3 insinööriä, joista 2 ruåtsalaista ja 1 suomalainen, kävivät
yhdessä dokaamassa pubissa Lontoossa. Parin kuukauden kulutta
suomalainen lähti Suomeen, ja kun ruåtsalaiset menivät kahdestaan
pubiin suremaan ystävänsä lähtöä, niin toinen ruåtsalaisista sanoi:
"Tiesitkö muuten että suomalaisella oli kaks persreikää?" "En, miten
niin", kysyi toinen.
Joo, joka kerta kun menimme kaikki yhdessä pubiin, niin pubi
isäntä tervehti: "There comes that brave Finn with the two
assholes."
2 persreikää...
tai sitten ei...
4
2256
Vastaukset
- .......
Kuulostaa jotenkin tutulta vitsiltä. Aijoo, kirjoitin tämän vitsin joskus kauan sitten vitsipalstalle, ja nyt se on kirjoitettu uudestaan hieman muunneltuna.xDxD
- åjjåj
Mulle tämä vitsi oli uusi :-)
- mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
Loistava. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- The Luuvi
Olen kirjoittanut saman vitsin tänne jokin aika sitten ja myönnän, etten ollut keksinyt sitä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76969
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm62697- 42681
- 90608
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 41525
- 41498
- 72473