Elokuvan koekuvauksista

C20

Onko kellään kokemusta tai tietoa, miten käytännössä tapahtuu pitkän elokuvan koekuvaus?
Olin tuossa pari kuukautta sitten hieman suuremman elokuvatuotantoyhtiön koekuvauksissa ja jouduin mielestäni tekemään koekuvauksissa sopimatonta. En kuitenkaan kieltäytynyt koska uskoin, että elokuva on tyypillinen suomalainen elokuva jossa paljasta pintaa jne. Halusivat testata myös rohkeuteni kameran edessä vai halusivatko? Vieläkin kalvaa mieltäni...

6

3701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsikirjoittelija

olisithan sä siinä kameroitten edessä voinut osoittaa rohkeutesi toki muillakin tavoilla kutenesimerkiksi sanomalla niille sälleille suorassa nauhoitteessa päin linssejä täysissä pukeissasi, että: "ette sunkaan te pervo-petterit vaan kuvitelleet, että mä rupeaisin tässä kameroitten edessä teitille näin pienellä liksalla strippaamaan...vetäkää kuulkaa käs...nne vaan..."

• ...

oli siis musikaali? nyt ei tuu ihan heti mieleen et tyypillisessa suomalaisessa musikaalissa olis kovasti paljasta pintaa...

mut kaikenlaist. ei voi muuta sanoo.

• C20

Minä ja Morrison-tyylinen pitkä elokuva, jossa tosiaan paljasta pintaa useassa kohtauksessa, mutta että pitääkö sitä näyttelijän koekuvauksissakin paljastaa? Sitä jäin miettimään.. Asiantuntijoita tai muita saman kokemuksen omaavia?

• jaa
        C20 kirjoitti:

Minä ja Morrison-tyylinen pitkä elokuva, jossa tosiaan paljasta pintaa useassa kohtauksessa, mutta että pitääkö sitä näyttelijän koekuvauksissakin paljastaa? Sitä jäin miettimään.. Asiantuntijoita tai muita saman kokemuksen omaavia?

no kyseleppä sitten vaikka mielummin tuolta elokuvapuolelta kuin teatteri&musikaali.

koekuvauksissa ei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua. se on hyvä muistaa ja siitä on hyvä pitää kii.

ja btw vihjeenä. jos se on minä&morrison-tyylinen niin unohda koko juttu :)

• hille2
        jaa kirjoitti:

no kyseleppä sitten vaikka mielummin tuolta elokuvapuolelta kuin teatteri&musikaali.

koekuvauksissa ei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua. se on hyvä muistaa ja siitä on hyvä pitää kii.

ja btw vihjeenä. jos se on minä&morrison-tyylinen niin unohda koko juttu :)

Käsittääkseni normaali fiktioelokuvan koekuvauksessa ei riisumaan käsketä. Vaatteet päällä roolin lukeminen plarista riittää. Jos elokuvassa on alastonkohtaus, toki kysytään, onko valmis sellaiseen.

Epäilen, että olet joutunut kusetetuksi.

• heinzzzz

kannattaa käydä tutustumassa www.myrskyelokuva.fi ja käydä kuvauksissa niin sittenpähän tiedät!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4228
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      120
      2843
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2272
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1983
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1853
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      80
      1511
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      18
      1445
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1334
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe