montako suomen kansalaisuuden omaavaa muualta tullutta pelaajaa on ringeissä??eipä montaakaan.mitä tämä tarkoittaa??niiiin....
VALMENTAJAT RASISTEJA
2
402
Vastaukset
- pat-q
Se valmentajan omakin paikka ole aika tuulinen (sarjatasoilla pelatessa) jotta olisi varaa rasismiin.
Alemmilla sarjatasoilla jalkapalloa itse pelaavana olen huomannut usein teknisesti taitavien maahanmuuttaja-pelaajien olevan aika huonoja joukkuepelaajia.
Tahtoo se suuvärkki käydä jalkojakin nopeammin, syöttöpeli tökkii ja varoituksia satelee...
Mutta kyllä se sieltä tasoittuu kun tulee entistä enemmän näitä jotka ovat jo lapsesta asti suomessa eläneet ja kulttuurierot kaventuneet. - Jupi
Totta se on. Kokkolassakin on musta valmentaja eikä siellä pääse valkoiset juuri pelaamaan kun kenttä on täynnä Gambialaisia. Rasismia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384