Onko Frodo kaunis nimi pojalle?
Frodo
8
989
Vastaukset
- on kysytty
ennenkin.... ei ole hyvä
- ei minun mieleen
kullakin ja minulle tulee lähinnä robotti mieleen.
- esmeralda
Frodoja jo 5 kpl Suomessa, mutta en sanoisi kauniiksi nimeksi, mutta makunsa kullakin. Taitaa ollakin jo varsinainen kulttinimi...
Samallahan voisi antaa lapselleen nimeksi vaikka Don Quijote, D´Artagnan tai Quasimodo (tuo olisinkin !!!)jos romaanisankareita ihailee. - nimi
kyllä frodo varmaan on ihan kelpo nimi, mutta anna lapsellesi mieluummin persoonallinen nimi klonkku.
- sopiva...
Ystäväni koiran nimi on Frodo..
- kirj.
provo on kyllä kauniimpi ja sopivampi.
- mietinnässä
Olen makustellut tuota aikani ja nimi alkaa tuntua päivä päivältä sopivammalta.
Kyllä tuo monet Veetit ja Villet voittaa. - ThevshGg
Joo voishan se kyllä olla vaikka klonkku tai gandalf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543108
- 612931
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa432603SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p512430- 632177
- 552065
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411035Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115976Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123939Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38924