Paljon x-race05 kulkee jos siitä poistaa hukkaputken pois? Tai kurstimet millä nimellä sitä nyt sittten kukin kutsuu;)
Derbi x-race
89
24595
Vastaukset
- lebju
~65km/h molemmin puolin. Riippuu yksilöstä.
- itellä 05 x-race
luulisin et yli 70km/h itellä vakio ja menee yli 60
- 22222222
itellä 05 x-race kirjoitti:
luulisin et yli 70km/h itellä vakio ja menee yli 60
derbin mittari kusee yli 10, ei ne mee kun vähän 50
- kallekonfomi
vois mennä 70.. mut tos 05 mallis on rajotettu cdi boxi ni se rajottaa kierroksia :( .. se jos menis rikki ni vois mennä iha vakioputkellaki liki 70
- mopo92
Tiiätkö kui kovaa kulkee vakiona x race -07 derbi?
onko kellään moista mopoa? - äijä -94
mopo92 kirjoitti:
onko kellään moista mopoa?mulla kulkee vakiona 60km/h
- Mopo92
äijä -94 kirjoitti:
mulla kulkee vakiona 60km/h
Et sattunu huomaamaan että mä laitoin ton viime viestin 2 vuotta sitten? tuli ilmotus mun sähköpostiin että joku oli vastannu johonki, mut kiitti tiedosta
- dööööööööööööööööööö
äijä -94 kirjoitti:
mulla kulkee vakiona 60km/h
ja vitut
- jotainjoo
mopo92 kirjoitti:
onko kellään moista mopoa?mulla kulkee 60km/h vakiona 4 vuotta myöhä vastaus
- Vitun nuijja
Siis vitun juntti kun cdi boxsi menee paskaks siinähän sit poljet derpiä käyntiin!!!!
onnea
- janttu69
Mulla ny siis on vakiona ja kulkee sen vähän reilu 50km/h mut sillä ei oo ajettu kun 1010km, tuli just huollosta...;)
- derbisti
enintään 50kmh vakiona ei mee 60kmh vitun idiootit kaikkee te uskotte mitä teille sanotaan
ja te jotka luulette tietevänne kaiken mopoista ootte lukeneet kaiken netistä ettekä oikeesti ole koskaan edes ajaneetkan mopolla se on vaan semmosta että leikitään kaikkitietäväistä ja annetaan näille junnuille ihan paskaa tietoo ja ne tottelee kun ei tiedä mitään - janttu69
derbisti kirjoitti:
enintään 50kmh vakiona ei mee 60kmh vitun idiootit kaikkee te uskotte mitä teille sanotaan
ja te jotka luulette tietevänne kaiken mopoista ootte lukeneet kaiken netistä ettekä oikeesti ole koskaan edes ajaneetkan mopolla se on vaan semmosta että leikitään kaikkitietäväistä ja annetaan näille junnuille ihan paskaa tietoo ja ne tottelee kun ei tiedä mitäänDerbi kulkee vakiona melkein 60km/h! eli kuka tässä nyt ei oo ajanu mopolla??! saatana! älä ala väitteleen ku mistään mitään tiedäkkään!!!
- Tietoa
janttu69 kirjoitti:
Derbi kulkee vakiona melkein 60km/h! eli kuka tässä nyt ei oo ajanu mopolla??! saatana! älä ala väitteleen ku mistään mitään tiedäkkään!!!
Kun mopo derbi tai joku muu merkki tulee tehtaalta se kulkee max 45km/h Alamäes enemmän.
Mopoliike on tehnyt mopolle jotain sille tehtaalta ne tulee niin kulkee vain sen 45km/h.
Siis mopo kauppias on säädellyt mopoasi. - Dööbi
janttu69 kirjoitti:
Derbi kulkee vakiona melkein 60km/h! eli kuka tässä nyt ei oo ajanu mopolla??! saatana! älä ala väitteleen ku mistään mitään tiedäkkään!!!
