samurai crossi 200cc

masa

muut halppis rossit, onko kellään kokemusta tallaisista vehkeistä? onko leluja vai kestääkö käyttöä?

44

23565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiu

      Kyllä ne hintansa väärttejä ovat. Tehoa ei vaan ole aivan hirveästi jotain 10-15kW. Mökkikäyttöön riittävät.

      • smyygi

        onko ne ihan leluja


      • Christian
        smyygi kirjoitti:

        onko ne ihan leluja

        Niin itsellä ei ole kokemusta, mutta mitä oon kuullut niin, renkaat on pienet, ja jousitus mallia pomppu, pyörästä ei ole crossi käyttöön, mutta metsässäliikkumiseen, ja mökkiteillä ajeluun ihan ok.
        Tuossa kiinan samuraissa on myös kait 16mm kaasari, ja putki mallia mehupilli, varmasti pikkumuutoksilla, irtoaa tehoja jonkin verran lisää.


      • api
        Christian kirjoitti:

        Niin itsellä ei ole kokemusta, mutta mitä oon kuullut niin, renkaat on pienet, ja jousitus mallia pomppu, pyörästä ei ole crossi käyttöön, mutta metsässäliikkumiseen, ja mökkiteillä ajeluun ihan ok.
        Tuossa kiinan samuraissa on myös kait 16mm kaasari, ja putki mallia mehupilli, varmasti pikkumuutoksilla, irtoaa tehoja jonkin verran lisää.

        toimiiko ne myllymäen 50 kuutioiset rossit???painoa on 40..??onko kellään kokemusta??


      • meillä on
        api kirjoitti:

        toimiiko ne myllymäen 50 kuutioiset rossit???painoa on 40..??onko kellään kokemusta??

        Olet liian painava. Poikani on hieman alle 40 kg ja laite ei kestä. Juuri meni ohjausputken laakeri. Osta se 110 cc. Laadullisestikin parempi. Muttereita saa siinäkin jatkuvasti kiristellä, mutta osat eivät sentään tielle tipu. Toinen juttu on vääntö joka ei riitä painoisellesi liikkeelle lähdössä. Toimintaperiaate on samanlainen kuin moottorisahassa ja varsinkin hieman pehmeämmällä alustalla keskipakokytkin huutaa armoa.


      • Tsero
        meillä on kirjoitti:

        Olet liian painava. Poikani on hieman alle 40 kg ja laite ei kestä. Juuri meni ohjausputken laakeri. Osta se 110 cc. Laadullisestikin parempi. Muttereita saa siinäkin jatkuvasti kiristellä, mutta osat eivät sentään tielle tipu. Toinen juttu on vääntö joka ei riitä painoisellesi liikkeelle lähdössä. Toimintaperiaate on samanlainen kuin moottorisahassa ja varsinkin hieman pehmeämmällä alustalla keskipakokytkin huutaa armoa.

        Laitoin tuohon 110iin Keihinin 20mm kaasarin, nyt se jo kulkee johonkin. Vääntöä tuli hienosti lisää. Kaikki pultit siitä kyllä löystyy, pitänee hommata kierreliimaa, ettei koko ajan tarvitse olla kiristelemässä.

        Ihan hintansa väärti piha/mökkipeli. Takajousen jäykkyys on omaa luokkaansa, eli mallia pomppu.


      • saanut
        Tsero kirjoitti:

        Laitoin tuohon 110iin Keihinin 20mm kaasarin, nyt se jo kulkee johonkin. Vääntöä tuli hienosti lisää. Kaikki pultit siitä kyllä löystyy, pitänee hommata kierreliimaa, ettei koko ajan tarvitse olla kiristelemässä.

        Ihan hintansa väärti piha/mökkipeli. Takajousen jäykkyys on omaa luokkaansa, eli mallia pomppu.

        silläkin rahalla?vm95-97 kawasaki kx 125 joka sentään on oikea pyörä!!!!!eikä tarvii kaasaria vaihdella kulkemisen toivossa!!haloooo.


      • samurai
        saanut kirjoitti:

        silläkin rahalla?vm95-97 kawasaki kx 125 joka sentään on oikea pyörä!!!!!eikä tarvii kaasaria vaihdella kulkemisen toivossa!!haloooo.

        Jos alle 500€ saat 125 crossin ni voi se olla melko huonossa jamassa. Ainakin minä niin päättelisin ja varmaan kone ajettu melko loppuun ku on jo ikääkin. VAI??? Mielummin ostan uuden joka toimii ainakin vähän pidempään ku käytetty?? Ei siinä mitään KAWASAKI on muuten ihan OK merkki!!! :)


      • 200cc
        saanut kirjoitti:

        silläkin rahalla?vm95-97 kawasaki kx 125 joka sentään on oikea pyörä!!!!!eikä tarvii kaasaria vaihdella kulkemisen toivossa!!haloooo.

        kiinalaisen hinnalla et todellakaan saa kun ketjut,rattaat ja männän kawaas ja ehkä hiukan menovettä.Jos haluut harrastaa rakentamista ja testausta niin osta ihmeessä se15-20 vuotta vanhan kawan n. /-1000€:a


      • samurai
        api kirjoitti:

        toimiiko ne myllymäen 50 kuutioiset rossit???painoa on 40..??onko kellään kokemusta??

        no eipä oikeestaan jos tarkotat niitä kiinalaisia automaattivaihteisia crosseja minäki painan n 40kg ja oon ajanu nii pakoputki irtos kokonaan irtirunngosta


      • mulla on...
        samurai kirjoitti:

        no eipä oikeestaan jos tarkotat niitä kiinalaisia automaattivaihteisia crosseja minäki painan n 40kg ja oon ajanu nii pakoputki irtos kokonaan irtirunngosta

        Mulla on ....

        Kyllä mulla on kestäny se 50cc, mutku käy pieneks :/ myymäs pois 150€...


      • tomppa13
        mulla on... kirjoitti:

        Mulla on ....

        Kyllä mulla on kestäny se 50cc, mutku käy pieneks :/ myymäs pois 150€...

        Mulla on samurai 110,myllymäeltä ostin hintaan 499€.
        ihan hyvä,paitti et pultit löystyy.pitäis hommata kierreliimaa ettei tarvis koko aika rassata sitä.jos ostaa semmosen ni kannattaa kiristää kaikki pultit ja mutterit,,,,,


      • tomppa13
        smyygi kirjoitti:

        onko ne ihan leluja

        Vaikka samurait on halpoja ei ne ole leluja


      • tomppa13
        api kirjoitti:

        toimiiko ne myllymäen 50 kuutioiset rossit???painoa on 40..??onko kellään kokemusta??

        Ei kannata missää nimes ostaa samurai 50cc:tä ne hajoaa/itelläni 110cc


      • jms
        Tsero kirjoitti:

        Laitoin tuohon 110iin Keihinin 20mm kaasarin, nyt se jo kulkee johonkin. Vääntöä tuli hienosti lisää. Kaikki pultit siitä kyllä löystyy, pitänee hommata kierreliimaa, ettei koko ajan tarvitse olla kiristelemässä.

        Ihan hintansa väärti piha/mökkipeli. Takajousen jäykkyys on omaa luokkaansa, eli mallia pomppu.

        kannattaako samurai 110 rossii ostaa suzuki pv:een tilalle onko kokemusta susukissa on 60cc pytty

        kerran oon käyny pv lllä rossi raalla


      • helwettti
        tomppa13 kirjoitti:

        Vaikka samurait on halpoja ei ne ole leluja

        samurai cross on hyvä moottoripyörä ja mulla ie oo muuta vikaa ollu kun että tarrat irtoaa nopeasti kyljistä ja jouset on hypyissä "löysät"


      • mato97
        tomppa13 kirjoitti:

        Mulla on samurai 110,myllymäeltä ostin hintaan 499€.
        ihan hyvä,paitti et pultit löystyy.pitäis hommata kierreliimaa ettei tarvis koko aika rassata sitä.jos ostaa semmosen ni kannattaa kiristää kaikki pultit ja mutterit,,,,,

        Kanttiiko ostaa tollaanen samurai 110cc? kujotkut kehuu siä maasta taivaaseen ja jotkut taivaasta maahan.


      • ruon
        samurai kirjoitti:

        Jos alle 500€ saat 125 crossin ni voi se olla melko huonossa jamassa. Ainakin minä niin päättelisin ja varmaan kone ajettu melko loppuun ku on jo ikääkin. VAI??? Mielummin ostan uuden joka toimii ainakin vähän pidempään ku käytetty?? Ei siinä mitään KAWASAKI on muuten ihan OK merkki!!! :)

        noi vanhemmat kestää paremmi ku uudet ei noi kest mitää noi uudet kaverin isä osti kaverin pikku velille noit samurai 110cc iha lelu vehkeit ei niis kest ku kone just sen takuu ajan ja sit paskaks ei ne tee nyky äivän mitääkunnol ja koneki leipoo nois helposti kii ku ei ees neste jäähdytteisii oo ittelläni on honda cr 500cc ehdottaisin ostaa niit 60cc ei minareit vaa niit kunno kokosii 60cc ees neste jäähdytin ja voi men hyppyreistäki ja noitte uusien jouset o iha lelui kaveri pikku veli veti noin 30cm hyppyrist ja taka jousi paskaks nyt ne osti sil just sellase 60cc ainaki o pelittäny hyvi ja voinu hyppiikki


