10.4-06 Aattelin

Olla ihan koko Maanantain selvinpäin ja oletan että se onnistuu.

21

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan surutta

      vettä ja piimää! :)

    • Ryyppymies

      Raittiina ollaan. Lunta sataa - onpa keväinen keli?

      • Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.

        Raitistellen tänään t. Mettäläinen


      • mirk*
        Mettäläinen kirjoitti:

        Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.

        Raitistellen tänään t. Mettäläinen

        Ilman krapulaa on ihana herätä.


      • mussukka1

        Piti aamulla oikein hieraista silmiä, olihan taas niin valkoista. Kyllä se kevät rävähtää silmille kunhan odotellaan.


      • mussukka1
        Mettäläinen kirjoitti:

        Älä välitä, niin täälläkin tulee jalkarättejä taivaalta. Toivottavasti ei enää markettien ja maneesien katto sortumia tule, vaikka nämä tasakatto viritykset antavat lumelle ja vedelle oivan petin. Täytyy sanoa, että nämä ne on oikein suomalaisen suunnittelun taidon näytteitä ja maisemaan istuvia, no mitäpä tästä tämän enempää ja jokainen tehköön omat päätelmänsä, onko suomen olosuhteisiin sopivaa rakentaa tasakattoja.

        Raitistellen tänään t. Mettäläinen

        Onkohan nuo tasakatot halvempia, muuten en ymmärrä. Rumiakin minusta, etelässä käsitän, sinne voi tehdä puutarhaa ja auringonottopaikkoja.
        Kyllä nyt pelkoja riittää, on lintuflunssaa ja marketteihinkin pitää mennä niska kenossa kattoja tarkkaillen, susikin on nähty mökkiseudulla.
        Raittiina meinaan kohdata kaikenmaailman vaarat.


      • mussukka1 kirjoitti:

        Onkohan nuo tasakatot halvempia, muuten en ymmärrä. Rumiakin minusta, etelässä käsitän, sinne voi tehdä puutarhaa ja auringonottopaikkoja.
        Kyllä nyt pelkoja riittää, on lintuflunssaa ja marketteihinkin pitää mennä niska kenossa kattoja tarkkaillen, susikin on nähty mökkiseudulla.
        Raittiina meinaan kohdata kaikenmaailman vaarat.

        Samaa mieltä taidetaan olla tasakatto komistuksista. En tiedä kustannus kysymyksistä, mutta tuntuisi, että halvempi ratkaisu on tasakatto.

        Kyllä näitä villipetoja täällä idänpuolellakin on ja oman mökkini takana on joskus karhukin tapettu. En ole koskaan nähnyt luonnossa, vaikka aika paljon olen metsässä käynyt, mutta eipä ole väliksikään.


    • Cettuz!

      Raittiina ollaan.

    • vietetään raitis Maanantai! Eikähän tässä ois mitään järkee ottaakkaan huikkaa, kun ei tee yhtikäs mielikään.

      Hyvää viikon alkua kaikille tasapuolisesti!

      pörriä olen kyllä kaipaillut,tulehan palstalle!

      • mirk*

        Töihin,katson illalla miten teidän päivän on mennyt.Raitista päivän jatkoa.


      • aahoohoo

        Pörri jostain matkasta? Voi olla että muistan väärinki.


    • papio

      Samat täällä. Selvin päin koko maanantai. Ulkona 7 C astetta lämmintä ja aurinko paistaa. On kevät!

    • Systeri

      ...risteilyltä, oli ilo olla selvin päin ja saada kaikki irti laivan tarjonnasta (paitsi alkomahooli siihen kuuluvine seikkailuineen). Raittiisti jatketaan tätä hyvin alkanutta matkaa...

      • aahoohoo

        utelias - tiedonhalunen vaan. Ostitko mitään mukavaa itelles? Ja jos ostit niin mitä?


      • Systeri
        aahoohoo kirjoitti:

        utelias - tiedonhalunen vaan. Ostitko mitään mukavaa itelles? Ja jos ostit niin mitä?

        Joo, ostin: marsipaani-marmeladikeksejä ja ksylitolipurkkaa:)!


      • Systeri kirjoitti:

        Joo, ostin: marsipaani-marmeladikeksejä ja ksylitolipurkkaa:)!

        Ne keksit huomenna mukaan ko tuut.....vai mitä?


      • Systeri
        raitis kirjoitti:

        Ne keksit huomenna mukaan ko tuut.....vai mitä?

        söin ne jo!


    • aahoohoo

      aattelin käydä kuristamassa yhen isännöitsijän mut sillä on niin saakelin paksu kaula ettei sormet ois yltäny ympäri.

      Takapihan laatat valuu talon alle sulamisvesien mukana ja tää muija vaan oli käkättäny ettei oo rahaa ostaa tarvikkeita - siis hiekkaa.

      Puolen metrin pudotus tonne mun tupakkapaikalle!

      Tuo juttu ei juotata mutta jurpii niin vietävästi.

    • Jaffa linjalla oltiin tänään, maha luuli että on krapula maanantai. Vaikka viikonloppu meni, aivan ilman Alkon tuotteita.

      Kevät tuli tänne päinkin, 10 astetta ja aurinko paistaa täysillä.

      Eleillään sovussa !

    • paranoidi

      Samoin aatoksin. Raittiin viikonlopun jälkeen maittaa raitis viikko.

    • ma-sa

      Täällähän on paljon juttua tänään.Minä ku luulin että on hiljainen viikko.Ai niin onhan se piina viikkokin.Ajankohtaista asiaa alkoholin vaikutuksesta kehoon.
      Eikä tullut tipoteltua tänäänkään........

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe