Tervehdys kaikki. Sain tässä tänään hyvin vanhan tietokoneen joka pitäisi saada kuntoon. Kyseessä on 300 megahertsinen kone jossa on win 98. Formartoin äsken sen c-aseman ja kun käynnistin koneen uudestaan tuli vaan ilmoitus että levyke ei kelpaa, vaikka sisällä ei ole mitään levykettä. Tarvitsenko käynnistys levykkeen vai onko siitä koneesta joku kiintolevy paskana?
Levyke ei kelpaa?
10
576
Vastaukset
- hoijaa
tyhjensit sitten koneen kiintolevyn ja nyt siellä ei ole mitään. Ei edes sitä win98:a.
- Hoh hoijjaa itelles
No onhan mulla sen asennus levyke sentään tallessa. Sama ilmoitus tulee silti vaikka asennus levy on sisällä?
- sillä
Hoh hoijjaa itelles kirjoitti:
No onhan mulla sen asennus levyke sentään tallessa. Sama ilmoitus tulee silti vaikka asennus levy on sisällä?
asennuslevyllä paljoa tee kun se ei ole boottaava (siis 98:n levy). Hommaa boottilevyke.
http://www.bootdisk.com - mahamutti@
sillä kirjoitti:
asennuslevyllä paljoa tee kun se ei ole boottaava (siis 98:n levy). Hommaa boottilevyke.
http://www.bootdisk.com98SE levy boottaa.
- Boottori
mahamutti@ kirjoitti:
98SE levy boottaa.
se boottaa ellei sitä biosista panen boottaan
- Mokoma ruoska
Boottori kirjoitti:
se boottaa ellei sitä biosista panen boottaan
Ei toimi ei vaikka iskin levyn sisään heitti sellaista herjaa että non-system disk or system error. Taidanpa heittää kaatopaikalle koko roskan ennen kun menee hermot. Minulla muuten on se Win98 SE levy ja silloin heittää sitä enkaa herjaa.
- sfhjsr
Mokoma ruoska kirjoitti:
Ei toimi ei vaikka iskin levyn sisään heitti sellaista herjaa että non-system disk or system error. Taidanpa heittää kaatopaikalle koko roskan ennen kun menee hermot. Minulla muuten on se Win98 SE levy ja silloin heittää sitä enkaa herjaa.
Mulla ainakin 98 asennus alkoi korpulla ja sitten se pyysi cd:n.
- Mokoma ruoska
sfhjsr kirjoitti:
Mulla ainakin 98 asennus alkoi korpulla ja sitten se pyysi cd:n.
Ei ole ainakaan alkuperäistä korppua. Otin tuolta jonkun boot tiedoston tuolta muutama viesti sitten linkitetystä sivulta.
- make
Mokoma ruoska kirjoitti:
Ei ole ainakaan alkuperäistä korppua. Otin tuolta jonkun boot tiedoston tuolta muutama viesti sitten linkitetystä sivulta.
98SE on kyllä buuttaava levy. Laita vain biossista buuttaus cd:ltä päälle ja 98:n levy sisään ja käynnistä uudelleen. Pitäis kyllä lähteä pelaamaan, ellei sitten cd-asema ole risa.
- xyz
Formatoimaan ei pääse jos ei ole jo bootannut korpulta tai CD:ltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837