Minä vuona tuo Cd siis äänitettiin? Joskus 90 luvullako?
Just be free
3
261
Vastaukset
- Hippo
Sitä ei oltu tarkoitettu julkisuuteen, mutta kun Christina teki läpimurtonsa niin ne pisti kiekon ulos ilman Xtinan suostumusta. Nimikkokappale on ainoa edes hieman siedettävä biisi albumilla.
- vanilla
Olen kuullut, että se julkaistiin ilman hänen suostumusta.
Kasoin tuota kansilehteä ja siinä luki, että "olin 14-15 vuotias kun tämä levy äänitettiin"
Eli oliko nuo biisit tehty jo vuona 1996?? Ainakin ne kuullostaa aika paljon siltä :) - Hippo
vanilla kirjoitti:
Olen kuullut, että se julkaistiin ilman hänen suostumusta.
Kasoin tuota kansilehteä ja siinä luki, että "olin 14-15 vuotias kun tämä levy äänitettiin"
Eli oliko nuo biisit tehty jo vuona 1996?? Ainakin ne kuullostaa aika paljon siltä :)Jotain 90-lukua se on ollut. Christina on syntynyt 1980, joten voi se olla 1995 jolloin nauhoitukset studiossa on tehty? Kiekko julkaisiin 2001. Tuossa linkki aiheeseen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Christina_Aguilera
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894