X-Race ei tasan kule ku sen 45-50kmh, ku siin on niin saatanan lyhyet välit. siin on 12-70 ratastukset
- persesilli
Tietoa kirjoitti:
Kun mopo derbi tai joku muu merkki tulee tehtaalta se kulkee max 45km/h Alamäes enemmän.
Mopoliike on tehnyt mopolle jotain sille tehtaalta ne tulee niin kulkee vain sen 45km/h.
Siis mopo kauppias on säädellyt mopoasi.yritä sit selittää viisaampana, että mitä se sun kauppiaas siihen ois tehny..koska eri mopoilla on eronsa..
- janttu69
Dööbi kirjoitti:
X-Race ei tasan kule ku sen 45-50kmh, ku siin on niin saatanan lyhyet välit. siin on 12-70 ratastukset
Ja sinäkö dööbi luulet tietäväs moposta jotain? Ja sulla on derbi ja se kulkee vaan sen 45 ni voivoi paska mäihä... Nimittäin mulla on täysin vakio ja kulkee väh.55!! Ja kauppiaat ei voi tehdä mitään mopoille... Helvetin Torspot!!!! persesilli on aivan oikeessa!!!
- hahaaaa
janttu69 kirjoitti:
Ja sinäkö dööbi luulet tietäväs moposta jotain? Ja sulla on derbi ja se kulkee vaan sen 45 ni voivoi paska mäihä... Nimittäin mulla on täysin vakio ja kulkee väh.55!! Ja kauppiaat ei voi tehdä mitään mopoille... Helvetin Torspot!!!! persesilli on aivan oikeessa!!!
mun derbi on vakio ja menee 70km/h ihan gpssään ajettu, ja hukkis vain poissa. Noi puheet että x-race ei mene ees 60km/h on täyttä paskaa, kaverinkin mopo meni 65km/h kunnes joutui lunastukseen ja seuraava mopo meni 55km/h ja x-racen ratastukset ei ole 12/70 vaan 12/65.
- fabiioo
mulla on senda x-race 06 ja vakiona kulkee sen 45 eikä yhtään enempää.. en tiiä että johtuuko se kierrosrajottimesta vai kiertääköse ees niin paljo että se rupeis rajottaa, 04 ja aiemmat mallit kulkee jotain 60 vakiona.
- protyyppi
fabiioo kirjoitti:
mulla on senda x-race 06 ja vakiona kulkee sen 45 eikä yhtään enempää.. en tiiä että johtuuko se kierrosrajottimesta vai kiertääköse ees niin paljo että se rupeis rajottaa, 04 ja aiemmat mallit kulkee jotain 60 vakiona.
Yks mopot kulkee enemmän ko ne tulee mistä tuleekin italia/espanja/ranska...ni siellä mopo saa kulkeä enemmän siellä on rajoituksena 50cc,ja ko ne tuodaan suomeen ni ne kuristetaan ja ne testataan poliisien valvonnassa!!!tai sinne päin.:D.eli ne ei voi kulkea enemempää ko sen 45-55km/h koska muuten niitä ei saisi laittaa suomessa rekisteriin!!!eli jos jollain kulkee 55km/h ni syynä voi olla se että maahantuojan testaaja on ollu joku 150kg,eli nytte ko te hernepussit ajatte sillä kiäsiä alamäkeenrekanimussamyötätuuleenkauheekotiikäväasennossa ni voi kulkea sen 55km/h.piste
- popoppo
janttu69 kirjoitti:
jantunen
- GFRGFRWF
HAISTA NYT PITKA VITTU!!!XDXDXD
OOTKOHAN IKINÄ EES NÄHNY DERBIÄ!!!!
X-RACE MENEE VAKIONA 60KM/H JA RATASTUKSET ON 12/70!
ETTÄ IME PERSETTÄ!!!!XDXDXD - PASKA!
GFRGFRWF kirjoitti:
ETTÄ IME PERSETTÄ!!!!XDXDXDvoi vittu koittakaa jo uskoo et ne väliton 12/65! vitun ääliöt mistään mitään tiiä!
vakiona meni sen 55km/h kevyesti! ja hukkis tukittu nyt tukittuu niin menee 65km/h--> - Proffa x race
Tietoa kirjoitti:
Siis mopo kauppias on säädellyt mopoasi.Ku mopo valmistetaa tehtaalt sitä ei oo viel kuristettu, ainakin nää suomeen tulevat mopot kuristetaa sekä kaikissa mopoissakin on pari kokoo liaa pieni suuti ku se vaihetaa pienmpää suomes
- seppodaa
fabiioo kirjoitti:
itelläni meni derbi x-race -07 75 hukkaputken tukkimisen jälkeen,no oli mulla itä ennen siinä turbikit kiinni ja välit oli asiallisemmat ja rajoittamaton cdi, kyllä se >100 huiteli
- lokss
derbisti kirjoitti:
ja te jotka luulette tietevänne kaiken mopoista ootte lukeneet kaiken netistä ettekä oikeesti ole koskaan edes ajaneetkan mopolla se on vaan semmosta että leikitään kaikkitietäväistä ja annetaan näille junnuille ihan paskaa tietoo ja ne tottelee kun ei tiedä mitäänsaakeli derbi kulkee vakiona yli 60km voidaan tulla vaikka testaa ,,,, kokemusta löytyy
- morosniggerzi
derbisti kirjoitti:
ja te jotka luulette tietevänne kaiken mopoista ootte lukeneet kaiken netistä ettekä oikeesti ole koskaan edes ajaneetkan mopolla se on vaan semmosta että leikitään kaikkitietäväistä ja annetaan näille junnuille ihan paskaa tietoo ja ne tottelee kun ei tiedä mitäänkaverin derbi meni vakiona 38
- a
Dööbi kirjoitti:
12/65 ääliö
- TÄSSÄ SULLE FAKTAA
Tietoa kirjoitti:
Siis mopo kauppias on säädellyt mopoasi.kuulehan nyt .. VAKIO mopo voi todellakin kulkea enemmän kun sen 45km/h, ja useimmat kulkevatkin. Ite omistan Derbi Senda X-Race 07 ja kulkee sen 55km/h VAKIONA. Hanki ensin ajokokemusta etkä oo tommone säälittävä tekoviisas.
- joo.o
GFRGFRWF kirjoitti:
ETTÄ IME PERSETTÄ!!!!XDXDXDsiinä on kyllä 65 piikkine takana. lue vaikka ohjekirjasta :D eikä kyllä kulje 60km/h oikeeta nopeutta.
- heimolomo
Tietoa kirjoitti:
Siis mopo kauppias on säädellyt mopoasi.TOD tiedä mitään. Derbit tuodaan suomeen jostain muusta maasta ni todellaki vasta tullissa se rajotetaan. MISSÄÄN TEHTAALLA!! italiassa vakio derbi kulkee kuuskyt
- Johtaja
"hukkari" ja "kurit" pois niin kulkee 77km/h... tai jopa enemmänkin.
- alamäkeenrekanimussamyötätu...
Osuva kommentti! :DD
Mul on x race 07 ja menee vakiona 45-50. meniskö 65 hukkari poistol? - kulkee
alamäkeenrekanimussamyötätu... kirjoitti:
Osuva kommentti! :DD
Mul on x race 07 ja menee vakiona 45-50. meniskö 65 hukkari poistol?kun sitkeästi virität niin saat mopon kulkemaan varmasti ainakin 80km/h. Pyydän vaan ettet sitten tule sen häksätyksen kanssa meidän autoilijoiden kauhuksi pörräämään liikenteen sekaan. Autoilija OLETTAA ettet kulje ainakaan yli 50km/h ja reagoi sen mukaan. Malta vuosi ja hanki kevari tai pari ja hanki auto. Turvallista matkaa.
- 3NK3RR0
kulkee kirjoitti:
kun sitkeästi virität niin saat mopon kulkemaan varmasti ainakin 80km/h. Pyydän vaan ettet sitten tule sen häksätyksen kanssa meidän autoilijoiden kauhuksi pörräämään liikenteen sekaan. Autoilija OLETTAA ettet kulje ainakaan yli 50km/h ja reagoi sen mukaan. Malta vuosi ja hanki kevari tai pari ja hanki auto. Turvallista matkaa.
Vakiona 05 --> X-Racet menevät sen 45km/h suunnilleen. Vaihdatte yhden kynnenkokoisen osan kaasariin niin saatte x-racet menemään 63km/h jopa!
Sen nimi on suutin. Viiden minuutin homma. X-Racet käyvät vakiona todella laihalla. Eli ne jotka sanoo että mun derbi ei mene ku 45km/h voitte kokeilla ajaa ryyppy päällä. Taulussa pitäisi näkyä vähintään 55-60km/h nopeus.
En kuitenkaan suosittele ajamaan ryyppy päällä sillä seokset eivät ole oikeat silloin. Vaihda 10 numeroa isompi suutin eli 70-75 suuttimen väliltä vakio 63 suuttimeen tilalle niin moponne menevät 60-63! Mittarini näyttää vähä vajaa 60 ja gps näytti 65
Suuttimen vaihto ei nimittäin ole edes viritystä. Liikkeessäni mistä ostin niin olivat vaihtaneet jo kyseiseen mopoon vakio suutinta isompi numeroisen! - Mr. XXX
3NK3RR0 kirjoitti:
Vakiona 05 --> X-Racet menevät sen 45km/h suunnilleen. Vaihdatte yhden kynnenkokoisen osan kaasariin niin saatte x-racet menemään 63km/h jopa!
Sen nimi on suutin. Viiden minuutin homma. X-Racet käyvät vakiona todella laihalla. Eli ne jotka sanoo että mun derbi ei mene ku 45km/h voitte kokeilla ajaa ryyppy päällä. Taulussa pitäisi näkyä vähintään 55-60km/h nopeus.
En kuitenkaan suosittele ajamaan ryyppy päällä sillä seokset eivät ole oikeat silloin. Vaihda 10 numeroa isompi suutin eli 70-75 suuttimen väliltä vakio 63 suuttimeen tilalle niin moponne menevät 60-63! Mittarini näyttää vähä vajaa 60 ja gps näytti 65
Suuttimen vaihto ei nimittäin ole edes viritystä. Liikkeessäni mistä ostin niin olivat vaihtaneet jo kyseiseen mopoon vakio suutinta isompi numeroisen!Voisko joku laittaa jonkun näkösen kuvan misä se suutin on. Sillä en viittis millään rikkoo konetta vaihtamalla väärää ruuvii. Saatan kuulostaa ehkäpä jonkun mielestä EVOlta mut kuka olis sen paikan mulle kertonu, ku ukko on virittämistä vastaan.
Jos hankaluuksia kuvan laitossa niin voin kyllä laittaa myöhemmin sähköposti osotteen. - Mr. XXX
Mr. XXX kirjoitti:
Voisko joku laittaa jonkun näkösen kuvan misä se suutin on. Sillä en viittis millään rikkoo konetta vaihtamalla väärää ruuvii. Saatan kuulostaa ehkäpä jonkun mielestä EVOlta mut kuka olis sen paikan mulle kertonu, ku ukko on virittämistä vastaan.
Jos hankaluuksia kuvan laitossa niin voin kyllä laittaa myöhemmin sähköposti osotteen.Joo ei tartte vastata enää, sain tietoa toisaalta.
- tehari
Mr. XXX kirjoitti:
Joo ei tartte vastata enää, sain tietoa toisaalta.
ostakaa tehari
- tehari
Mr. XXX kirjoitti:
Joo ei tartte vastata enää, sain tietoa toisaalta.
ostakaa tehari
- R4X
tehari kirjoitti:
ostakaa tehari
Siis onko tuon derbin hukkaputken tukkimisen jälkeen pakko vaihtaa suutin isompaan vai voisiko toimii ilman sen vaihtoo?
- ....
R4X kirjoitti:
Siis onko tuon derbin hukkaputken tukkimisen jälkeen pakko vaihtaa suutin isompaan vai voisiko toimii ilman sen vaihtoo?
kyllähän se toimii mut saattaa moottori saada liian vähän bensaa kulkiessaan esm.. alamäessä täysii.
- Jukka
.... kirjoitti:
kyllähän se toimii mut saattaa moottori saada liian vähän bensaa kulkiessaan esm.. alamäessä täysii.
kyl mun 06 x-race tasasella menee 55-60 riippuen tuulesta..
- Kyrsä
Jukka kirjoitti:
kyl mun 06 x-race tasasella menee 55-60 riippuen tuulesta..
Missä kohtaa putkea se hukkaputki sijaitsee?? Anteeksi vain mutta en ole mikään insinööri :D
- joo'oo
Kyrsä kirjoitti:
Missä kohtaa putkea se hukkaputki sijaitsee?? Anteeksi vain mutta en ole mikään insinööri :D
SIIS MITÄ VITTUA??? herra ei näe sellaista metrin pituista kyrpää joka on tungettu putkeen :O jospa hankkisit rillit taikka kysyisit joltain kamultas mutta kerron kuitenkin. SE ON ISO PUTKEN PÄTKÄ ALKUKÄYRÄSSÄ!
- derbi on paska
joo'oo kirjoitti:
SIIS MITÄ VITTUA??? herra ei näe sellaista metrin pituista kyrpää joka on tungettu putkeen :O jospa hankkisit rillit taikka kysyisit joltain kamultas mutta kerron kuitenkin. SE ON ISO PUTKEN PÄTKÄ ALKUKÄYRÄSSÄ!
miks kukaa ajaa semmosil rapaska vekottimil :o kaikki derbit vois laittaa yhtee hulluu läjää ja räjäyttää. toistenne alkukäyrät on teillä perseessä (:
- Esko
derbi on paska kirjoitti:
miks kukaa ajaa semmosil rapaska vekottimil :o kaikki derbit vois laittaa yhtee hulluu läjää ja räjäyttää. toistenne alkukäyrät on teillä perseessä (:
Elikkäs itse olen ajellut derbillä jo kauan eikäse mene vakiona 60km/h... isommalla suuttimella saattaa juuri mennä sen 55. Joten turha kuunnella noita paskanjauhajia jotka sanoo että menee vakiona yli 60. se on paskapuhetta. uskokaa viisaampaa.
- elikkäs
Esko kirjoitti:
Elikkäs itse olen ajellut derbillä jo kauan eikäse mene vakiona 60km/h... isommalla suuttimella saattaa juuri mennä sen 55. Joten turha kuunnella noita paskanjauhajia jotka sanoo että menee vakiona yli 60. se on paskapuhetta. uskokaa viisaampaa.
älkää nyt hemmetti uskoko sitä mittaria se heittää aina näyttää 10 kilsaa enemmän ajakaa tutkaa mittarin mukaa 55 niii se hemmetti kulkee sen 45!!!!! ei auton huippunopeus oo mihi se mittari loppuu hei haloooooo!!!!!!!!!!!!!!!!
- HRFTHJ
Esko kirjoitti:
miulla on kyseinen derbi xrace r 2008 ja se menee sen mittarin mukaan 55 km/h kun siihen oli vaihettu isompi suutin noi yli 60 vakiona on PASKA PUHETTA ja jos hukkiksen tukkii nii ei mee yli 65 km/h KOSKA CID POKSI RAJOTTAA KIERROKSET SIIHEN 9400 RPM ET SILLEE KAVERIN EI AINAKAA MENNY KU SEN 60 HUKKIS TUKITTU ET SILLEE SAATANA
- HERÄÄ
elikkäs kirjoitti:
älkää nyt hemmetti uskoko sitä mittaria se heittää aina näyttää 10 kilsaa enemmän ajakaa tutkaa mittarin mukaa 55 niii se hemmetti kulkee sen 45!!!!! ei auton huippunopeus oo mihi se mittari loppuu hei haloooooo!!!!!!!!!!!!!!!!
