Sukulaistätivainaalta (taitava posliininmaalari) olen saanut aikoinaan käsinmaalatun kauniin astiaston, lautaset 3 kokoa, tarjoiluastioita, muutama maljakko ym. Kalusto on 6:lle hengelle ja lähes koskematon, kun en sitä raaskinut käytellä kuin harvoin. Velipoika tahtoisi nyt ostaa astiastoni, kun omansa nuorena "raaputellut ja särkenyt". En ole vielä lopullista päätöstä edes tehnyt, mutta kiinnostaisi tietää, kuinka astiasti tulisi hinnoitella. Onko kellään kokemusta?
Kuvio on toispuoleinen hempeän lilasävyinen kukka-aihe, reunoissa kultaukset. Mielestäni erittäin kaunis ja taitavasti tehty.
hinta-arvio
käsinm.astiasto
3
632
Vastaukset
- tarkennusta
sukulaistäti siis kuitenkin harrastelijamaalari, ja "uransa" luonut muualla kun taiteen parissa. Vaikka taitava olikin, ei siis kuitenkaan "nimitaiteilija".
- Taiteilijan tytär
Riippuu onko kukka tehty amerikan tyylillä eli sillä "oikealla" tyylillä, onko varjostukset jne. Vai onko siirtokuvalla, silloin ei paljoa arvoa.
Mitä merkkiä astiasto on vaikuttaa paljon.
Onko kultaus leveä, tasainen ja kulumaton.
Onko siinä käytetty tavallisia jauhevärejä vai lystereitä.- kanttarellia
Mikset ANNA astiastoa, kyseessähän nyt on veljesi ja tuskin tosta paljoo kehtaa pyytää kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956