Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elokuvan koekuvauksista

C20

Onko kellään kokemusta tai tietoa, miten käytännössä tapahtuu pitkän elokuvan koekuvaus?
Olin tuossa pari kuukautta sitten hieman suuremman elokuvatuotantoyhtiön koekuvauksissa ja jouduin mielestäni tekemään koekuvauksissa sopimatonta. En kuitenkaan kieltäytynyt koska uskoin, että elokuva on tyypillinen suomalainen elokuva jossa paljasta pintaa jne. Halusivat testata myös rohkeuteni kameran edessä vai halusivatko? Vieläkin kalvaa mieltäni...

6

3660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsikirjoittelija

      olisithan sä siinä kameroitten edessä voinut osoittaa rohkeutesi toki muillakin tavoilla kutenesimerkiksi sanomalla niille sälleille suorassa nauhoitteessa päin linssejä täysissä pukeissasi, että: "ette sunkaan te pervo-petterit vaan kuvitelleet, että mä rupeaisin tässä kameroitten edessä teitille näin pienellä liksalla strippaamaan...vetäkää kuulkaa käs...nne vaan..."

    • ...

      oli siis musikaali? nyt ei tuu ihan heti mieleen et tyypillisessa suomalaisessa musikaalissa olis kovasti paljasta pintaa...

      mut kaikenlaist. ei voi muuta sanoo.

      • C20

        Minä ja Morrison-tyylinen pitkä elokuva, jossa tosiaan paljasta pintaa useassa kohtauksessa, mutta että pitääkö sitä näyttelijän koekuvauksissakin paljastaa? Sitä jäin miettimään.. Asiantuntijoita tai muita saman kokemuksen omaavia?


      • jaa
        C20 kirjoitti:

        Minä ja Morrison-tyylinen pitkä elokuva, jossa tosiaan paljasta pintaa useassa kohtauksessa, mutta että pitääkö sitä näyttelijän koekuvauksissakin paljastaa? Sitä jäin miettimään.. Asiantuntijoita tai muita saman kokemuksen omaavia?

        no kyseleppä sitten vaikka mielummin tuolta elokuvapuolelta kuin teatteri&musikaali.

        koekuvauksissa ei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua. se on hyvä muistaa ja siitä on hyvä pitää kii.

        ja btw vihjeenä. jos se on minä&morrison-tyylinen niin unohda koko juttu :)


      • hille2
        jaa kirjoitti:

        no kyseleppä sitten vaikka mielummin tuolta elokuvapuolelta kuin teatteri&musikaali.

        koekuvauksissa ei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua. se on hyvä muistaa ja siitä on hyvä pitää kii.

        ja btw vihjeenä. jos se on minä&morrison-tyylinen niin unohda koko juttu :)

        Käsittääkseni normaali fiktioelokuvan koekuvauksessa ei riisumaan käsketä. Vaatteet päällä roolin lukeminen plarista riittää. Jos elokuvassa on alastonkohtaus, toki kysytään, onko valmis sellaiseen.

        Epäilen, että olet joutunut kusetetuksi.


    • heinzzzz

      kannattaa käydä tutustumassa www.myrskyelokuva.fi ja käydä kuvauksissa niin sittenpähän tiedät!! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe