Olla ihan koko Maanantain selvinpäin ja oletan että se onnistuu.
10.4-06 Aattelin
21
1596
Vastaukset
- aivan surutta
vettä ja piimää! :)
- Ryyppymies
Raittiina ollaan. Lunta sataa - onpa keväinen keli?
Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.
Raitistellen tänään t. Mettäläinen- mirk*
Mettäläinen kirjoitti:
Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.
Raitistellen tänään t. MettäläinenIlman krapulaa on ihana herätä.
- mussukka1
Piti aamulla oikein hieraista silmiä, olihan taas niin valkoista. Kyllä se kevät rävähtää silmille kunhan odotellaan.
- mussukka1
Mettäläinen kirjoitti:
Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.
Raitistellen tänään t. MettäläinenOnkohan nuo tasakatot halvempia, muuten en ymmärrä. Rumiakin minusta, etelässä käsitän, sinne voi tehdä puutarhaa ja auringonottopaikkoja.
Kyllä nyt pelkoja riittää, on lintuflunssaa ja marketteihinkin pitää mennä niska kenossa kattoja tarkkaillen, susikin on nähty mökkiseudulla.
Raittiina meinaan kohdata kaikenmaailman vaarat. mussukka1 kirjoitti:
Onkohan nuo tasakatot halvempia, muuten en ymmärrä. Rumiakin minusta, etelässä käsitän, sinne voi tehdä puutarhaa ja auringonottopaikkoja.
Kyllä nyt pelkoja riittää, on lintuflunssaa ja marketteihinkin pitää mennä niska kenossa kattoja tarkkaillen, susikin on nähty mökkiseudulla.
Raittiina meinaan kohdata kaikenmaailman vaarat.Samaa mieltä taidetaan olla tasakatto komistuksista. En tiedä kustannus kysymyksistä, mutta tuntuisi, että halvempi ratkaisu on tasakatto.
Kyllä näitä villipetoja täällä idänpuolellakin on ja oman mökkini takana on joskus karhukin tapettu. En ole koskaan nähnyt luonnossa, vaikka aika paljon olen metsässä käynyt, mutta eipä ole väliksikään.
- Cettuz!
Raittiina ollaan.
vietetään raitis Maanantai! Eikähän tässä ois mitään järkee ottaakkaan huikkaa, kun ei tee yhtikäs mielikään.
Hyvää viikon alkua kaikille tasapuolisesti!
pörriä olen kyllä kaipaillut,tulehan palstalle!- mirk*
Töihin,katson illalla miten teidän päivän on mennyt.Raitista päivän jatkoa.
- aahoohoo
Pörri jostain matkasta? Voi olla että muistan väärinki.
- papio
Samat täällä. Selvin päin koko maanantai. Ulkona 7 C astetta lämmintä ja aurinko paistaa. On kevät!
- Systeri
...risteilyltä, oli ilo olla selvin päin ja saada kaikki irti laivan tarjonnasta (paitsi alkomahooli siihen kuuluvine seikkailuineen). Raittiisti jatketaan tätä hyvin alkanutta matkaa...
- aahoohoo
utelias - tiedonhalunen vaan. Ostitko mitään mukavaa itelles? Ja jos ostit niin mitä?
- Systeri
aahoohoo kirjoitti:
utelias - tiedonhalunen vaan. Ostitko mitään mukavaa itelles? Ja jos ostit niin mitä?
Joo, ostin: marsipaani-marmeladikeksejä ja ksylitolipurkkaa:)!
Systeri kirjoitti:
Joo, ostin: marsipaani-marmeladikeksejä ja ksylitolipurkkaa:)!
Ne keksit huomenna mukaan ko tuut.....vai mitä?
- Systeri
raitis kirjoitti:
Ne keksit huomenna mukaan ko tuut.....vai mitä?
söin ne jo!
- aahoohoo
aattelin käydä kuristamassa yhen isännöitsijän mut sillä on niin saakelin paksu kaula ettei sormet ois yltäny ympäri.
Takapihan laatat valuu talon alle sulamisvesien mukana ja tää muija vaan oli käkättäny ettei oo rahaa ostaa tarvikkeita - siis hiekkaa.
Puolen metrin pudotus tonne mun tupakkapaikalle!
Tuo juttu ei juotata mutta jurpii niin vietävästi. Jaffa linjalla oltiin tänään, maha luuli että on krapula maanantai. Vaikka viikonloppu meni, aivan ilman Alkon tuotteita.
Kevät tuli tänne päinkin, 10 astetta ja aurinko paistaa täysillä.
Eleillään sovussa !- paranoidi
Samoin aatoksin. Raittiin viikonlopun jälkeen maittaa raitis viikko.
- ma-sa
Täällähän on paljon juttua tänään.Minä ku luulin että on hiljainen viikko.Ai niin onhan se piina viikkokin.Ajankohtaista asiaa alkoholin vaikutuksesta kehoon.
Eikä tullut tipoteltua tänäänkään........
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
