##Kuka Tietää?##

JETEK

Niin kuka tietää miten saan kohon,koukun ja painon kiinni virveliini???(olis yks hyvä monipuolisen kalansaannin takaava pato taas sulamaisillaan)

5

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älypäät

Siimalla!

• Kalamies

Ne voi laittaa kiinni niin että ostat sellasen lukon siihen lukon väliin.Siinä lukos on kaks rinkulaa ja toiseen rinkulahan laitat siiman ja sit kun aina haluat laittaa sen taas virveliin nii toisen rinkulan pujotat perukkeen lukkoon kiinni

• JETEK
        Kalamies kirjoitti:

Ne voi laittaa kiinni niin että ostat sellasen lukon siihen lukon väliin.Siinä lukos on kaks rinkulaa ja toiseen rinkulahan laitat siiman ja sit kun aina haluat laittaa sen taas virveliin nii toisen rinkulan pujotat perukkeen lukkoon kiinni

meinaaksä peruketta,siis mulla on peruke johon mä lykkään uistimen kiinni.mutta miten siihen koukun,siiman ja kohon?

• Jgdfsy
        JETEK kirjoitti:

meinaaksä peruketta,siis mulla on peruke johon mä lykkään uistimen kiinni.mutta miten siihen koukun,siiman ja kohon?

Siis leikkaat siimaa muutaman metrin.Toiseen päähän laitat sellasen lukon jonka voi laittaa ja irrottaa perukkeesta helposti.Sit toisest pääst pujotat kohon,painon kiinni ja lopuks koukku kiinni loppu päähän ni valmis

• jhhg

painot voi puristaa siimaan pihdeillä kiinni, kohosta voi luultavasti ottaa se tikun irti ja laittaa siiman sen läpi ja koukun voi sitoa kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1206
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1179
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe