistaan, olkoon se sitten huono tai hyvä asia, mutta yksi asia on selviö: lauluääni on kerrassaan upea!

    • Ehdottomasti Ella Fitzgerald, aivan upeita lauluja. Harmi etten koskaan itse nähnyt häntä livenä...

    • rotoboy

      moni mun suosikki onkin mainittu jo, mutta kasvatan luetteloa vielä seuraavilla:

      carole king
      minnie riperton

    • soundeja

      Vielä ainakin eräs naisartisti ansaitsee tulla mainituksi: Erykah Badu!

      Hänen musiikissaan on elementtejä soulista, hiphopista ja rhytm & bluesista, jotka tekevät hänen musiikistaan yhtäältä easy-listeningiä ja toisaalta tunnelmallista kynttilävalaistuschilliä. Kuitenkin se ratkaisevin, ääni, on kerrassaan upeaa kuunneltavaa.

    • on paras!

      Mun suosikki on Joan baez. vahva, herkkä ääni, joka menee luihin ja ytimiin.

      Ruth etting, amerikan laululintunen 20-30-luvuilta. "Sing me a song and i am happy" on hieno! googleta, kuvat makeita!

      hmm..onhan näitä monia,mut nyt ei tule mielee..

      • edell.kirjoittja

        Diana Ross ja the Supremes on huippuja myös!

        Beyoncee on kans kiva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe