Olisiko tietoa kuinka saisin vuokrattua itselleni huoneen Limerickista 2:ksi kuukaudeksi mahdollisimman edullisesti?
Limerick
3
749
Vastaukset
- Frank McCourt
Limerick? Shannonjoen kylmyys vaiko kirjan lukeminen? Irlantilainen viskinjuonti ja kaljan kittaaminen? Katolilainen asuinalue, minäkin haluaisin käydä siellä mutta se taitaa olla itse tehtyjä matkoja varten tai kysele matkatoimistoista Irlannin matkoista. Ota selvää!
- Frank McCourt
siellä on majoituspaikkoja, nyt en osaa osoittaa mitään kun kaikki muuttuu. Ota jostain kauenpaa joku majatalo ja muista käydä katsomassa minne Sheenanit on haudattu, hautuumaa on lähellä Limerickiä.
- Susanne
Frank McCourt kirjoitti:
siellä on majoituspaikkoja, nyt en osaa osoittaa mitään kun kaikki muuttuu. Ota jostain kauenpaa joku majatalo ja muista käydä katsomassa minne Sheenanit on haudattu, hautuumaa on lähellä Limerickiä.
tarkoituksena olisi loytaa valiaikainen majoituspaikka, kuten esim huone vuokralle, koska saan vastaanotettua opiskelu paikan mukana tulevan asunnon vasta elokuussa. Ja toden totta kylman Shannon joen varrelle viskin juontiin koko kesaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249