Vettä korvaan - mihin se menee?

Vertikaali

Menipä taas vettä korvaan ja siellähän pysyy. Onko kukaan muu ihmetellyt mihin se vesi siellä menee?

Ei auta yhtään vaikka työntää vanupuikkoa tärykalvoon asti. Vesi ei ole siinä mihin vanupuikolla pääsee, vaan jossain ihan muualla. Pahimmillaan vesi pysyy korvassa toista vuorokautta. Jos se olisi jossain ihan näkyvällä paikalla niin haihtuisihan se paljon nopeammin.

Satunnaisesti voin myös hengittää korvien kautta. Onko tuolla osuutta siihen että vesi menee johonkin todella pysyvään paikkaan, joka ei siis ole normaalisti ollenkaan auki ulkoilmaan?

8

20045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korvasta

En osaa vastata siihen, että mihin se vesi menee. Itselläni jos menee vettä korvaan ja se ei tunnu tulevan pois, lasken korvaan lisää vettä ja sitten se vesi valuukin helposti pois, kun kääntää sen puolen päästä nopeasti alaspäin!

• ???

Kääntää päätä olkapäätä vasten niin pitäs veden tulla pois :)

• korvapumppu

Toimii koska juuri kokeilin sitä .
        Korvapumpulla korvaan reilusti lämmintä vettä ja kun tuntuu täydeltä niin reipas reilu ravistus pää kallellaan ja vesi korvasta poistuu.

• sulla olla

Sulla saattaa olla vaikkua korvassa. Vesi turvottaa vaikun, jolloin kuulo heikentyy. Käy nyt näyttämässä niitä korviasi jollekin tai osta apteekista Removaxia ja kokeile sillä vahan poistoa.

• asdasdgvfdsgfdhgfd

sulla on varmaankin sen muotonen korva käytävä että vesi ei pääse helposti pois itelläni on joskus ollu vettä korvassa monta päivää... se kannattaa saada pois. mene makaaman sängylle mutta käännä päätä vielä enemmän alespäin. itse olen joskusjoutunut makaamaan esim15 min..

• Amalia Armas

Hei!

Itseäni juuri kiinnosti sama asia, kuin aloittajaa - sitä kautta törmäsin tähän viestiinkin! - ja löysin tämän kuvan. Tässä näkyy korvan rakenne, ja että minne se vesi mahdollisesti olisi voinut mennä.

http://www.sinuswars.com/images/ear(FAQ).jpg

• vallu27

laita pää olkapää ja heiluta päätä

• timur24

Apteekkeihin on tullut Aqua Clear sumute, joka poistaa vettä korvasta. Itse olen kokeillut tätä ja ainakin minulla vesi lähti nopeasti pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3141
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      2119
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81