Onko Frodo kaunis nimi pojalle?
Frodo
8
924
Vastaukset
- on kysytty
ennenkin.... ei ole hyvä
- ei minun mieleen
kullakin ja minulle tulee lähinnä robotti mieleen.
- esmeralda
Frodoja jo 5 kpl Suomessa, mutta en sanoisi kauniiksi nimeksi, mutta makunsa kullakin. Taitaa ollakin jo varsinainen kulttinimi...
Samallahan voisi antaa lapselleen nimeksi vaikka Don Quijote, D´Artagnan tai Quasimodo (tuo olisinkin !!!)jos romaanisankareita ihailee. - nimi
kyllä frodo varmaan on ihan kelpo nimi, mutta anna lapsellesi mieluummin persoonallinen nimi klonkku.
- sopiva...
Ystäväni koiran nimi on Frodo..
- kirj.
provo on kyllä kauniimpi ja sopivampi.
- mietinnässä
Olen makustellut tuota aikani ja nimi alkaa tuntua päivä päivältä sopivammalta.
Kyllä tuo monet Veetit ja Villet voittaa. - ThevshGg
Joo voishan se kyllä olla vaikka klonkku tai gandalf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka922999GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770