jouduin 13vuotiaana sairaalaan tutkimukseen kilpirauhas tutkimuksiin.
minua tutki naislääkäri noin 40vuotias silloin.
ensin minut mitattiin ja punnittiin ja kyseltiin yleisiä asioita.
sitten meno muuttui kun lääkäri käski minut makuulle tutkimussängylle.
tunsin kuinka hän laski alushousuni alas ja sanoi että oletpas hyvin kehittynyt ikäiseksesi karvatkin on kasvaneet.
esinahkasi näyttää ahtaalta,kokeilen liikkuuko se normaalisti.
tusin hänen ottavan vapisevilla käsillä kiinni kalustani ja vetävän esinahan taakse.
no tietysti kaluni nousi seisomaan.
hän alkoi runkata minua hitaasti ja koko ajan hänen hengityksensä kiihtyi.
katsoin häntä, hänen toinen kätensä oli omassa jalkovälissä.
pian laukesin ja spermani lensi vatsalleni, samassa hän alkoi vapista ja voihkia saaden orgasmin.
sen jälkeen hän sanoi hieman uhkaavasti että tämä on ihan rutiinia etkä kerro kellekkään.
koin kauan aikaa pelkoa naisia ja varsinkin naislääkäreitä kohtaan
nuorena
poikana
1
10427
Vastaukset
- Tohtori itsekin
Saatana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512