Harry kuolee?

outo tyyppi joka ei tiedä m...

Oon kuullu vähän sellasta, että Rowling saattaa tappaa Harryn seittemännessä kirjassa, koska ei halua kirjoittaa enää kahdeksatta. Tämä sen takia, että jos harry jää henkiin Rowlingilta saatetaan aleta kinuamaan lisää kirjoja, joten viisainta olisi tappaa Harry. Sitä oonkin muuten pari päivää murehtinu... :D
Oon myös ajatellu, että Harry tappaa Voldemortin mutta se Harry kuolee kans, jos kukaan ymmärsi. x)
Onko kukaan muu kuullu, että Harry saattais kuolla seittemännessä???

10

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fendou

      Siinähän on tasan kaksi vaihtoehtoa:
      a) Harry kuolee
      b) Harry ei kuole
      Varmasti itse kukin meistä on spekuloinut itsensä väsyksiin tämän asian kanssa, mutta
      vastausta saamme vielä odottaa.

      En kuitenkaan usko, että Rowling tapattaisi Harryn vain sen vuoksi, että siten välttyisi kirjoittamasta kahdeksatta kirjaa. Rowlinghan on jo aikoja sitten suunnitellut kirjasarjan tapahtumat ja pääjuonen, paljon ennen kuin Harry Potterista tuli hitti. Joten eiköhän Harryn kuoleminen/henkiin jääminen ole myös päätetty aikoja sitten.
      Ja jos Rowling ei halua kirjoittaa enempää jatko-osia hän voi yksinkertaisesti vain olla tekemättä sitä. Siinä ei kinuavat fanilaumat paljoa vaakakupissa paina.

    • Ron

      on jo vuosia liikkunut kaikenlaisia huhuja.
      Sen voimme varmuudella tietää vasta, kun seitsemäs on ilmestynyt. Sitä odotellessa...

    • sgsasafndamdfkldfsdsggffg

      siis jos nyt harry on hirnyrkki niin eikö harry tapa varmaan ensin voldemortin ja sitten itsensä...

      • -ChoChang-

        Mä en usko et Harry kuolee ja et se on hirnyrkki.
        En ainakaan halua uskoa. Toivon todella et Harry tappais Voldun ja kaikki päättyis onnellisesti.
        Mut jopa Dan (Harryn näyttelijä), uskoo et Harry kuolee.


      • miepä vaa

        mut jos harry ois hirnyrkki ni sithän sen täytyis tappaa eka ittensä....? Eiks ne hirnyrkit täydy eka tuhota ja sit vasta voi tappaa voldu.....


      • outo tyyppi joka ei tiedä m...
        miepä vaa kirjoitti:

        mut jos harry ois hirnyrkki ni sithän sen täytyis tappaa eka ittensä....? Eiks ne hirnyrkit täydy eka tuhota ja sit vasta voi tappaa voldu.....

        se vaan riittää, että ne tuhotaan, että voldemort ei saa enää itelleen sitä elemän tapasta :D
        Mistä sellanen, että Harry ois hirnyrkki???


      • jeah.
        outo tyyppi joka ei tiedä m... kirjoitti:

        se vaan riittää, että ne tuhotaan, että voldemort ei saa enää itelleen sitä elemän tapasta :D
        Mistä sellanen, että Harry ois hirnyrkki???

        niitähän oli seitsemän. ja albus han sanoi että osa niistä voi olla eläviä olentoja. ja voldemort on merkinnyt harryn.
        ja voldemort ei ole halunnut tappaa harrya suoraan ikinä, siis jonkun toisen toimesta vaa on aina halunnut tehdä sen itse. paitsi tietysti ekassa kirjassa orave.
        tälleen minä sen ajattelisin.


      • jeah. kirjoitti:

        niitähän oli seitsemän. ja albus han sanoi että osa niistä voi olla eläviä olentoja. ja voldemort on merkinnyt harryn.
        ja voldemort ei ole halunnut tappaa harrya suoraan ikinä, siis jonkun toisen toimesta vaa on aina halunnut tehdä sen itse. paitsi tietysti ekassa kirjassa orave.
        tälleen minä sen ajattelisin.

        Minä ainakin uskon siihen, ettei Harry kuole seittemännessä kirjassa. Ja tappaa Voldemortin lopullisesti. Jos Harry ei tappais Voldemortia Harry ei sais koskaan elää rauhassa.


      • usko
        flareon85 kirjoitti:

        Minä ainakin uskon siihen, ettei Harry kuole seittemännessä kirjassa. Ja tappaa Voldemortin lopullisesti. Jos Harry ei tappais Voldemortia Harry ei sais koskaan elää rauhassa.

        että Harry kuolee...Sehän on jo monesti päässyt pakoon Voldemortilta, miksi sitten sellainen loppu jossa Harry kuolee? Muutenhan se olisi voinut kuolla jo ensimmäisessä, jos loppu kuitenkin olisi se että Harry kuolee...


    • timjamiperunako

      Eihän Rowling ole kuin alussa kirjansa teossa ja tuskin hän kenellekään kertoo mitä tulee tapahtumaan. Nämä ovat vain huhuja.. Mutta kaikki on mahdollista. Harryn kuolme kyllä säväyttäisi kirjan lopetusta, niin julmaa kuin se onkin. (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe