Ostin tee4:n Volvon ja se on vakio. haluan nostaa vähän paineita, mutta lastua en vielä hanki. voinko nostaa paineet esim. 1,3 ja kestääköne siellä? aattelin hukkaportin letkuu laittaa venttiilin.
vakiona pitäis olla 0,85 painetta, onko tuo 1,3 liikaa ettei kone mee rikki? mikä ois sopiva paine jos tuo on liikaa? mistä tiedän milloin on liian korkeat baarut? muuten kun siitä että putkesta tuprahtaa kunnon savupilvi.
Turboruuvi??
5
4437
Vastaukset
- turpoo
kysyä pulttiliikkestä niitä turboruuveja.
- mies 68
varmistaa joltakin joka todella tietää.sillä tollasissa mutu jutuissa tulee helposti tehtyä hallaa autolle, vaikka tarkoitus oliskin toinen.kunnon ohjeilla tekeminenkin on paljon helpompaa!
lastu, jos ei riitä ni sitten vapaammin virtaava pakoputki, ja ilmansuodatin, kaikkein helpoin ja luotettavin ratksu, ja saa kohtuullusen määrän polleja lisää, luotettavuuden kärsimättä.
- voolkkkaiii
Jos pelkästäään ahtoja nostat rikot koneen... ei anna vastaavaa hyötyä jos moottori ei saa soppaa lisää... Riko vaan moottorisi ja nosta vaan ahtoja joka onnistuu helposti esim rajapaineventtiilillä / poraa hukkaportille menevään putkeen reikiä. Mutta olisi saatava enempi ensin moottorin ruokaa
- dekenmaaras
Tiedän vakiolle T4:selle tehdyn ns. bleedauksen eli ohitetaan/huijataan ahtopaineensäädintä. Kuviakin jostain netin syövereistä pitäisi löytymän. Ahdot nousi sinne 1.3barin hujakoille. Paineet nousi jeesus kiitoa huippuunsa ja kyllä ikenet hulmusi kiihdytyksessä. Kyseistä viritystä kysyttiin volvo huollosta ja ainut ongelma siinä on se että kun pelkkiä ahtoja nostetaan niin syöttö ei nouse samaan
tahtiin eli käy laihalla. Konejarrutusta täytyy kuulemma välttää viimeiseen asti. Huoltomiehellä oli itsellään kyseinen viritys omassa t4ssa. Penkitetty bleedaus vvsuodin 242hv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568