3 insinööriä, joista 2 ruåtsalaista ja 1 suomalainen, kävivät
yhdessä dokaamassa pubissa Lontoossa. Parin kuukauden kulutta
suomalainen lähti Suomeen, ja kun ruåtsalaiset menivät kahdestaan
pubiin suremaan ystävänsä lähtöä, niin toinen ruåtsalaisista sanoi:
"Tiesitkö muuten että suomalaisella oli kaks persreikää?" "En, miten
niin", kysyi toinen.
Joo, joka kerta kun menimme kaikki yhdessä pubiin, niin pubi
isäntä tervehti: "There comes that brave Finn with the two
assholes."
2 persreikää...
tai sitten ei...
4
2256
Vastaukset 4
- .......
Kuulostaa jotenkin tutulta vitsiltä. Aijoo, kirjoitin tämän vitsin joskus kauan sitten vitsipalstalle, ja nyt se on kirjoitettu uudestaan hieman muunneltuna.xDxD
- åjjåj
Mulle tämä vitsi oli uusi :-)
- mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
Loistava. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- The Luuvi
Olen kirjoittanut saman vitsin tänne jokin aika sitten ja myönnän, etten ollut keksinyt sitä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1481340
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97939Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78884Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113825- 41692
- 106597
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22554On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28533- 45524
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.69472