Maalarin! Pesin tuossa juuri Focus 2 -05 ajettu 15 tkm. Etulokasuojien alareunasta paistaa paljas pelti!! Ei kovin hyvältä vaikuta, kun pitäs vielä pari vuotta focuksella ajella. Täytyy huomenna soitella fordille alkaako ne millekkään tässä hommassa? Onko muilla samoja ongelmia?
Kevät toi, kevät toi...
8
2066
Vastaukset
Jossainpäin suomea myydään uusia Focuksia ilman roiskeläppiä.
Itse en kyllä ajaisi metriäkään ilman eturoiskeläppiä millään automerkillä.- pitäisi
Ittellä sen verran välähtää, märkä hiekka lähtee ihan kivalla vauhilla renkaan alta siihen lokasuojaan. Taitaa mennä omaan piikkiin maalaus.
- Pietu
pitäs, mutta pitäs se autokin olla myytäessä siinä kunnossa, että se kestäisi ainakin sen parin vuoden takuuajan!
- Nimetön
Pietu kirjoitti:
pitäs, mutta pitäs se autokin olla myytäessä siinä kunnossa, että se kestäisi ainakin sen parin vuoden takuuajan!
Ei minkään auton helma kestä ilman roiskeläppää, ja sen roiskeläpän alla kuuluu olla vielä suojatarra, ettei kovamuovinen läppä hinkuta maaleja puhki.
- fmas
Nimetön kirjoitti:
Ei minkään auton helma kestä ilman roiskeläppää, ja sen roiskeläpän alla kuuluu olla vielä suojatarra, ettei kovamuovinen läppä hinkuta maaleja puhki.
nykyään useissa autoissa siellä hiekkaveden hellittävänä on joko muovia tai sitten kiveniskumassattua peltiä. Ford ei ole tätä(kään) vielä tajunnut...
- Nimetön
fmas kirjoitti:
nykyään useissa autoissa siellä hiekkaveden hellittävänä on joko muovia tai sitten kiveniskumassattua peltiä. Ford ei ole tätä(kään) vielä tajunnut...
Onneksi ei ole tajunnut. Mikään ei ole kaameampi auton mädättäjä kuin muovihelma. Sen muovihelman alla suolavesi ei ikinä kuivu. Vai montako 90 luvun muovihelma ibizaa (SXI system porche) vielä on liikenteessä? tavallisia peltihelma Ibizoja näkyy....
- tt22
fmas kirjoitti:
nykyään useissa autoissa siellä hiekkaveden hellittävänä on joko muovia tai sitten kiveniskumassattua peltiä. Ford ei ole tätä(kään) vielä tajunnut...
-06 malleissa on helmoissa muovisuojat... (eli on se Ford jotain tajunnut...)
- obm
Nimetön kirjoitti:
Onneksi ei ole tajunnut. Mikään ei ole kaameampi auton mädättäjä kuin muovihelma. Sen muovihelman alla suolavesi ei ikinä kuivu. Vai montako 90 luvun muovihelma ibizaa (SXI system porche) vielä on liikenteessä? tavallisia peltihelma Ibizoja näkyy....
Muovihelma mersuja ainakin on liikkeellä vielä kymmeniä tuhansia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514