Markku Arolla lehden kannessa ja lause,^ Minä olen pettänyt vaimojani^ Kannattaahan tuollainen urotyö tulla meille kertomaan__
Toivoisin äijän sinne missä pippuri kasvaa.
Mikä ällöttää?
54
4116
Vastaukset
- Katleija-T
Mua ällöttää silikonilla pullistetut huulet, ja se että ylähuulen reunaan on laitettu kiristyslanka, jotta hampaat näkyy. Ja koska hampaat näkyy, on ne sitten kuoritettava tai valkaistava.
- Hintriika
Kaikkea sitä oppii, kun aikansa elää! En ole ikinä ennen kuullut moisesta kiristyslangasta. Nyt rupeankin ällöämään sitä, vaikka en ole ihan varma, miltä se livenä näyttää...
- johonka
Hintriika kirjoitti:
Kaikkea sitä oppii, kun aikansa elää! En ole ikinä ennen kuullut moisesta kiristyslangasta. Nyt rupeankin ällöämään sitä, vaikka en ole ihan varma, miltä se livenä näyttää...
kalikka kalahtaa!";-))
- tarkoitin
johonka kirjoitti:
kalikka kalahtaa!";-))
hihihih
- lela1
johonka kirjoitti:
kalikka kalahtaa!";-))
Moi, mitähän sie tarkoitit tuolla kalahtaa? Kehenkä. Tuskin meitä tavan naisia perusjärjellä
varustettuna kateeksi käy niitä jotka kiristelee ja pullistelee milloin mitäkin.
Hyvim on elämä vaikka onkin 57 vee. Kuinka sinulla? - onhan
tarkoitin kirjoitti:
hihihih
mursuviikset ok.
- §:-D)
onhan kirjoitti:
mursuviikset ok.
mursunviikset ja suuret luulot!
- Pääsky64
Hintriika kirjoitti:
sen vain että eräältä näyttelijältä on levennetty huulia!!!!!Yääk.
Että voikin olla tyhmä aikuinen ihminen.Ja pitää elää samaa päivää näitten kanssa.
Onhan muutakin tympeää.Niikuin lapsien seksiin viitaavat vatteet.Kaikenlainen lapsien manipulointi.
Että tehdään kansalaisista kahden kerroksen väkeä.Köyhiä köyhdyttämällä ja rikkaita rikastuttamalla.
Tuhotaan kaupunkeja ja mellakoidaan sanotaan sitten mielenosoitukseksi. - eevakaarina
Päivän piristys nuo huulet! Eikös ne sitten ole kuin pussin suu rypyillä, jos ei jaksa koko aikaa hymyillä?
- Osoitteleva
niska kenossa ja suu auki, minua ällöttää.
Siksi yritänki kulukia aina ölövinä niinku entinen Oulun raatimies. - ellottaa
kun miehillä ei ole mursuviiksiä
- ;-D
just
- se kun
Naisillaon mursun viikset.
- Ikiäpolvet tietää
Markku Aro-parka. Kukahan muu hänet muistaa kuin Ikäpalstan käyttäjät. Omat kersansakin varmaan ovat jo keski-ikäiset ja kolmansissa naimisissa.
Eipä ole intoa toimittajillakaan enää hankkia oikeita uutisia lehdykkään, kun pitää tuollaisia typeryyksiä kirjoittaa.
Toisessa iltapäivälehdessä sitten vatkataan Rikin kurkkusyöpää.
On sekin kirjoittelun aihe!
Eivätkö nämä nyt käsitä, miltä omaisista ja ystävistä tuntuu tämä tirkistely?
Eivät kai.- Pippolan vaari
Samaa vanhaa potaskaa?
- koiraspuolinen
Ole tämä "mediavapauslaki" Sitä saa kirjoitella ja kuvailla ihan mitä vaan haluaa-kunhan se tapahtuu "ihmeellisen" median välityksellä! Markku Aro oli hyvä-tai on vieläkin-hyvä laulaja. Kateellisia yleensäkin nuo moittijat. Vai että "kolmansissa naimisissa" hih-hih-hih-se oli uusmediaa varmaan se? Hyvää jatkoa-(mua nauratti oikeesti)
- Markeliina
ihmettelin. Tänään juuri Siwassa käydessäni näin, kuinka Markku Aro tunnustaa olleensa uskoton vaimoilleen. Mikähän uutinen tuokin on? Yks ja toinen voi antaa samanlaisen uutisen ja ketähän se nyt kiinnostaa.
Suorastaan härskiä on uutisoida jonkun kurkkusyövästä etusivun uutisena. En osta iltapäivälehtiä, mutta noita lööppejä näkee aina kaupassa käydessään. - meille kertomaan!
Markeliina kirjoitti:
ihmettelin. Tänään juuri Siwassa käydessäni näin, kuinka Markku Aro tunnustaa olleensa uskoton vaimoilleen. Mikähän uutinen tuokin on? Yks ja toinen voi antaa samanlaisen uutisen ja ketähän se nyt kiinnostaa.
Suorastaan härskiä on uutisoida jonkun kurkkusyövästä etusivun uutisena. En osta iltapäivälehtiä, mutta noita lööppejä näkee aina kaupassa käydessään.Voi hyvät hyssykät noita miesten luuloja tuon penetraationsa ympärillä! Naisille k. o. elin on täysin merkityksetön. Kaikki muu merkitsee.
- Tuulitukka
ja kovasti ällöttääkin naisihmiset, jotka lespaavat puhuessaan.
Väittävät sen olevan etupäässä nuorten naisten puhetyyli, mutta ainakin TV1:n kuuluttaja Anna-Liisa Tilus lespaa aivan järjettömästi.
Toinen esimerkki, hieman hämmästyttävä, tv-ohjelmasta 50-luvun Romeot ja Juliat, joka tuli Ykköseltä pari iltaa sitten.
Tässä ohjelmassa näyttelijä Maija Karhi lespasi niin, että tuli ihan huono olo.
Ei uskoisi, että Karhi on saanut jo Teatterikoulussa puheopetusta ja toiminut sen jälkeen puhetyöläisenä koko ikänsä.
Kammottavaa kuultavaa. - Nisä Soraya
Sitähän se kepitti ja samalla muita.
- Piippolan vaari
Ollut sulle yrmee, kun sitäkin kiukkuat.
- hilmeliina
Piippolan vaari kirjoitti:
Ollut sulle yrmee, kun sitäkin kiukkuat.
mitä lespaus tarkoittaa? Lespouden tiedän .
- Iili ek
hilmeliina kirjoitti:
...shöshöttämishtä. - Meidän koulumme kaikkien aikojen paras oppilas ei osannut sanoa äshää eikä älrlää. Se antoi vaikutelman, että hän oli lähestulkoon idiootti, mutta kaikkea vielä. - Siihen aikaan ei ollut logonomeja tai muuta puheopetusta. Tai ehkä olisi ollut, mutta ei pidetty tarpeellisena, että lapset oppisivat puhumaan selkeästi ja ääntämään ässät ja ärrät oikein.
- Tuulitukka
Iili ek kirjoitti:
...shöshöttämishtä. - Meidän koulumme kaikkien aikojen paras oppilas ei osannut sanoa äshää eikä älrlää. Se antoi vaikutelman, että hän oli lähestulkoon idiootti, mutta kaikkea vielä. - Siihen aikaan ei ollut logonomeja tai muuta puheopetusta. Tai ehkä olisi ollut, mutta ei pidetty tarpeellisena, että lapset oppisivat puhumaan selkeästi ja ääntämään ässät ja ärrät oikein.
Se on lässyttämistä, kuin pikkutyttö puhuisi vanhemmilleen halutesaan saada jotain.
Ja aikuiset naiset sortuvat moiseen.
Se voi olla myös pelkkää huomionhalua, luulevat sillä tavoin olevansa jotenkin erikoisia. - Piippolan vaari
hilmeliina kirjoitti:
Nisa Sorja?
- Pääsky64
Tuulitukka kirjoitti:
Se on lässyttämistä, kuin pikkutyttö puhuisi vanhemmilleen halutesaan saada jotain.
Se voi olla myös pelkkää huomionhalua, luulevat sillä tavoin olevansa jotenkin erikoisia.ja huomannut sellaisen.Ymmärrän kyllä en ole kuullut sellaista sanaa.Onko se kun nainen puhuu miehelle kuin lapsi saaden siten tahtonsa perille.Tai mielistely tai vain pitää niin kovasti.
- Markeliina
Tuulitukka kirjoitti:
Se voi olla myös pelkkää huomionhalua, luulevat sillä tavoin olevansa jotenkin erikoisia.joka aina keskustellessamme muuttaa äänensä sellaiseksi lapsenomaiseksi ja sekös minua ärsyttää. Osoittaako se ihmisen epävarmuutta vai mistä moinen tapa?
En ole uskaltanut mainita asiasta, vaikka vuosikausia se on asia, joka saa näkemään punaista. - Pääsky64
Markeliina kirjoitti:
joka aina keskustellessamme muuttaa äänensä sellaiseksi lapsenomaiseksi ja sekös minua ärsyttää. Osoittaako se ihmisen epävarmuutta vai mistä moinen tapa?
En ole uskaltanut mainita asiasta, vaikka vuosikausia se on asia, joka saa näkemään punaista.miettiä tarkkaan mistä se ärsytys tulee.Kyllä siinä on aina jotain epämieluisaa ei sitä tyjästä ärsyynny.
Minä en hoksi nyt muita kun sukulaismies joka muuttaa äänensä miten se haluaa sen kuulijan reakoivan.Ja se tepsii kukaan ei huomaa että se manipuloipi. - mirjamarja
Pääsky64 kirjoitti:
ja huomannut sellaisen.Ymmärrän kyllä en ole kuullut sellaista sanaa.Onko se kun nainen puhuu miehelle kuin lapsi saaden siten tahtonsa perille.Tai mielistely tai vain pitää niin kovasti.
Kun ei kunnolla äännetä ässä-kirjainta, vaan hienoshtellaan she jonkinlaiseksi suhuäänteeksi vähän ruotsinkielen äännettä vastaavaksi, niin se on lespaamista.
Joitakin aikoja siten lespaaminen oli ainakin pääkaupunkiseudulla ihan yleistä koululaisten, varsinkin tyttöjen, kesken. Oma tyttärenikin lespasi kai koko lukioaikansa, mutta loppuihan se sitten, kun huomasi, kuinka paljon se hankaloitti.
Taitaa olla jokin murrosiän osoitus, koska yhä valitellaan samaa.
Murrosikäiset nuoret tuntuvat puhuvankin nykyään oudon kireästi ja vähän nenäänsä, niin että usein TV:n haastatteluissakin heidän puheestaan ei saa selvää.
- aatu.e.
Ällöttävät iltalehtien otsikot.
Sitä seikkaa, että jonkun näyttelijän poika on kuollut, joku laulaja sairastaa syöpää, hiihtäjäpariskunta eroaa tai toinen laulaja on pettänyt puolisojaan tai monta muuta vastaavaa, jaksetaan jankuttaa päivästä toiseen.
Tietenkin se osoittaa lukijakunnan tyhmyyttä. Se saa mitä haluaa.
Niin lukemattomia on niitä, joiden poika on kuollut, jotka sairastavat syöpää, jotka eroavat, jotka pettävät puolisoaan, joille niin käy ja jotka niin tekevät nyt ja joille niin käyt ja jotka niin tekevät vastakin. - a-woman1
ällöttää. Nyt tulee mieleen esimerkiksi piittaamattomat roskien heittelijät. Tupakantumppi on pieni roska sinänsä, mutta ruma ja pikku lapsille jopa vaarallinen maassa. Kaikenlaiset paperijätökset, nenäliinat, talous- ja karkkipaperit jopa lasten vaipat tielle/kadulle vaan! Edellisiä vaarallisempia ovat lasinsirut; miksi tarpeetonta pulloa ei voi jättää ehjänä juomapaikalle vaan se rikotaan, jolloin lasinsirut ovat viattomimpien vaarana, lasten ja koirien? No joo, koirien jätökset tietenkin myös! Itse keräsin muovipussiin aikoinaan, kun minulla oli koira... Olen ohikulkiessani seurannut lähellä olevan koulun pihan käyttämistä koirien ulkoiluttamispaikkana. Vaikka isommat tuotteet poimisikin pussiin, ei pissasuihkuja voi siivota; siinä ne odottavat pikku oppilaita, jotka pyörivät maassa. Yök!
- PellePeloton
... tapa puhua narisevalla äänellä, kurkunpää liian kireällä, ällöttää suunnattomasti. Muoti-ilmiö varmaankin? Mutta kovin ikävältä kuulostava. Pikkusen syvyyttä siihen ääneen, niin hyvä tulee.
- ii-li
Onneksi se ei koske kaikkia tyttöjä. Nariseva, kaiuton puheääni on kyllä hyvin yleinen. Se voi tosiaan olla muoti-ilmiö, joka sitten mee ohi, kun kasvaa aikuiseksi. - Minun nuoruudessani tytöillä oli tapana sihauttaa ässää. Se oli jotenkin hienoa. Sekin meni sitten jossakin vaiheessa kaikilta ohi.
Minulla itselläni on myös sellainen vaiva, että puhun (ja laulan) jollakin tavalla väärin. En osaa sijoittaa ääntäni oikeaan paikkaan suussa. Se vuoksi ääneni on heikko, ja laulaminen lähes olematonta.
Autossa yksin ollessani laulan ja yritän löytää sen oikean äänen paikan suussani. Joskus löydän sen, ja huomaan, miten helposti ääni syntyy. Laulan liian syvällä kurkussa, mikä johtaa siihen, ettei hengitys kulje kunnolla, ja laulaminen on sen vuoksi lähes mahdotonta.
Luulen, että syy kumpaankin on se, että äänenmurros tuli aika myöhään, ja yritin keinotekoisesti madaltaa ääntäni, mikä sitten jäi virheelliseksi tavaksi. - Katleija-T
ii-li kirjoitti:
Onneksi se ei koske kaikkia tyttöjä. Nariseva, kaiuton puheääni on kyllä hyvin yleinen. Se voi tosiaan olla muoti-ilmiö, joka sitten mee ohi, kun kasvaa aikuiseksi. - Minun nuoruudessani tytöillä oli tapana sihauttaa ässää. Se oli jotenkin hienoa. Sekin meni sitten jossakin vaiheessa kaikilta ohi.
Minulla itselläni on myös sellainen vaiva, että puhun (ja laulan) jollakin tavalla väärin. En osaa sijoittaa ääntäni oikeaan paikkaan suussa. Se vuoksi ääneni on heikko, ja laulaminen lähes olematonta.
Autossa yksin ollessani laulan ja yritän löytää sen oikean äänen paikan suussani. Joskus löydän sen, ja huomaan, miten helposti ääni syntyy. Laulan liian syvällä kurkussa, mikä johtaa siihen, ettei hengitys kulje kunnolla, ja laulaminen on sen vuoksi lähes mahdotonta.
Luulen, että syy kumpaankin on se, että äänenmurros tuli aika myöhään, ja yritin keinotekoisesti madaltaa ääntäni, mikä sitten jäi virheelliseksi tavaksi.Älä välitä, vaikka ääni ei tule oikeasta kohtaa suustasi sillä kirjoittaen on kaikki paikallaan. Kaikki tulee luettua. Jollakin, kuten sinulla, on ihmeellisen paljon yleis- sekä erikoistietoa päässään sekä paljon kokemuksia.
- ii-li
Katleija-T kirjoitti:
Älä välitä, vaikka ääni ei tule oikeasta kohtaa suustasi sillä kirjoittaen on kaikki paikallaan. Kaikki tulee luettua. Jollakin, kuten sinulla, on ihmeellisen paljon yleis- sekä erikoistietoa päässään sekä paljon kokemuksia.
Kiitos kauniista sanoistasi, ihan tässä on hämillään.
Katleija-T kirjoitti:
Älä välitä, vaikka ääni ei tule oikeasta kohtaa suustasi sillä kirjoittaen on kaikki paikallaan. Kaikki tulee luettua. Jollakin, kuten sinulla, on ihmeellisen paljon yleis- sekä erikoistietoa päässään sekä paljon kokemuksia.
Ii-li on täydellinen vastakohta eräälle toiselle henkilölle, joka on todella ÄLLÖTTÄVÄ näillä palstoilla "loistaessaan".
Olen kiinnittänyt huomion juuri samoihin asioihin kuin sinäkin, Katleija.- Pääsky64
sen narisevan äänen eteläisten ihmisten puheessa.Liitän se Helsingin murteeseen.
Jo pienestä lapsesta asti ne puhuvat kurkkuäänellä.
Ne oppivat sen vanhemmiltaan.
Luulen että epävarmuudessaan vanhemmat yrittävät esittää jotain tärkeämpää sillä äänellä. - sama pääsky
ii-li kirjoitti:
Luulen, että syy kumpaankin on se, että äänenmurros tuli aika myöhään, ja yritin keinotekoisesti madaltaa ääntäni, mikä sitten jäi virheelliseksi tavaksi.ainä äänen avauksella laulamisen niin mekin kuorossa.
Mistä olet saanut sellaisen käsityksen että laulat värin.Sinun ääntäsi vain ei ole avattu.
Kannattaisi mennä kuoroon ja ottaa muutenkin laulutunteja siinä se ääni avataan eikä äänen heikkous ole opittua.
Saisit nauttia hyvästä lauluäänestäsi ja kuorossa etenkin toisista äänistä.
Kaikkien ihmisten pitäisi saada huutaa niin lujaa kun jaksaa,se karistaa turhat narinat niinkuin karstat uunin piipusta.
- sisko
Kyllä minäkin olisin joutanut hautaan ilman Markku Aron uutista.
Kaikki ne ylittävätkin uutiskynnyksen. . . .- reetta2
Minua ällöttää pikkujulkkisten ja poliitikoiden yksityisyydestä peilailu sensaatiolehdissä.
minulle jäi käsitys, että hän olisi kertonut katuvansa nuoruuden typeryyttään joka teetti sellaistakin.
Jäin taas kerran miettimään, miten tylsään asemaan iltapäivälehtien lööpit asettavat monia viattomiakin julkkuja ihan vaan lehden menekkiä lisätäkseen. Joissain tapauksiassa haastatteluja ei edes ole tehty ja vaikka julkku olisi haastattelun antanut, lööpeistä tehdään ikäviä ja henkilön imagoa vahingoittavia.- mirjamarja
Kun ei ole muuta kerrottavaa, niin palataan menneisiin asioihin. Pääasiahan julkimolle on se, että kirjoitetaan. Se on se kuuluisa 15 minuutin kuuluisuus, jota heikäläisten tulee tavoitella ihan ammatinkin vuoksi ainakin kerran vuodessa.
Kampaamoissa aikanaan sai aina viimeisimmät juorut selville, kun istui tukka papiljoteilla miltei tunnin kuivurissa ja viikkolehtiä selaillen. Nykyisin ko. härvelit alkavat olla historiaa pienimmissäkin kampaamoissa, joten lehtien luku jää.
Ei tiedä viimeisimpiä juoruja, vaikka hiukset olisivat aina ojennuksessa ja tupeeerattuna!
Ei edistys ole aina pelkkää onnea! Aina kuitenkin joudumme jostakin luopumaan.
- Katleija-T
En mahda sille mitään, mutta inhottaa/ärsyttää Jaana Pelkosen (Euroviisuohjelmien juontaja) puhetyyli. Kyllä puhe kuulostaa hyvältä, mutta ei näytä siltä. Koettakaapa matkia suunliikkeissä häntä, ei ole muuten helppoa. Hän venyttää suunsa sivusuunnassa turhan leveäksi aina määrättyjen vokaaliäänteiden yhteydessä. On kuin suonen veto. Tämä on jonkinmoinen muoti-ilmiö nuorilla. Miksi tätä sanoisi? Puheirvistelyä, vai.
- ja hän
ymmärtää mitä sanoo.
Mutta ärsytyskynnys on meillä vanhoilla yhä alempana.
Joitakin ärsyttää kaikki. Onpa onni, ettet näe kuinka oma suuni nyt täällä venyy vaikka mihin suuntaan, eikä pelkästään vokaalien kohdalla, niin naurattaa.
Voiko noin tarkasti katsellakaan? No, ehkä itse en huomaa koska täyttelen yleensä ristikkoa, niiden juontojen kohdalla varsinkin.
Vai suonenvetoa? :DD- Katleija-T
TiaLiinu kirjoitti:
Onpa onni, ettet näe kuinka oma suuni nyt täällä venyy vaikka mihin suuntaan, eikä pelkästään vokaalien kohdalla, niin naurattaa.
Voiko noin tarkasti katsellakaan? No, ehkä itse en huomaa koska täyttelen yleensä ristikkoa, niiden juontojen kohdalla varsinkin.
Vai suonenvetoa? :DDMää sanon vaa, ett toi oliki sit se toine asja noitte silikonihuulitte lisäks mikä munt ärsyttää tai tartteks sanno ällöttä. Ei mikkän muu sit ällötäkkä.
Ai sull TiaLiinu rupes kans suoant vetämä.§;=) TV-ruutu on pieni ja kaikki häiritsevä mitä siinä näkyvästä ja olevasta tulee ulos, on kaksinkertaista :))
Minua häiritsee nykyinen hiusmuoti, kun uutisten lukijat näyttävät noita-akoilta, tukka sojottaa kuin uuniluuta ja näyttää hoitamattomalta.
Samoin liialliset korut, jotka kilisevät ja kalisevat ranteissa ja vievät huomion pois itse asiasta.
En tiedä mistä johtuu, että Ruotsin TV:n suomalaisuutisten lukijoilla (naispuolisilla) on omituinen tapa kiekaista uuden lauseen alussa :-) ja se kuullostaa koomiselta. Miespuolisten toimittajien ääni taas ei nouse eikä laske, vaan on yksitoikkoista ja unettavaa muminaa.- jemina
MdK-MdK kirjoitti:
TV-ruutu on pieni ja kaikki häiritsevä mitä siinä näkyvästä ja olevasta tulee ulos, on kaksinkertaista :))
Minua häiritsee nykyinen hiusmuoti, kun uutisten lukijat näyttävät noita-akoilta, tukka sojottaa kuin uuniluuta ja näyttää hoitamattomalta.
Samoin liialliset korut, jotka kilisevät ja kalisevat ranteissa ja vievät huomion pois itse asiasta.
En tiedä mistä johtuu, että Ruotsin TV:n suomalaisuutisten lukijoilla (naispuolisilla) on omituinen tapa kiekaista uuden lauseen alussa :-) ja se kuullostaa koomiselta. Miespuolisten toimittajien ääni taas ei nouse eikä laske, vaan on yksitoikkoista ja unettavaa muminaa.Tuo kiekaisu on ilmeisesti myös joku muoti ilmiö. Suomessa on naispuolinen entinen urheilutoimittaja jonka tapana oli kiekaista lauseen lopussa. Asia ärsytti katsojia kovasti, paljon palstakeskusteluja siitä käytiin. Nykyään hän juontaa toista ohjelmaa ja on korjannut tapansa, enää ei tarvitse vaihtaa toiselle kanavalle korvia säästääkseen.
Katleija-T kirjoitti:
Mää sanon vaa, ett toi oliki sit se toine asja noitte silikonihuulitte lisäks mikä munt ärsyttää tai tartteks sanno ällöttä. Ei mikkän muu sit ällötäkkä.
Ai sull TiaLiinu rupes kans suoant vetämä.§;=)On se niin väärin, että toiset onnistuu vaikka minkälaisella suonenvedolla valokuvissa. Jos tässä nyt vain meidän kesken ripittäytyisin, miten itsellä käy. Parhaat kommentit olen kuullut vahingossa, siihen suuntaan "eihän se edes näytä tämmöseltä" ja parhaan ilmeen näin kerran passikuvaa ottaneen 'pikakuvaajan' kasvoilla, kun tämä alkoi puhallella kuivaksi otostaan. Ilme melkein ääneen sanoi, "väärä henkilö".
Jostain kumman syystä olen itse tyytyväisin menneinä aikoina itsepalvelu-verhon takana 'näkymättömän kuvaajan' otoksiin. Joissain yksin, joissain kaverin kanssa.
Siinä mysteeriä, ainakin minulle. :)))
*kyll' niipal' taas nykii*- Katleija-T
TiaLiinu kirjoitti:
On se niin väärin, että toiset onnistuu vaikka minkälaisella suonenvedolla valokuvissa. Jos tässä nyt vain meidän kesken ripittäytyisin, miten itsellä käy. Parhaat kommentit olen kuullut vahingossa, siihen suuntaan "eihän se edes näytä tämmöseltä" ja parhaan ilmeen näin kerran passikuvaa ottaneen 'pikakuvaajan' kasvoilla, kun tämä alkoi puhallella kuivaksi otostaan. Ilme melkein ääneen sanoi, "väärä henkilö".
Jostain kumman syystä olen itse tyytyväisin menneinä aikoina itsepalvelu-verhon takana 'näkymättömän kuvaajan' otoksiin. Joissain yksin, joissain kaverin kanssa.
*kyll' niipal' taas nykii*Luin useamman kerran ja ei oikein selvinnyt näytätkö kuvissa kauniimmalta tai rumemmalta. Ilmeisesti rumemmalta, niin minäkin mutta vain omasta mielestäni. Kun sitä valittelen, että en ole onnistunut kuvassa niin toisten mielestä olen ihan itseni näköinen. Toisin sanoen kuvittelen itseäni kauniimmaksi.
TiaLiinu kirjoitti:
On se niin väärin, että toiset onnistuu vaikka minkälaisella suonenvedolla valokuvissa. Jos tässä nyt vain meidän kesken ripittäytyisin, miten itsellä käy. Parhaat kommentit olen kuullut vahingossa, siihen suuntaan "eihän se edes näytä tämmöseltä" ja parhaan ilmeen näin kerran passikuvaa ottaneen 'pikakuvaajan' kasvoilla, kun tämä alkoi puhallella kuivaksi otostaan. Ilme melkein ääneen sanoi, "väärä henkilö".
*kyll' niipal' taas nykii*Hän tuli ja näytti sitä minulle ja sanoi: "Katohan, ihan roiston näköinen! Voiks tän laittaa passiin?"
satu kirjoitti:
Hän tuli ja näytti sitä minulle ja sanoi: "Katohan, ihan roiston näköinen! Voiks tän laittaa passiin?"
...sain, kun kymmenvuotisen passini viimeisinä elinpäivinä todistelin sillä henkilöllisyyttäni kysyen, onkohan kuvassa enää mitään samaa? Myyjätär totesi tyynesti, silmät ja kulmakarvat! :)
- Otontytär
...pitkät (usein elottomat ja hoitamattomat) hiukset aikuisen naisen 'koristuksena' ällöttävät.
Katsokaapas joskus kriittisin silmin k.o. naisia. Jos sanon rumasti, niin mieleeni tulevat vähän löyhästi kunniallisuuteensa suhtautuvat, kevytkenkäiset naiset! Pitkä tukka valtoimenaan sopii nuorille, pitkäkaulaisille naisille (miehillekin), edellyttäen, että on puhtaat, paksut hiukset. Meillä suomalaisilla valitettavasti on monella aika ohuet hiukset, jotka ovat ehdottomasti kauniimmat lyhyenä. Liekö 'ihannemaa'-Amerikassa yhtään naista, jolla olisi lyhyt tukka? No, heillä kuitenkin aika monella vahva hiuslaatu. Sieltähän tämä muoti kai elokuvien ym. idoleiden kautta on tarttunut tännekin ainoana 'autuaaksitekevänä'. Olisi mukava kuulla, mitä miehet sanovat.- Prinssi Rohkea-
tyyli kaunein ja komein.
Tosin Hitler määräsi miehille lyhyet tukat, mutta tarvinneko häntä enää totella, ainakaan suomalaisten miesten.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215394- 501411
- 11827
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744