Hepar sulfur

auttaakohan?

Mihinkäs vaivaan sopii kyseinen luontaistuote? Sain luontaistuotekaupasta neuvoksi syödä Hepar Sulfuria perioraalidermatiittiin (suunympärysihottuma) aluksi kuukauden ajan D-12:sta. Ja sitten seuraavaksi pitäisi siirtyä D-30:seen kuukaudeksi. Mutta onko muilla kokemuksia Hepar Sulfurin toimivuudesta? Ja mihin vaivaan olette sitä käyttäneet?
En ole koskaan uskonut luontaistuotteisiin, mutta nyt en halunnut lääkekuuria ja päätin kokeilla homeopatiaa ja yritän siis kovasti uskoa näihin tuotteisiin. Käytössä minulla on myös kehäkukkavoide ihottumaan, joka on ollut todella huippu apu :)
Mutta mitäs mieltä yleisesti Hepar sulfurista ollaan?

12

16084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samiska

      homeopaatille eikä minkään luontaistuotekaupan myyjän neuvoista tuommoista hoitoa.

      • auttaakohan?

        enpäs tiedä oliko henkilö homeopaatti. Hän on ainaki sairaanhoitaja-kosmetologi, sen tiedän. Olen kyllä kuullut, että muillakin olisi samaan vaivaan sama hoito. Mutta onko näin?


      • Emeraldaura
        auttaakohan? kirjoitti:

        enpäs tiedä oliko henkilö homeopaatti. Hän on ainaki sairaanhoitaja-kosmetologi, sen tiedän. Olen kyllä kuullut, että muillakin olisi samaan vaivaan sama hoito. Mutta onko näin?

        joten tapauksesta riippuen vaikkapa 10 henkilöä voi saada samaan vaivaan jokainen oman erilaisen lääkkeensä.
        Jos lääke on myyty tuosta noin vain "lonkalta" niin voi olla, että joudut pettymään ja tuloksena on taas henkilö, joka vakuuttui homeopatian toimimattomuudesta.
        Tukkani kyllä nousee pystyyn kun kuulen luontaistuotekauppiaiden myyvän homeopaattisia valmisteita ( todennäköisesti ilman kummoistakaan koulutusta) ihan kuin ne olisivat jotain kurkkupastilleja!!!!!!!!!!!


      • Emeraldaura
        Emeraldaura kirjoitti:

        joten tapauksesta riippuen vaikkapa 10 henkilöä voi saada samaan vaivaan jokainen oman erilaisen lääkkeensä.
        Jos lääke on myyty tuosta noin vain "lonkalta" niin voi olla, että joudut pettymään ja tuloksena on taas henkilö, joka vakuuttui homeopatian toimimattomuudesta.
        Tukkani kyllä nousee pystyyn kun kuulen luontaistuotekauppiaiden myyvän homeopaattisia valmisteita ( todennäköisesti ilman kummoistakaan koulutusta) ihan kuin ne olisivat jotain kurkkupastilleja!!!!!!!!!!!

        En suosittele, että alat itsenäisesti hoitamaan ihoasi.

        Jos nyt kuitenkin otat saamaasi valmistetta niin ota sitä vain niin kauan kunnes huomaat ihon tulevan paremmaksi ja lopeta siihen niiden ottaminen. Jos tilanne sitten palaa taas huonommaksi niin voit alkaa uudestaan kunnes tilanne taas paranee jne. mutta ei kuitenkaan loputtomiin.

        Jos ei lainkaan muutosta/paranemista tapahdu kohtuuajassa, esim. parissa viikossa niin aine on tod. näk. väärä ja niiden ottamista jatkamalla alat mahdollisesti oireilla tavalla, joka on ominaista ko. lääkkeen lääkeainekuvalle.
        Jos taas lääkkeen oton jälkeen iho tulee HETI pahemmaksi on se merkki siitä, että lääke vaikuttaa ja voit silti jatkaa niiden ottamista mutta pahenemisen pitäisi mennä nopeasti ohi.
        Jos iho on ensin parempi ja sitten pahempi ei olla menossa oikeaan suuntaan ja jotain pitäisi tehdä, että tilanne saadaan kääntymään kohti paranemista.

        Huomaatko, että homeopatia on itseasiassa monimutkainen hoitomuoto eikä maallikoiden pitäisi itse hoitaa kuin flunssan tapaisia yleisiä vaivoja joihin iho-oireet eivät kuulu.
        Viisaammin mielestäni tekisit jos menisit homeopaatille jotta saat juuri sinulle sopivan lääkeaineen ettei hoitosi mene hakuammunnaksi.


      • huutelee
        Emeraldaura kirjoitti:

        En suosittele, että alat itsenäisesti hoitamaan ihoasi.

        Jos nyt kuitenkin otat saamaasi valmistetta niin ota sitä vain niin kauan kunnes huomaat ihon tulevan paremmaksi ja lopeta siihen niiden ottaminen. Jos tilanne sitten palaa taas huonommaksi niin voit alkaa uudestaan kunnes tilanne taas paranee jne. mutta ei kuitenkaan loputtomiin.

        Jos ei lainkaan muutosta/paranemista tapahdu kohtuuajassa, esim. parissa viikossa niin aine on tod. näk. väärä ja niiden ottamista jatkamalla alat mahdollisesti oireilla tavalla, joka on ominaista ko. lääkkeen lääkeainekuvalle.
        Jos taas lääkkeen oton jälkeen iho tulee HETI pahemmaksi on se merkki siitä, että lääke vaikuttaa ja voit silti jatkaa niiden ottamista mutta pahenemisen pitäisi mennä nopeasti ohi.
        Jos iho on ensin parempi ja sitten pahempi ei olla menossa oikeaan suuntaan ja jotain pitäisi tehdä, että tilanne saadaan kääntymään kohti paranemista.

        Huomaatko, että homeopatia on itseasiassa monimutkainen hoitomuoto eikä maallikoiden pitäisi itse hoitaa kuin flunssan tapaisia yleisiä vaivoja joihin iho-oireet eivät kuulu.
        Viisaammin mielestäni tekisit jos menisit homeopaatille jotta saat juuri sinulle sopivan lääkeaineen ettei hoitosi mene hakuammunnaksi.

        homeopatiaa paljon käyttänyt, että hyvä keino tietää lääkkeen oikeellisuus on mieli.

        Vaikka homeopaattinen lääke purkaakin tunteita, näiden purkausten jälkeen mielen kuuluu olla hyvä. Itse tiedän aina siitä, jos ahdistus kestää koko päivän, että lääke ei enää vie eteenpäi, vaan ehkä juuri tekee ne oireet. Tunteenpurkaukset, jotka hoitoon kuuluvat, eivät kestä kovin kauaa- kunnes titenkin taas tulee uusi purkaus, mutta se on eri asia kuin kokonaan pitkäkestoinen vihainen ja vaikea olo.

        Ihottumapotilaiden on aika vaikeaa pelkän ihon perusteella tietää tilanteen kulkua. Ihon kautta kun puhdistuminen tapahtuu ja sitä puhdistettavaa riittää ohi ensireaktion. Toki sitä sitten oppii huomaamaan ensireaktion ja pelkän puhdistumisen eron, mutta se vaatii vähän aikaa ja toistoja.

        Suosittelen myös homeopaatin vastaanotolle menemistä. Ihmeellinen luontaistuotekaupan myyjä, ellei tuon enempää homepatiasta tiedä. Sinunkin vaivaasi on varmasti useita ERI lääkkeitä.


      • noita kaapissa
        Emeraldaura kirjoitti:

        joten tapauksesta riippuen vaikkapa 10 henkilöä voi saada samaan vaivaan jokainen oman erilaisen lääkkeensä.
        Jos lääke on myyty tuosta noin vain "lonkalta" niin voi olla, että joudut pettymään ja tuloksena on taas henkilö, joka vakuuttui homeopatian toimimattomuudesta.
        Tukkani kyllä nousee pystyyn kun kuulen luontaistuotekauppiaiden myyvän homeopaattisia valmisteita ( todennäköisesti ilman kummoistakaan koulutusta) ihan kuin ne olisivat jotain kurkkupastilleja!!!!!!!!!!!

        Ovat keuhkoihin mun tapauksessa. Monethan pitää niitä sokeripilleeinä ja vaarattomina, koska jos koko purkin kerran voi pistellä yhdeltä istumalta (vaikka lapsikin?) eikä joudu silti mahahuuhteluun tai tapahdu yhtikäs mitään, niin....?

        Mitä niistä muuta voi noin maallikko ajatella, koska vaikuttavaa ainetta on niin vähän? Siis minä en ajattele että ovat fuulaa, päinvastoin. Mulla on hyviä kokemuksia juuri noista monista flunssapillereistä. En tiedä mihin vaikutus perustuu, mutta sama se, pääasia että vaikuttavat.

        Olin luullut että ne pillerit luont.kaupoissa ovat niitä varten, jotka on jo käyneet homeopaatillla ja tulevat sitten hakemaan täydennystä, tms.
        Että ne tietää mitä ne hakee. Eikä joku myyjä ota homeopaatin roolia..?

        Eli olin ajatellut että se on joku täydennyspiste, jos vaikka on matkaa homeopaatille tms, ja asiasta on vaikkapa sovittu puhelimessa tms.


    • kesäihottuma

      mulla on hevonen jolla kesäihottuma. viime kesänä sai natmur d30 ja sulfur d30 6-8vko kuuri keväällä ja oli vain muutamat oireilevat kohdat kun ennen ollut aivan täynnä ja vereslihalla...

      • saiami

        Saisiko lisätietoa näistä kesäihottuman hoidoista? Minkälainen annostus ja kumpaa annetaan ensin / mistä saa?


      • homeopatia huijaus.
        saiami kirjoitti:

        Saisiko lisätietoa näistä kesäihottuman hoidoista? Minkälainen annostus ja kumpaa annetaan ensin / mistä saa?

        -- Minkälainen annostus ja kumpaa annetaan ensin / mistä saa?--

        Vettä tulee hanasta ja annostus on sopivasti janoon.

        Ettekö te osaa luklea vai ettekö vaan tajua lukemaanne tekstiä ?
        Homeopatia on jo useissa tutkimuksissa todettu täysin hyödyttömäksi.


    • maijaliisa

      Mä en ite usko lumelääkkeisiin, mutta koska äiti uskoo ne auttaa mulla :D

      • silmänlumetta

        Teidän kotioloja voi tosiaan helpottaa, jos äitisi hallitsee hysteerisyyttään näennäisellä puuhailulla ja saa tuntea tehneensä edes jotain.

        Toivottavasti sinulla itselläsi ei ole mitään oikeaa vakavaa sairautta, joka vaatisi hoitoa.


    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta, vieläkö tän palstan kirjoittelijoista joku elää ja parantuiko ihottuma jo?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe