sitten kun nähdään

minä(n)

Mitä sanoisit, jos pyytäisin sua ulos? Vai uskaltaisitkohan itse pyytää mua ulos...?

56

5095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahhahaha

Olisin varmaan onnellinen:)
      Joo ja en uskalla pyytää sua mihinkään, olenhan virtuaalimies..
      Muista laittaa sit hiukset hyvin ja kiehnää sillain vienosti, sellanen saa mut todellakin syttyyn.

• minä(n)

tää nyt sulle ollu tää viesti...

• hihittelijä
        minä(n) kirjoitti:

tää nyt sulle ollu tää viesti...

taitaa olla neitimäinen mies kyseessä...

• LadyBoy2006

Sanoisin, Voi kyllä ajattelin ettet ikinä pyytäisi minua viettämään aikaa kanssasi.
      Sen jälkeen tarraisin pakaraasi ja näykkisin niskaasi....
      Olisin onneni huipulla ja halisin ja paijaisin sinua kuin naismainen/ aloitekyvytön mies vain voi...
      Sen jälkeen hyväilisin pieniä pystyjä rintojasi ja veisin kätesi etumukselleni...

Ja illalla sinua tyttö imettäisiin oikein urakalla, kyllä akkamaiset kundit osaa pimppiä nuolla, nehän on muutenkin varsinaisia lesboja:)

• minä(n)

Olis kiva saada asiallisia vastauksia.

• oikeesti
        minä(n) kirjoitti:

Olis kiva saada asiallisia vastauksia.

odota täältä asiallisia vastauksia. PRRRRRRRRRRRRRRRRRRR herää.

• minä
        oikeesti kirjoitti:

odota täältä asiallisia vastauksia. PRRRRRRRRRRRRRRRRRRR herää.

mutta toivon niitä...

• turhaan
        minä kirjoitti:

mutta toivon niitä...

odota, ole ja elä oikeesti. Hyvää yötä.

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

mutta toivon niitä...

olen ikävöinyt sinua todella paljon. Kun vihdoin kohdataan, pyydä minua ulos. Tee se!

• minä
        eräs(n) kirjoitti:

olen ikävöinyt sinua todella paljon. Kun vihdoin kohdataan, pyydä minua ulos. Tee se!

tehdä...uskaltaisitko sä sitten pyytää minua ulos, jos mua alkaa jännittämään? Olen myös ikävöinyt sua tosi paljon. Kai se mun sitten pitää ottaa se askel:)

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

tehdä...uskaltaisitko sä sitten pyytää minua ulos, jos mua alkaa jännittämään? Olen myös ikävöinyt sua tosi paljon. Kai se mun sitten pitää ottaa se askel:)

ainakaan vielä. Suako jännittäis? Ei sulla oo sitä ongelmaa.

• minä
        eräs(n) kirjoitti:

ainakaan vielä. Suako jännittäis? Ei sulla oo sitä ongelmaa.

...kuinka paljon mua jännittää jo pelkästään sun lähellä olo. Mistä oot saanu sellsen kuvitelman, että mä en jännittäis?

• minä
        minä kirjoitti:

...kuinka paljon mua jännittää jo pelkästään sun lähellä olo. Mistä oot saanu sellsen kuvitelman, että mä en jännittäis?

että jännitän jo nyt sitä, kun näen sut

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

että jännitän jo nyt sitä, kun näen sut

..siis se, että jännität.Onneksi pian nähdään. Tuskin olet edes oikea henkilö, mutta onhan se ihana kuvitella että olisit hän:)

• minä
        eräs(n) kirjoitti:

..siis se, että jännität.Onneksi pian nähdään. Tuskin olet edes oikea henkilö, mutta onhan se ihana kuvitella että olisit hän:)

sitä ei voi tietää...vaistoan vaan jotenkin, että olen/olet oikea henkilö. Jännitän kyllä, mutta osaan aina esittää itsevarmempaa kuin olen. Sähän se meistä oikeastaan itsevarmemmalta vaikutat..tai riippuu tilanteesta:) Mutta on kyllä ihana nähdä kohta.

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

sitä ei voi tietää...vaistoan vaan jotenkin, että olen/olet oikea henkilö. Jännitän kyllä, mutta osaan aina esittää itsevarmempaa kuin olen. Sähän se meistä oikeastaan itsevarmemmalta vaikutat..tai riippuu tilanteesta:) Mutta on kyllä ihana nähdä kohta.

perhosia vatsassa... miksi menin ihastumaan sinuun? Olet tavoittamaton! Missähän tilanteessa olen ollut itsevarma? Pieni vihje edes...

