50 cent is best!!!

mun mielestä 50cent on kaikkein paras bändi mitä beatlesin jälkeen on syntynyt
72337
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

oletko vanhainkodissa? mikä beatles?

Äänestä
  • teki Musiikkia. Ei keskittynyt näyttämään typerältä klisheevideoilla, kuten nämä kuolettavan tylsät tusinaräppärit.

Äänestä

kai nyt tyhmäki näkee että toi moli vaa joku ihme läppä... haaha!

Äänestä

mistä lähin 50 cent on ollu bändi.. ??? mä repeen.. se on artisti.
millasta porukkaa tääl keskustelussa ravaa.. ?:D

Äänestä
  • miten niin???? 50cent on laulaja, mutta se kuuluu bandiin!!!

Äänestä

• minä kirjoitti:

miten niin???? 50cent on laulaja, mutta se kuuluu bandiin!!!

50cent on artisti eikä mikään yhtye. se tekee yksin biisinsä sanat jne.. tyhmä

Äänestä

et taida oikein tietää asioista 50cent ei oo mikään vitun bändi

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hiphoppari kirjoitti:

mun mielestä 50cent on kaikkein paras bändi mitä beatlesin jälkeen on syntynyt

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu