onks kellään hollanninpurjokotiloita tai sagriinikotiloita myytävänä. Voisko joku kertoo millasii ne on
sagriinikotilot ja hollanninpurjokotilot
9
1354
Vastaukset
- Olivia
Sagiinikotilot ovat vesikotiloita, en oikein tiedä minkä näköisiä ovat mutta aijon hankkia niitä..
Ja hollanninpurjikset on sellaisia vähän lehtokotiloita isompia, yleensä harmaansävyisiä. Mulla on niiden munia ja poikasia myynnissä.- kotilo-fani
Sagriinikotilot ovat maakotiloita ja itselläni niitä on 17kpl. Ne kuuluvat tarhakotiloihi ja tieteelistä nimeä kaipaaville se on Helix aspersa. Aivan ihania kotiloita! :) Myynnissä ei ole toistaiseksi mutta poikasia saattaapi tulla kesällä. :) Holleista en osaa sanoa kauheas mitään lisää.
- Olivia
kotilo-fani kirjoitti:
Sagriinikotilot ovat maakotiloita ja itselläni niitä on 17kpl. Ne kuuluvat tarhakotiloihi ja tieteelistä nimeä kaipaaville se on Helix aspersa. Aivan ihania kotiloita! :) Myynnissä ei ole toistaiseksi mutta poikasia saattaapi tulla kesällä. :) Holleista en osaa sanoa kauheas mitään lisää.
Olen jostain kuullut että sagriinikotilot ois vesikotiloita? :o
Anteeksi tietämättömyyteni.
Aijon kesällä ottaa sagriinikotiloita, hyvä etten ostanut mitään akvaariojuttuja.. :) - kotilo-fani
Olivia kirjoitti:
Olen jostain kuullut että sagriinikotilot ois vesikotiloita? :o
Anteeksi tietämättömyyteni.
Aijon kesällä ottaa sagriinikotiloita, hyvä etten ostanut mitään akvaariojuttuja.. :)Vahinkoja sattuu jokaiselle! Ne on niin ihania!
Mistäs meinnat hankkia? Harmi, kun mulla ei ole vielä munia näkynyt mutta toisinaan ne ei oo ollut mulla kauaa. - Olivia
kotilo-fani kirjoitti:
Vahinkoja sattuu jokaiselle! Ne on niin ihania!
Mistäs meinnat hankkia? Harmi, kun mulla ei ole vielä munia näkynyt mutta toisinaan ne ei oo ollut mulla kauaa.Tilaan niitä ahvenanmaalta, siellä niitä ainakin on. Tilaan 30-50 kpl, kun ei ne selvii aina kuljetuksesta..
- kotilo-fani.
Olivia kirjoitti:
Tilaan niitä ahvenanmaalta, siellä niitä ainakin on. Tilaan 30-50 kpl, kun ei ne selvii aina kuljetuksesta..
Voisinko tulla kimppaan tilaamaan?
- vivi
kotilo-fani. kirjoitti:
Voisinko tulla kimppaan tilaamaan?
tulee kans niitä ahvenanmaalta.Niitä ei tosin postiteta vaan naapuri hakee ne sieltä mulle=)
- Olivia
Ai, että tilattaisiin 'yhdessä'?
- kotilo-fani.
Juuri niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015