Kertokaapas tietäväiset ..
Onko tosiaan niin, että Ryanairilla ei ole suomessa minkäänlaista asiakaspalvelua suomen kielellä?
Varauskeskuksesta puhutaan kyllä monessa kohtaa sivuilla, mutta millä sinne saa yhteyden ?
Kotisivuilta ei löydy kuin yksi maksullinen 0600-
alkuinen puhelinnumero, jossa täti puhuu merimiesenglantia ja niin kuin huutokauppameklari, mielestäni äänite on vielä tosi huonotasoinen. Olen sen pari kertaa koittanut kuunnella, mutta sieltä ei taida millään alanumerovalinnalla päästä suomenkieliseen palveluun.
Sivuilta ei löydy edes sähköpostiosoitetta mihin voisi esittää tiedustelunsa..
Jos siis jollain on parempaa tietoa yhteyskanavista niin kertokaa..
En tarvi tietoiskua siitä, että tämä yhtiö on rinnastettavissa Lidliin ym. ihmisarvoja loukkaaviin työnantajiin tai vastaavaa.
Kiitos etukäteen
RyanAirin varauskeskus
14
17363
Vastaukset
- suomeksi
Airpro/Ryanair info ja varaukset 0200-39000.
Tämä maksullinen puhelinnumero on Airpron toimistoon Tampere-Pirkkalan lentoasemalla. Palvelu suomeksi. Avoinna Avoinna Ma-Pe 10.00 – 22.30 La-Su 16.00 – 22.30
Toinen vaihtoehto on Ryanairin englanninkielinen Suomen call center 0600 16010. Avoinna ma-pe 11-19.45.- Ekaa kertaa Ryanilla
Aikamoista rahastusta tosiaaan kun Ryanair sekoilee (ja sekoittaa asiakkaiden päitä) lähettelemällä sähköpostia että Check-In täytyisi tehdä vaikka se on jo tehty. Tietysti minäkin luulin että siinä oli tullut jotain häikkää ja soitin sitten Airpron toimistoon. 1,90 €/min ppm. Selvisi onneksi äkkiä mutta näin sitä matkalle hintaa kertyy ihan lähes huomaamatta :(
- Hannah
Klo on nyt 20.00 eikä nro 0200-39000 vastaa. Pyydetään vain tarkistamaan netistä Airpron aukioloaika. Nice :(
- Hannah
Tälläistä sivua ei edes löydy :( Homma alkaa kuseen...
- tyhmälle blondille
Hannah kirjoitti:
Tälläistä sivua ei edes löydy :( Homma alkaa kuseen...
Olisikohan seitsemän vuoden aikana nettiosoitteet ja puhelinnumerot vaihtuneet?
- Jaakko
Olisiko kannattanut käydä koulut loppuun niin taipuisi se englantikin eikä tarvitsisi kyllä millään Ryanairillakaan lennellä jos olisi koulut käyty ja olisi rahaa vähän parempaankin.
- kiertokoulun,
kun tuo välimerkkien käyttö on noin villiä! Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa?
- Aliisa
Persaukinenko se siellä surisee?
- Frank
.. se taitaa jutuistasi päätellen olla koulu vielä kesken. No kohta pääset pyörällä kouluun, kyllä se siitä ..
- Frank
Kiitos aikuisille vastaajille.
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Varoitus: jos lentoja tilanteessa joku voi mennä pieleen, niin Rayanairilla se takuuvarmasti myös menee päin mäntyä. Oikaisu on järjettömän vaikeaa. Varasin lapsen lipun, mutta oli merkitty aikuiseksi. Check -in /lähtöselvitys netissä ei mennyt läpi, koska oli aikuisen lippu ja matkustaja alle 16v. Kauhea sählinki. Piti soittaa Lontooseen.
- Anonyymi
Maailman pahin lentoyhtiö ei suositus aina lento myöhästä aina ja paska palvelu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483