Kihe ja Sanna

Sannelinda

Suhteeni Kiheen alkoi,kun tapasimme perjantai-illan kokoontumisessa.Kun läksimme pois,pääsin Kihen kyydillä linja-auton sijasta.Juttelimme autossa ja tulimme hyvin juttuun.Ihastuin heti Kihen pitkiin,ruskeisiin hiuksiin.Olimme rakastuneet molemmat toisiimme.Kihen kanssa menimme illalla vielä pizzeriaan syömään.Ja sen jälkeen ajoimme Kihen asuntovaunulle,jossa istuttiin pöydän ääreen ja joimme teetä.Juteltiin ja mietittiin,jäisinkö yöksi.Päätimme,ettei tällä kertaa.Mutta menimme metsätielle kävelemään käsikkäin.Halailimme ja kuuntelimme tuulen ja puiden huminaa.Menimme Kihen autolla minun kotiin päin.Matkalla tuli mieleen,entä jos voitaisiin mennä autolla kun ei olla kovin väsyneitäkään,Pinkjärvelle rantaa ihailemaan.Uida tosin ei voi näin kevään alussa.Niinpä menimme ja saavuimme Pinkjärven rannalle.Istuuduimme kivelle ja katsoimme kauas järvelle.Katsoimme toisiamme silmiin ja juttelimme haaveistamme.-Tekisi mieli matkustaa vaikka Tokioon,Kihe haaveili.-Niin mäkin,SUN kanssa.-Kahdestaan,eikö?-Juu,vain sinä ja minä,sanoin ihanalle Kihelleni.Ja menimme kävelemään rantapolkua ja jossain vaiheessa mentiin autolle.Ajoimme takaisin lähelle asuntovaunua ja Kihe lupasi tuoda minut kotiin.Niin hän toikin,ja suhteemme jatkui.Kerroin koko maailmalle uudesta ihanasta Kihestäni.Suhteemme oli aito,romanttinen ja ihana.Tulimme toimeenkin niin hyvin,ymmärsimme toisiamme.Kerran me riideltiin.Luulin,että nyt kaikki on ohi ja itkin.Mutta seuraavana päivänä Kihe soitti ja pyysi anteeksi ja olin ikionnellinen.Menimme sitten kihloihinkin ja mietittiin,missä häät pidetään.Mietittiin,jos hääjuhla pidettäisiin jossain hienossa ravintolassa Raumalla,vaikka siellä missä isän häät olivat.Olin ikionnellinen,kun ajattelinkin minun ja Kihen häitä.Henry oli erittäin innoissaan Kihen ja minun hääsuunnitelmistamme.Henry sanoi,että hän ei ole koskaan ollut näin onnellinen.Henry oli jo kauan ollut Kihen parhain ystävä.Henry sanoi,että hän uskoo,että meidän rakkautemme kestää ikuisesti.

2

5154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      voi jums.aks.fldlgmg i reoghrek övv

      • Eii.

        Ahdistavaa lukea tuollaista tekstiä, jossa pilkun ja pisteen jälkeen ei käytetä ollenkaan välilyöntiä ja kaikki on kirjoitettu yhteen pötköön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe