Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hotelli Lontoosta

london

Moro! Olen lähdössä 1½ kk:n päästä Lontooseen. Tarkotus olisi saada suht mukava hotelli, mutta kuitenkin edullisin kustannuksin. Olemme kolmisen yötä ja majoittumisen hinta saisi max olla 300€/3 pvää. Regent Palace tuntu olevan ihan ok, mutta kun ei noista tiedä. Eli TE jotka olette olleen Lontoossa ja tiedätte jotain näistä hotelleista niin kirjoitelkaa.

Niin ja hotelli saisi mieluusti olla ytimen läheisyydessä. Linkit tiedän, mutta kokemuksia kaipaisin... Kiitos! ;)

6

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer_86

      Itse olin 7 yötä hotellissa ja se maksoi about 240e. Hotelli oli bayswaterissa ja itse tykkäsin paikasta! Shoppailukaduille oli ehkä 2-3km. Mutta metrot ja bussit kulki ihan keskustaan. Hotelli oli lords hotell. Hintaan sisältyy myös aamupala (pari sämpylää, kahvi,mehu,tee... voi myös ostaa vaikka muroja tai munakasta)

      • lontooseen menosssa

        mistä tuolta hottelin sivuilta tollanen hinta löytyy?
        mä en löytäny mitää noin halpaa.. :D
        kiitti jos kerrot, itekin etin halpaa majoitusta.


    • tss

      Pricelinessa tarjotaan "omaa hintaa", ensin valitaan kaupunginosa ja hotellin tähtiluokka. Hotelli ostetaan "sokkona" eli saat tietää hotellin nimen vasta varattuasi sen (ei saa perua enää varauksen jälkeen). Itse sain **** Thistle Marble Arch-hotellin (sijainti korttelin päässä Oxford streetilta Hyde Parkin kulmassa) huhtikuun loppuun 2 hh hintaan USD 60 USD 12 veroja =USD 72/yö eli huomattavasti halvemmalla kuin mistään muualta. Kannattaa ensin tarjota melko alhaista hintaa vaikka ohjelma herjaa että tarjouksella on huonot mahdollisuudet päästä läpi.

    • Johanna

      Olin juuri viime viikolla kolme yötä Regent Palacessa ja suosittelen. Kannattaa muistaa kuitenkin, että siihen hintaan tuolla sijainnilla ei voi saada kovin tasokasta.

      Huone oli siisti ja kahden hengen tavarat mahtuivat hyvin. Meillä oli oma kylppäri (osa huoneista on jaetulla suihkulla/vessalla), joka sekin oli vallan hyvä.

      Tietty, jos esim. seuraavat asiat häiritsee, niin en suosittele: suihku on pultattu kattoon, hieman nuhruinen kokolattiamatto, ikkunoista veti ja hieman ummehtunut tuoksu eli hyvin samanlaista kuin brittiläiset keskitason kodit yleensäkin ;)

      Mutta kuten sanottu, niin sijaintiin nähden hinta-laatu suhde erittäin kohdillaan mielestäni.

    • Ciampino
    • Krissemari

      Travelodge (www.travelodge.co.uk) Liverpool Street. Oltiin 3 yötä ja voidaan suositella. 26 puntaa / yö kahdelta. Hotelli erittäin siisti, huone sopivan kokoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe