Spiritismi

jenny ~~

Voitteko kertoa spiritismin säännöt ja ohjeet miten lauta tehdään jne.? haluan kokeilla. olen valmis kaikkeen.

25

5046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekisteröitymätön käyttäjä

      Spiritismi on hullua, ei kannata kokeilla.

      • huoh

        nuo vaan pelottelee... ja ovat aika idiootteja jos luulevat oikesti siitä tapahtuvan jotain kauheeta Texas leatherfaxe uber saw manaaja kohtauksia..


      • vaarallista
        Vokkie kirjoitti:

        viittaan nyt vain aiemmin kirjoittamaani...

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000000660&posting=22000000015819031

        Ei siihen vaikuta pätkääkään se että uskooko siihen hommaan vai ei. Sitä lasia liikuttaa demonit. Jos on sekaantunu mihin tahansa okkultismiin, myöhemmin voi nähä vaikka mitä hirveitä näkyjä. Tunnen henkilökohtaisesti semmosia ihmisiä. Tää on vaan yksi monista monista esimerkeitä, mutta yks saatananpalvoja nuori oli heränny yöllä siihen että saatana istuu sen sängyllä ja repii siltä sisuskaluja ulos. Siis tavallaan hallusinaatioita vaikka huumeilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa. näistä asioista ei todellakaan puhuta missään mediassa. Okkultismin vaarat katkasee vaan uskoon tulo, koska saatana pelkää Jeesus nimeä. Hyvänä esimerkkinä nuorisotyöntekijä Päivi Niemi, joka oli satanisti, mutta tuli uskoon. Se oli menny tapaamaan jotain saatananpalvonta jengin johtajaa ja se olis tarttunu päivi niemee kurkusta kiinni, mutta se ei pystyny kuristaa päiviä koska Jeesus oli varjellu sitä. Tiiän kyllä mistä puhun vaik joku voi pitää mua tärähtäneenä. Pitää vaan sanoo et on aika vitun tyhmä jos ei usko. Ja aika valjut noi sun perustelut siihen et spritismi perustuu vaan omaan uskomiseen.


      • Vokkie
        vaarallista kirjoitti:

        Ei siihen vaikuta pätkääkään se että uskooko siihen hommaan vai ei. Sitä lasia liikuttaa demonit. Jos on sekaantunu mihin tahansa okkultismiin, myöhemmin voi nähä vaikka mitä hirveitä näkyjä. Tunnen henkilökohtaisesti semmosia ihmisiä. Tää on vaan yksi monista monista esimerkeitä, mutta yks saatananpalvoja nuori oli heränny yöllä siihen että saatana istuu sen sängyllä ja repii siltä sisuskaluja ulos. Siis tavallaan hallusinaatioita vaikka huumeilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa. näistä asioista ei todellakaan puhuta missään mediassa. Okkultismin vaarat katkasee vaan uskoon tulo, koska saatana pelkää Jeesus nimeä. Hyvänä esimerkkinä nuorisotyöntekijä Päivi Niemi, joka oli satanisti, mutta tuli uskoon. Se oli menny tapaamaan jotain saatananpalvonta jengin johtajaa ja se olis tarttunu päivi niemee kurkusta kiinni, mutta se ei pystyny kuristaa päiviä koska Jeesus oli varjellu sitä. Tiiän kyllä mistä puhun vaik joku voi pitää mua tärähtäneenä. Pitää vaan sanoo et on aika vitun tyhmä jos ei usko. Ja aika valjut noi sun perustelut siihen et spritismi perustuu vaan omaan uskomiseen.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Ei siihen vaikuta pätkääkään se että uskooko siihen hommaan vai ei."

        no mikä siihen sitten vaikuttaa? mainio avaus, mutta nyt pitäisi päästä mutkasta pois. kovin moni asia on uskosta kiinni.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Sitä lasia liikuttaa demonit."

        ihan mahdollista. mitä sitten? en oikein nyt hahmota mikä on pointtisi tällä heitolla? lasia tosiaan voi liikuttaa ainakin seuraavat: demonit, pelaajien kädet, riittävän kova tuulenpuuska, keijut, metsän henget, enkelit, maanjäristys, erilaiset energiat, naapurin paavo joka ampuilee lasia ritsalla koska ei päässyt peliin mukaan jne...

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Jos on sekaantunu mihin tahansa okkultismiin, myöhemmin voi nähä vaikka mitä hirveitä näkyjä."

        tämä vahvistaa heittämääni viestiä. pakko kuitenkin todeta, että jos on sekaantunut tenniksen pelaamiseen, voi saada myöhemmin vaikka mitä hirveitä "tenniskyynärpäitä". jos tässä on kyseessä aiheen mukainen spiritismi lautapeli, niin emme ole välttämättä päässeet ihan okkultismiin asti vielä. ja jos haluat keskustella spiritismistä laajemmin on siihen muut palstat.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "yks saatananpalvoja nuori oli heränny yöllä siihen että saatana istuu sen sängyllä ja repii siltä sisuskaluja ulos. Siis tavallaan hallusinaatioita"

        siis hetkinen tarkoitatko nyt tällä: koska kaveri uskoi niin kovasti asiaan, että näki tällaista. tässähän siis itse perustelet samoin kun minä aiemmin. tai sitten tarkoitat, ettet usko saatanan olemassa oloon. ja silloinhan et siis voi olla kristitty. miksi sitten tekstisi kovasti vilisee kristillisiä käännytys viestejä. huh, hämmentävää :-)

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Okkultismin vaarat katkasee vaan uskoon tulo, koska saatana pelkää Jeesus nimeä."

        eikö nyt voitaisi puhua tässä ketjussa vain spiritismi lautapelistä. aihe karkaa käsistä jos rupeamme sekoittamaan soppaan koko okkultismin kirjon.
        mutta kun mentiin aiheen ulkopuolelle, niin käytän tilaisuuden kommentoida tuota kirjoittamaasi. kristillisyyden vaarat katkaisee vain kirkosta eroaminen, koska ihminen pelkää Jeesus nimeä. minun ei tarvinne aukaista tätä sen kummemmin.
        jos haluat kommentoida vielä tätä aihettä, niin voimme keskustella toisella aiheeseen sopivalla palstalla tai sähköpostin välityksellä.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "vaik joku voi pitää mua tärähtäneenä."

        joku voi tosiaankin. minä en pidä. perustelisin tämän sillä, että oletan sinun olevan kristitty ja olen oppinut kaltaisistasi, että tällainen toimintamalli ja asioiden esille tuomis tapa on kristitylle useasti normaalia. joten et mielestäni ole tärähtänyt.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Pitää vaan sanoo et on aika vitun tyhmä jos ei usko."

        tähänkin kaipaisin hieman perusteluita. omasta puolestani sanoisin, että minä uskon. tosin veikkaan vahvasti, että uskoni on kovin erilainen kuin sinun.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Ja aika valjut noi sun perustelut siihen et spritismi perustuu vaan omaan uskomiseen."

        ei ei. en sanonut, että spiritismi perustuu vaan omaan uskomiseen. toin esille erään teorian ja halusin herättää hieman ajatuksia katsoa kriittisesti joitakin "juttuja" joita pyöritetään aina kun puhutaan spiritismistä ja spiritismi nimisestä pelistä. tieteen kannalta kaikki uskonnotkin perustuvat vaan omaan uskomiseen ;-)

        ja pistäisitkö hieman spesifioituna mitkä "perusteluistani" jäivät valjuiksi, niin voin avata aihetta lisää ja oikeasti perustella jotakin. olemmehan sentään keskustelu palstalla.

        -Vokkie-


      • Miss..

        Spiritismi ei ole hullua, eikä tyhmää!
        Olen kokeillut spiritismiä ja se on todellakin hieno kokemus! Uskon taikuuteen ja kaikkeen maagiseen..


      • spooky
        huoh kirjoitti:

        nuo vaan pelottelee... ja ovat aika idiootteja jos luulevat oikesti siitä tapahtuvan jotain kauheeta Texas leatherfaxe uber saw manaaja kohtauksia..

        se on oikeeestaan lautapeli ja sekin on totta etta siita voi tulla hulluks mut ei siita voi mitaa vakavempaa tapahtuapelilauta muodostuu pahvilevysta joho piirretaa 6-sakarainen tähti jonka vasemmmalle puolelle kirjotetaa kylla ja oikeelle ei sit ylos kirjotetaa aakkoset ja alas numerot 1-10 lisaks tarvitaa snapsilasi ja niin monta kynttilaa kun on pellaajia ja sittte itse peliin jokainen pelaaja laittaa sormen lasin paalle (lasi asetetaan tähen päälle) ja kysellaan vuorotellen kysymyksii ja peli vastaa sit viel pari jutskaa ei saa kysyy mitää kuolemasta eika saa haukkuu henkia ja paikan pitaaa olla pimee ja pelottava kivoja pelihetkiä


      • spooky
        Vokkie kirjoitti:

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Ei siihen vaikuta pätkääkään se että uskooko siihen hommaan vai ei."

        no mikä siihen sitten vaikuttaa? mainio avaus, mutta nyt pitäisi päästä mutkasta pois. kovin moni asia on uskosta kiinni.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Sitä lasia liikuttaa demonit."

        ihan mahdollista. mitä sitten? en oikein nyt hahmota mikä on pointtisi tällä heitolla? lasia tosiaan voi liikuttaa ainakin seuraavat: demonit, pelaajien kädet, riittävän kova tuulenpuuska, keijut, metsän henget, enkelit, maanjäristys, erilaiset energiat, naapurin paavo joka ampuilee lasia ritsalla koska ei päässyt peliin mukaan jne...

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Jos on sekaantunu mihin tahansa okkultismiin, myöhemmin voi nähä vaikka mitä hirveitä näkyjä."

        tämä vahvistaa heittämääni viestiä. pakko kuitenkin todeta, että jos on sekaantunut tenniksen pelaamiseen, voi saada myöhemmin vaikka mitä hirveitä "tenniskyynärpäitä". jos tässä on kyseessä aiheen mukainen spiritismi lautapeli, niin emme ole välttämättä päässeet ihan okkultismiin asti vielä. ja jos haluat keskustella spiritismistä laajemmin on siihen muut palstat.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "yks saatananpalvoja nuori oli heränny yöllä siihen että saatana istuu sen sängyllä ja repii siltä sisuskaluja ulos. Siis tavallaan hallusinaatioita"

        siis hetkinen tarkoitatko nyt tällä: koska kaveri uskoi niin kovasti asiaan, että näki tällaista. tässähän siis itse perustelet samoin kun minä aiemmin. tai sitten tarkoitat, ettet usko saatanan olemassa oloon. ja silloinhan et siis voi olla kristitty. miksi sitten tekstisi kovasti vilisee kristillisiä käännytys viestejä. huh, hämmentävää :-)

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Okkultismin vaarat katkasee vaan uskoon tulo, koska saatana pelkää Jeesus nimeä."

        eikö nyt voitaisi puhua tässä ketjussa vain spiritismi lautapelistä. aihe karkaa käsistä jos rupeamme sekoittamaan soppaan koko okkultismin kirjon.
        mutta kun mentiin aiheen ulkopuolelle, niin käytän tilaisuuden kommentoida tuota kirjoittamaasi. kristillisyyden vaarat katkaisee vain kirkosta eroaminen, koska ihminen pelkää Jeesus nimeä. minun ei tarvinne aukaista tätä sen kummemmin.
        jos haluat kommentoida vielä tätä aihettä, niin voimme keskustella toisella aiheeseen sopivalla palstalla tai sähköpostin välityksellä.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "vaik joku voi pitää mua tärähtäneenä."

        joku voi tosiaankin. minä en pidä. perustelisin tämän sillä, että oletan sinun olevan kristitty ja olen oppinut kaltaisistasi, että tällainen toimintamalli ja asioiden esille tuomis tapa on kristitylle useasti normaalia. joten et mielestäni ole tärähtänyt.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Pitää vaan sanoo et on aika vitun tyhmä jos ei usko."

        tähänkin kaipaisin hieman perusteluita. omasta puolestani sanoisin, että minä uskon. tosin veikkaan vahvasti, että uskoni on kovin erilainen kuin sinun.

        nim.vaarallista kirjoitti:
        "Ja aika valjut noi sun perustelut siihen et spritismi perustuu vaan omaan uskomiseen."

        ei ei. en sanonut, että spiritismi perustuu vaan omaan uskomiseen. toin esille erään teorian ja halusin herättää hieman ajatuksia katsoa kriittisesti joitakin "juttuja" joita pyöritetään aina kun puhutaan spiritismistä ja spiritismi nimisestä pelistä. tieteen kannalta kaikki uskonnotkin perustuvat vaan omaan uskomiseen ;-)

        ja pistäisitkö hieman spesifioituna mitkä "perusteluistani" jäivät valjuiksi, niin voin avata aihetta lisää ja oikeasti perustella jotakin. olemmehan sentään keskustelu palstalla.

        -Vokkie-

        uskominen on just pelin perusidea se ei toimi jos siihen ei usko toiseks sita lasia liikuttaa henget kolmanneks se oikeesti toimii tää o n iha totta se on kylla totta etta jatkuva spiritismin peluu tekee hulluks se o0n todistettu juttu yks mun kamu lakkas puhumasta kokonaa kun se oli pelannu ekaa kertaa se oli mykkänä monta viikkooo sen jlkee se oli iha normali ja oikeesti peli ei myoskaan toimi jos sita ei pelkää ja kunnioita täydestä sydämmestään samoin pelialueen pitaa olla pelottava ja painotan viela USKOMINEN ON TÄRKEINTÄ muistakaa tää ja PITÄÄ USKOO TÄYDESTÄ SYDÄMMESTÄÄN..


      • totta vai tarua?
        Miss.. kirjoitti:

        Spiritismi ei ole hullua, eikä tyhmää!
        Olen kokeillut spiritismiä ja se on todellakin hieno kokemus! Uskon taikuuteen ja kaikkeen maagiseen..

        Miten olette pelanneet spiritismiä? Miten se voi olla hauskaa?

        Mun serkku kerto mulle, että sen kaverin pikkuserkku tai joku sellanen, oli pelannut spiritismiä. Se oli pelannu kamujen kanssa spiritismiä joskus 7.2.2006 niiden kellarissa.
        Kun sen kamu oli kysyny ihan leikillään eikä uskonu peliin että millon kuolen, niin se lasi alkoi kirjottaa.
        Kaikki hätkähti ja oli lähössä juoksemaan pois kellarista, mutta ehei. Sen kamu joka juoksi viimesenä sai kauheita kohtauksia, välillä se nauro, välillä itki, välillä se raapi itseensä.
        Yhtäkkiä sen silmä jotenkin meni kiinni eikä se saanu sitä auki, sen kamut meni auttaa sen pois ja juoksi käytävää pitkin kellarista pois, kellarin ovelle. Valot sammu ja ne ei nähny mitään. Sitten ne pääs sieltä pois ja huokas helpotuksesta, mutta ne huomas että joku niiden porukasta puuttu. Se, joka oli saanut kohtauksia.ne meni niiden äidin kanssa kellariin eikä äiti oikein uskonu, ja että he vain pelleilivät.
        Mutta kun äiti sytytti valot, niin se tyttö makas lattialla ja itki, sen jalasta oli alkanu vuotaa verta, ja se vietiin sairaalaan tiputukseen, sen jälkeen se on ollu ihan outo ja eikä ole puhunu mitään.

        En oikein usko että spiritismissä voisi olla joitakin seurauksia, mutta eihän sitä tiedä kun ei olla kokeiltu. Ja tuo edellinenkin juttu saattaa (tai taitaa ollakkin) keksitty juttu, mutta silti tuo kohtaus-juttu on ainakin totta. Sen mä itsekkin tiedän. Kävin nimittäin itsekkin katsomassa mun serkun kaa sitä tyttöö sairaalassa. Saattaa olla, että ne kohtaukset johtu siitä, että se tyttö pelkäs niin paljon.

        Voisitko kertoa kokemuksistasi??


      • ...
        totta vai tarua? kirjoitti:

        Miten olette pelanneet spiritismiä? Miten se voi olla hauskaa?

        Mun serkku kerto mulle, että sen kaverin pikkuserkku tai joku sellanen, oli pelannut spiritismiä. Se oli pelannu kamujen kanssa spiritismiä joskus 7.2.2006 niiden kellarissa.
        Kun sen kamu oli kysyny ihan leikillään eikä uskonu peliin että millon kuolen, niin se lasi alkoi kirjottaa.
        Kaikki hätkähti ja oli lähössä juoksemaan pois kellarista, mutta ehei. Sen kamu joka juoksi viimesenä sai kauheita kohtauksia, välillä se nauro, välillä itki, välillä se raapi itseensä.
        Yhtäkkiä sen silmä jotenkin meni kiinni eikä se saanu sitä auki, sen kamut meni auttaa sen pois ja juoksi käytävää pitkin kellarista pois, kellarin ovelle. Valot sammu ja ne ei nähny mitään. Sitten ne pääs sieltä pois ja huokas helpotuksesta, mutta ne huomas että joku niiden porukasta puuttu. Se, joka oli saanut kohtauksia.ne meni niiden äidin kanssa kellariin eikä äiti oikein uskonu, ja että he vain pelleilivät.
        Mutta kun äiti sytytti valot, niin se tyttö makas lattialla ja itki, sen jalasta oli alkanu vuotaa verta, ja se vietiin sairaalaan tiputukseen, sen jälkeen se on ollu ihan outo ja eikä ole puhunu mitään.

        En oikein usko että spiritismissä voisi olla joitakin seurauksia, mutta eihän sitä tiedä kun ei olla kokeiltu. Ja tuo edellinenkin juttu saattaa (tai taitaa ollakkin) keksitty juttu, mutta silti tuo kohtaus-juttu on ainakin totta. Sen mä itsekkin tiedän. Kävin nimittäin itsekkin katsomassa mun serkun kaa sitä tyttöö sairaalassa. Saattaa olla, että ne kohtaukset johtu siitä, että se tyttö pelkäs niin paljon.

        Voisitko kertoa kokemuksistasi??

        veljen kaiman siskon miehen äidin siskon sedän lapsen kaverin serkun pikkuserkun siskon sedän veljen pikku serkku.... keksikää lisää mutta uskon spiritismiin... en ole pelannu mutta uskon siihen...


      • oireita
        vaarallista kirjoitti:

        Ei siihen vaikuta pätkääkään se että uskooko siihen hommaan vai ei. Sitä lasia liikuttaa demonit. Jos on sekaantunu mihin tahansa okkultismiin, myöhemmin voi nähä vaikka mitä hirveitä näkyjä. Tunnen henkilökohtaisesti semmosia ihmisiä. Tää on vaan yksi monista monista esimerkeitä, mutta yks saatananpalvoja nuori oli heränny yöllä siihen että saatana istuu sen sängyllä ja repii siltä sisuskaluja ulos. Siis tavallaan hallusinaatioita vaikka huumeilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa. näistä asioista ei todellakaan puhuta missään mediassa. Okkultismin vaarat katkasee vaan uskoon tulo, koska saatana pelkää Jeesus nimeä. Hyvänä esimerkkinä nuorisotyöntekijä Päivi Niemi, joka oli satanisti, mutta tuli uskoon. Se oli menny tapaamaan jotain saatananpalvonta jengin johtajaa ja se olis tarttunu päivi niemee kurkusta kiinni, mutta se ei pystyny kuristaa päiviä koska Jeesus oli varjellu sitä. Tiiän kyllä mistä puhun vaik joku voi pitää mua tärähtäneenä. Pitää vaan sanoo et on aika vitun tyhmä jos ei usko. Ja aika valjut noi sun perustelut siihen et spritismi perustuu vaan omaan uskomiseen.

        hei, en usko että oo tärähtäny joka kerroit siitä päivi niemstä. jumala ja saatna ovat molemmat olemassa. sen tietää kaikki täysjärkiset. mutta olen varmaan menossa samaan tilaan. minulla on vilkas mielikuvtus ja näen spiritismistä jo unia ja unissani on piruja demoneja saatana. vaikka en ole pelannut koko peliä! pitäsiköhän minun hakeutua hoitoon? juttelukaveria asiaan liittyvästä kaipaisin. jos jotakin kiinnostaa maili osoitteeni on [email protected]

        ja teihin kaikkiin muihin olen oikeasti todellakin pentu! mutta älkää antako ikäni häiritä. koska minua kiinnostaa nämä asiat niin minkäs minä sille voin?

        ikäni kerron sitten jos joku kirjoittelee minulle tuonne luukun osoitteeseen (:

        kiitos.


      • Aleksi.
        ... kirjoitti:

        veljen kaiman siskon miehen äidin siskon sedän lapsen kaverin serkun pikkuserkun siskon sedän veljen pikku serkku.... keksikää lisää mutta uskon spiritismiin... en ole pelannu mutta uskon siihen...

        niin kai... se on se peli sellanen että kun pelaat niin ku siihen pelii keskittyy niin se vie sinut alitajuntaa ja sekoat.esim kun äidin kaveri Jarno pelas sitä pelii niin se meni alitajuntaa ja sekosi ja se juoksi yhtäkkiä portaita alas ja kaatu selvis kuitenkin hengissä ja joutu sairaalaan pahoin seurauksin mutta kuitenkin sekin meni mykäksi lopun ikää.Itse pelasin ja kysyin saako lopettaa? mutta kysyin vain tavallisia kysymyksiä.Menin kyllä alitajuntaa mutta selvisin ilman vammoja.ensin kysyin: ''saako lopettaa'' siihen muodostu sana ''ei''. odotettiin vähän aikaa ja kysyttiin uuestaa:siihen tuli ''kyllä'' menimme ulos poltimme lautan ja niin edespäin... onse kuitenkin todennäköistä että sekoaessa voi tulla kohtauksia ja traumoja en suosittele pelaamista.


      • saatana ite
        totta vai tarua? kirjoitti:

        Miten olette pelanneet spiritismiä? Miten se voi olla hauskaa?

        Mun serkku kerto mulle, että sen kaverin pikkuserkku tai joku sellanen, oli pelannut spiritismiä. Se oli pelannu kamujen kanssa spiritismiä joskus 7.2.2006 niiden kellarissa.
        Kun sen kamu oli kysyny ihan leikillään eikä uskonu peliin että millon kuolen, niin se lasi alkoi kirjottaa.
        Kaikki hätkähti ja oli lähössä juoksemaan pois kellarista, mutta ehei. Sen kamu joka juoksi viimesenä sai kauheita kohtauksia, välillä se nauro, välillä itki, välillä se raapi itseensä.
        Yhtäkkiä sen silmä jotenkin meni kiinni eikä se saanu sitä auki, sen kamut meni auttaa sen pois ja juoksi käytävää pitkin kellarista pois, kellarin ovelle. Valot sammu ja ne ei nähny mitään. Sitten ne pääs sieltä pois ja huokas helpotuksesta, mutta ne huomas että joku niiden porukasta puuttu. Se, joka oli saanut kohtauksia.ne meni niiden äidin kanssa kellariin eikä äiti oikein uskonu, ja että he vain pelleilivät.
        Mutta kun äiti sytytti valot, niin se tyttö makas lattialla ja itki, sen jalasta oli alkanu vuotaa verta, ja se vietiin sairaalaan tiputukseen, sen jälkeen se on ollu ihan outo ja eikä ole puhunu mitään.

        En oikein usko että spiritismissä voisi olla joitakin seurauksia, mutta eihän sitä tiedä kun ei olla kokeiltu. Ja tuo edellinenkin juttu saattaa (tai taitaa ollakkin) keksitty juttu, mutta silti tuo kohtaus-juttu on ainakin totta. Sen mä itsekkin tiedän. Kävin nimittäin itsekkin katsomassa mun serkun kaa sitä tyttöö sairaalassa. Saattaa olla, että ne kohtaukset johtu siitä, että se tyttö pelkäs niin paljon.

        Voisitko kertoa kokemuksistasi??

        kuin ei saatana vois repii niit sisuskalui??????? oon repiny parilt ihmiselt........


      • EmptySlot
        vaarallista kirjoitti:

        Ei siihen vaikuta pätkääkään se että uskooko siihen hommaan vai ei. Sitä lasia liikuttaa demonit. Jos on sekaantunu mihin tahansa okkultismiin, myöhemmin voi nähä vaikka mitä hirveitä näkyjä. Tunnen henkilökohtaisesti semmosia ihmisiä. Tää on vaan yksi monista monista esimerkeitä, mutta yks saatananpalvoja nuori oli heränny yöllä siihen että saatana istuu sen sängyllä ja repii siltä sisuskaluja ulos. Siis tavallaan hallusinaatioita vaikka huumeilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa. näistä asioista ei todellakaan puhuta missään mediassa. Okkultismin vaarat katkasee vaan uskoon tulo, koska saatana pelkää Jeesus nimeä. Hyvänä esimerkkinä nuorisotyöntekijä Päivi Niemi, joka oli satanisti, mutta tuli uskoon. Se oli menny tapaamaan jotain saatananpalvonta jengin johtajaa ja se olis tarttunu päivi niemee kurkusta kiinni, mutta se ei pystyny kuristaa päiviä koska Jeesus oli varjellu sitä. Tiiän kyllä mistä puhun vaik joku voi pitää mua tärähtäneenä. Pitää vaan sanoo et on aika vitun tyhmä jos ei usko. Ja aika valjut noi sun perustelut siihen et spritismi perustuu vaan omaan uskomiseen.

        Tämä niin kutsuttu "peli" ei ole suositeltavissa heikkomielisille tai asiasta epäröiville vähäistä tietoa saaneille. Ei siksi että siinä olisi jotain vaaroja demonien esiin manaamiseen tai henkien suututtamiseen vaan koska ihmismieli on ainoastaan se pahin demoni joka ei välttämättä kestä kaikkea vähänkin kokeilemista. Voit kysyä hengiltä mitä sydämesi halajaa Jumalasta saatanaan. Mitään riivatuksi tulemisen tai pahan onnen vaaraa ei ole olemassakaan vaan että ihminen itse tietämättömyydessään ja väärinkäytön vuoksi lopulta sekoaa tämän session yhteydessä ja vaaratilanteita voi todellakin syntyä. Mielisairaalat ovat täynnä henkimaailman kanssa liikaa häröilleitä ihmisiä. En tarkoita että kaikki kiinnostuneet olisivat alttiita menemään apinoiksi vaan näiden ns. henkien kanssa keskustelemisen voi toteuttaa viisaastikin. Lautahan on vain apuväline kun halutaan yhteys tuonpuoleiseen, onnistuu ilmankin. Enkä usko että ne aaveet kaikkien kanssa ja minkälaisten ihmisten kanssa tahansa haluaisivat keskustella. Et ole vaarassa millekkään kunhan teet asiasi tunnollisesti ja tietoisesti. Avaatkoon jokainen samalla porttinsa ihmismielen avarimpaan laaksoon.


      • BlackZeppelin
        ... kirjoitti:

        veljen kaiman siskon miehen äidin siskon sedän lapsen kaverin serkun pikkuserkun siskon sedän veljen pikku serkku.... keksikää lisää mutta uskon spiritismiin... en ole pelannu mutta uskon siihen...

        Amen.

        Kaikki tylsistyneet naiivit tyhjäntoimittaja-valehtelijat voivat mennä sepittämään tarinoitaan vaikkapa mutsilleen tai kirjoittaa niistä bestsellerin. Kuinkahan moni uskoo tuollaisiin "Demoni tuli ja repi mun kamulta sisuskalut hajalle ja sit kaikki sekos lopullisesti" jne. Viimeistään sitten kun koette jotain todellista niin tulkaa kertomaan. No bullshit allowed.


      • tyttö______95
        totta vai tarua? kirjoitti:

        Miten olette pelanneet spiritismiä? Miten se voi olla hauskaa?

        Mun serkku kerto mulle, että sen kaverin pikkuserkku tai joku sellanen, oli pelannut spiritismiä. Se oli pelannu kamujen kanssa spiritismiä joskus 7.2.2006 niiden kellarissa.
        Kun sen kamu oli kysyny ihan leikillään eikä uskonu peliin että millon kuolen, niin se lasi alkoi kirjottaa.
        Kaikki hätkähti ja oli lähössä juoksemaan pois kellarista, mutta ehei. Sen kamu joka juoksi viimesenä sai kauheita kohtauksia, välillä se nauro, välillä itki, välillä se raapi itseensä.
        Yhtäkkiä sen silmä jotenkin meni kiinni eikä se saanu sitä auki, sen kamut meni auttaa sen pois ja juoksi käytävää pitkin kellarista pois, kellarin ovelle. Valot sammu ja ne ei nähny mitään. Sitten ne pääs sieltä pois ja huokas helpotuksesta, mutta ne huomas että joku niiden porukasta puuttu. Se, joka oli saanut kohtauksia.ne meni niiden äidin kanssa kellariin eikä äiti oikein uskonu, ja että he vain pelleilivät.
        Mutta kun äiti sytytti valot, niin se tyttö makas lattialla ja itki, sen jalasta oli alkanu vuotaa verta, ja se vietiin sairaalaan tiputukseen, sen jälkeen se on ollu ihan outo ja eikä ole puhunu mitään.

        En oikein usko että spiritismissä voisi olla joitakin seurauksia, mutta eihän sitä tiedä kun ei olla kokeiltu. Ja tuo edellinenkin juttu saattaa (tai taitaa ollakkin) keksitty juttu, mutta silti tuo kohtaus-juttu on ainakin totta. Sen mä itsekkin tiedän. Kävin nimittäin itsekkin katsomassa mun serkun kaa sitä tyttöö sairaalassa. Saattaa olla, että ne kohtaukset johtu siitä, että se tyttö pelkäs niin paljon.

        Voisitko kertoa kokemuksistasi??

        Pelasin spiritismiä itse(14v) keskiviikkoiltana kaverin(15v) ja sen pikkusiskon(13v) kanssa.
        me saatiin yhteys kaverin kuolleeseen isoisään.
        me alettiin nähdä kaikkea yliluonnollista, heräsin itse yöllä siihen, kun joku oli ikkunan takana, sitten myös joku tumma hahmo oven vieressä, mikään varjo se ei voinut olla.
        aamulla kaveri ja minä mentiin alakertaan ottamaan aamupalaa, niiden koira ja pikkusisko katsoivat meitä pitkään, sitten viereemme, ulos.. ja lopulta pikkusiskoa (1,5v) tuntui ja näytti sille, että häntä olisi puristettu vatsasta niin lujaa,ettei saanut happea. sama kävi kaverilleni linja-autossa. hän ei saanut ollenkaan happea, sai kohtauksia. myös minä sain kohtauksia.
        jouduimme aamulla heti menemään kuraattorille.
        nyt ei ole enää niin pahoja tapahtunut.
        vielä yöstä, heräsin siihen, kun kaverini kouristeli vieressäni ja huusi perkelettä.
        tunsin lyömistä vaikkei kaverini lyönyt. aamulla minulla oli kummallakin poskella kaksi mustelmaa, kaverilla huulet mustelmilla ja turvonneet. kun menimme bussipysäkille, tunsin kuinka joku olisi potkaissut minua selkään, vaikka kukaan ei ollut takanani.

        aamulla poltimme laudan koulussa, kaveri sekosi osittain siinä, tuli mykäksi noin tunniksi, jouduin kertomaan kaikille mikä meillä oli, saatiin kuitenkin mennä tunneilta aina pois, jos tuntui sille. hyvä niin,sillä en ois halunnut itkee keskellä luokkaa.
        kuitenkin kaveri nyt on kunnossa, niin ei enää ollenkaan seonnut.
        ei todellakaan enää ikinä kokeilla sitä.
        en suosittele muillekaan, ja tämä tarina on tosi!


      • jonna-julia

        TODELLAKIN! Älkää todellakaan kokeilko! Spiritsimi ei ole mikään leikin asia! Itselläni on kokemuksia ja ystäväni kuoli verisesti istunnon jälkeen. Hänellä meni saksi silmän läpi aivoihin ja kuoli vuolaaseen veren vuotoon omaan huoneeseensa. Myös eräs toinen ystäväni kärsii vielä monien vuosienkin jälkeen todella vaikeista pelkotiloista ja näkee näkyjä. Esimerkiksi sinä yönä, kun hän palasi kotiin harrastettuaan spiritismiä hänen huoneessaan olevat julisteet tuijottivat suoraan häneen ja hymyilivät ilkeästi. Tämän jälkeen ystäväni pelästyi ja sulki oven nopeasti. Hetken kuluttua hän uskaltautui avata sen ja kurkisti sisään. Kynnyksen yli astuttuaan joka ikinen juliste rämähti lattialle hänen edessään! Oikeasti minä pyydän koko sydämeni kyllyydestä, että ette kokeile tätä ollenkaan, koska siitä ei seuraa mitään hyvää! Loppu tulos on aina joko hallusinaatiot ja kuvitellut äänet tai oikeasti syntyvät äänet. Ainut mistä todella saa pelkkää hyvää ja ainutlaatuista on uskoa Jumalaan! Kokemuksia on. RUKOILEMINEN TOIMII! Kokeilkaapa vaikka pahan päivän tulllen. Jos ette usko, pyytäkää vaikka Jumalalta merkkiä siitä, että onko hän olemassa. Vastaus tulee aivan varmasti ja hyvällä tavalla! :) Jumalan siunausta kaikille.


      • deviantdiva
        vaarallista kirjoitti:

        Ei siihen vaikuta pätkääkään se että uskooko siihen hommaan vai ei. Sitä lasia liikuttaa demonit. Jos on sekaantunu mihin tahansa okkultismiin, myöhemmin voi nähä vaikka mitä hirveitä näkyjä. Tunnen henkilökohtaisesti semmosia ihmisiä. Tää on vaan yksi monista monista esimerkeitä, mutta yks saatananpalvoja nuori oli heränny yöllä siihen että saatana istuu sen sängyllä ja repii siltä sisuskaluja ulos. Siis tavallaan hallusinaatioita vaikka huumeilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa. näistä asioista ei todellakaan puhuta missään mediassa. Okkultismin vaarat katkasee vaan uskoon tulo, koska saatana pelkää Jeesus nimeä. Hyvänä esimerkkinä nuorisotyöntekijä Päivi Niemi, joka oli satanisti, mutta tuli uskoon. Se oli menny tapaamaan jotain saatananpalvonta jengin johtajaa ja se olis tarttunu päivi niemee kurkusta kiinni, mutta se ei pystyny kuristaa päiviä koska Jeesus oli varjellu sitä. Tiiän kyllä mistä puhun vaik joku voi pitää mua tärähtäneenä. Pitää vaan sanoo et on aika vitun tyhmä jos ei usko. Ja aika valjut noi sun perustelut siihen et spritismi perustuu vaan omaan uskomiseen.

        Haluun vaa huomauttaa että se et näkee saatanan sängyllä voi johtua unihalvauksesta, jolla ei ole mitään tekemistä spiritismin kanssa.