opi kirjottaa enne ku täät tän pelleilee urpo. eikä mittarit todellakaan aina heitä kymmentä kilsaa.. Testasin navigaattoril vakio derbi x-race 07 ni kulkee sen 55km/h. ja kuka luulee että auton huippunopeus on se mihi mittari loppuu pässi, isi kertonu just eile ni pakko tulla tänne hilluu ? ja on vedetty tutkaaki 55km/h . että mieti niitä auton mittareita jossaki muualla, täällä puhutaan sattumoisi ny mopoista.
- Derbimies
Joo eli mulla on Derebi 07 ja menee 55 km/h mittarin mukaan ja sellanen ongelma että mun pakoputkesta lähtee joku ohut letku ja se on kuulemma Pakokaasun alipaine letku joten MiHin sitä tarttee? ja onko teillä sellasta? Kun aattelin ostaa teharin...
- b
se imee roskat ilmanputsarist ei ole välttämätön
- aikuinen mobedisti
Nopeus nousee hieman...
Ton jälkeen se vois sen hikisen 50km/h mennä.- Vuohiiiiiiiiiii
Täällä monet mussuttanut, että heidän Derbinsä kulkee 60km/h täysin vakiona mikä on aika paksua jöötiä.
Koittakaa käsittää että vaikka vaihtaisitte mopostanne "vain suuttimen" se ei ole enää vakio. Jos teillä on isompi eturatas, se ei ole enää vakio. Jos vaihdoitte mopostanne yhden osan, jonka jälkeen se kulki 46km/h, se ei ole enää vakio.
Oma X-Raceni vm. -07 kulki entisen omistajan mukaan vakiona sen 45, mutta eturatas vaihdettiin 13-piikkiseksi ja nyt se menee jotakin vähän reilu 55km/h. Alamäkeen, myötätuulessa ja kiitokumarassa aika tarkkaan 60.
Mittarissani on vähän erikoiset säädökset, kusettaa 4-5km/h alaspäin, katsottu GPS:llä.
- lleevii
jos sul on rajotettu cdi poksi ni ei se hyödytä oikeestaan ku ehkä 5km/h. hommaa rajoittamaton cdi sillon se menis joku 65, koska mulla meni 74 teharilla ja 65/12 väleil 74 joten ei varmasti mene 70 jos sul on noi välit. mutta kurien otto putkesta on sit niin vittumainen homma ku se on hitsattu sinne putkeen kiinni.
- mopoteini98
MUL ON TERPI JA SE KULKEE AINZKI TÄYZIIIII!!!!1111 VITU HOM00TTTTT ETTE TIEDÄ MISTÄÄ MITÄÄÄÄ!!!!!111 MUL ON TERBIS TEHARI JA 132cm3 MALÖSSIN PRÖÖREIS PANNU JA KEULII VIEL 7. VAIHTEELLA!!!1111111111 JA SIT ON KISAILMAA RENKAISSA JA VÄLIT ON 9/72 !!!!!111 POWERFILTTERIKI ON KANS KII VITU HOMOT!!
- ryyppy päällä testas
mopoteini98 kirjoitti:
MUL ON TERPI JA SE KULKEE AINZKI TÄYZIIIII!!!!1111 VITU HOM00TTTTT ETTE TIEDÄ MISTÄÄ MITÄÄÄÄ!!!!!111 MUL ON TERBIS TEHARI JA 132cm3 MALÖSSIN PRÖÖREIS PANNU JA KEULII VIEL 7. VAIHTEELLA!!!1111111111 JA SIT ON KISAILMAA RENKAISSA JA VÄLIT ON 9/72 !!!!!111 POWERFILTTERIKI ON KANS KII VITU HOMOT!!
multa lähti kilvet kun kulki 62 tutkaan!!!!!
- voi jee
mopoteini98 kirjoitti:
hiuke oot hauska.
- :D!
aika paska tehari sulla koska mulla meni derbi sen reilu 80 yläkauttasel turbokitil ja rajattomal cdi:llä. kaks päälläki viel. mittari meni reilusti yli 100 mutta 80 alueella auto ohi pääsi viel :D
- Anthies
riippuu, mulla kulki sen 55-57km/h mut jos sulla on rajotin ni ei se yli 60km/h ainakaan mene..
käytä mieluummi hukkaputken kans nimittäi jos vaik sul ei sattuis toine jarruist toimii ja tol vauhdil ku ajat (55-57km/h) nni varmaan laitetaa katsastuksee..- Anthies
ja viel yks juttu, mopo ei oo vakio jos siitä on hukkaputki poistettu tai rajotin!
- derbi x race 08
Anthies kirjoitti:
ja viel yks juttu, mopo ei oo vakio jos siitä on hukkaputki poistettu tai rajotin!
ei derbi mee kyllä mitä 60 vakion , menee mulla sen 50km/h . ettekä te saa pellet paljoo paskaakaa aikaan jos pelkän hukkiksen tukitte, kyl sinne se cdi ja suutin pitää vaihtaa jos haluutte yli 65 mennä...
Ja vakio välit on muuten 12/65 eikä mitkää helvetin 12/70 - x-race -10
derbi x race 08 kirjoitti:
ei derbi mee kyllä mitä 60 vakion , menee mulla sen 50km/h . ettekä te saa pellet paljoo paskaakaa aikaan jos pelkän hukkiksen tukitte, kyl sinne se cdi ja suutin pitää vaihtaa jos haluutte yli 65 mennä...
Ja vakio välit on muuten 12/65 eikä mitkää helvetin 12/70joo mun derbi kulkee vakiona 55-60 !!!!! ei oo mitää tehty virityksii tai mitää menee 500 huoltoo torstain
- kierosilmät!
x-race -10 kirjoitti:
joo mun derbi kulkee vakiona 55-60 !!!!! ei oo mitää tehty virityksii tai mitää menee 500 huoltoo torstain
rerpi kulukoo vakiona sen maks 50 ylehensä 45. Mittari kulkee vaikka 120km/h mutta mopo alle 50
- fdfdf
kierosilmät! kirjoitti:
rerpi kulukoo vakiona sen maks 50 ylehensä 45. Mittari kulkee vaikka 120km/h mutta mopo alle 50
Jotai 60 mittariin.
- kalle.hakkinen
fdfdf kirjoitti:
Jotai 60 mittariin.
mä saan viikon päästä derbi x race 2010 ja aion pitää melko vakiona paljo toi kulkee teillä kellä on nii vakiona
- Jaa-aaa
kalle.hakkinen kirjoitti:
mä saan viikon päästä derbi x race 2010 ja aion pitää melko vakiona paljo toi kulkee teillä kellä on nii vakiona
Mun Derbi X-Race 2010 menee HUOM. mittarin mukaa jonku 55 km/h
- marzujau
Itselläni myös derbi x-race, nollaseiska vuoden mallia, ja ostin käytettynä. Täysin vakio (ja minun käsitykseni vakiosta on, ettei mopolle ole tehty mid, ei ole siis vaihdettu isompaa suutintakaan tms) ja kulkee vajaa 60km/h.
- marzujau
Niin joo, ja menee tosiaan sen 60km/h muuallekkin, kuin omaan mittariinsa.
- Derbimies
Paljon derbi x-race (2010) kulkee vakiona?
- derbi on
haista paska, sama kun ne muut ääliö
- DerbiSm
Derbi senda x-race 50 sm menee navigaattorin mukaan ylämäkeen 56 vakiona
- ozi97
Huippunopeus vaihtelee yksilöllisesti 45-60 välillä.
Mulla ja kahdella kaverilla on samaa vuosimallia olevat x-race.
Yks meni 47 yks 52 ja yks 59 gps:sällä kokeiltu!!!!! - -
itellä on x race 07 vakiona menee se 55km/h hukkaputken ku tukki nii meni sellaset 68km/h
- siikaaaalalallala
Pojat ajelette tommosilla rutkuilla itellää on -08 X-Race joho laitettu metra-kit ja Malossi MHR Replica 70cc ja vakiona derbi menee 60;)
- ...
-08 X-race r kulkee 55 isommalla suuttimella
- derbiiixreissi
vakiona mun -08 X-Race menee 50. Nyt vaihdoin eteen 14 piikkisen rissan ja nyt menee 60 (: pysyy paljon paremmin kavereitten peräs ja jaksaa kiihtyäkkin ihan kohtalaisesti vaikka on niin iso eturissa.
- juu1234555555555555
ääliöt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- proderbi
Mulla on derbi x race 08 menee vakiona 55 mittariin ja otan tänään hukkaputken pois pelottaa vaan toi et menis liian lujaa ja menis kevari veroon ja mulle se 60-65 riittäs :P ja jos vielä suutin on ihan pakko vaihtaa nii menee liikaa eikä lyhyemmäks välejä enää pysty/uskalla laittaa
- Derbi X-race 06
Voi teitä, ku paskaakaa ette tiedä derbeistä. Joku sanoo et vakio derbi x-race menee yli 55 km/h, naurettavaa. Xrace 06 välitykset ovat 12-63. Ja haittapuoli on CDI boksi rajoittaa kierroksia ärsyttävästi. Mutta kurit pois ottamalla 06 x-race:sta saat sen kulkemaan juuri ja juuri yli 60 km/h. Jos ostat rajottamattoman CDI:n nii voi kulkea lähemmäs 70 km/h.
Mutta itse tein silleen, kurit pois, vaihoin välejä 13/53 ja nyt huiput otettu gps kaa 85. Tietysti on ihan yksikyseinen asia, mutta tässä suuntaa antava. - Derbi X-race R -08
vakio-x-race kulkee 60 jyrkkään alamäkeen ja 50 suoralla mutta huutaa kokoajan ja ottaa rajottimelle.kannattaa vaihtaa isompi suutin ja 13 tai 14 eturissa,ajomukaavuus paranee ja vauhtiakin tulee lisää;DD
- c-c-c-combobreaker
Gps:lä mitattu mun derbi ja se menee oikeesti 52-53 nopeutta, vaikka mittari näyttää 55 ylöspäin alamäkeen tietty enemmän,
- iknowderbies
kannattaa ekana vaihtaa kampikammion kattovalo 2kokoo isompaan ja sitten 75cc euroshopperin moottori niin menee 75kmh mut jos haluu oikeeta nopeutta osta uudet pakoputken paukkulaakerit (noin 5-15mm isommat) ja poraa cdi boksin keskeltä 20mm poralla sitte viel ostat 3 monster tarra arkkia ja liimaat kaikki tarrat mopoosi ja pistät 130suttimen nii menee 150kmh
- forru
derbi x-race 2010 mitä kannattaa tehdä että vauhti olisi noin 60-65 ??
- jotainjoo
tukkii hukkaputki ja ottaa katasylaattori putkesta pois nii menee sen 60 ainaki
- jotainjoo
siis tukit hukkaputken ja otat katasylaattorin pois putkesta nii menee noin 60km/h ja kiihtyy hyvin.
- Jonneja liikenteessä
Hahahahahaha TÄÄLLÄ NÄMÄ JONNET JAKSAA TAPELLA VUODESTA TOISEEN! XD
- X-treme on paras
65km/h tosta luotettava ja hyvä derbi josta on tukittu hukkaputket
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id27033/ Itellä Derbi Senda X Race. Derbistä otettu Kaikki Kurit Pois. Viriä Vähän Laiteltu, TehoPutki, 20mm Kaasari 92 suuttimella, Rajaton Cdi, TehoPytty Porattu 59cc. Huiput 95Km/h.
- psykoosittulille
joo no kaverilla on derbi senda x race 2004, viriä on korkearajotteinen boxi (1100rpmˆ¨), proma putki, tk änkkä ja 12/65 välit kulkee 65kmh kakspäällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058