Ja taas Markku Aro leuhki syrjähypyillään. Kyllä sen koko Suomen kansa tietään, että hänellä ei vehje pysy housuissa, vaan aina tilaisuuden tullen (joita hän innokkaasti etsii)livahtaa lämpimään koloon. Ainoa ehto on, ettei se ole peniksen juuressa. Luuleeko hän, että Suomen kansa pitää häntä sankarina, kun hän paljastaa ja on paljastanut jo monta kertaa aiemminkin sikailunsa. Pitäisi vaan seikkailunsa omina tietoinaan. On oikein hänelle, että tämä viimeisin vaimo onkin uskovainen ja kuljettaa Markkua kuin liekassa uskovaisten kokouksissa.
Miten paljon Markun tunnustuksia niissä kokouksissa onkaan jo kuultu, niitä synnintekoja kun on niin kiva muistella ja kertoa muillekin. Ei ole toiset tainneet pystyä yhtä moneen.
Etonut jo pitkään!
4
455
Vastaukset
- niin kantsii
sitten vaan Kari Tapio-tyyppisesti kertoo kaikki kaikille. Eipä kait siinä muukaan auta. En minä ainakaan voi elää möykky rinnassa.
- on vähintään
85-vuotias. Ainakin näyttää siltä. Taitaa olla vain puhetta.
- ai jaaa
Mun mielestä se kyllä oli kaikkea muuta kuin leuhkimista. Et sitten tainnut edes lukea ko. juttua.
- Kierrän kaukka
Luin kyllä sen jutun. Mutta jo 80-luvulla Nykypostissa Markku kehaisi, miten hän ei jätä tilaisuutta käyttämättä, jos keikalla tulee tarjontaa. kerran olin hänen keikallaan. Vaimoista välittämättä. Hän esitteli orkesterinsa jäsenet niin, että tämä käy siellä ja siellä naisissa. Antoi ymmärtää, ettei tässä yhteen naiseen tyydytä. Minä olen niin vanhanaikainen, että vaikka tiedän miesten käyvän vieraissa, en hyväksy sillä kerskailulla. Ehkä hän nyt sitten tämän Saagan myötä on rauhoittunut. Harmi sikäli, kun hänellä on joitakin hyviä levytyksiä. En viitsi enää mennä hänen keikoilleen. Mutta kai siellä porukkaa riittää ilman minuakin. Minulla on muutenkoin se linja, että minun täytyy pitää artistista, että menen keikoílle. Epäasiallinen käytös vie kiinnostuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046