mun mielestä 50cent on kaikkein paras bändi mitä beatlesin jälkeen on syntynyt
50 cent is best!!!
7
2323
Vastaukset
- nuorena syntynyt
oletko vanhainkodissa? mikä beatles?
- Beatles
teki Musiikkia. Ei keskittynyt näyttämään typerältä klisheevideoilla, kuten nämä kuolettavan tylsät tusinaräppärit.
- jou jou
kai nyt tyhmäki näkee että toi moli vaa joku ihme läppä... haaha!
- dtfgdg
mistä lähin 50 cent on ollu bändi.. ??? mä repeen.. se on artisti.
millasta porukkaa tääl keskustelussa ravaa.. ?:D- minä
miten niin???? 50cent on laulaja, mutta se kuuluu bandiin!!!
- 50cent 4live
minä kirjoitti:
miten niin???? 50cent on laulaja, mutta se kuuluu bandiin!!!
50cent on artisti eikä mikään yhtye. se tekee yksin biisinsä sanat jne.. tyhmä
- h0pp4ri
et taida oikein tietää asioista 50cent ei oo mikään vitun bändi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875