RyanAirin varauskeskus

Frank

Kertokaapas tietäväiset ..

Onko tosiaan niin, että Ryanairilla ei ole suomessa minkäänlaista asiakaspalvelua suomen kielellä?

Varauskeskuksesta puhutaan kyllä monessa kohtaa sivuilla, mutta millä sinne saa yhteyden ?

Kotisivuilta ei löydy kuin yksi maksullinen 0600-
alkuinen puhelinnumero, jossa täti puhuu merimiesenglantia ja niin kuin huutokauppameklari, mielestäni äänite on vielä tosi huonotasoinen. Olen sen pari kertaa koittanut kuunnella, mutta sieltä ei taida millään alanumerovalinnalla päästä suomenkieliseen palveluun.

Sivuilta ei löydy edes sähköpostiosoitetta mihin voisi esittää tiedustelunsa..

Jos siis jollain on parempaa tietoa yhteyskanavista niin kertokaa..

En tarvi tietoiskua siitä, että tämä yhtiö on rinnastettavissa Lidliin ym. ihmisarvoja loukkaaviin työnantajiin tai vastaavaa.

Kiitos etukäteen

14

17363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomeksi

      Airpro/Ryanair info ja varaukset 0200-39000.
      Tämä maksullinen puhelinnumero on Airpron toimistoon Tampere-Pirkkalan lentoasemalla. Palvelu suomeksi. Avoinna Avoinna Ma-Pe 10.00 – 22.30 La-Su 16.00 – 22.30


      Toinen vaihtoehto on Ryanairin englanninkielinen Suomen call center 0600 16010. Avoinna ma-pe 11-19.45.

      • Ekaa kertaa Ryanilla

        Aikamoista rahastusta tosiaaan kun Ryanair sekoilee (ja sekoittaa asiakkaiden päitä) lähettelemällä sähköpostia että Check-In täytyisi tehdä vaikka se on jo tehty. Tietysti minäkin luulin että siinä oli tullut jotain häikkää ja soitin sitten Airpron toimistoon. 1,90 €/min ppm. Selvisi onneksi äkkiä mutta näin sitä matkalle hintaa kertyy ihan lähes huomaamatta :(


      • Hannah

        Klo on nyt 20.00 eikä nro 0200-39000 vastaa. Pyydetään vain tarkistamaan netistä Airpron aukioloaika. Nice :(


    • Pirkkala
      • Hannah

        Tälläistä sivua ei edes löydy :( Homma alkaa kuseen...


      • tyhmälle blondille
        Hannah kirjoitti:

        Tälläistä sivua ei edes löydy :( Homma alkaa kuseen...

        Olisikohan seitsemän vuoden aikana nettiosoitteet ja puhelinnumerot vaihtuneet?


    • Jaakko

      Olisiko kannattanut käydä koulut loppuun niin taipuisi se englantikin eikä tarvitsisi kyllä millään Ryanairillakaan lennellä jos olisi koulut käyty ja olisi rahaa vähän parempaankin.

      • kiertokoulun,

        kun tuo välimerkkien käyttö on noin villiä! Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa?


      • Aliisa

        Persaukinenko se siellä surisee?


      • Frank

        .. se taitaa jutuistasi päätellen olla koulu vielä kesken. No kohta pääset pyörällä kouluun, kyllä se siitä ..


    • Frank

      Kiitos aikuisille vastaajille.

    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Varoitus: jos lentoja tilanteessa joku voi mennä pieleen, niin Rayanairilla se takuuvarmasti myös menee päin mäntyä. Oikaisu on järjettömän vaikeaa. Varasin lapsen lipun, mutta oli merkitty aikuiseksi. Check -in /lähtöselvitys netissä ei mennyt läpi, koska oli aikuisen lippu ja matkustaja alle 16v. Kauhea sählinki. Piti soittaa Lontooseen.

    • Anonyymi

      Maailman pahin lentoyhtiö ei suositus aina lento myöhästä aina ja paska palvelu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe