jouduin 13vuotiaana sairaalaan tutkimukseen kilpirauhas tutkimuksiin.
minua tutki naislääkäri noin 40vuotias silloin.
ensin minut mitattiin ja punnittiin ja kyseltiin yleisiä asioita.
sitten meno muuttui kun lääkäri käski minut makuulle tutkimussängylle.
tunsin kuinka hän laski alushousuni alas ja sanoi että oletpas hyvin kehittynyt ikäiseksesi karvatkin on kasvaneet.
esinahkasi näyttää ahtaalta,kokeilen liikkuuko se normaalisti.
tusin hänen ottavan vapisevilla käsillä kiinni kalustani ja vetävän esinahan taakse.
no tietysti kaluni nousi seisomaan.
hän alkoi runkata minua hitaasti ja koko ajan hänen hengityksensä kiihtyi.
katsoin häntä, hänen toinen kätensä oli omassa jalkovälissä.
pian laukesin ja spermani lensi vatsalleni, samassa hän alkoi vapista ja voihkia saaden orgasmin.
sen jälkeen hän sanoi hieman uhkaavasti että tämä on ihan rutiinia etkä kerro kellekkään.
koin kauan aikaa pelkoa naisia ja varsinkin naislääkäreitä kohtaan
nuorena
poikana
1
10326
Vastaukset
- Tohtori itsekin
Saatana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422452Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012024- 221826
- 241605
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241455- 1001339
- 431338
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371191- 361046