3 insinööriä, joista 2 ruåtsalaista ja 1 suomalainen, kävivät
yhdessä dokaamassa pubissa Lontoossa. Parin kuukauden kulutta
suomalainen lähti Suomeen, ja kun ruåtsalaiset menivät kahdestaan
pubiin suremaan ystävänsä lähtöä, niin toinen ruåtsalaisista sanoi:
"Tiesitkö muuten että suomalaisella oli kaks persreikää?" "En, miten
niin", kysyi toinen.
Joo, joka kerta kun menimme kaikki yhdessä pubiin, niin pubi
isäntä tervehti: "There comes that brave Finn with the two
assholes."
2 persreikää...
tai sitten ei...
4
2256
Vastaukset
- .......
Kuulostaa jotenkin tutulta vitsiltä. Aijoo, kirjoitin tämän vitsin joskus kauan sitten vitsipalstalle, ja nyt se on kirjoitettu uudestaan hieman muunneltuna.xDxD
- åjjåj
Mulle tämä vitsi oli uusi :-)
- mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
Loistava. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- The Luuvi
Olen kirjoittanut saman vitsin tänne jokin aika sitten ja myönnän, etten ollut keksinyt sitä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472