Kevät toi, kevät toi...

Pietu

Maalarin! Pesin tuossa juuri Focus 2 -05 ajettu 15 tkm. Etulokasuojien alareunasta paistaa paljas pelti!! Ei kovin hyvältä vaikuta, kun pitäs vielä pari vuotta focuksella ajella. Täytyy huomenna soitella fordille alkaako ne millekkään tässä hommassa? Onko muilla samoja ongelmia?

8

2044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossainpäin suomea myydään uusia Focuksia ilman roiskeläppiä.
      Itse en kyllä ajaisi metriäkään ilman eturoiskeläppiä millään automerkillä.

• pitäisi

Ittellä sen verran välähtää, märkä hiekka lähtee ihan kivalla vauhilla renkaan alta siihen lokasuojaan. Taitaa mennä omaan piikkiin maalaus.

• Pietu

pitäs, mutta pitäs se autokin olla myytäessä siinä kunnossa, että se kestäisi ainakin sen parin vuoden takuuajan!

• Nimetön
        Pietu kirjoitti:

pitäs, mutta pitäs se autokin olla myytäessä siinä kunnossa, että se kestäisi ainakin sen parin vuoden takuuajan!

Ei minkään auton helma kestä ilman roiskeläppää, ja sen roiskeläpän alla kuuluu olla vielä suojatarra, ettei kovamuovinen läppä hinkuta maaleja puhki.

• fmas
        Nimetön kirjoitti:

Ei minkään auton helma kestä ilman roiskeläppää, ja sen roiskeläpän alla kuuluu olla vielä suojatarra, ettei kovamuovinen läppä hinkuta maaleja puhki.

nykyään useissa autoissa siellä hiekkaveden hellittävänä on joko muovia tai sitten kiveniskumassattua peltiä. Ford ei ole tätä(kään) vielä tajunnut...

• Nimetön
        fmas kirjoitti:

nykyään useissa autoissa siellä hiekkaveden hellittävänä on joko muovia tai sitten kiveniskumassattua peltiä. Ford ei ole tätä(kään) vielä tajunnut...

Onneksi ei ole tajunnut. Mikään ei ole kaameampi auton mädättäjä kuin muovihelma. Sen muovihelman alla suolavesi ei ikinä kuivu. Vai montako 90 luvun muovihelma ibizaa (SXI system porche) vielä on liikenteessä? tavallisia peltihelma Ibizoja näkyy....

• tt22
        fmas kirjoitti:

-06 malleissa on helmoissa muovisuojat... (eli on se Ford jotain tajunnut...)

• obm
        Nimetön kirjoitti:

Onneksi ei ole tajunnut. Mikään ei ole kaameampi auton mädättäjä kuin muovihelma. Sen muovihelman alla suolavesi ei ikinä kuivu. Vai montako 90 luvun muovihelma ibizaa (SXI system porche) vielä on liikenteessä? tavallisia peltihelma Ibizoja näkyy....

Muovihelma mersuja ainakin on liikkeellä vielä kymmeniä tuhansia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe