Hei taas Noita-Nainen ja tässä muutama uusi kysymys:
Ilmestyvätkö henget sinulle yllättäen vai kutsutko niitä luoksesi tarkoituksellisesti?
Onko sinulla joku tietty henki, joka ilmestyy sinulle säännöllisesti? Jos on joku niin mikä on hänen nimensä, millainen henki hän on ja minkälaisia asioita hän yleensä kertoo??
Miten sinun ja henkien juttelu sujuu eli ovatko ne ns. interaktiivisia eli, että voitko kysyä niiltä mitä haluat ja ne vastaavat niihin kysymyksiin vai "puhuvatko" ne ihan omiaan kuuntelematta kysymyksiä?
Jos pystyt kysymään hengiltä asioita niin oletko kysynyt niiltä kuolemanjälkeisestä asioista, ja jos olet niin mitä olet saanut selville?
Miten asenteesi tähän fyysiseen ja materialistiseen maailmaan on muuttunut (vai onko se) sen jälkeen kun tutustuit henkimaailmaan?
Toivottavasti et kyllästy kysymyksiini, sillä olet mielenkiintoinen henkilö ja olisi mukava jatkossakin lukea (ja miksei kuunnella ihan livenäkin joskus tulevaisuudessa) kokemuksistasi henkimaailman kanssa.
Noita-Nainen ja uudet kysymykset
9
1311
Vastaukset
- HomerJSimpson
Tää ei ole mikään kontakti-palsta ...
- George H. Arrison
Jopas vitsin heitit. Eihän tossa tekstissä ole mitään sellaiseen viittaavaakaan josta intoilet. Taidat olla vähän yksioikoinen kaveri? Et varmaankaan ole lukenut aikaisemmin heidän "jutteluaan" näillä palstoilla? Jos olisit niin ehkä ymmärtäisit mistä tuossa on kysymys.
- kliffaa_hei
vaihtakaa sähköposti osoitteita, täällä puhutaan kummitus juttuja vaan :)
Kyllä nää on sen verta mielenkiintoisia juttuja, että minuakin kiinnostaa :P Noita-Naisella on faneja :)
- Noita-Nainen
lammas-jr kirjoitti:
Kyllä nää on sen verta mielenkiintoisia juttuja, että minuakin kiinnostaa :P Noita-Naisella on faneja :)
Hauska kuulla.:)
- Noita-Nainen
Vastasin sinulle jo, mutta jonnekihan se viesti "hukkui", elikas uusiksi meni...
"Ilmestyvätkö henget sinulle yllättäen vai kutsutko niitä luoksesi tarkoituksellisesti?"
Alkuaikoina nain aika paljon vaivaa, etta sain kontaktin niihin. Olin innostunut ja kiinnostunut (ja olen toki vielakin), joten toimeni olivat sen mukaisia.
"Onko sinulla joku tietty henki, joka ilmestyy sinulle säännöllisesti? Jos on joku niin mikä on hänen nimensä, millainen henki hän on ja minkälaisia asioita hän yleensä kertoo??"
On, koska tunnistan sen aanen. Ja veikkaan, etta se/han on suojelusenkelini. Suojelusenkeli tulee yleensa lohduttamaan ja/tai kannustamaan. (kuten sen/hanen kuuluisikin):)
"Miten sinun ja henkien juttelu sujuu eli ovatko ne ns. interaktiivisia eli, että voitko kysyä niiltä mitä haluat ja ne vastaavat niihin kysymyksiin vai "puhuvatko" ne ihan omiaan kuuntelematta kysymyksiä?"
Kyse ei ole yleensa varsinaisesta "vuoropuhelusta". Vaan olen itse enimmakseen "kuulolla", kun ne kertovat/toteavat jotain. Osa "hopottaa" siihen malliin, etteivat ne mitaan vastausta kommenteihinsa kaipaakaan. Joskus ne kylla "vastaavat" telepaattisesti esim. johonkin ajatukseeni, jota olen pyoritellyt mielessani.
"Jos pystyt kysymään hengiltä asioita niin oletko kysynyt niiltä kuolemanjälkeisestä asioista, ja jos olet niin mitä olet saanut selville?"
Tuota en ole tullut kysyneeksi. Ehka se johtuu siita, etta pidan itse joka tapauksessa kuolemanjalkeista elamaa itsestaanselvyytena.
"Miten asenteesi tähän fyysiseen ja materialistiseen maailmaan on muuttunut (vai onko se) sen jälkeen kun tutustuit henkimaailmaan?"
Kuolemanpelko on taysin poissa. Ja uskon ns. "karman lakeihin". Eli: "Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa...jne." Karma toimii myos hyvissa asioissa.
"Toivottavasti et kyllästy kysymyksiini, sillä olet mielenkiintoinen henkilö ja olisi mukava jatkossakin lukea (ja miksei kuunnella ihan livenäkin joskus tulevaisuudessa) kokemuksistasi henkimaailman kanssa."
En kyllasty.:) Hauskaa lukea kysymyksiasi, koska ne on hyvin muotoiltu.:)- Noita-Nainen
"Ilmestyvätkö henget sinulle yllättäen vai kutsutko niitä luoksesi tarkoituksellisesti?"
Alkuaikoina nain aika paljon vaivaa, etta sain kontaktin niihin. Olin innostunut ja kiinnostunut (ja olen toki vielakin), joten toimeni olivat sen mukaisia.
Niin siis ja lisayksena sen verran, etta nykyaan ne kylla ottavat itse yhteytta, jos niita huvittaa/ne kokevat sen tarpeelliseksi. (Joskus jopa pieneksi riesaksi asti)... - Saara
Noita-Nainen kirjoitti:
Niin siis ja lisayksena sen verran, etta nykyaan ne kylla ottavat itse yhteytta, jos niita huvittaa/ne kokevat sen tarpeelliseksi. (Joskus jopa pieneksi riesaksi asti)...Koskevatko nämä henkien viestit ainoastaan sinun elämääsi, vai saatko jotain yleiseen jakoon tarkoitettua tietoa?
Pystytkö esim. kanavoimaan toisille heidän oppaidensa viestejä?
Jos, niin tiedusteleppa miksi hemmetissä se MUN henkioppaani ei vastaa!? ;-)
Eikun ihan oikeesti.
Jännittäviä asioita. :-) - Noita-Nainen
Saara kirjoitti:
Koskevatko nämä henkien viestit ainoastaan sinun elämääsi, vai saatko jotain yleiseen jakoon tarkoitettua tietoa?
Pystytkö esim. kanavoimaan toisille heidän oppaidensa viestejä?
Jos, niin tiedusteleppa miksi hemmetissä se MUN henkioppaani ei vastaa!? ;-)
Eikun ihan oikeesti.
Jännittäviä asioita. :-)"Koskevatko nämä henkien viestit ainoastaan sinun elämääsi, vai saatko jotain yleiseen jakoon tarkoitettua tietoa?"
No enimmakseen koskevat kylla minun elamaani ja se on aika loogista, koska osa niista pyrkiikin opastamaan minua omassa elamassani.
"Pystytkö esim. kanavoimaan toisille heidän oppaidensa viestejä?"
Saattaisin itse asiassa pystyakin (en ole kokeillut koskaan), mutta veikkaan, etta nain "kauko-ohjatusti" se ei olisi kauhean helppoa...
"Jos, niin tiedusteleppa miksi hemmetissä se MUN henkioppaani ei vastaa!? ;-)"
Kuten sanottu, kauko-ohjatusti aika vaikeaa...jos olet joskus itse saanut oppaasesi yhteyden, niin kehotan, etta kysyt itse asiaa hanelta/silta...
Itse olen sita mielta, etta jos yhteys joskus oli, se on aika helppo "uudelleenelvyttaa", vaikka se hetkeksi katoaisikin.
"Eikun ihan oikeesti.
Jännittäviä asioita. :-)"
Sita ne ovat.:):)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794