      • ===
        jms kirjoitti:

        kannattaako samurai 110 rossii ostaa suzuki pv:een tilalle onko kokemusta susukissa on 60cc pytty

        kerran oon käyny pv lllä rossi raalla

        ei ainakaa jos aijjot men crossi radal niis o jouset iha lelui ja mottoriki toimii just ja just se takuu ajan verran ei ne tee tänä päivän mitää kunnol ehdottaisin ostamaan 60 cc crossii ei mitää minarii jos on vaa tarpeeks pituut ni ehdottomasti sellane itelläni on 500cc honda cr ja osti muksulleni just sellase 60cc hiuka liia iso vie mut kyl vaihteisii ylettyy ja taka jarruu mut ei maaha mut oppi kyl nopeesti millai pääsee hyvi pois oppi seisoo yhel tapl ja men siit pois ja eihä ku crossii ajetaa ni kuulukkaa jalat yllät maaha ehottaisi tollast 60cc jos aikoo alkaa harjottelee tai hyppii hiukanki ja noi ainaki kestää kaverin lapselo ollu tollane 60cc käytetty 96 vuosi malline ni jo kaks vuot ja hyvi sil o pelittäny ja toi mee muksun o kans pelittäny hyvi :)


      • c.a.r.
        helwettti kirjoitti:

        samurai cross on hyvä moottoripyörä ja mulla ie oo muuta vikaa ollu kun että tarrat irtoaa nopeasti kyljistä ja jouset on hypyissä "löysät"

        mun kiinan liekki harrikas tarrat irtos 2-4vuodes ja akku pimeni 2-4vuodes


      • erkki-petteri
        tomppa13 kirjoitti:

        Vaikka samurait on halpoja ei ne ole leluja

        samurailla voi ajaa pieniä matkoja mut ei sil kannata lähtee minnekkää radalle ajelee koska siit katkee runko ku hyppää yhen kerran tai ainakii minul meni runko poikki ku hyppäsin yhen kerran ja se hyytyy vähänkii jyrkempää mäkee,koska ne on leluja.


      • bg27
        saanut kirjoitti:

        silläkin rahalla?vm95-97 kawasaki kx 125 joka sentään on oikea pyörä!!!!!eikä tarvii kaasaria vaihdella kulkemisen toivossa!!haloooo.

        kawasakit on iha sock ash


      • fhv
        mato97 kirjoitti:

        Kanttiiko ostaa tollaanen samurai 110cc? kujotkut kehuu siä maasta taivaaseen ja jotkut taivaasta maahan.

        älä hyvä ihminen mee ostaa saisit hävetä ittees osta vail hondan crf mahtava peli


      • outoo
        ruon kirjoitti:

        noi vanhemmat kestää paremmi ku uudet ei noi kest mitää noi uudet kaverin isä osti kaverin pikku velille noit samurai 110cc iha lelu vehkeit ei niis kest ku kone just sen takuu ajan ja sit paskaks ei ne tee nyky äivän mitääkunnol ja koneki leipoo nois helposti kii ku ei ees neste jäähdytteisii oo ittelläni on honda cr 500cc ehdottaisin ostaa niit 60cc ei minareit vaa niit kunno kokosii 60cc ees neste jäähdytin ja voi men hyppyreistäki ja noitte uusien jouset o iha lelui kaveri pikku veli veti noin 30cm hyppyrist ja taka jousi paskaks nyt ne osti sil just sellase 60cc ainaki o pelittäny hyvi ja voinu hyppiikki

        Opettele kirjoittamaan.


    • Kokemusta

      Minä sain lahjaksi tommosen 110cc samurai crossin ja se toimi vähä alle kaks viikkoo.. kone leikkas kiinni... Sain takuuseen uuden koneen ja sitten siitä vääntyi runko.. en ole hyppinyt sillä ollenkaan.. Minä en ainakaan suosittele noita halpis crosseja mielummin laittaa lisää rahaa ja ostaa jonkun merkkki tuotteen..

      • Kyllä ne Kiinalaisetkin on ...

        Tiedän/Tunnen monen jolla on tuo Samurain crossi 110-200 cc ja niillä ei ole ollut vielä mitään ja kyllä ne merkki crossit on varmaan parhaimpia valintoja itselläni on Yamaha 50 cc pw ja siinä ei ole mitään vikaa ja sitten mulla on Husse 50 cc ja se vaan alkaa keittämään matelusta. :S


      • tompa13

        vai että runko väänty ja moottori leikasi kiinni,mulla on koht olu vuden ja ei ole käyny mitään,paiiti kumi puhki ja tak:rattaan pultit lähtee irti.no kierreliimaa vaa.sosittelen ostamaan mieluummin halvan kun kalliin,jos on halpa ei tarvi varoo ku kalliis ettei mitää mee rikki


      • tomppa13

        Mulla on samurai 110 ja siin on ollu vaa ihan pikkuvikoi(pääasias pultit löystyn) mut miten voi runko vääntyy????????????


      • tomppa13

        jos ostat kalliimman niin mitäs sit kun se hajoo


      • nfxgfnngf

        olisit pistäny öljyy


    • kujis111

      voiko loimaasta jostain hongongista saada samurain? nettisivuja???

    • joku

      onko samurai crossi 200cc kestävä ja jaksaakose vääntää ja pitääko siina muka huippunopeus kaikaansa ja toimiiko se sitten hyvin kun siitä kiristää ruuvit ja muut mutterit

    • oks.

      Kyllä kestää. Mutta ne pitä sisän ajaa ainakin mikä mulla on.

      • ÄLÄ VITUS

        Älä osta samuraita. Ei tuu kestää.. Täysin paskoi.. ei kulje eikä mitää.. kul ehk pari 3 vk pelaa sit ne viat alkaa... ÄLÄ VITUSSA!!


      • c.a.r.
        ÄLÄ VITUS kirjoitti:

        Älä osta samuraita. Ei tuu kestää.. Täysin paskoi.. ei kulje eikä mitää.. kul ehk pari 3 vk pelaa sit ne viat alkaa... ÄLÄ VITUSSA!!

        korjaa jos hajoo


      • bulta
        c.a.r. kirjoitti:

        korjaa jos hajoo

        Eikö kukaan osaa korjaa! Itse harrastan motocrossia ja mulla on kawasaki kerran leikkas kone kii mutta ei ku kone irti ja auki! Ja noi samurait on hinta laatusuhteeltaan loistavia, uus 85cc kawasaki maksaa noin 4000e ja 110cc samurai maksaa 5ooe haloo opetelkaa korjaa!!!


      • njnhd
        bulta kirjoitti:

        Eikö kukaan osaa korjaa! Itse harrastan motocrossia ja mulla on kawasaki kerran leikkas kone kii mutta ei ku kone irti ja auki! Ja noi samurait on hinta laatusuhteeltaan loistavia, uus 85cc kawasaki maksaa noin 4000e ja 110cc samurai maksaa 5ooe haloo opetelkaa korjaa!!!

        no mä ainaki pitäisin kawan


    • samurai cross 50cc

      kestääkö samurai cross 50cc minun painoani painan 47kg

      • FDGF

        VITUN PASKA


      • samurai12345678
        FDGF kirjoitti:

        VITUN PASKA

        mulla on ollu samurai 110cc yli 2 vuotta ja hyvin on kestäny ei oo ollu ku pikkuvikoja. Muutama osa on hajonnu:D samurait on parhaita turha inista pikku pennut


      • kiitusta
        samurai12345678 kirjoitti:

        mulla on ollu samurai 110cc yli 2 vuotta ja hyvin on kestäny ei oo ollu ku pikkuvikoja. Muutama osa on hajonnu:D samurait on parhaita turha inista pikku pennut

        kestääkö 110cc samurai crossi 50kilosta poikaa ?


      • ghdfhndnhf
        samurai12345678 kirjoitti:

        mulla on ollu samurai 110cc yli 2 vuotta ja hyvin on kestäny ei oo ollu ku pikkuvikoja. Muutama osa on hajonnu:D samurait on parhaita turha inista pikku pennut

        mul oli samppa ja hajos alta aika yksikön älä sä (pentu inise)


    • (ei nimeä)

      krestää itellä on semmonen on ollu jo 6 vuotta.

    • EI NIMEÄ

      Kannattaako pv:seen asentaa 200cc samurain kone onko kokemuksia? Mitään 12v pentujen kommentteja ei oteta vastaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe