Suhteeni Kiheen alkoi,kun tapasimme perjantai-illan kokoontumisessa.Kun läksimme pois,pääsin Kihen kyydillä linja-auton sijasta.Juttelimme autossa ja tulimme hyvin juttuun.Ihastuin heti Kihen pitkiin,ruskeisiin hiuksiin.Olimme rakastuneet molemmat toisiimme.Kihen kanssa menimme illalla vielä pizzeriaan syömään.Ja sen jälkeen ajoimme Kihen asuntovaunulle,jossa istuttiin pöydän ääreen ja joimme teetä.Juteltiin ja mietittiin,jäisinkö yöksi.Päätimme,ettei tällä kertaa.Mutta menimme metsätielle kävelemään käsikkäin.Halailimme ja kuuntelimme tuulen ja puiden huminaa.Menimme Kihen autolla minun kotiin päin.Matkalla tuli mieleen,entä jos voitaisiin mennä autolla kun ei olla kovin väsyneitäkään,Pinkjärvelle rantaa ihailemaan.Uida tosin ei voi näin kevään alussa.Niinpä menimme ja saavuimme Pinkjärven rannalle.Istuuduimme kivelle ja katsoimme kauas järvelle.Katsoimme toisiamme silmiin ja juttelimme haaveistamme.-Tekisi mieli matkustaa vaikka Tokioon,Kihe haaveili.-Niin mäkin,SUN kanssa.-Kahdestaan,eikö?-Juu,vain sinä ja minä,sanoin ihanalle Kihelleni.Ja menimme kävelemään rantapolkua ja jossain vaiheessa mentiin autolle.Ajoimme takaisin lähelle asuntovaunua ja Kihe lupasi tuoda minut kotiin.Niin hän toikin,ja suhteemme jatkui.Kerroin koko maailmalle uudesta ihanasta Kihestäni.Suhteemme oli aito,romanttinen ja ihana.Tulimme toimeenkin niin hyvin,ymmärsimme toisiamme.Kerran me riideltiin.Luulin,että nyt kaikki on ohi ja itkin.Mutta seuraavana päivänä Kihe soitti ja pyysi anteeksi ja olin ikionnellinen.Menimme sitten kihloihinkin ja mietittiin,missä häät pidetään.Mietittiin,jos hääjuhla pidettäisiin jossain hienossa ravintolassa Raumalla,vaikka siellä missä isän häät olivat.Olin ikionnellinen,kun ajattelinkin minun ja Kihen häitä.Henry oli erittäin innoissaan Kihen ja minun hääsuunnitelmistamme.Henry sanoi,että hän ei ole koskaan ollut näin onnellinen.Henry oli jo kauan ollut Kihen parhain ystävä.Henry sanoi,että hän uskoo,että meidän rakkautemme kestää ikuisesti.
Kihe ja Sanna
Sannelinda
2
5199
Vastaukset
- Nimetön
voi jums.aks.fldlgmg i reoghrek övv
- Eii.
Ahdistavaa lukea tuollaista tekstiä, jossa pilkun ja pisteen jälkeen ei käytetä ollenkaan välilyöntiä ja kaikki on kirjoitettu yhteen pötköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108