Ovatko BMW 1200 LTn sisäkassit sellaiset että niistä kannattaa maksaa liki 160 euroa kappaleelta ?
Kuvissa ne näyttävät tavallisilta pussukoilta enkä aitoja ole nähnyt.
BMW K1200 LT sisäkassit
5
1670
Vastaukset
- Jammu
Aika hintavilta kuulostavat... Itse olen käyttänyt aivan tavallisia halpakaupan kasseja jotka sattuvat sopimaan hyvin laukkuihin. Kestäneet hyvin jo vuosia mutta eivät näytä yhtä hyviltä hotellin aulassa:)
- Ite tuskin olisin ostanut...
Tuli saksanpyörän mukana nuo, hiaanothan nuo ja nahkaset on mutta en varmaan itse olisi ostanut
- Mystic Red
... 850 roadsterin laukuissa bemarin sisäkassit. Olen sitä mieltä, että ilmankin tulee (voi tulla) toimeen. Mutta jos haluaa vaivattomutta ja laatua, pidän ostosta täysin järkevänä!! Mitä enemmän käyttää sitä parempi mieli hankinnasta. Vähän niinkuin Camelin kengissä.
- Ehdottomasti
Ei kannata ostaa alkuperäisiä! Itselläni on ompelimossa teetetyt laukut jotka on huomattavasti halvemmat. Lisäksi ne omat kassit ovat pienemmät ja niissä jää laukkuihin käyttämätöntä tilaa. Joka tapauksessa jotkin sisäkassit on pakko olla.
- Peppiina
Kiitos kaikille kommentoijille!Ostimme kuitenkin aidot Bemarin kassit ja olen tyytyväinen vaikka saimmekin maksaa niistä mielestäni aivan liikaa.
Mukavia ajokilometerejä kaikille kuskeille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097