NEMI ON IHAN BEST!!!!

:PP

moi kaikki! mä oon 11 v. tyttö, ja täytän kesällä 12. musta nemi on tosiiiii BEST! :D kannattaa lukea sitä. olen itsekkin gootti, ja elämisen tyyliin hyvä sarjakuva on NEMI!!!!! je hei, mull on nemin 4 osaa vasta, kun mull ei oo rahaa paljon kun ne menee karkkiin xD... mutta kannattaa lukea paljon nemiä, vaikka ne kaikki vitsit siinä ei olekaan lapsille ;) mutta ostakaa nemiä, ja lukekaa! :D ja mut tos onkin mun sähköposti, joten lisään voiaan jutella nemistä mesessä. eli mun ossa on [email protected] (muuten, ei kai tää oo mainostusta? kehotan vaan lukemaan nemiä, koska se on erittäin hyvä sarjis.)

27

2292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 731n1x p33l0x

      LOL mikä ihmeen Nemi? Taas joku kakrulehti jossa on samat kuivat jutut kuin maailman vahvimmassa nallessa... hei tosi ihquuu

      • nemi-fani

        nemi ei oo mikää vitun kakru lehti.... :/ :D... ja sitä justiisa lapset EIVAT saisi lukea :D


      • Anti-nemitisti
        nemi-fani kirjoitti:

        nemi ei oo mikää vitun kakru lehti.... :/ :D... ja sitä justiisa lapset EIVAT saisi lukea :D

        Vai ei ole kakrulehti? Luonnollisesti tiedämme että juuri lähes 12 vuotta täyttäneet pystyvät luotsimaan elämän läpi täydellä elämänviisaudella, se kun on se uskomattoman kypsä ikä jota vaaditaan aikuisena olemiseen... Jos lapset eivät sitä saisi lukea niin alle 18v se olisi kielletty. (melkein 12 vuotias on todellakin vielä lapsi) Ehkä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa (noin 6 vuoden päästä) voi karistaa harteiltaan sen lapsuuden arvonimen ja siirtyä täysi-ikäisten (aikuisten) maailmaan täytettyään 18 vuotta. Siihen saakka, kakara kuin kakara.


      • Tarkennusta
        Anti-nemitisti kirjoitti:

        Vai ei ole kakrulehti? Luonnollisesti tiedämme että juuri lähes 12 vuotta täyttäneet pystyvät luotsimaan elämän läpi täydellä elämänviisaudella, se kun on se uskomattoman kypsä ikä jota vaaditaan aikuisena olemiseen... Jos lapset eivät sitä saisi lukea niin alle 18v se olisi kielletty. (melkein 12 vuotias on todellakin vielä lapsi) Ehkä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa (noin 6 vuoden päästä) voi karistaa harteiltaan sen lapsuuden arvonimen ja siirtyä täysi-ikäisten (aikuisten) maailmaan täytettyään 18 vuotta. Siihen saakka, kakara kuin kakara.

        Katsoin juuri netistä lisätietoa ko. Nemi (tuosta hurjasta goottiakin gooteimmasta lehdestä) ja täytyy sanoa että kakaroiden lehti se todellakin on. Missä on veri ja suolenpätkät? Missä on Oikeiden goottien arvostama ironia, sarkasmi, synkkyys ja kaikki muu mitä nykyajan muotiteinigoottipellet eivät tajua yhtään. Noh, ehkäpä nykykakrujen angstaileva "Nyyh, vanhemmat eivät rakasta minua ja minun täten täytyy olla gootti" muotivillitys katoaa parin vuoden sisällä. Yrittäisitte edes jotain yhtä uskottavaa kuin Punk oli joskus vuosikymmeniä sitten. Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaikka kakarakukkia olisivatkin. :)


      • :PP
        Tarkennusta kirjoitti:

        Katsoin juuri netistä lisätietoa ko. Nemi (tuosta hurjasta goottiakin gooteimmasta lehdestä) ja täytyy sanoa että kakaroiden lehti se todellakin on. Missä on veri ja suolenpätkät? Missä on Oikeiden goottien arvostama ironia, sarkasmi, synkkyys ja kaikki muu mitä nykyajan muotiteinigoottipellet eivät tajua yhtään. Noh, ehkäpä nykykakrujen angstaileva "Nyyh, vanhemmat eivät rakasta minua ja minun täten täytyy olla gootti" muotivillitys katoaa parin vuoden sisällä. Yrittäisitte edes jotain yhtä uskottavaa kuin Punk oli joskus vuosikymmeniä sitten. Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaikka kakarakukkia olisivatkin. :)

        vitut iästä


      • :bb
        :PP kirjoitti:

        vitut iästä

        "vitut iästä" Sinänsä erittäin hieno lausahdus, mutta jos vertaat iän hyödyllisyyttä esimerkiksi erilaisissa juridisissa tilanteissa kuten vaikkapa lapsen adoptointi tai asiointi Alko:n myymälöissä niin tuo lausahdus, "vitut iästä", kumoaa aika hyvin itsensä. Ehkäpä tuo sittenkin oli retorinen ilmaus. Yritys hyvä, kymmenen.


      • RumaKoira
        :bb kirjoitti:

        "vitut iästä" Sinänsä erittäin hieno lausahdus, mutta jos vertaat iän hyödyllisyyttä esimerkiksi erilaisissa juridisissa tilanteissa kuten vaikkapa lapsen adoptointi tai asiointi Alko:n myymälöissä niin tuo lausahdus, "vitut iästä", kumoaa aika hyvin itsensä. Ehkäpä tuo sittenkin oli retorinen ilmaus. Yritys hyvä, kymmenen.

        minun mielestä "vitut iästä" on hyvä lausahdus, joka kuvastaa kirjoittajan mielipidettä edelliseen lausahdukseen.

        Se että verrataan tuollaista lausahdusta juridisiin asioita kuvastaa vain turhamaisuutta tai sitten vain
        yritetään olla kovinkin älykkäitä.

        Ja miten lasten adoptointi liittyy mitenkään tähän.

        Ja vitut iästä, mitä sitä iällä tekee kun on sitä vanhempiakin jotka voi alkossa käydä.

        Eli Vitut Sulle :bb


      • Vihtorin Matti
        RumaKoira kirjoitti:

        minun mielestä "vitut iästä" on hyvä lausahdus, joka kuvastaa kirjoittajan mielipidettä edelliseen lausahdukseen.

        Se että verrataan tuollaista lausahdusta juridisiin asioita kuvastaa vain turhamaisuutta tai sitten vain
        yritetään olla kovinkin älykkäitä.

        Ja miten lasten adoptointi liittyy mitenkään tähän.

        Ja vitut iästä, mitä sitä iällä tekee kun on sitä vanhempiakin jotka voi alkossa käydä.

        Eli Vitut Sulle :bb

        Adotiolaki on sikäli merkittävä asia, että sinutkin on adoptoitu Suomen valtion toimesta. Onkos kivaa olla valtion kansalainen? Jopa koirilla on tässä maassa oleskelulupa.


      • Nemi-fani
        Tarkennusta kirjoitti:

        Katsoin juuri netistä lisätietoa ko. Nemi (tuosta hurjasta goottiakin gooteimmasta lehdestä) ja täytyy sanoa että kakaroiden lehti se todellakin on. Missä on veri ja suolenpätkät? Missä on Oikeiden goottien arvostama ironia, sarkasmi, synkkyys ja kaikki muu mitä nykyajan muotiteinigoottipellet eivät tajua yhtään. Noh, ehkäpä nykykakrujen angstaileva "Nyyh, vanhemmat eivät rakasta minua ja minun täten täytyy olla gootti" muotivillitys katoaa parin vuoden sisällä. Yrittäisitte edes jotain yhtä uskottavaa kuin Punk oli joskus vuosikymmeniä sitten. Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaikka kakarakukkia olisivatkin. :)

        "Missä on veri ja suolenpätkät?"
        Joo nehän ne tekeekin gootin..
        Ja Nemissä sarkasmi ja ironia ovat suuressa osassa,epäilen että olet taas niitä jotka eivät ole lukeneet muuta kuin "lisätietoa netistä" eivätkä ole koskenutkaan itse sarjakuvaan,eli turha yrittää vakuuttaa sinua,kun muodostat mielipiteesi edes lukematta koko sarjakuvaa.


      • Nemi-antifani
        Nemi-fani kirjoitti:

        "Missä on veri ja suolenpätkät?"
        Joo nehän ne tekeekin gootin..
        Ja Nemissä sarkasmi ja ironia ovat suuressa osassa,epäilen että olet taas niitä jotka eivät ole lukeneet muuta kuin "lisätietoa netistä" eivätkä ole koskenutkaan itse sarjakuvaan,eli turha yrittää vakuuttaa sinua,kun muodostat mielipiteesi edes lukematta koko sarjakuvaa.

        Miksi turhaa p*skaan kuluttaa aikaa?


      • Nemi-fani
        Nemi-antifani kirjoitti:

        Miksi turhaa p*skaan kuluttaa aikaa?

        Jauhathan sinä koko ajan p*skaa siitä ja kulutat aikaa siten siihen,sama kun lukisitkin sitä,niin sinulla saattaisi jopa olla perusteita mielipiteellesi,etkä tuhlaisi minunkin aikaani :)


      • :bb
        RumaKoira kirjoitti:

        minun mielestä "vitut iästä" on hyvä lausahdus, joka kuvastaa kirjoittajan mielipidettä edelliseen lausahdukseen.

        Se että verrataan tuollaista lausahdusta juridisiin asioita kuvastaa vain turhamaisuutta tai sitten vain
        yritetään olla kovinkin älykkäitä.

        Ja miten lasten adoptointi liittyy mitenkään tähän.

        Ja vitut iästä, mitä sitä iällä tekee kun on sitä vanhempiakin jotka voi alkossa käydä.

        Eli Vitut Sulle :bb

        rekisteröitynyt no-life, vitut sulle LOL :D


      • :bb
        Nemi-fani kirjoitti:

        Jauhathan sinä koko ajan p*skaa siitä ja kulutat aikaa siten siihen,sama kun lukisitkin sitä,niin sinulla saattaisi jopa olla perusteita mielipiteellesi,etkä tuhlaisi minunkin aikaani :)

        No lol, ihanaa tämä flamettamisen maailma, aina on niitä ressukoita jotka eivät tajua trollausta tekstistä ja vieläpä kommentoivat asiaa x) Taas saa nauraa yltiöfoorumisankareille :D


      • *putosi*
        RumaKoira kirjoitti:

        minun mielestä "vitut iästä" on hyvä lausahdus, joka kuvastaa kirjoittajan mielipidettä edelliseen lausahdukseen.

        Se että verrataan tuollaista lausahdusta juridisiin asioita kuvastaa vain turhamaisuutta tai sitten vain
        yritetään olla kovinkin älykkäitä.

        Ja miten lasten adoptointi liittyy mitenkään tähän.

        Ja vitut iästä, mitä sitä iällä tekee kun on sitä vanhempiakin jotka voi alkossa käydä.

        Eli Vitut Sulle :bb

        Ja mitähän sieltä rumakoira nimimerkin takaa paljastuukaan :D 21 vuotias ylihumanistinen esiteini joka yrittää leikkiä ritaria pikkutyttöjen silmissä kun ei muuallakaan voi päteä. *Totaalinen repeäminen* x)x)x)


      • :pp
        Tarkennusta kirjoitti:

        Katsoin juuri netistä lisätietoa ko. Nemi (tuosta hurjasta goottiakin gooteimmasta lehdestä) ja täytyy sanoa että kakaroiden lehti se todellakin on. Missä on veri ja suolenpätkät? Missä on Oikeiden goottien arvostama ironia, sarkasmi, synkkyys ja kaikki muu mitä nykyajan muotiteinigoottipellet eivät tajua yhtään. Noh, ehkäpä nykykakrujen angstaileva "Nyyh, vanhemmat eivät rakasta minua ja minun täten täytyy olla gootti" muotivillitys katoaa parin vuoden sisällä. Yrittäisitte edes jotain yhtä uskottavaa kuin Punk oli joskus vuosikymmeniä sitten. Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaikka kakarakukkia olisivatkin. :)

        PASKIAINEN! vittu ei aina se oo goottien tarkoitus se tyyli, ja toi sun paskan jauhanta alkaa vituttaa mua!!!!!!!! joten laita turpasi kiinni saatanan vuoripeikon kätyri!!!!!!!!!!


      • :PP
        RumaKoira kirjoitti:

        minun mielestä "vitut iästä" on hyvä lausahdus, joka kuvastaa kirjoittajan mielipidettä edelliseen lausahdukseen.

        Se että verrataan tuollaista lausahdusta juridisiin asioita kuvastaa vain turhamaisuutta tai sitten vain
        yritetään olla kovinkin älykkäitä.

        Ja miten lasten adoptointi liittyy mitenkään tähän.

        Ja vitut iästä, mitä sitä iällä tekee kun on sitä vanhempiakin jotka voi alkossa käydä.

        Eli Vitut Sulle :bb

        kas kas... ootpa ihan helvetin älykäs >:/


    • nemi-fani

      oot oikeassa :PP, sillä NEMI ON PARAS! olen 16 vutotias tyttö, ja minusta nemi on todella hyvä silti! siinä ei ole pahaa, vaan nemi on erittäin kiva tyyppi :D

      • SupaNemiFani

        Jeeeee, Nemi on todella upea !!! Mä oon käynyt Nemissä pari kertaa ja se on todella ihq daa


      • :PP
        SupaNemiFani kirjoitti:

        Jeeeee, Nemi on todella upea !!! Mä oon käynyt Nemissä pari kertaa ja se on todella ihq daa

        ???


      • :b:b
        :PP kirjoitti:

        ???

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • nemi 4 t3h w1n

      No jos mun mielipidettä ees joku kysyis, niin mä olisin sitä mieltä et nemi on kaikkien paras kaveri! Millon tää winetys loppuuu? Mä oon jo iha' qu päissää!

      • :pp

        NEMI ON BEST, SEN JOKAINEN TIETÄÄ. SE JOKA NEMISTÄ EI TYKKÄÄ, NIIN EI SILLE MÄÄRÄNPÄÄTÄ PYKKÄÄ.! OMISTETTU NEMILLE JA SEN KIRJOITTAJALLE.... SAISINKO NEMIN KIRJOITTAJAN OSSAN, MESEEN????? (OON IHAN EHDOTON PIKKUINEN FANI)


      • hip hei
        :pp kirjoitti:

        NEMI ON BEST, SEN JOKAINEN TIETÄÄ. SE JOKA NEMISTÄ EI TYKKÄÄ, NIIN EI SILLE MÄÄRÄNPÄÄTÄ PYKKÄÄ.! OMISTETTU NEMILLE JA SEN KIRJOITTAJALLE.... SAISINKO NEMIN KIRJOITTAJAN OSSAN, MESEEN????? (OON IHAN EHDOTON PIKKUINEN FANI)

        Google motherf**er, can you use it? Noh, paska on paskaa vaikka capsilla kirjoittaisi.


      • Schwuler Zwerg
        :pp kirjoitti:

        NEMI ON BEST, SEN JOKAINEN TIETÄÄ. SE JOKA NEMISTÄ EI TYKKÄÄ, NIIN EI SILLE MÄÄRÄNPÄÄTÄ PYKKÄÄ.! OMISTETTU NEMILLE JA SEN KIRJOITTAJALLE.... SAISINKO NEMIN KIRJOITTAJAN OSSAN, MESEEN????? (OON IHAN EHDOTON PIKKUINEN FANI)

        Tiedät kai että kaikki maailman ihmiset käyttää meseä? Mukaanlukien valtioiden päämiehet, poliitikot, julkkikset jne. Käytähän hieman sitä järkeä tuossa hommassa. Jesus-k-rist.


      • :PP
        Schwuler Zwerg kirjoitti:

        Tiedät kai että kaikki maailman ihmiset käyttää meseä? Mukaanlukien valtioiden päämiehet, poliitikot, julkkikset jne. Käytähän hieman sitä järkeä tuossa hommassa. Jesus-k-rist.

        ketkä teistä tykkäävät nemistä?


      • Makro
        :PP kirjoitti:

        ketkä teistä tykkäävät nemistä?

        Pidän Nemistä, mutta ehkä sellaisista syistä, että en nuoren ihmisen kuullen mainitse. Nemi on kohtuu hot, kun sitä tietyllä silmällä katselee :P


      • :PP
        Makro kirjoitti:

        Pidän Nemistä, mutta ehkä sellaisista syistä, että en nuoren ihmisen kuullen mainitse. Nemi on kohtuu hot, kun sitä tietyllä silmällä katselee :P

        hihhih... x) mut mä oon 12 v. >xD mut onhan se hyvä että siitä jotenkin pitää.... nemi on hyvä sarjis :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe