Luetelkaa naisartisteja, jotka ovat niittäneet maailmanmainetta, ihastuttavat äänellään tai ovat muuten vaan loistavia?
Naisartisteja?
9
3391
Vastaukset
- ....................
Emmylou Harris, enkeliääninen kaunotar
Tori Amos, sielukas ja vahva
Joan Baez, sukupolvensa ikoni, rauhanaktivisti sekä
Madonna, älykäs ja provosoiva.
Yhteistä kaikille edellämainituille on, että tekevät musiikkia tinkimättömällä ammattitaidolla, ovat kukin omalla tavallaan anteeksipyytelemättömän naisellisia ja ovat onnistuneet luomaan itsensä aina uudelleen ja ovat edelleen hyvässä kuosissa ja tervepäisiä. Tai miten sen nyt kukakin määrittelee... :) Yleensäkin mua kiinnostaa naiset, jotka tekee musiikkia sekä täydestä sydämestä ja intohimosta että jonkin vakaumuksen puolesta. Jos itsetarkoitus on narsistinen diivailu, ura harvemmin kestää muutamaa vuotta kauempaa. Ei kestä polla eikä kunto tissivakopyrkyreillä. - top3
Mariah Carey
Whitney Houston
Celine Dion
Kolme todellista laulajaa, jokaisella aivan mieletön ääni ja laulutaito, sekä upeaa musiikkia. Varsinkin Careyllä ja Houstonilla, Dionilla myös, mutta hänellä on monia einiinomaperäisiä kappaleita. Mutta varsinkin Careyta ja Houstonia suosittelen! Jokaisella vuosia kestänyt ura takanaan, miljoonia levyjä ja hittejä.- Whitfan
Phyllis Hyman
Diana Ross
Dionne Warwick
Lisa Fischer
Anita Baker
- pari kpl
Mun pari suosikkia:
Björk Guðmundsdóttir
Mielenkiintoisin ja persoonallisin ääni. Rouva on myös maailmanlaajuisesti aikalailla noteerattu upean äänenkäyttönsä ja omalaatuisten biisiensä ansiosta. Avantgardismia parhaimmillaan.
Kate Bush
Tämä taiteen eri lajeista, kuten kirjallisuudesta ja elokuvista, inspiraatioita ammentava artisti ei varmastikaan paljon perusteluja kaipaa. Musiikinteossa Bush on tunnettu perfektionismistaan, olkoon se sitten huono tai hyvä asia, mutta yksi asia on selviö: lauluääni on kerrassaan upea! Ehdottomasti Ella Fitzgerald, aivan upeita lauluja. Harmi etten koskaan itse nähnyt häntä livenä...
- rotoboy
moni mun suosikki onkin mainittu jo, mutta kasvatan luetteloa vielä seuraavilla:
carole king
minnie riperton - soundeja
Vielä ainakin eräs naisartisti ansaitsee tulla mainituksi: Erykah Badu!
Hänen musiikissaan on elementtejä soulista, hiphopista ja rhytm & bluesista, jotka tekevät hänen musiikistaan yhtäältä easy-listeningiä ja toisaalta tunnelmallista kynttilävalaistuschilliä. Kuitenkin se ratkaisevin, ääni, on kerrassaan upeaa kuunneltavaa. - on paras!
Mun suosikki on Joan baez. vahva, herkkä ääni, joka menee luihin ja ytimiin.
Ruth etting, amerikan laululintunen 20-30-luvuilta. "Sing me a song and i am happy" on hieno! googleta, kuvat makeita!
hmm..onhan näitä monia,mut nyt ei tule mielee..- edell.kirjoittja
Diana Ross ja the Supremes on huippuja myös!
Beyoncee on kans kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416