      • Anonyymi
        vaarallista kirjoitti:

        Ei siihen vaikuta pätkääkään se että uskooko siihen hommaan vai ei. Sitä lasia liikuttaa demonit. Jos on sekaantunu mihin tahansa okkultismiin, myöhemmin voi nähä vaikka mitä hirveitä näkyjä. Tunnen henkilökohtaisesti semmosia ihmisiä. Tää on vaan yksi monista monista esimerkeitä, mutta yks saatananpalvoja nuori oli heränny yöllä siihen että saatana istuu sen sängyllä ja repii siltä sisuskaluja ulos. Siis tavallaan hallusinaatioita vaikka huumeilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa. näistä asioista ei todellakaan puhuta missään mediassa. Okkultismin vaarat katkasee vaan uskoon tulo, koska saatana pelkää Jeesus nimeä. Hyvänä esimerkkinä nuorisotyöntekijä Päivi Niemi, joka oli satanisti, mutta tuli uskoon. Se oli menny tapaamaan jotain saatananpalvonta jengin johtajaa ja se olis tarttunu päivi niemee kurkusta kiinni, mutta se ei pystyny kuristaa päiviä koska Jeesus oli varjellu sitä. Tiiän kyllä mistä puhun vaik joku voi pitää mua tärähtäneenä. Pitää vaan sanoo et on aika vitun tyhmä jos ei usko. Ja aika valjut noi sun perustelut siihen et spritismi perustuu vaan omaan uskomiseen.

        CRAZYYY


    • Saaraaa

      Voin Kertoa spiritismistä sen verran mitä mulle ja kaverille on käynyt. No Me mentiin kellariin tekemään se lauta ja pelattiin siellä. No sit kysyttiin et et onko täällä ketään se ei liikkunut mutta ääniä me kyllä kuultiin rappusessa. no sitten me kysyttiin uudelleen et onko täällä ketään niin kohta kuuluu taas rappusessa ääntä niiku joku ois tulossa sinne kellariin. Sitten me kokeiltiin ku siellä on niitä ihme koppeja niin niissä oli lukot me pistettiin ne lukot ylöspäin ja sit mentiin takas sen pelin luo no sitten kuulu ääni että se lukko liikkunut tai joku ois liikkuttanut sitä no sit me mentiin kattoon niin yks lukko oli alas päin laitettu no sitten siinnä kaverin kans tuli kiire ja paniikissa kumpikin oltiin. Lauta revittiin ja lasi rikottiin. JÄI kyllä pahat traumat Hyih!

      • Mehupisara

        Sanon ihan suoraan; spritismi on mielikuvituksenne tuotetta. Mikään ei ole ikinä pystynyt todistamaan tälläistä tapahtumaa. Vaikka kuinka väittäisitte että spritismi on totta niin se ei vitun pälyt ole. Sitten kun teille tulee pari vuotta lisää niin ehkä ymmärrätte mutta vielä näköjään liian vaikeeta ymmärtää.


      • älä dissaa
        Mehupisara kirjoitti:

        Sanon ihan suoraan; spritismi on mielikuvituksenne tuotetta. Mikään ei ole ikinä pystynyt todistamaan tälläistä tapahtumaa. Vaikka kuinka väittäisitte että spritismi on totta niin se ei vitun pälyt ole. Sitten kun teille tulee pari vuotta lisää niin ehkä ymmärrätte mutta vielä näköjään liian vaikeeta ymmärtää.

        tiedätkös, ei sinun tarvitse heitä dissata jos kertovat mitä on käynyt.
        itse olen jo 20-vuotias ja kokeilin kyseistä peliä 15-vuotiaana, edelleenkin uskon että kaikki oli totta.


      • yrdeyujd
        Mehupisara kirjoitti:

        Sanon ihan suoraan; spritismi on mielikuvituksenne tuotetta. Mikään ei ole ikinä pystynyt todistamaan tälläistä tapahtumaa. Vaikka kuinka väittäisitte että spritismi on totta niin se ei vitun pälyt ole. Sitten kun teille tulee pari vuotta lisää niin ehkä ymmärrätte mutta vielä näköjään liian vaikeeta ymmärtää.

        sano että se ei ole totta, vasta sitten kun oot ite kokeillut

        ehkä sitten tiedät parhaiten, vai?


    • AiheestaPoikkeava

      Ite en oo koskaan kokeillu spiritismiä, mutta tiedän henkimaailman olevan totta ja todella uskon siihen. Ja uskon siihen siksi, että olen nähnyt ja kuullut kaikenlaista; esim. olen nähnyt kun ovenkahva liikkuu itsekseen ja tumma varjo on seisonut sänkyni vieressä. Just näitä basicceja mutta silti. En tiedä kannattaako tuota spiritismiä kokeillakaan, voi tulla pahoja traumoja.

    • kokenut2

      Olen kokeillut spiritismiä ja olin todella tyhmä kun kokeilin koska en ollut tajunnut kuinka heikkohermoinen olin ja en nyt pysty nukkumaan omassa huoneessa (ainakaan yksin) koska pelottaa aivan liikaa...joten kyllä tämä on mielenterveydelle todella vaarallista joten kun aiot kokeilla niin varmista, että olet tietoinen siitä mitä olet tekemässä ja että olet varma siitä että sinä kestät kokea asioita jotka saattavat olla mielenterveydelle vaarallisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe