onks kellään hollanninpurjokotiloita tai sagriinikotiloita myytävänä. Voisko joku kertoo millasii ne on
sagriinikotilot ja hollanninpurjokotilot
9
1553
Vastaukset
- Olivia
Sagiinikotilot ovat vesikotiloita, en oikein tiedä minkä näköisiä ovat mutta aijon hankkia niitä..
Ja hollanninpurjikset on sellaisia vähän lehtokotiloita isompia, yleensä harmaansävyisiä. Mulla on niiden munia ja poikasia myynnissä.- kotilo-fani
Sagriinikotilot ovat maakotiloita ja itselläni niitä on 17kpl. Ne kuuluvat tarhakotiloihi ja tieteelistä nimeä kaipaaville se on Helix aspersa. Aivan ihania kotiloita! :) Myynnissä ei ole toistaiseksi mutta poikasia saattaapi tulla kesällä. :) Holleista en osaa sanoa kauheas mitään lisää.
- Olivia
kotilo-fani kirjoitti:
Sagriinikotilot ovat maakotiloita ja itselläni niitä on 17kpl. Ne kuuluvat tarhakotiloihi ja tieteelistä nimeä kaipaaville se on Helix aspersa. Aivan ihania kotiloita! :) Myynnissä ei ole toistaiseksi mutta poikasia saattaapi tulla kesällä. :) Holleista en osaa sanoa kauheas mitään lisää.
Olen jostain kuullut että sagriinikotilot ois vesikotiloita? :o
Anteeksi tietämättömyyteni.
Aijon kesällä ottaa sagriinikotiloita, hyvä etten ostanut mitään akvaariojuttuja.. :) - kotilo-fani
Olivia kirjoitti:
Olen jostain kuullut että sagriinikotilot ois vesikotiloita? :o
Anteeksi tietämättömyyteni.
Aijon kesällä ottaa sagriinikotiloita, hyvä etten ostanut mitään akvaariojuttuja.. :)Vahinkoja sattuu jokaiselle! Ne on niin ihania!
Mistäs meinnat hankkia? Harmi, kun mulla ei ole vielä munia näkynyt mutta toisinaan ne ei oo ollut mulla kauaa. - Olivia
kotilo-fani kirjoitti:
Vahinkoja sattuu jokaiselle! Ne on niin ihania!
Mistäs meinnat hankkia? Harmi, kun mulla ei ole vielä munia näkynyt mutta toisinaan ne ei oo ollut mulla kauaa.Tilaan niitä ahvenanmaalta, siellä niitä ainakin on. Tilaan 30-50 kpl, kun ei ne selvii aina kuljetuksesta..
- kotilo-fani.
Olivia kirjoitti:
Tilaan niitä ahvenanmaalta, siellä niitä ainakin on. Tilaan 30-50 kpl, kun ei ne selvii aina kuljetuksesta..
Voisinko tulla kimppaan tilaamaan?
- vivi
kotilo-fani. kirjoitti:
Voisinko tulla kimppaan tilaamaan?
tulee kans niitä ahvenanmaalta.Niitä ei tosin postiteta vaan naapuri hakee ne sieltä mulle=)
- Olivia
Ai, että tilattaisiin 'yhdessä'?
- kotilo-fani.
Juuri niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122599Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172562Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112211Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156