Ovatko BMW 1200 LTn sisäkassit sellaiset että niistä kannattaa maksaa liki 160 euroa kappaleelta ?
Kuvissa ne näyttävät tavallisilta pussukoilta enkä aitoja ole nähnyt.
BMW K1200 LT sisäkassit
5
1760
Vastaukset
- Jammu
Aika hintavilta kuulostavat... Itse olen käyttänyt aivan tavallisia halpakaupan kasseja jotka sattuvat sopimaan hyvin laukkuihin. Kestäneet hyvin jo vuosia mutta eivät näytä yhtä hyviltä hotellin aulassa:)
- Ite tuskin olisin ostanut...
Tuli saksanpyörän mukana nuo, hiaanothan nuo ja nahkaset on mutta en varmaan itse olisi ostanut
- Mystic Red
... 850 roadsterin laukuissa bemarin sisäkassit. Olen sitä mieltä, että ilmankin tulee (voi tulla) toimeen. Mutta jos haluaa vaivattomutta ja laatua, pidän ostosta täysin järkevänä!! Mitä enemmän käyttää sitä parempi mieli hankinnasta. Vähän niinkuin Camelin kengissä.
- Ehdottomasti
Ei kannata ostaa alkuperäisiä! Itselläni on ompelimossa teetetyt laukut jotka on huomattavasti halvemmat. Lisäksi ne omat kassit ovat pienemmät ja niissä jää laukkuihin käyttämätöntä tilaa. Joka tapauksessa jotkin sisäkassit on pakko olla.
- Peppiina
Kiitos kaikille kommentoijille!Ostimme kuitenkin aidot Bemarin kassit ja olen tyytyväinen vaikka saimmekin maksaa niistä mielestäni aivan liikaa.
Mukavia ajokilometerejä kaikille kuskeille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....778882Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3146738Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005950- 1523850
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303241Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.653169- 1642165
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171806- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191256