• minä
        eräs(n) kirjoitti:

perhosia vatsassa... miksi menin ihastumaan sinuun? Olet tavoittamaton! Missähän tilanteessa olen ollut itsevarma? Pieni vihje edes...

sanoa mitään, koska tavallaan haluan ajatella, että se todellakin olet sinä. En haluaisi, että selviäiskin, että se et ole sinä! No, en tiedä miten itsesi koet, mutta et ehkä mun seurassa ole niinkään itsevarma. Tietyissä asioissa, kuten esim. puhumisessa voisit olla itsevarmempi..kuulostaako, että voisi olla näin? En muuten halua olla tavoittamaton. Sulle haluaisin olla helppo nakki;)

• tulee nyt
        minä kirjoitti:

sanoa mitään, koska tavallaan haluan ajatella, että se todellakin olet sinä. En haluaisi, että selviäiskin, että se et ole sinä! No, en tiedä miten itsesi koet, mutta et ehkä mun seurassa ole niinkään itsevarma. Tietyissä asioissa, kuten esim. puhumisessa voisit olla itsevarmempi..kuulostaako, että voisi olla näin? En muuten halua olla tavoittamaton. Sulle haluaisin olla helppo nakki;)

tilalle.. hheehhee... asiat sujuu kun on sujuakseen... ja vaan silloin..

• päin Suomea
        minä kirjoitti:

minä on. Kuulostat tosi tutulta?

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

..puhumisessa voisin todella olla itsevarmempi. Se asia muakin häiritsee. Nyt on mentävä nukkumaan, hali ja pusu sinulle! Ehkä en koskaan voi antaa niitä sinulle reaalimaailmassa.

• minä
        eräs(n) kirjoitti:

..puhumisessa voisin todella olla itsevarmempi. Se asia muakin häiritsee. Nyt on mentävä nukkumaan, hali ja pusu sinulle! Ehkä en koskaan voi antaa niitä sinulle reaalimaailmassa.

menen myös nukkumaan. Älä ota sellaista asennetta, ettet voisi antaa niitä mulle joskus...Jos haluat, niin tulee tapahtumaan! Mä ainakin haluan ja toivon!

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

menen myös nukkumaan. Älä ota sellaista asennetta, ettet voisi antaa niitä mulle joskus...Jos haluat, niin tulee tapahtumaan! Mä ainakin haluan ja toivon!

..sekö tästä tekee niin kiehtovaa? En usko sitäkään, en ole sellainen tyttö. En edes oikeasti tiedä millainen olen. Olen ottamassa siitä selvää ja toivon, että joskus olen tyynillä vesillä ja näen selvästi mikä asia johti toiseen ja kolmanteen. Nyt olen myrskyn silmässä, elämä kulkee kriisistä kriisiin. Onneksi pystyn luottamaan korkeampaan voimaan ja kohtaloon. Tälläkin oli tarkoituksensa, että kohdattiin. Jonain päivänä, kun aika on valmis, tahdon auttaa muita ihmisiä. Nyt minun on autettava itseäni.

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

..Olinko sittenkin väärä henkilö?

• tutulta...
        päin Suomea kirjoitti:

minä on. Kuulostat tosi tutulta?

Eihän sillä ole väliä mistä kukakin on tai minkä ikäisiä tai mitä sukupuolta, tärkeintä ovat TUNTEET ja niiden ILMAISEMINEN!

No oikeasti en ajattele näin, mutta niin se menee. :)

• minä
        eräs(n) kirjoitti:

..Olinko sittenkin väärä henkilö?

mun tuosta edellisestä kuvauksesta pitänyt arvata jotain...?Se ei sinällään kuulostanut tutulta. En voi tietää oletko oikea tai väärä henkilö. Eilen kun kysyit tilannetta, jossa olet ollut itsevarma, niin mun piti sanoa, että sä olet yleensä itsevarmempi tietyissä puhetilanteissa kuin minä.

• minä
        minä kirjoitti:

mun tuosta edellisestä kuvauksesta pitänyt arvata jotain...?Se ei sinällään kuulostanut tutulta. En voi tietää oletko oikea tai väärä henkilö. Eilen kun kysyit tilannetta, jossa olet ollut itsevarma, niin mun piti sanoa, että sä olet yleensä itsevarmempi tietyissä puhetilanteissa kuin minä.

kriisejähän tulee, se on totta. Mä taas olen tavallaan oppinut tuntemaan ja hyväksymään itseni tällaisena. Se ei ole mulle ongelma. Olen käynyt itseni kanssa pitkän prosessi läpi. Se on kuitenkin mulle ongelma, etten saa sua mielestä enkä haluakaan saada. Toivottavasti säkään et säikähdä tätä ja peräänny vaan sen takia. Toivoisin, että olisit tosissasi ja haluisit tutustua!

• sinä olisit hän joka sotkee ajatuksiani joka päivä.

Vastaisin: Kyllä minä lähden kanssasi ulos.
      Riemun ja ilon kiljahdukset yrittäisin tukahduttaa sisälleni.

• minä

viesti ja lisäys...En tarkoittanut, että sun pitäis olla samassa vaiheessa prosessia kuin minun. En edes etsi vierelleni täydellistä tai tietynlaista ihmistä, kun en itsekää sellainen ole, vaan aika keskeneräinen...tiedät mitä tarkoitan! Mutta musta kriisejä olis kivempi käydä läpi yhdessä, ettei tarvitsisi aina yksin miettiä. MYÖS siinä mielessä olis kiva, jos haluaisit tutustua ja suostuisit lähtemään kanssani ulos, jos tulee hyvä tilanne ja uskallan pyytää:)

• eräs(n)

mutta en voi luvata mitään pysyvää. Tiedäthän tilanteeni...minne mentäisiin? :)

• minä
        eräs(n) kirjoitti:

mutta en voi luvata mitään pysyvää. Tiedäthän tilanteeni...minne mentäisiin? :)

tarkoitit tuolla tilanteellasi ja sillä kun kysyit, että minne mentäisiin?

• minä
        minä kirjoitti:

tarkoitit tuolla tilanteellasi ja sillä kun kysyit, että minne mentäisiin?

mutta en ole ihan varma mitä sä sillä tarkoitit...

• minä
        minä kirjoitti:

mutta en ole ihan varma mitä sä sillä tarkoitit...

siis vähän..? Et kai tarkoittanut, että sulla on joku kotona odottamassa?

• USKO
        minä kirjoitti:

ET SE ON VÄLT SUN OIKEE TYYPPI

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

En uskalla paljoa käydä täällä, olen tarkkailun alla. Olen oikea tyyppi, usko se! Pitäisi puhua face to face. Kaulapanta kiristyy...vielä haluan varoittaa sinua minusta. Ettei sitten tulisi sanomista. Mutta haluan, haluan, haluan sinua/sinut!

• eräs(n)

sekä sinuun että itseeni. En voi enää tukahduttaa tunteitani. Annetaanko niiden viedä? Aina pitää esitää niin yliviileetä, että ei tässä mitään...on monta ilon aihetta, mutta ei uskalla kunnolla iloita, ettei herättäisi epäilyjä..siis täällä kotona. Täällä netissä voi niin helposti ymmärtää väärin toista, on vain kirjaimia ruudulla.

• eräs(n)
        eräs(n) kirjoitti:

En uskalla paljoa käydä täällä, olen tarkkailun alla. Olen oikea tyyppi, usko se! Pitäisi puhua face to face. Kaulapanta kiristyy...vielä haluan varoittaa sinua minusta. Ettei sitten tulisi sanomista. Mutta haluan, haluan, haluan sinua/sinut!

Ei sun tarvi pelätä minun tarkoitusperiäni. Olen vilpittömästi liikkeellä ja täysillä ihastunut sinuun. Mutta koska et ole eka ihastus tuota ikäluokkaa, pistää miettimään mistä se juontaa juurensa. Ehkä olisi viisain vain elää ja jättää analysoinnit sikseen...vai mitä mieltä olet?

• minä
        eräs(n) kirjoitti:

sekä sinuun että itseeni. En voi enää tukahduttaa tunteitani. Annetaanko niiden viedä? Aina pitää esitää niin yliviileetä, että ei tässä mitään...on monta ilon aihetta, mutta ei uskalla kunnolla iloita, ettei herättäisi epäilyjä..siis täällä kotona. Täällä netissä voi niin helposti ymmärtää väärin toista, on vain kirjaimia ruudulla.

sitten, mitä ikäluokkaa olen? Entä itse, kuinka vanha olet? Sanotko muuten kaupungin mistä olet? Siitä voisi päätellä ollaanko oikeat henkilöt.

• minä
        minä kirjoitti:

sitten, mitä ikäluokkaa olen? Entä itse, kuinka vanha olet? Sanotko muuten kaupungin mistä olet? Siitä voisi päätellä ollaanko oikeat henkilöt.

että olet ehkä naimisissa asut jonkun kanssa. Täytyy sanoa, että pisti kyllä vähän miettimään ryhdynkö sellaiseen pelleilyyn ollenkaan. Luultavasti et aio kumppaniasi ikinä jättää, joten miksi sitten haluaisit minuun tutustua? Voi harmi!

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

en ole hullu!

• että olen
        minä kirjoitti:

että olet ehkä naimisissa asut jonkun kanssa. Täytyy sanoa, että pisti kyllä vähän miettimään ryhdynkö sellaiseen pelleilyyn ollenkaan. Luultavasti et aio kumppaniasi ikinä jättää, joten miksi sitten haluaisit minuun tutustua? Voi harmi!

kriisissä. oma on valintasi, haluatko aloittaa pelleilyn. tiesit kyllä tilanteeni, jos olit oikea ihminen. valehtelu on rumaa......

• -nainen-

Täällä jaaritella ja jahkailla ollako vai eikö olla. Parempi vain tunnustaa ihastuneensa/rakastuneensa JOHONKIN ja pitäytyä siinä.

Täällä syvälliset keskustelut ovat mahdollisia silloin kun:

A) olet täysin varma kenen kanssa kirjoitat
      B) tunnet tämän henkilön hyvin

• minä

olet oikeassa! Niinhän se on, että oikea ihminen harvemmin sattuu juttukumppaniksi. No, rakastunut olen, siitä ei mihinkään pääse, mutta en naimisissa/avoliitossa olevaan;)

• katkolla
        minä kirjoitti:

olet oikeassa! Niinhän se on, että oikea ihminen harvemmin sattuu juttukumppaniksi. No, rakastunut olen, siitä ei mihinkään pääse, mutta en naimisissa/avoliitossa olevaan;)

vai? Mikset kerro tunteitasi hänelle?

• minä
        katkolla kirjoitti:

vai? Mikset kerro tunteitasi hänelle?

ole saanut siihen tilaisuutta, enkä ole häntä nähnyt...

• seuraavan
        minä kirjoitti:

ole saanut siihen tilaisuutta, enkä ole häntä nähnyt...

kerran?

• minä
        seuraavan kirjoitti:

kerran?

epäiletkö olevasi tämä ihminen;)

• -nainen-
        minä kirjoitti:

Lopulliset vastaukset on ihan jossain muualla.

• eräs nainen
        minä kirjoitti:

epäiletkö olevasi tämä ihminen;)

Kyllä tämä tästä lutviutuu.. don´t worry!

• minä
        eräs nainen kirjoitti:

Kyllä tämä tästä lutviutuu.. don´t worry!

että olen juuri se tietty henkilö? Vinkkiä!!!

• menikö
        minä kirjoitti:

metsään?

• eräs nainen
        minä kirjoitti:

...jos tahdot voin laittaa sinulle tekstarin tunteistani. Tai oikeasti mulla on pakottava tarve kertoa ne sinulle! Siis jos tuntui, että voisin olla oikea tyyppi, kerro se ja lupaan ottaa yhteyttä. Sopiiko?

Eihän tämä arvuuttelu täällä mitään auta, eikä meidän asiat kuulu ulkopuoliselle. Kuulostaako järkevältä? Yksi pieni vihje vielä jonka me vain tiedämme, niin lupaan avautua sinulle.

• minä
        eräs nainen kirjoitti:

...jos tahdot voin laittaa sinulle tekstarin tunteistani. Tai oikeasti mulla on pakottava tarve kertoa ne sinulle! Siis jos tuntui, että voisin olla oikea tyyppi, kerro se ja lupaan ottaa yhteyttä. Sopiiko?

Eihän tämä arvuuttelu täällä mitään auta, eikä meidän asiat kuulu ulkopuoliselle. Kuulostaako järkevältä? Yksi pieni vihje vielä jonka me vain tiedämme, niin lupaan avautua sinulle.

Kai sä voisit olla oikea ihminen. Ei tosiaan arvuuttelu auta! Olet oikeassa! Mikäs se vihje sitten voisi olla...sanotaan, että kahvit...joskus käy niin

• minä
        minä kirjoitti:

Kai sä voisit olla oikea ihminen. Ei tosiaan arvuuttelu auta! Olet oikeassa! Mikäs se vihje sitten voisi olla...sanotaan, että kahvit...joskus käy niin

nyt pääse katsomaan viestiäsi vähään aikaan, koska netti ei ole käytössä,älä ihmettele:)

• eräs(n)
        minä kirjoitti:

nyt pääse katsomaan viestiäsi vähään aikaan, koska netti ei ole käytössä,älä ihmettele:)

..mutta entäs puhelin?

• sinua??
        minä kirjoitti:

En halua satuttaa sinua millään tavalla koskaan!

• ..........
        sinua?? kirjoitti:

En halua satuttaa sinua millään tavalla koskaan!

kyllä mä sen nyt ymmärsin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      194
      5741
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1969
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1345
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1289
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      1247
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe